Jump to content
Shipfriends

Flyingcat 4 (IMO 9206748)


pie

Recommended Posts

  • Replies 287
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μάλλον συνεχίζει τα guest στο Σαρωνικό. Οι βλάβες στα δελφίνια και η αυξημένη κίνηση φαίνεται πως βρήκαν λύση στη δρομολόγηση του fc4

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ένα σύντομο drone video του όμορφου καταμαραν από ένα κατάπλου του στον Πειραιά πριν από λίγες μέρες κατά τον οποίο πέρασε κοντά από το εξερχόμενο Costa neoRiviera

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Στη Ραφήνα θα επιστρέψει το πλοίο φέτος κατά πάσα πιθανότητα με δρομολόγιο ( ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ)

Edited by NEA MAKRH
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Καλωσόρισμα με σκοπελίτικα κεράσματα

Quote

Ξεκινούν με εορταστικούς τόνους την Πέμπτη 1η Ιουνίου τα δρομολόγια που θα συνδέσουν για δεύτερη χρονιά τη Θεσσαλονίκη με τις Βόρειες Σποράδες. Στόχος είναι να συνεχιστεί το επιτυχημένο εγχείρημα που προσέλκυσε 70.000 επιβάτες από τη Βόρεια Ελλάδα στη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο, στη διάρκεια της περσινής σεζόν.

Το πιο θερμό καλωσόρισμα επιφυλάσσουν, στο μεταξύ, στους επιβάτες του πρώτου δρομολογίου, οι φορείς της Σκοπέλου, οι οποίοι θα προσφέρουν τοπικά παραδοσιακά γλυκύσματα, κατ’ αντιστοιχία με την πρωτοβουλία που είχε υλοποιηθεί και την προηγούμενη σεζόν.

Τα κεράσματα που θα προσφερθούν στους πρώτους ταξιδιώτες από Θεσσαλονίκη για τα νησιά των Βορείων Σποράδων, φέρουν τη σφραγίδα του Συνεταιρισμού Γυναικών της Γλώσσας, όπως αναφέρει η αντιδήμαρχος Αθηνά Ντάκη, αρμόδια, μεταξύ άλλων, για θέματα τουρισμού, τονίζοντας παράλληλα ότι οι φετινές τουριστικές προσδοκίες από τη Βόρεια Ελλάδα είναι ακόμη μεγαλύτερες.

Στη θαλάσσια γραμμή Θεσσαλονίκης – Βορείων Σποράδων, δρομολογείται, εξάλλου, το Flying cat 4 της Hellenic Seaways, χωρητικότητας 442 επιβατών, το οποίο αναπτύσσει ταχύτητα 40 κόμβων, προκειμένου οι επιβάτες να φτάνουν σε λιγότερο από τρεις ώρες στη Σκιάθο, σε τρεισήμισι ώρες στη Σκόπελο και σε τέσσερις στην Αλόννησο.

Το εισιτήριο στοιχίζει 59 ευρώ, ενώ για το εισιτήριο μετ’ επιστροφής, η τιμή μειώνεται κατά 30% και διαμορφώνεται στα 100 ευρώ (από 118). Επίσης προβλέπεται έκπτωση 50% σε φοιτητές, πολύτεκνους και παιδιά.

Η συγκεκριμένη γραμμή είναι ιδιαίτερα σημαντικά και καταβλήθηκαν πολλές συντονισμένες προσπάθειες προκειμένου να ανοίξει, διότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι πύλη εισόδου από τα Βαλκάνια και τη Βόρεια Ελλάδα γενικότερα. Τα νησιά των Βορείων Σποράδων είναι ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός για τους Θεσσαλονικείς και τους Βορειοελλαδίτες, και κατά συνέπεια αναμένεται αύξηση της επισκεψιμότητας από τους συγκεκριμένους προορισμούς, σύμφωνα με τα μηνύματα που καταφθάνουν στα νησιά.

 

Υ.Γ. Φωτογραφία του ταχύπλοου από τη gallery του shipfriends.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει το ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ 4, μιας και όταν ξεκίνησε από τον Βόλο είχε την κανονική του ταχύτητα, αλλά γρήγορα έπεσε στους 18-19 κόμβους και με αυτή την ταχύτητα έφτασε στην Σκιάθο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, proud_ionian said:

μπερδεψαν τη βουρτσα με την... ιπταμενη γατα.:P

το flying cat 4 ειχε παραγγειλει ο αγαπητος. ειχε ερθει ως sea speed 1, καταπρασινο και εμεινε ολο το καλοκαιρι του 1999 στον πειραια. ο σουμακης (ΥΕΝ του σημιτη), δεν του εδωσε αδεια σκοπιμοτητας, γιατι το πλανο ηταν αλλο

Εμεινε δεμενο στην ακτη κονδυλη χωρις αδεια, εν αντιθεση με τις δηλωσεις του υπουργου οτι εαν εχεις νεοτευκτο το πας οπου θες, και οταν ο κ. Αγαπητος αναγκαστηκε να το δωσει στη MFD τοτε πηρε αδεια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...