Jump to content
Shipfriends

Ciudad de Alcudia (ΙΜΟ 9010151)


Recommended Posts

H καμπίνα που βλέπουμε στο βίντεο είναι από αυτές που είχε ήδη, όχι από τις νέες που προστέθηκαν τώρα. Πράγματι πολύ άνετες.

 

Και η καμπίνα με εξέπληξε ευχάριστα, όντας ιδιαίτερα ευρύχωρη και "ζεστή". Διέθετε δύο κανονικά κρεβάτια, ένα ανακλινόμενο και ένα καναπέ που γίνεται κρεβάτι. Επίσης γραφείο, τηλεόραση, μεγάλη ντουλάπα, άνετη τουαλέτα με το ντους να χωρίζεται από διάφανο πλαστικό. Ευχάριστη εκπληξη επίσης το φινιστρίνι που άνοιγε!

 

Ταπεινός ο βάπορας αλλά θα έλεγα καλύτερος σε χώρους από τα Visentini της γραμμής.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Το βιντεο με τα σωστικα του πλοιου(το σημειο που ξεκιναει ειναι το αποσπασμα στα ελληνικα).Μακραν οι πιο ανετες καμπινες πλοιου που εχω δει ποτε :eek: μεχρι εκει βεβαια ο ταπεινος βαπορας.

 

Το απόσπασμα στα Ελληνικα με ιταλικο accent θες να πεις :P

Link to comment
Share on other sites

για να ευθυμήσουμε λίγο σταχυολογώ  :D

ζώνη διάσωσης=σωσίβιο

πόσες γεφυρες έχει το πλοίο με το περίεργο σουλούπι? τουλαχιστον 6 και βάλε (γέφυρα=κατάστρωμα)

οι δε σχεδίες φιλοξενουν 39 άτομα ΤΗΝ κάθε μία 

 

όπως λέμε και στην πατρίδα "πουτ δε κοτ ντάουν ρε"

Link to comment
Share on other sites

Απαιτητικός είσαι εσύ μάλλον.Δέν λές πάλι καλά που βρέθηκε Ιταλίδα να μιλά Ελληνικά;

 

Επίσης:Cintura di salvaggio=ζώνη διάσωσης=σωσίβιο,μιά χαρά το είπε η κοπέλα.

 

Στα Ιταλικά (όπως και στα γαλλικά) δέν υπάρχει λέξη "κατάστρωμα",μόνο "γέφυρα" (ponte ή pont στα Γαλλικά).Εξ ού και η καθ'αυτό γέφυρα λέγεται ponte di navigazione,δηλαδή "γέφυρα ναυσιπλοϊας".Εχετε καλομάθει όλοι σας με τα bridge και τα deck.....

 

Το πλοίο πάντως είναι μέν πολυτελές,αλλά ακαλαίσθητο.Αν ήμουν ο Grimaldi θα τον είχα πνίξει τον σχεδιαστή.

 

Και ναί,πουτ δε κότ ντάουν=put the coat down,αγγλικά δέν ξέρετε ωρέ λεβέντες;

Link to comment
Share on other sites

ρε χασταροθ, μη διαφωνεις απλα για να διαφωνησεις :P;)

 

στα ελληνικα, λεμε σωσιβιο, γεφυρα, καταστρωμα. χ...καμε πως το λενε στα γαλλικα. B)

 

περα απο τους σολοικισμους των ιταλων, εχει κανεις ιδεα να μας πει γενικα πως ειναι το πλοιο μεσα, περα απο οτι ειδαμε στο video?

 

 

 

YΓ: στα αεροπλανα πως λεν τη γεφυρα και το καταστωμα;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

εχει κανεις ιδεα να μας πει γενικα πως ειναι το πλοιο μεσα?

 

Πέραν των καμπινών που προτέθηκαν, είναι ακριβώς όπως το αδερφό*. "Αστόησα" να ανεβάσω φωτογραφίες από το accommodation του. Θα το κάνω από βδομάδα και για τα δύο αδελφά.

 

*όπως ανέφερα σε άλλο topic, στα 2 που έχουν μείνει Βαλτική, έχει γίνει προσθήκη καμπινών παλαιότερα.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχω ξαναπεί, από ταξίδια που έκανα μαζί τους στη Βαλτική, τα πλοία αυτά είναι όμορφα εσωτερικά όσο μένεις στις καμπίνες (τις ορίτζιναλ!). Μεγάλες, με φινιστρίνια, τεράστια κρεβάτια και πολύ ξύλο. Κατά τ' άλλα, δε λένε πολλά οι κοινόχρηστοι εσωτερικό χώροι. Μην ξεχνάτε, πως σχεδιαστήκανε αρχικά για ούτε 200 άτομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Να πούμε πως ενόσω το Euroferry Olympia είναι στην Ancona στη θέση του Cruise Europa, το Euroferry Egnazia κάνει καθημερινά δρομολόγια Μπρίντιζι - Ηγουμενίτσα. Χοντρικά απογευματινές αναχωρήσεις από Μπρίντιζι, μεταμεσονύχτιες αφίξεις στην Ηγουμενίτσα με άμεση αναχώρηση και άφιξη πίσω στο Μπρίντιζι αργά το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Για άλλη μια φορά το βρήκα επιεικώς απαράδεκτο. Βρώμικο και σε αποσύνθεση. Κόσμος στοιβαγμένος και να κοιμάται όπου βρίσκει, μέχρι κάτω απο τις σκάλες που οδηγούν απο το ενα κατάστρωμα στο άλλο. Οι εσωτερικοί του χώροι βρίσκονται σε πλήρη αποσύνθεση, λες και είναι βαπόρι που θα παει για σκραπ. Κανένας σεβασμός προς τον επιβάτη. Δεν κανει για την γραμμή, θα έλεγα δεν κανει για καμία επιβατική γραμμή. Εύχομαι να μας αφήσει σύντομα.

 

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα καλοκαιρινά του δρομολόγια σύμφωνα με το σύστημα της Grimaldi είναι αναχωρήσεις κάθε μέρα στις 2359 από Ηγουμενίτσα, με άφιξη 0830 της επομένης στο Brindisi. Αναχώρηση από Brindisi στις 1300 με άφιξη 2130 στην Ηγουμενίτσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 3/11/2018 at 12:30 PM, Nick the Greek said:

Βλέπουμε εδώ το πρόγραμμα της Grimaldi από Βενετία για Πάτρα, αναχωρήσεις 1300 το Σάββατο με Euroferry και 1200 την Κυριακή με Eurocargo.

Η αναχώρηση του Euroferry Egnazia απόψε στις 2359 από τη Βενετία με άφιξη Ηγουμενίτσα τη Δευτέρα το πρωί στις 0700(31 ώρες) και Πάτρα τη Δευτέρα το απόγευμα στις 1600(40 ώρες).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με ωρα αναχωρησης 23.59 από Ηγουμενιτσα (ετσι ηταν η αρχικη ενημερωση σε γνωστο μου που ταξιδευει),το οποιο τροποποιηθηκε σε 7 το πρωι,καταφερε να φυγει στις λιγο πριν τις 9

Τέτοιες καθυστερησεις ουτε τα βαπόρια της αγονης στα 80s δεν ειχαν όταν δεν ηξερες τι ωρα θα περασουν

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...