Jump to content
Shipfriends

Προσάραξη M/V INCE INEBOLU στην Αστυπάλαια, 05/09/2014


Recommended Posts

Προσάραξη είχαμε τα ξημερώματα, σύμφωνα με τη zougla, με το τουρκικό bulk carrier INCE INEBOLU να βγαίνει στην Αστυπάλαια. 

 

Φορτηγό πλοίο κενό φορτίου, με σημαία Τουρκίας και πλήρωμα 22 άτομα, προσάραξε τα ξημερώματα της Παρασκευής ανατολικά της Αστυπάλαιας, με αποτέλεσμα να υπάρξει μικρή ελεγχόμενη εισροή υδάτων. 

Οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή είναι καλές, ενώ στο σημείο έχουν σπεύσει πλωτό του Λιμενικού και ιδιωτικό σκάφος.

Μέχρι στιγμής από την προσάραξη του πλοίου δεν έχει παρατηρηθεί θαλάσσια ρύπανση.

 

zougla.gr

 

Στο marinetraffic διακρίνεται το τελευταίο στίγμα πριν την προσάραξη, στις νοτιοανατολικές ακτές της Αστυπάλαιας, στις 04:08, με ταχύτητα 13.7.

Από το track διακρίνεται και μια παρέκκλιση από την υποτιθέμενη πορεία προς τα βόρεια, που μπορεί να ξεπερνά και τη μιαμιση ώρα. Ύστερα σου λένε για κανονισμούς και κουμπάκια για να μην σε πάρει ο ύπνος.

 

Τέλος, από ρυμουλκά έφυγε το Αιγίς Ι από τη Δραπετσώνα, το Med fos που επέστρεφε από την προσάραξη του marine stars στη Χίο άλλαξε πορεία στον Καβοντόρο και κατεβαίνει, και ίσως πήγαινε και το Alexander 3 που έφτασε από τον Πειραιά στην Κύθνο και τώρα γυρίζει πίσω.

 

post-1827-0-53957900-1409921198_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Και απο οτι φαινεται απτο AIS το πλοιο προσαραξε με ταχυτητα 13,7 που σημαινει οτι ισως εχει παθει ζημια μεγαλη.Η πορεια του αλλαξε στις 1 παρα τη πρωι και προσαραξε λιγο μετα τις 4.Αληθεια ποσο τυχαιο αν αναλογιστουμε τη γεωγραφικη θεση Μυκονου και Αστυπαλαιας.Το πληρωμα ειναι ακομα πανω;

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του υπουργείου:

 

Προσάραξη σημειώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, του M/V ''INCE INEBOLU'' σημαίας Τουρκίας, στη θαλάσσια περιοχή ανατολικά της ν. Αστυπάλαιας, με επιβαίνοντες είκοσι δύο (22) αλλοδαπούς μέλη πληρώματος, καλά στην υγεία τους.

Άμεσα στην περιοχή κατέπλευσαν προς παροχή συνδρομής πλωτό περιπολικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και το Ε/Γ-Τ/Ρ ''ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΥΛΙ'' Ν.Κ. 248 με επιβαίνοντες στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Ο Πλοίαρχος του ''INCE INEBOLU'', δήλωσε την ύπαρξη ρήγματος 4,5 μέτρων στο πρωραίο τμήμα και συγκεκριμένα σε τμήμα fore peak και Ν01 αμπάρι φορτίου, το οποίο είναι εφοδιασμένο με 1.388 μετρικούς τόνους FUEL OIL, 70 μετρικούς τόνους DIESEL OIL και 24.610 λίτρα LUB OIL.

Ανωτέρω πλοίο είχε αποπλεύσει άφορτο από το λιμένα Υεμένης με προορισμό τη Ρωσία, ενώ από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός, ούτε έχει παρατηρηθεί θαλάσσια ρύπανση.Παράλληλα, έχουν τεθεί σε ετοιμότητα οι όμορες Λιμενικές Αρχές για παροχή συνδρομής εφόσον απαιτηθεί.

Από το Λιμενικό Σταθμό Αστυπάλαιας που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλουςτου ''INCE INEBOLU'' μέχρι προσκομίσεως βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα καθώς και επιθεώρησης στα πλαίσια του PARIS MOU από αρμόδιο επιθεωρητή PSC του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ρόδου.

hcg.gr

 

ASTYPALAIA1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Απλα και στα 2 πλοία κοιμήθηκαν ... Αυτο εδω ειναι μεγάλο .. Σύρθηκε απο κάτω.. Θα το μαζέψουν γρήγορα ...δεν κινδυνεύει οπως το αλλο να γινει κομμάτια που ηταν και μικρό .. Δε χρειάζεται να το μεγάλο ποιούμε Η Σύρο η Τουζλα θα παει ... Crew negligence και ολα καλα με την ασφαλιστική .

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Απο τοτε που μπηκε στα βαπορια το BNWAS για να μην κοιμουνται οι αξιωματικοι που κανουν βαρδια, η τουλαχιστον για να ξυπνανε οι αλλοι στις καμπινες τους, καθε 3 μηνες κοιμαται και ενας. Φοβερη επιτυχια το μηχανημα

Link to comment
Share on other sites

Γκράν σουξέ,που λέει και ο Σαββόπουλος.

 

Πάντως άν κρίνω απ'την φωτογραφία τού Ενός Χιώτη δέν πρέπει να έπαθε καμμιά ζημιά το πλοίο.Ούτε κάν ο βολβός του δέν τσαλακώθηκε.Πού το είδε ο καπετάνιος το ρήγμα-και μάλιστα τεσσεράμισι μέτρα-δέν μπορώ να καταλάβω.Εκτός άν είναι απ'την αριστερή μεριά,που δέν φαίνεται στην φωτογραφία.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του υπουργείου:

 

Ο Πλοίαρχος του ''INCE INEBOLU'', δήλωσε την ύπαρξη ρήγματος 4,5 μέτρων στο πρωραίο τμήμα και συγκεκριμένα σε τμήμα fore peak και Ν01 αμπάρι φορτίου, το οποίο είναι εφοδιασμένο με 1.388 μετρικούς τόνους FUEL OIL, 70 μετρικούς τόνους DIESEL OIL και 24.610 λίτρα LUB OIL.

 

Ή εγώ κάνω λάθος ή αυτός που έγραψε την αναφορά δε γνωρίζει στοιχειώδη σύνταξη. <_<

 

Hasta κρίνοντας και απο τη φωτογραφία μήπως το ρηγμα ειναι απο κάτω;

Link to comment
Share on other sites

Ή από κάτω θα είναι ή απ'την αριστερή μεριά (το πιθανώτερο,κατά την ταπεινή Βουδιστική μου άποψη).

 

Αυτόν τον πλοίαρχο πάντως δέν τον βλέπω να κάθεται γιά πολύ καιρό ακόμη στην εταιρία....

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά απο μία φωτογραφία που βρήκα δεν κρίνω ότι υπάρχει τόσο μεγάλη ζημιά στην αριστερή πλευρά. Ince-Inebolu-1.jpg

 

Άρα η ζημιά πρέπει να είναι απο κάτω. Και πάλι όμως αμφιβάλω για το extent της ζημιάς μιας και σε άλλο site αναφέρεται το εξής:

 

The bulk carrier Ince Inebolu suffered sufficient damages under the water line and small water ingress. 

After the fast reaction of the crew, the situation went under control and there was no danger of capsizing and sinking. The water was pumped out and the hole was patched. The local authorities dispatched a patrol boat as the scene of the accident to held inspection of the vessel. There is no water pollution and no injured people from the 22 crew members.

Πηγή: http://www.seanews.com.tr/article/ACCIDENTS/134112/Ince-Inebolu-Aground/

Link to comment
Share on other sites

Αν το ρήγμα είναι από κάτω,δέν θα'πρεπε να'χη πάρει αρκετό νερό μέσα το πλοίο;Εκτός άν είναι/έχει διπύθμενο.

 

Παραμένει εκεί ακόμη ή το μάζεψαν και το πάνε σε ναυπηγείο γιά επισκευή;

Link to comment
Share on other sites

το ρηγμα ειναι τεσσεραμισυ μετρα κατω απο το fp και το πρωτο αμπαρι. οτι νερο και να εχει παρει ειναι εκει. πρυμα εχει υδατοστεγη και δεν μπορει να παει. βαλε οτι καθεται κιολας στο βραχο, πιο κατω δεν εχει να παει.

αν εχει καρφωθει σε κανενα βραχο δεν ειναι και τοσο ευκολο να απομακρυνθει στο αψε σβησε

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως γιατι θα κανει ακομα μεγαλυτερη ζημια....βεβαια εδω επλευσαν το Baru Satu και το αλλο με χειροτερη ζημια....το καλο ειναι οτι εχει βοριοδυτικους και οχι δυνατους ....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...