Superspeed 1 Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Σαν να χτυπησε ο εγκελαδος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Καλά, με πόσο δρόμο έπεσε πάνω;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
94867 Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Σημασία έχει πως δεν άνοιξε ρουθούνι. Αν άνοιξε η προβλήτα , μικρό το κακό...πάντως δεν κινδυνεύει να υποχωρήσει το συλλεκτικό αυτό έργο ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Εντάξει,ρουθούνι δέν θ'άνοιγε,δέν έριξε και τορπίλη στον μώλο το πλοίο,ούτε είναι και καμμιά ψαρόβαρκα. Ετσι όπως βλέπω την ζημιά πάντως,πρέπει να το ψιλοπήρε ο αέρας παραμάζωμα το βαπόρι,γιατί στο σημείο εκείνο συνήθως τα πλοία δέν έχουν πολύ δρόμο,ώστε να δικαιολογήται τέτοιο "άνοιγμα" στα μπετά... Οσο γιά την αποκατάσταση...χμ χμ εδώ στον Πειραιά στο "κόκκινο" ακόμα με το μπουρδελοφάναρο είμαστε. Να υποθέσω ότι την ζημιά θα την πληρώση η ασφαλιστική τού πλοίου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Πάντως ο καινούργιος βολβός, δεν ειναι ίδιος σε σχήμα με τον παλιό όπως τον θυμαμαι απ οτι είδα σε κάποιες φωτό στο φβ. Ο καινούργιος φαίνεται πιο μακροστενος. Δεν έχει κάποια επίπτωση αυτο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Ισως εχει καποια μικρη της ταξεως του 0,2-0,5 η οποια ειναι δυσκολο να φανει σε καθημερινη βαση. Το προσεξα και γω και μου εκανε εντυπωση η διαφορα του πριν και του μετα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Το θέμα ειναι + η -. Πάντως χτες βράδυ "πέταγε" στην επιστροφή από Πάρο. Θα έχει σίγουρα και επίπτωση στην κατανάλωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Πώς είναι δυνατόν να είναι πιό μακρόστενος,αφού χτίστηκε πάνω στό "μοτίβο" τού παλιού; Link to comment Share on other sites More sharing options...
94867 Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Εάν κατάφεραν τα Ελληνικά χέρια να φτιάξουν τον βολβό έτσι ώστε να αποδώσει καλύτερα , τότε οι Κορεάτες πρέπει να σκίσουν τα διπλώματά τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superspeed 1 Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Πανω στα ιδια σχεδια δεν βασιστηκαν ωστε να τον ξαναφτιαξουν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Το χειμωνα σε κανενα απαγορευτικο που θα δεσουν διπλα διπλα θα μας λυθουν οι αποριες Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 (edited) Πάντως ο καινούργιος βολβός, δεν ειναι ίδιος σε σχήμα με τον παλιό όπως τον θυμαμαι απ οτι είδα σε κάποιες φωτό στο φβ. Ο καινούργιος φαίνεται πιο μακροστενος. Δεν έχει κάποια επίπτωση αυτο; Το χειμωνα σε κανενα απαγορευτικο που θα δεσουν διπλα διπλα θα μας λυθουν οι αποριες Edited December 25, 2015 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 (edited) Χμ.. κι αν δεν κάνω λάθος έχει γίνει και τροποποίηση στη γωνία που ενώνεται ο βοβός με την πλώρη (αν το περιγράφω σωστά) άλα Νήσος Μύκονος σε σχέση με το Πάρος και με τη φωτό που υπάρχει στη γκαλερύ. Edited December 25, 2015 by Blue Star Delos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now