Jump to content
Shipfriends

Εμπλοκή των προπελλών του ΕΓ/ΟΓ Θεολόγος Π με τις καδένες των αγκυρών του ΕΓ/ΟΓ Superferry II


Recommended Posts

Σημερα τα ξημερωματα ,κατα την προσπαθεια προσδεσης στην ραφηνα ,με πολυ αερα, πηρε μετην προπελα του την καδενα του Σουπερφερι.Ειναι ακινητοποιημενο 150μετρα απο τον ντοκο,καθως δεν μπορει να κινηθει.Αναμενεται ρυμουλκο

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

και το ferry στον ντοκο παραμενει, ενω πανε προς Ραφηνα τα Ρ/Κ Hector & Πανορμιτης.

 

η ζημια μπορει να ειναι απο απλη (φαγωμενα πτερυγια), μεχρι αρκετα σοβαρη

 

κατι παρομοιο ειχε παθει και το δημητριος μοιρας πριν πολλα χρονια

 

Το κερασάκι ήταν ένα ατύχημα στις 15 Οκτώβρη του 2001. Με ένα πλευρικό καιρό το πλοίο πέρασε τη αριστερή του προπέλα εν λειτουργία πάνω από τις καδένες (ποιανού άλλου?) του ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ.
Link to comment
Share on other sites

απο οτι ακουσα, πριν λιγη ωρα αρχισε να επιβιβαζει το ferry. μεχρι τοτε ειχαν τον κοσμο εξω στο stand by.

 

τα ρκ τωρα φτανουν ραφηνα. εχουν φυγει χαραματα απο τη βαση τους στα περιξ του πειραια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και το δελτίο τύπου απ' το λιμενικό:

 

 

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.”, Ν.Π. 11479, ότι κατά τη διαδικασία κατάπλου του στο λιμένα προκλήθηκε θραύση στον αριστερό κάβο του πλοίου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή.

 

Συνέπεια αυτού ήταν να παρασυρθεί το πλοίο και να εμπλακεί η προπέλα του τόσο στην αριστερή όσο και στη δεξιά άγκυρα του Ε/Γ-Ο/Γ “ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ ΙΙ”, N.Π. 9939, το οποίο βρισκόταν αγκυροβολημένο σε παρακείμενη θέση. Η αριστερή άγκυρα τελικά αποκόπηκε, ενώ το “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.” παρέμεινε αγκυροβολημένο περί τα εβδομήντα (70) μέτρα από την προβλήτα, αδυνατώντας να δέσει με ασφάλεια στο λιμάνι.

 

Με μέριμνα της διαχειρίστριας εταιρείας του “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.”, απέπλευσε από το λιμάνι του Πειραιά το Ρ/Κ “ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ” προκειμένου να συνδράμει στην απεμπλοκή της άγκυρας του “ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ ΙΙ” και στη ασφαλή πρόσδεση του “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.” στο λιμένα της Ραφήνας.

 

Το “ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ ΙΙ” είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο με 1400 επιβάτες, ενώ το "ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π." είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο με 659 επιβάτες, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προορισμό τους με έτερα πλοία.

 

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας απαγορεύτηκε ο απόπλους των εν λόγω πλοίων μέχρι επιθεωρήσεως τους και προσκομίσεως βεβαιωτικών αξιοπλοΐας από τους νηογνώμονες που τα παρακολουθούν.

Link to comment
Share on other sites

Κι ένα δημοσίευμα για το περιστατικό από το ραφηνιώτικο rpn.gr, που έχει κι ένα μικρό βιντεάκι, καθώς και μια θετική αναφορά στο παρόν "πτωχό πλην τίμιο" φόρουμ.

 

 

Δείτε το ΘΕΟΛΟΓΟ έξω απο λιμάνι της Ραφήνας

 

Για τους υπέρμαχους της ρήσης «η ιστορία επαναλαμβάνεται» 

(23-07-2008) Δύο επιβάτες τραυματίστηκαν ελαφρά όταν το Σούπερ Φέρι 2 προσέκρουσε στο πλοίο Θεολόγος, μέσα στο λιμάνι της Άνδρου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τα πλοία θα μείνουν στο λιμάνι του Γαυρίου προκειμένου να επιθεωρηθούν αν και εκτιμάται ότι είναι αξιόπλοα. Το Σούπερ Φέρι 2 εκτελούσε το δρομολόγιο Ραφήνα-Ανδρος-Τήνος.

 

Όσο για τα προβλήματα του Λιμένος και τη σχέση μεταξύ Λιμανιού και πόλης Ραφήνας , υπάρχει μια ιστοσελίδα που ξεκίνησε απο 5 Σεπ. 2006 και φτάνει μέχρι τις μέρες μας και τα περιγράφει με λίαν γλαφυρό τρόπο

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο στο σημείο που βρέθηκε εκτός από την εμπλοκή με τις προπέλες είχε και θέμα προσάραξης; Πως σταθεροποιήθηκε εκεί, κάθετα στον καιρό;

Link to comment
Share on other sites

απορια 1: και οι δυο προπελλες του teo ενεπλακησαν στο συμβαν;

 

απορια 2: αφου ειχε καιρο και λογικα το rafina traffic θα ηξερε οτι το ferry θα ειχε φουνταρει αρκτετα, γιατι εβαλαν τον τεο να δεσει διπλα του?

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ επιβεβαιωθουν οι πληροφοριες αυτες, που και στην Ραφηνα ακουγονται,τοτε θα πρεπει να αναψουν μια τεραστια λαμπαδα......Γιατι η λογικη, ελεγε αλλα ,συμφωνα με τα γεγονοτα που συνεβησαν....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Οταν ακουσα το περιστατικο το Σαββατο λεω και εγω οτι επαθε χοντρη ζημια!!! Αλλα με τα μεχρι στιγμης δεδομενα η πιο μεγαλη καθυστερηση θα ειναι για καποια ανταλλακτικα και οχι για την επισκευη εξαρτηματων της προπελας

Link to comment
Share on other sites

Αν η ζημια τελικα δεν ειναι μεγαλη τοτε εχει πολλες πιθανοτητες το πληρωμα γεφυρας και μηχανης του Θεολογος να αντεδρασαν πολυ σωστα και πολυ ψυχραιμα σε αυτη τη δυσκολη ωρα. και ετσι να ελαχιστοποιησαν το μεγεθος της ζημιας. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν η ζημια τελικα δεν ειναι μεγαλη τοτε εχει πολλες πιθανοτητες το πληρωμα γεφυρας και μηχανης του Θεολογος να αντεδρασαν πολυ σωστα και πολυ ψυχραιμα σε αυτη τη δυσκολη ωρα. και ετσι να ελαχιστοποιησαν το μεγεθος της ζημια

Αυτο ειναι ελεγχομενο...Εδω αλλα ειπωθηκαν, και οπως προανεφερα, οι δυο καδενες εφεραν αρκετες βολτες στον αξονα.....για αυτο λεω για λαμπαδες

Link to comment
Share on other sites

Καλα ο Θεολογος δεν εχει αξονες και στηριγματα εχει Stern Tube οπως εχουν τα φορτηγα. Και επαιξε μεγαλο ρολο στο οτι δεν πηρανε οι αξονες αλλα μονο τα φτερα οπως λεγεται. Επιμενω ομως οτι αν καποιος δε σταματουσε τις μηχανες αλλα οι μηχανες σταματουσαν απο το ζορι της καδενας τωρα ισως μιλουσαμε για χαμενη σεζον....

 

Λαμπαδες πρεπει να αναψουν και οι δυο. Το Σουπερφερρυ ας πουμε ειχε 4 λεντιες για να κρατηθει και ευτυχως αντεξαν. Αντε να μην κρατιοταν και να γυρνουσε και να κοπανουσε στο ντοκο και μετα σε κανενα διπλανο. Μεχρι να το μαζεψουν κι αυτο θα χε γινει πασχαλινο αυγο.

 

Και σκεφτειτε η Πηνελοπη να ηταν ακομα στη θεση της...

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...