Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 9110016)


Recommended Posts

Έχει πλάκα όμως πως διαφορετικά μέσα και διαφορετικοί άνθρωποι, βλέπουν το ίδιο γεγονός. 

 

Βλέποντας τις φωτογραφίες του Εν Άνδρω παρατηρεί κανείς πως ενώ πρόκειται για εγκαίνια πλοίου, υπάρχουν μόνο 2-3 εξωτερικές φωτογραφίες από το πλοίο. Καμία εσωτερική με το πως δείχνει το πλοίο μέσα, που να καταδεικνύει κιόλας το πόσο πρόσεξαν και επένδυσαν στο εσωτερικό του οι πλοιοκτήτες, γιατί αυτό ακριβώς έκαναν. Όλες οι υπόλοιπες φωτογραφίες μας δείχνουν τους πλοιοκτήτες(σωστό) και "επίσημους". Αφόδευσα εγώ προσωπικά -και φαντάζομαι και το επιβατικό κοινό- αν ήταν εκεί ο αρχηγός ΛΣ κι ο Δωρόθεος Β' για τα εγκαίνια. Ο φωτορεπόρτερ δηλαδή επικεντρώθηκε στο ποιός ήταν εκεί, κι όχι στο γεγονός που πήγε να καλύψει. Και το γεγονός ήταν τα εγκαίνια ενός καινούριου πλοίου στη γραμμή, για το οποίο δε γίναμε σοφότεροι σχετικά με το πως δείχνει.

 

Πάντως εις εκ των παρευρισκομένων, όχι shipfriend, με πάρα πολλές εικόνες από διάφορα πλοία όμως, μου μετέφερε πως στο πλοίο όχι μόνο έχουν χρησιμοποιηθεί ακριβά υλικά(συγκεκριμένα μου ανέφερε φωτιστικά Artemide που κοστίζουν μερικές χιλιάδες ευρώ το καθένα), αλλά το γενικότερο αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα καλόγουστο. Ελπίζω να συνοδεύτεί με προστασία εκ μέρους του πληρώματος από τις διάφορες γυφτιές που δυστυχώς βλέπουμε από το επιβατικό κοινό, και φυσικά με εμπορική επιτυχία. 

 

Όπως και να έχει το πράγμα, είναι από τα must see ferries των τελευταίων ετών.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 636
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ταξίδεψα στις 13 Αυγούστου με το πλοίο απο Ραφήνα για Άνδρο και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Η αισθητική του και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στο εσωτερικό του κάνουν ακόμα και την οικονομική θέση να μοιάζει με business. Το δε διόροφο σαλόνι της business με το κλιμακοστάσιο στο κέντρο είναι υπέροχο. Θετική εντύπωση μου έκανε η έλλειψη vibration, οι ξύλινες κουπαστές και οι υπέροχες σκάλες στα εξωτερικά καταστρώματα. Επίσης το ''μπαλκονάκι'' που προεξέχει και στις δύο πλευρές του πλοίου έξω απο την business είναι πολύ έξυπνο και στην πλώρη του ίδιου deck ο ημίκλειστος χώρος προσφέρει υπέροχη θέα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Τη μέρα εκείνη φύγαμε με 15 λεπτά καθυστέρηση και λόγω της κακοκαιρίας μαζέψαμε άλλα 15 λεπτά στη διαδρομή. Κουνηθήκαμε αρκετά αλλά για 8 μποφόρ μας ταξίδεψε υπέροχα. Είναι μεγάλη αναβάθμιση για τη γραμμή το πλοίο αυτό και στην επιστροφή που ταξίδεψα με το Superferry II μου φάνηκε πολύ παλιό και άσχημο το εσωτερικό του παρόλο που το έχω ξαναταξιδέψει πολλές φορές και πάντα έλεγα τα καλύτερα για αυτό. Καλομάθαμε τώρα^_^

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τραυματισμός επιβάτη στο Superferry στη Ραφήνα στις 10/7/16

Quote

Ενημερώθηκε απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ραφήνας από ιδιώτη, για περιστατικό τραυματισμού 40χρονου επιβάτη στο Ε/Γ-Ο/Γ “ΣΟΥΠΕΡ ΦΕΡΡΥ” κατά τον κατάπλου του πλοίου στον οικείο λιμένα.

Συγκεκριμένα ο 40χρονος τραυματίστηκε κατά κάθοδό του από κλίμακα του ανωτέρω Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στον αριστερό του αστράγαλο.

Ο τραυματισθείς διεκομίσθη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής “ΚΑΤ” για την παροχή πρώτων βοηθειών

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

Πηγή: ΥΕΝ

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με μια ανάρτηση στο facebook του cpt Γιώργου Στεφάνου υπήρχε ειδική μέριμνα για τους επιβάτες της Άνδρου στο Superferry από τις 07/08/16 στα δρομολόγια της επιστροφής.

Quote

Superferry- Περισσότερη άνεση στους αγαπητούς εξ Άνδρου επιβιβαζόμενους επιβάτες 

Πληροφορούμε τους αγαπητούς μας επιβάτες που επιβιβάζονται από Άνδρο προς Ραφήνα με το δρομολόγιο των 16.30 και εφόσον παρατηρείται αυξημένη κίνηση, το σαλόνι ΤΗΝΟΣ και ο διπλανός χώρος των PULLMAN καθισμάτων, θα ανοίγει και θα διατίθεται μόνον για τους επιβάτες που επιβιβάζονται από Άνδρο με προορισμό την Ραφήνα, ώστε να έχουν εξασφαλισμένη μια άνετη και αναπαυτική θέση στο πλοίο. Η χωρητικότητα των δυο αυτών σαλονιών ανέρχεται στους 550 επιβάτες. Την Κυριακή, 7 Αυγούστου θα αρχίζει η εφαρμογή αυτού του μέτρου 
Επ’ευκαιρία, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους εκλεκτούς μας επιβάτες για την προτίμηση τους και ευχόμεθα ένα ευχάριστο καλοκαίρι.

Με αγάπη, 
Γιώργος και Δημήτρης Στεφάνου

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ένας 49χρονος ναυτικός τραυματίστηκε στο θώρακα κατά τη διαδικασία φόρτωσης με οχήματα, του πλοίου Superferry, στο λιμάνι της Ραφήνας και μεταφέρθηκε στο Σισμανόγλειο νοσοκομείο.

 

Link to comment
Share on other sites

Το Superferry έκανε τα εγκαίνια του στη Ραφήνα στις 29/06/16 και στις 07/07/16 ξεκίνησε τα εμπορικά του ταξίδια στις 07/07/16. Ένα χρόνο δούλεψαν αρκετά συνεργεία για την μετασκευή του πλοίου!!! Σίγουρα το αποτέλεσμα της μετασκευής είναι πολύ όμορφο και ευχάριστο για τον επιβάτη, ίσως με κάποιες δόσεις παραπάνω πολυτελείας από ότι χρειαζόταν ένα ημερόπλοιο. Όποτε θα σας κάνω μια παρουσίαση του πλοίου του μετά την ολική του μετασκευή.

Το πλοίο έχει τρεις καταπέλτες πρύμα, ο αριστερός και ο δεξιός είναι για τους επιβάτες, που μας οδηγεί στο χώρο έλεγχου των εισιτηρίων και μπορούμε να ανέβουμε από τη κυλιόμενη σκάλα ή από τη σταθερή σκάλα επιβίβασης (εντυπωσιακή είναι η διακόσμηση στη σκάλα επιβίβασης). Να σημειώσω ότι στη δεξιά πλευρά υπάρχει μόνο σταθερή σκάλα. Ο μεσαίος καταπέλτης μας οδηγεί στο κεντρικό γκαράζ με το cage στη μέση, όπου υπάρχουν αναδιπλούμενες ράμπες εκατέρωθεν του για την μεταφορά περισσότερων ΙΧ στο ενδιάμεσο γκαράζ στο κατάστρωμα Νο. 4.

Μόλις ανέβουμε στο κατάστρωμα Νο: 5 συναντάμε την υποδοχή του πλοίου. Εάν πάμε προς τα πρύμα θα βρεθούμε στο πρυμνιό σαλόνι της οικονομικής με το όνομα Ελιά (Μυκόνου) με καναπέδες σε απόχρωση του κόκκινου, καρέκλες σε απόχρωση σκούρο γκρι, τραπεζάκια και υπάρχει διαθέσιμο ένα μπαρ του πλοίου. Προχωρώντας προς τα πλώρα συναντάμε το επόμενο σαλόνι με το όνομα Χώρα (Άνδρου) με καναπέδες σε μπλε απόχρωση, πολυθρόνες σε κρεμ απόχρωση, καρέκλες σε λαδί απόχρωση και τραπεζάκια, που χωρίζεται από το cage του πλοίου. Δεξιά και αριστερά η διακόσμηση στο σαλόνι Χώρα είναι ίδια. Στη δεξιά πλευρά του cage είναι το κατάστημα του πλοίου, αριστερά είναι το κατάστημα παραδοσιακών προϊόντων και ο παιδότοπος. Το σαλόνι Χώρα επεκτείνεται πέρα του μέσου του βαποριού, όπου υπάρχει το μπαρ του σαλονιού με την εντυπωσιακή ταπετσαρία (φωτογραφία από ψηλά το τόπου καταγωγής των πλοιοκτητών). Πιο πλώρα είναι το αίθριο που μπορεί να ανέβουμε στο κατάστρωμα Νο: 6, αλλά καταλήγει και η πλωριά κυλιόμενη σκάλα που ανεβαίνει κάποιος οδηγός οχήματος από το γκαράζ. Πλώρα στο κατάστρωμα Νο: 5 είναι το πλωριό σαλόνι της οικονομικής με το όνομα Νάουσα (Πάρου). Το σαλόνι Νάουσα έχει καρέκλες με μπλε και πορτοκαλί ταπετσαρίες, και μια τεράστια τηλεόραση στο κέντρο της, που βέβαια δεν υπάρχει καλή οπτική γωνία για όλους μιας και υπάρχουν οι κολώνες για στήριγμα του καταστρώματος.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα φτάνουμε στο κατάστρωμα Νο: 6. Πρύμα είναι το σκεπαστό ανοικτό κατάστρωμα με καρέκλες και τραπεζάκια. Στο χώρο αυτό υπάρχει το κλιμακοστάσιο με ξύλινη επένδυση και μπρούτζινες κουπαστές που μας οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 7 (θα ανέβουμε αργότερα). Μπαίνοντας μέσα στους κλειστούς χώρους του καταστρώματος όπου συναντάμε το πρυμνιό σαλόνι της οικονομικής με το όνομα Πύργος (Τήνου) που και ένα υπάρχει μπαρ. Το σαλόνι Πύργος έχει κρεμ πολυθρόνες και τραπεζάκια στη μέση και στις μπάντες έχει σκούρους γκρι καναπέδες, καφέ και κρεμ πολυθρόνες με τραπεζάκια ανάμεσα. Προχωρώντας προς τα πλώρα θα συναντήσουμε τις αίθουσες με μπλε αεροπορικά καθίσματα, δεξιά και αριστερά από το cage. Μετά το αίθριο θα φτάσουμε στο πλωριό σαλόνι της διακεκριμένης με το όνομα Άχλα (Άνδρου). Στο χώρο αυτό υπάρχει το εσωτερικό κλιμακοστάσιο που μας οδηγεί στο πάνω σαλόνι της διακεκριμένης στο κατάστρωμα Νο: 7, με μαρμάρινη επένδυση στα σκαλοπάτια. Στο σαλόνι Άχλα υπάρχουν ημικυκλικοί καναπέδες σε κόκκινη απόχρωση στη μέση με κρεμ πολυθρόνες με τραπεζάκια ανάμεσα τους και στις μπάντες κόκκινες πολυθρόνες με τραπεζάκια, στο σαλόνι αυτό υπάρχει το μπαρ της διακεκριμένης θέσης του πλοίου.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα φτάνουμε στο κατάστρωμα Νο: 7. Πρύμα είναι το ημίκλειστο κατάστρωμα με το όνομα Άμμος, με καναπέδες, καρέκλες και τραπεζάκια καθώς και με ένα μπαρ. Εξωτερικά υπάρχουν διάδρομοι του καταστρώματος με πλαστικούς καναπέδες κατά μήκος του καταστρώματος και κλιμακοστάσιο με ξύλινη επένδυση στα σκαλιά και μπρούτζινες κουπαστές, που σε οδηγούν στο κατάστρωμα Νο: 8. Πλωρα από τη τσιμινιέρα στο κατάστρωμα Νο: 7 είναι ο χώρος με τις οκτώ καμπίνες επιβατών, όπου έξι είναι τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες και δυο lux καμπίνες. Πλώρα από το αίθριο συναντάμε το δεύτερο σαλόνι της διακεκριμένης θέσης με το όνομα Βόρη (Άνδρου), με μπλε ημικυκλικούς καναπέδες, κρεμ πολυθρόνες, κρεμ σκαμπό και τραπεζάκια. Πλώρα από το σαλόνι Βόρη είναι το νοσοκομείο και καμπίνες των αξιωματικών του πληρώματος, Στο ημίκλειστο μπαλκόνι της πλώρης, που είναι για τους επιβάτες της διακεκριμένης θέσης, υπάρχουν πλαστικές πολυθρόνες με τραπεζάκια.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα φτάνουμε στο ανοικτό κατάστρωμα Νο: 8, που είναι το ελικοδρόμιο, ο χώρος για τα κατοικίδια ζώα, η τσιμινιέρα και η γέφυρα του πλοίου., ενώ από τη γέφυρα βλέπουμε τη πλώρη του πλοίου. Η γέφυρα του πλοίου έχει την ιδιαιτερότητα να φιλοξενεί το control του μηχανοστασίου!! Αφού είπαμε για το μηχανοστάσιο ας ρίξουμε μια ματιά στο μηχανοστάσιο των κυριών μηχανών (τύπου Pielstick), των ηλεκτρομηχανών Νο: 1-2 (τύπου Niigata) και προστέθηκε μια τρίτη ηλεκτρομηχανή στη διάρκεια της μετασκευής.

Τέλος ας δούμε το Superferry σε μια καλοκαιρινή προσέγγιση στο λιμάνι της Μυκόνου, κάνοντας αριστερή στροφή μας χάρισε ωραίες εικόνες κατά την άφιξη του μέχρι να έρθει κάθετα με τη προβλήτα, μέχρι την αναχώρηση του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Αυτό το θέμα είχε εντοπιστεί από πέρυσι οπότε μάλλον ήρθε η ώρα. Επίσης από ότι είχα ακούσει θα έμπαιναν καθίσματα στο sun deck που τώρα είναι γήπεδο.

Link to comment
Share on other sites

Δε θα ξηλωθει τελειως νομιζω. Απλα θα διαιρεθει καθως τωρα ειναι μονοκομματο πλωρα-πρυμα οποτε οταν κατεβαινει πιανει ολο το χωρο για τα φορτηγα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μερικά στιγμιότυπα μέσα από την πολύ φιλόξενη γέφυρα του πλοίου κατά τη διάρκεια μιας άφιξης (και του ρεμέτζου) στο Γαύριο με τον καπτα Τάσο Τρέσσο φυσικά :)
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...