Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 9110016)


Recommended Posts

  • Replies 636
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ωραίο είναι πάντως και φαίνεται και αρκετά γρήγορο.

 

Ελπίζω στην μετασκευή να μήν τού ξηλώσουν τα δυό πλωριά μπαλκονάκια....

 

Superferry III θα είναι το όνομά του τελικώς ή επρόκειτο απλώς περί ενθουσιασμού τού πλοιοκτήτη;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελος της βδομαδας με το καλο θα αρχισει τον ανηφορο


Με το ονομα Golden Ferry και σημαια Palau οπως ειδα εδω και 5 ωρες

 

(οχι στο marinetraffic γατακια ;)  μην τρεξετε να το αντιγραψετε)

 

 

post-1826-0-67537100-1431428009_thumb.jp

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Και μη μου πεις ότι πρόκειται για το γνωστό μας ναυπηγείο?


EDIT

...αν και με αυτά που διάβασα για την κατάσταση για τα ENVC (που όπου νάναι κλείνουν) ...μάλλον πρέπει να μιλάμε για τα ναυπηγεία LISNAVE στο Setubal.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

αυτη η πορτογαλια καπως με χαλαει.

μην το δουμε operated by Atlantico Line στο τελος

ρωταω γιατι οσο να'ναι η πορτογαλια κανει εντυπωση.

ουτε βαπορομανα ειναι, ουτε πουλαιν των οικονομικων μετασκευων, οπως πχ η προποντιδα στην τουρκια.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σορρυ για το offtopic επειδή έχω ανέβει σε μικρά cargoships made in portugal μια χαρά κατασκευές είναι!

 

Και στα επιβατικα παντως οι Πορτογάλοι έχουν άποψη...... Τα τελευταια χρονια κατασκευασανε μερικα πολυ ωραια πλοια. Εδω ολοκληρη hellenic seaways ειχε παραγγείλει 2 πλοια απο το viana do castello πριν μερικα χρονια......

 

http://www.scheepvaartwest.be/CMS/images/sw/Carriers%20Ro-Ro%20Ferry/H-M/Lobo_Marinho_02.jpg

http://www.rosenkranz-shipphotos.de/cm/albums/userpics/10001/Lobo%20Marinho,Por,20090900,FUN,Sim,h.jpg

http://www.ship-broker.eu/wp-content/uploads/2015/02/ATLANTIDA.-jpg.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν τα  θυμάσαι καλά. Το Lobo Marinho απλώς το αποτελείωσαν στο Viana, το ATLANTIDA ήταν μια τεράστια αποτυχία που στην ουσία έδωσε την χαριστική βολή στα ναυπηγεία του Viana do Castello και ποτέ δεν υπήρξε παραγγελία από την HSW, απλώς κάποιες προκαταρκτικές συζητήσεις...προφανώ μπας και ναυπηγήσουν 2 νεότευκτα μπιρ παρά,μιάς και τα ναυπηγεία ήταν τότε μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Ενώ τα ναυπηγεία της Lisnave δεν γνωρίζω εάν έχουν κάποια εμπειρία από ferries.

 

Οπότε, ας μουτζώσουμε τα μούτρα μας που καταφέρνουμε να διώξουμε δουλειές από τα ναυπηγεία μας που και υποδομές έχουμε και εμπειρία έχουμε από Ferries και ειδικά από μετασκευές. Μυαλό όμως μας λείπει.

 

Και βεβαίως δεν μας φταίνε οι Πορτογάλοι, αλλά ο κακός μας ο καιρός...που διώχνουμε δουλειές εκατομμυρίων και μετά παρακαλάμε να έλθει κανένας τουρίστας να φάει δυό σουβλάκια και να αφήσει κανένα φράγκο.

 

Για την ακρίβεια το σκαρί του Lobo Marinho ναυπηγήθηκε σε ναυπηγείο της Αγίας Πετρούπολης στη Ρωσία και ολοκληρώθηκε στο Viana do Castello.

 

 

Το επόμενο πρόβλημα προέκυψε με τα 2 πλοία που παρήγγειλε η γνωστή μας Atlanticoline για την ενδοεπικοινωνία των Αζορών. Το πρώτο, το ATLANTIDA , ολοκληρώθηκε μεν (μετά από πολλές καθυστερήσεις) αλλά δεν παρελήφθη τελικά, γιατί δεν έπιανε την συμφωνημένη ταχύτητα. Αν θυμάμαι καλά πιάνει γύρω στα 16-17 αντί 18-19 κόμβους που είχε συμφωνηθεί. Το δε δεύτερο ακυρώθηκε, ενώ ήταν ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο. Πρόσφατα η Atlanticoline και τα ναυπηγεία ήλθαν σε συμφωνία για τις αποζημιώσεις και τα ναυπηγεία κρατούν το ATLANTIDA και θα επιστρέψουν 40 εκ ευρώ (32 άμεσα και 8 σε 3 χρόνια), τα οποία στην ουσία είναι επιστροφές των προκαταβολών της Atlanticoline. Και σε αυτό το θέμα προέκυψε και πολιτικό ζήτημα στις Αζόρες, καθώς η αντιπολίτευση υποστήριξε ότι η Atlanticoline θα μπορούσε να απαιτήσει πολύ περισσότερα για τις καθυστερήσεις, διαφυγόντα κέρδη, ναυλώσεις πλοίων κλπ.

 

Μπαααα. Απλα με την HSW ειναι ακομα σε συζητησεις για τις λεπτομεριες (προμηθευτες κτλ)
Μαλλον οι οικονομικες συγκυριες δεν ειναι καλες για βιαστικες κινησεις και το ψαχνουν πολυ και οι μεν και οι δε..
Τα δυο πλοια αν μετρησα καλα :D θα βαζουν περιπου 1600-1800 ατομα το ενα. ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...