745 posts in this topic

Αρχική δημοσίευση από το μέλος ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ
 

ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ (ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΜΕ ΟΛΑ) ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ! ΤΟ ANTHI-MARINA ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΜΝΟ. ΤΟ ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ
141,54 x 23,00 x 5,71 m. ΚΑΙ ΤΟ ANTHI-MARINA 131,96 x 22,17 x 5,53 m. . ΤΟ ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΕΔΕΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗ ΚΑΛΥΜΝΟ ΕΝΩ ΤΟ ΑΛΛΟ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ.
Η ΑΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΗΛΙΑΣ-ΙΚΑΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΕΙ Ο ΑΓΟΥΔΙΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΠΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΝΙΣΥΡΟ ΤΗΛΟ ΣΥΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΕΙΨΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ. ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ BLUE STAR PAROS ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΣΤΙΣ 02.15 ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΜΝΟ ΣΤΙΣ 04.30 ΑΝΑΧΩΡΕΙ 05.30 ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 15.30 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ , ΤΑΞΙΔΙ ΔΗΛΑΔΗ 13.30 ΩΡΕΣ , Ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠ΄ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΑΕΙ ΣΕ 10.30 ΩΡΕΣ , ΑΡΑ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΕΚΑΝΕ Η BLUE STAR ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΝΗ.ΤΟ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΔΑΝΘΗ ΠΡΟ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΑΝΑΝ ΠΑΤΜΟ ΣΤΙΣ 8,45 - 9,15 ΩΡΕΣ , ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ 10.30 ΜΕ 11.00 ΩΡΕΣ .
ΤΟ ΑΛΚΜΙΝΙ Α ΜΕ 20 ΜΙΛΙΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΚΩ-ΡΟΔΟ 154,90 x 28,48 x 6,30 m. ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΗΙ-ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ BLUE STAR , ΑΡΑ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΕΧΟΥΜΕ .
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΝΗΣ ? ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΝΙΣΥΡΟ ΣΕ 17 ΩΡΕΣ ΤΗΛΟ ΣΕ 19.30 ΚΑΙ ΣΥΜΗ ΣΕ 21 , ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΝΗ ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΔΟΝΟΥΣΑ-ΑΙΓΙΑΛΗ-ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΣΕ 14.30 ΜΕ 15.00 ΩΡΕΣ + ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΣΗ ΛΙΜΑΝΙΩΝ , Η ΜΗΠΩΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΛΕΝΑ Η ΤΟ ΝΤΑΛΙΑΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 18 ΩΡΕΣ .
ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΑΛΛΟ ΕΝΑ BLUE STAR ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΑΛΛΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΛΟ Η ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ.
ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΑΓΟΝΗ ΕΝΑ ΒΑΠΟΡΙ 130 ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ 22 ΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΝΗΣΙΑ.
ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΞΙΟΠΛΟΟ ΒΑΠΟΡΙ ΑΓΟΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΙΣΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ (ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ-ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ , ΑΛΛΑ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ) ΣΤΑΘΕΡΟ (ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΛΥΜΝΟ 3 ΦΟΡΕΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΛΕΡΟ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟ-ΑΡΚΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ) ΚΑΙ ΒΟΗΘΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΟΝΑ ΝΗΣΙΑ ΜΕ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ , ΕΝΑ ΒΑΠΟΡΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ 13-14 ΜΙΛΙΑ .
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2005 , ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΖΩ ΩΡΕΣ ΑΤΕΛΕΙΟΤΕΣ ΣΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ , ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
ΟΣΟ ΥΠΗΡΧΕ ΔΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΟΡΑ ,ΤΟ ΠΑΤΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΔΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΧΑΛΙΑ , ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΟΥΔΗΜΟ , ΤΩΡΑ ΑΠΛΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ BLUE STAR ΚΑΝΕΙ ΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΟΣΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΘΕΛΕΙ .
ΤΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΣΤΗ ΛΕΡΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΑΞΙΔΕΥΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΗΙ-ΜΑΡΙΝΑ ΓΙΑ ΠΑΤΜΟ ΣΤΙΣ 22.40 ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ ΣΤΙΣ 00.15 , 5 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟ BLUE STAR ΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΥΤΑ , ΕΒΓΑΛΑ ΕΙΣΗΤΙΡΙΟ ΜΕ ΑΓΟΥΔΗΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΠΑΤΜΟ 2 ΩΡΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΒΓΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ BLUE STAR ΕΦΤΑΣΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΟΥΔΗΜΟ (ΤΟ ΑΝΤΗΙ-ΜΑΡΙΝΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΡΟΔΟ ΣΤΙΣ 18.00 ΤΟ BLUE STAR ΣΤΙΣ 19.30)

Edited by c3po

Share this post


Link to post
Share on other sites

131 ήταν πριν την επιμήκυνση το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ. Τώρα είναι 163.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε Νησος Καλυμνος καλως ηρθες στο καταστημα εν πρωτοις.

Το χαλι το μαυρο της αγονης(και οχι μονο) της Δωδεκανησου

ειναι η μεγαλη επιτυχια της ελληνικης ακτοπλοιας τον τελευταιο

χρονο. Αναρωτιεμαι τωρα που ειναι σε ακινησια το Νησος Καλυμνος

υπαρχει κανεις που να καλυπτει το δρομολογιο του που αναφερεις,

η πανε κι αυτα?

Και για τα πλοια του Αγουδημου εχεις δικιο οτι απεχουν πολυ απ' το

να χαρακτηριστουν ικανοποιητικα σε ξενοδοχειακο και ταχυτητα,

τουλαχιστον ομως υπαρχουν και υπηρχαν και πριν τις επιδοτησεις.

Γιατι αν περιμενουν τα μικρα νησακια να παει η Blue Star εκει,

Αντιο Ζωη με Μαρθα Βουρτση και Ελενη Χατζηαργυρη(που λεει

κι ο Γεωργιου). Οσον αφορα το Ανθη-Μαρινα πολυ σωστος ο George.

Τελος, επετρεψε μου να σε παραπεμψω στους κανονες του φορουμ

σχετικα με τα κεφαλαια γραμματα. Χρησιμοποιησε αν θελεις μικρα

γραμματα στα επομενα σου μυνηματα και χωρισε λιγο τις

παραγραφους σου γιατι ειλικρινα πονεσαν τα ματια μου προκειμενου

να μη χανω στο κειμενο σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tα δωδεκάνησα το ότι υποφέρουν ακτοπλοικά είναι βέβαιο και ειδικά τα μικρα νησιά και κυρίως οι Λειψοί οι οποίοι δεν έχουν σύνδεση με τον Πειραιά.Εχουν έναν εξαίρετο δήμαρχο ο οποίος αγωνίζεται για την βελτίωση του λιμανιού ωστέ να αρθεί αυτό το άλλοθι αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει βρει άκρη.

Για αυτά τα νησιά είναι ανάσα το ΝΗΣΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ αλλά ως πότε?Το βαπόρι και η εταιρεία του είναι καταχρεωμένο και γίνονται κάποιες προσπάθειες να πουληθεί.Ενδιαφέρθηκαν οι πλοιοκτήτες του ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ αλλά τα χρέη είναι υπέρογκα και έκαναν πίσω.Μακάρι να αλλάξει η κατάσταση και να μην δέσει κι αυτό το βαπόρι γιατί θα είναι καταστροφικό.

Τα βαπόρια του Αγούδημου όντως αργούν απελπιστικά με αποκορύφωμα το ΜΑΡΙΝΑ του οποίου η ταχύτητα δεν ξεπερνά πλέον τα 16,2 μίλια.

Η λύση για μένα δεν είναι η δρομολόγηση ενός ακόμα ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ.Αυτό καλό θα ήταν απλά τα μικρά νησιά δεν θα είχαν να ωφεληθούν σε τίποτα.Αυτά τα νησιά θέλουν βαπόρια σαν το ΡΟΔΑΝΘΗ ΔΙΑΓΟΡΑΣ και λίγο πιο μικρά αλλά να έχουν περισσότερο δρόμο κάτι σαν τα μικρά ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ τα μικρά δηλαδή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ ειναι ακομα για service , ποτε τη κανει για Καλυμνο και δρομολογια.

Τα δρομολογια του ακομα τα βοηθα το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ (αργο απελπιστικα ρε παιδια)

Απο Πατμο για Λερο μεσω Λειψων 3.45 :)

Το Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ το κανει 1.55 εως 2.05 το πολυ , με ιδιο δρομολογιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ πάει 11 μίλια μέγιστη και 10 υπηρεσιακή.

Οι πλοιοκτήτες του βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την αγορά ενός άλλου πλοίου από Ιαπωνία γύρω στα 80 μέτρα που μάλλον θα ζητήσουν να δρομολογηθεί στην άγονη δωδεκανήσου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρονολογία και ταχύτητα του πλοίου που σκεφτονται να αγορασουν έχουν γίνει γνωστά;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ταχύτητά του θα παίζει γύρω στα 17-18 μίλια και η ηλικία του θα είναι σχετικα μικρή για πλοίο που θα κάνει άγονη δεν θα ξεπερνάει δηλαδή τα 15-17 χρόνια. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή θα κάνουν και καλούς χρόνους σε σχέση με τα άλλα της γραμμής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν το παρει ο Αγουδημος σε δυο χρονακια θα ειναι και αυτο οπως ολα της GA-FERRIES .

Θα το βαλει ΚΩ-ΡΟΔΟ για να χτυπαει την BLUE STAR η θα αρχισει και αυτο τις αγονες και θα χτυπαει 19-22 ωρες για να παει απο Πειραια στη Ροδο.

Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ , κατα τη γνωμη μου ,πρεπει να κανει , τουλαχιστον , δυο δρομολογια τη βδομαδα το κορμο(ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ-ΚΑΛΥΜΝΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ) και αλλη μια προσεγγιζει ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ (πρωτο λιμανι) -ΚΑΛΥΜΝΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ , και αν χωρα στο χρονο του και ενα ΚΩ-ΝΙΣΥΡΟ-ΤΗΛΟ-ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟ.

Τα δρομολογια που βγαζει ο Αγουδημος με τα αγονα νησια ειναι πχ. για ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ μεσω ΠΑΡΟΥ-ΝΑΞΟΥ-ΔΟΝΟΥΣΑΣ-ΑΜΟΡΓΟΥ για ΝΙΣΥΡΟ-ΤΗΛΟ-ΣΥΜΗ μεσω ιδιου προγραματος και κατανταει να κανει 15 ωρες ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 21 ωρες για ΝΙΣΥΡΟ 23 για ΤΗΛΟ και 24.30 για ΣΥΜΗ .

Με αυτη τη λογικη ο Διαγορας δεν θα χρησιμευσει σε τιποτα απολυτος , θα κανει τα ιδια πραγματα.

Θελει αλλη λογικη δρομολογιων απο αυτα που εχει η GA-FERRIES.

Ειμαι καυστικος λιγο ή πολυ , αλλα εχω τραβηξει εδω και 10 χρονια , πανω κατω τα δωδεκανησα 9 φορες το χρονο , απιστευτα πραγματα που κατα βαση oφειλονται στη GA-FERRIES και κατα λιγοτερο λογο και η DANE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι λες να μην μπαίνει άγονες γιατί θα κάνει πολλές ώρες και μετά λες να πιάνει Κω Νίσυρο Σύμη Ρόδο.

Σαφώς αυτό το δρομολόγιο θα κάνει λιγότερες ώρες αλλά αν δεν πάει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ή το ΡΟΔΑΝΘΗ στην Κάλυμνο για παράδειγμα ποιό θα πάει?Θα κάνε να δει η Κάλυμνος μετά βαπόρι 4 ημέρες.

Σαφώς με τα λιγότερα λιμάνια εξοικονομούνται αρκετές ώρες αλλά πρέπει να δούμε και την πρακτική πλευρά του θέματος ότι αν κάνει περικοπές λιμανιών στα δρομολόγια του θα γλυτώσει ώρες αλλά τα νησιά θα κάνουν να δουν μέρες βαπόρι.

Τα δωδεκάνησα δεν είναι κοντά ωστε ένα βαπόρι να μπορεί να κάνει κάθε ημέρα δρομολόγιο από Πειραιά.Και κακά τα ψέματα αυτή την στιγμή αγονη δωδεκανήσου και Κάλυμνο μπορεί να την κάνει μόνο το ΡΟΔΑΝΘΗ λόγω μεγέθους κι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ο οποίος όμως είναι δεμένος χωρίς πλοιοκτησιακή στέγη.

Τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά λοιπόν για τα δρομολόγια.Σίγουρα είναι μαρτύριο να δουλεύεις και να κάνεις 700 ώρες δρομολόγιο με το βαπόρι αλλά από την άλλη βρισκόμαστε σε μια κατάσταση που όλα τα μικρά νησια της δωδεκανήσου περιμένουν από ένα πλοίο το ΡΟΔΑΝΘΗ να εξυπηρετηθούν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτη τη στιγμη αγονη παει καθε Σαββατο το ΜΑΡΙΝΑ και το προγραμα , τουλαχιστον απο τηλ. που εχω κανει στα γραφεια του Αγουδημου δινουν και καθε τριτη 23.55 το ΡΟΜΙΛΝΤΑ .

Η αφισα του ΑΛΚΙΜΙΝΗ που εχω δει το δινει για ΚΑΛΥΜΝΟ-ΚΩ-ΡΟΔΟ , αρα χωρα στη ΚΑΛΥΜΝΟ .

Το ΡΟΔΑΝΘΗ παει ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΚΥΡΙΑΚΗ κορμο , μαζι λοιπων και με το ΑΛΚΙΜΙΝΗ 6 φορες την βδομαδα.

Παει και καθε Παρασκευη και Δευτερα και BLUE STAR PAROS .

Εγω ειπα ακομα δυο φορες και το ΔΙΑΓΟΡΑΣ , και ετσι παει καθε μερα στη ΚΑΛΥΜΝΟ πλοιο και με το παραπανω.

Για να εχουν αποτελεσμα (σε θεμα χρονου, αλλα και τουρισμου ) τα αγονα νησια πρεπει να γινουν λιγοτερα λιμανια με ποιο γρηγορο ταξιδι.

Ποιος θα παει διακοπες πχ. , στην Αστυπαλαια η τη νισυρο ή ή ή , απο 15 ωρες και ανω ταξιδι , σχεδον κανεις .

Πως θα ζησουν τα νησακια αυτα χωρις τουρισμο , απο που ?

Το ιδιο βεβαια ισχυει και για ΚΑΡΠΑΘΟ-ΚΑΣΟ-ΧΑΛΚΗ που και εκει μιλαμε για 24 ωρα ταξιδια , αλλα αυτο δεν αφορα τη GA-FERRIES .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτά που λες είναι πολύ σωστά αλλά δεν πρόκειται και κανείς να βάλει πλοίο γρήγορο στην άγονη.

Το ΑΛΚΜΗΝΗ λένε ότι θα πηγαίνει Κάλυμνο εγώ όμως πολύ αμφιβάλω.Αν ήταν θα έστελνε και το ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ ΄το μήκος τους δεν διαφέρει και πολύ.

Το ΜΑΡΙΝΑ μολις μπει το ΑΛΚΜΗΝΗ Α θα αποχωρήσει από τα δωδεκάνησα και θα κάνει ένα επιπλέον δρομολόγιο για Ικαρία Σάμο και βόρειο Αιγαίο μέχρι Καβάλα.

Πολλά θα διορθωθουν αν δρομολογηθεί ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ και πάλι αλλά μέχρι τώρα δεν υπάρχει εξέλιξη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνο οτι το ΑΛΚΜΙΝΗ δεν θα πηγαινει στη ΚΑΛΥΜΝΟ.

Μονο αν παρει το ΔΙΑΓΟΡΑ η BLUE STAR μπορει να γινει κατι καλυτερο.

Οχι απαραιτητα βεβαια ,γιατι μπορει ξαφνικα μπορει να μην χωραει στη ΚΑΛΥΜΝΟ ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ και να κανει τα δρομολογια του BLUE STAR 2 για ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ και το BLUE STAR 2 να πηγαινει μονο ΚΩ-ΡΟΔΟ.

Αυτο πρακτικα εχει ξαναγινει (οταν ξεκινησε το ΠΑΤΜΟΣ) ελεγαν στη ΔΑΝΕ οτι δεν χωραει στη ΠΑΤΜΟ !!! Μετα απο 3-5 χρονακια ισως εμπασε και χωραγε.

Συμφεροντα δυστιχως μονο και οχι εξυπηρετηση .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νησος Καλυμνος, αν υπονοεις οτι στην περιπτωση (και) του Πατμος που πρωτα χωραγε και μετα δε χωραγε, οι αρμοδιες αρχες εκαναν για πολλοστη φορα την παπια προς οφελος της εταιρειας του, το απορριπτω μετα βδελυγμιας(που λενε και οι κυβερνητικοι εκπροσωποι) :rolleyes: Μα γινονται αυτα τα πραγματα ποτε? B):rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο εννοητε , για την παπια , αλλα παντα την πληρωνουν οι νησιωτες (ΟΛΟΙ).

Δε φταινε μονο οι πλοιοκτητες αλλα και οι κυβερνωντες!!

Οι αδιες σκοπιμοτιτας απο εκει , ουτος οι αλλος , βγαινουν.Γιατι οταν εκλεισε η ΔΑΝΕ δεν πηρε καποιος αλλος την επιδοτηση για τους ΛΕΙΨΟΥΣ.Γιατι το Υπουργειο δεν υποχρεωσε καποια εταιρεια να παει 1 φορα τη βδομαδα και εκει?

Γενικος ενα γιατι σε πολλα θεματα νησιων που δεν εχουν συνδεση , οχι μονο Δωδεκανησα , αλλα παντου .

Δινουν καμια απαντηση ομως στα γιατι !!! , πιστευω οχι μονο δικα μου γιατι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι Λειψοί έχουν να δουν βαπόρι από Πειραιά κοντά 3 χρόνια.Τελευταίο που πήγαινε εκεί μπορεί να ήταν και το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ όταν σε ένα δρομολόγιό του μετά την Ικαρία Σάμο έπιανε Πάτμο Λειψούς.

Η αλήθειά είναι ότι το λιμάνι είναι για κλάματα με ρηχά και οι άγκυρες δεν πιάνουν ενώ ο χώρος για μανούβρα είναι περιορισμένος.Το θυμάμαι που είχα παει με το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ 3-4 φορές.Εχουν όμως ένα εξαίρετο δήμαρχο ο οποίος αγωνίζεται για την βελτίωση του λιμανιού αλλά ως γνωστών οι Λειψοί είναι ένα μικρό νησάκι με λίγους ψήφους οπότε δεν ασχολείται και κανείς με τισ εκκλήσεις και τις προσπάθειες του δημάρχου. B)

Και η μη βελτίωση του λιμανιού αμέσως γίνεται το άλλοθι των εταιρειών να μην πηγαίνει βαπόρι εκεί. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποια post που αφορούσαν μόνο θέματα της ΔΑΝΕ μεταφέρθεηκαν σε νέο θέμα με τίτλο ΔΑΝΕ στις εταιρείες και πλοιοκτήτες. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η 12νησος ναυτιλιακή αγοράζει νέο catamaran για δωδεκάνησα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από ότι γνωρίζω ενδιαφέρονται να αγοράσουν καταμαραν σαν το Δωδεκάνησος Εξπρές!! Δεν ξέρω αν έχουν βρει κάτι στην αγορά!! Αλλά είναι σίγουρα ότι θα φέρουν πλοίο μέσα στο επόμενο διάστημα!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" δημοσιεύεται άρθρο του ανταποκριτή της από τη Ρόδο, όπου αναφέρεται ότι ο Γ. Αγούδημος με επιστολή που έστειλε στο Υ.Ε.Ν. ανακοινώνει ότι αποσύρει τα πλοία ΑΛΚΜΗΝΗ, ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ και ΡΟΜΙΛΝΤΑ για την περίοδο Ιουνίου - Οκτωβρίου από τα Δωδεκάνησα. Ο λόγος τον οποίο επικαλείται είναι η "εξοντωτική και παρατεινόμενη αύξηση της τιμής του πετρελαίου". Ακόμα στην επιστολή του αναφέρεται ότι θα επανεξεταστεί η πυκνότητα και οι ταχύτητες όλων των πλοίων του!!!!

Και ρωτάω εγώ: Πλάκα μας κάνουν????

[το άρθρο δημοσιεύτηκε σήμερα Πέμπτη 7 Απριλίου στην σελίδα 13 της εφημερίδας]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ταχύτητα τους έχει ήδη επανεξετασθεί και ρυθμιστεί αναλόγως για όλα του τα πλοία.Απο κει και πέρα κάπου αλλού πρέπει να στοχεύει με αυτή την επιστολή και αυτή η δικαιολογία πρέπει να είναι προφαση.Εχει κατεβάσει το χειμερινό πρωτόκολο όσο δ3ν πάει για να μειώσει την σύνθεση(κοτζάμ ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ ,ΡΟΔΑΝΘΗ,ΜΑΡΙΝΑ ταξιδεύουν με 560 επιβάτες πρωτόκολο τον χειμώνα)η ταχύτητα των πλοίων του έχει περιοριστεί στα 16,5 μίλια για όλα του τα πλοία φορτηγά τιγκάρει κάθε μέρα με 70 ανεβοκατεβαίνει το ΡΟΔΑΝΘΗ και 90 το ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΑΝΑ κι ακόμα δεν βγαίνει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι, μπορεί να επιδιώκει κάποια επιπλέον επιδότηση, αν και δε ξέρω αν μπορεί να πάρει και άλλη. Αύριο θα περάσω από το ΜΑΡΙΝΑ για να στείλω ένα αυτοκίνητο και αν μπορέσω θα ρωτήσω κάποιον εκεί για περισσότερες πληροφορίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και η ερώτηση στον υπουργό:

Χτες ο κ. Αγούδημος απ’ ότι έμαθα, έστειλε μια επιστολή στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας λέγοντας ότι είναι ασύμφορο πλέον γι αυτόν να βάλει τα πλοία του στη γραμμή οπότε τα Δωδεκάνησα μένουν με ένα πλοίο, το Blue Star. Τι πρόκειται να γίνει πάνω σ’ αυτό;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν πιστεύω ότι τα εννοεί αυτά ο κ. Αγούδημος. Δεν θα μείνει καμία περιοχή χωρίς να έχει πλήρη δρομολόγια. Προσδοκούμε και στον πλειστηριασμό των τριών πλοίων της ΔΑΝΕ στις 4 Μαΐου. Αυτά τα τρία πλοία τα οποία έχουν σχεδιαστεί κυρίως για να εξυπηρετούν την περιοχή των Δωδεκανήσων, θα εξυπηρετήσουν τα μέγιστα.

Ήδη έχουν ζητηθεί και από άλλα πλοία να δρομολογηθούν στην περιοχή των Δωδεκανήσων. Είμαστε αισιόδοξοι ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα σε αυτή την συγκεκριμένη περιοχή. Οι δικές μας πληροφορίες είναι στον αντίποδα του ερωτήματός σας, δεν θα υπάρξει τέτοιο θέμα ούτε με τον κ. Αγούδημο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που δήλωσε ο Αγούδημος, ότι αποσύρει τα βαπόρια του από τα Δωδεκάνησα!! Δε πρόκειται να ισχύσει!! Απλώς είναι ένα μέτρο εκφοβισμού προς το Υπουργείο, έτσι ώστε να πάρουν περαιτέρω αυξήσεις τα εισιτήρια και εάν δεν τα καταφέρουν, τότε να μειωθούν οι κρατήσεις προς τρίτους και να την εισπράττουν ως καθαρό ναύλο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now