Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ποιο είναι αυτό το πλοιο Ε/Γ-Ο/Γ Μιχαηλ που ζηταει δρομολογηση στο ΣΑΣ για τη γραμμη Μεθανα Αιγινα Πειραια??

 

Μήπως είναι το γνωστό αμφίπλωρο;Και γιατί μόνο μέχρι τα Μέθανα;

 

Το γνωστο αμφιπλωρο (αν λεμε για το Μιχαηλ Ν) δεν εχει την κατηγορια για τετοιες πλοες οσο γνωριζω..

 

Απο οτι μαθαινω τελικα δεν προκειται καν για Ε/Γ-Ο/Γ αλλα για καποιο μικρο επιβατηγο, πλαστικης κατασκευης, χωρητικοτητας 100 ατομων και μηκους γυρω στα 20m!!! Οποτε δεν μιλαμε για καποια αναβαθμιση στη γραμμη!!!

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι μαθαινω τελικα δεν προκειται καν για Ε/Γ-Ο/Γ αλλα για καποιο μικρο επιβατηγο, πλαστικης κατασκευης, χωρητικοτητας 100 ατομων και μηκους γυρω στα 20m!!! Οποτε δεν μιλαμε για καποια αναβαθμιση στη γραμμη!!!

 

 

Κατι απο Σφουγγαρακη θυμιζει απο οτι καταλαβαινω

 

 

Πρέπει να είναι ένα που ήταν στη Τηνο το καλοκαίρι που μας πέρασε!

Στο ΣΑΣ μιλάει για Ε/Γ-Ο/Γ Μιχαήλ, αλλά και εγώ για μικρό πλαστικό έχω ακούσει.

Αν είναι αυτό είναι γύρω στα 20  μέτρα, έχει 65 άτομα χειμερινό πρωτόκολλο (αλλά για ποια κατηγορία πλόων ?), και ίσως καμιά 30 αριά ακόμα στο θερινό.

Φωτογραφία του στο FB

 

Edited by papashark
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελικά και αν δε με γελασανε τα ματια μου ... Δεν είδα κανένα Μιχαηλ ... Έχει και σε αυτο δίμηνη ακινησία ;; :ρ

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμαστικό ταξίδι του «Μιχαήλ» στα Μέθανα.

 

Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο στα Μέθανα πραγματοποίησε πριν δυο μέρες το Ε/Γ ΜΙΧΑΗΛ και φωτογραφήθηκε από τους κατοίκους. Το «Μιχαήλ» έχει πάρει παράταση εκτέλεσης δρομολογίων μέχρι τις 25 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες το «Μιχαήλ» θα εξυπηρετεί τη σύνδεση Μεθάνων – Πειραιά με δυο ημερήσια δρομολόγια, σε περίπου 2 ώρες.

Η χωρητικότητα του είναι 59 καθήμενοι εσωτερικά και 14 εξωτερικά. Το πλοίο είναι πολύ μικρό και θα παραμένει δεμένο στο λιμάνι σε ανέμους εντάσεως 5 Μποφόρ. Στη θέα του πλοίου, οι κάτοικοι των Μεθάνων παραμένουν επιφυλακτικοί, ωστόσο στην προοπτική του αποκλεισμού τους από τον Πειραιά (στα Μέθανα δεν προσεγγίζουν ιπτάμενα), το «Μιχαήλ» αποτελεί γι αυτούς τη μοναδική λύση επικοινωνίας με την πρωτεύουσα. Μέχρι σήμερα, το πλοίο δεν έχει πράκτορα στο λιμάνι των Μεθάνων.

 

Φωτογραφιες απο το πλοιο υπαρχουν στο site Porosnews

Link to comment
Share on other sites



Τελικά και αν δε με γελασανε τα ματια μου ... Δεν είδα κανένα Μιχαηλ ... Έχει και σε αυτο δίμηνη ακινησία ;; :ρ

Αυτό με το μέγεθος που έχει, μόνο ακινησία δεν θα κάνει, αντίθετα το κούνημα της αρκούδας προβλέπεται !

Προχθές πήγε στα Μέθανα, για "δοκιμαστικό ταξίδι", φωτογραφίες στο http://www.porosnews.gr/latest-news/%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%AE%CE%BB-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BC/

Φήμες λένε ότι ακόμα δεν έχει βγάλει πιστοποιητικά για την καινούργια γραμμή, και ότι υπάρχει κάποιο "θέμα". Βέβαια πως υπάρχει άραγε "θέμα" όταν μέχρι χθες έκανε κρουαζιέρες στην Μύκονο (έστω και λίγων μιλίων) ?

(αν και στην γέφυρα βλέπω ένα ρανταρ μόνο, ένα vhf μόνο, και πιθανόν να χρειάζεται παραπάνω εξοπλισμό)

Εκτός αν θέλει καμιά τουαλέτα παραπάνω, και εκεί κλάψτα χαράλαμπε....




Προφανως μιλαμε για αυτο το σκαφος

http://www.ocean.gr/1650/1650.html

16.5 μέτρα είναι τελικά, και όχι 20 που λέγανε ?

Φοβάμαι ότι στο Πόρος-Γαλατάς έχουμε μεγαλύτερες λάντζες..... :unsure: Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Φήμες λένε ότι ακόμα δεν έχει βγάλει πιστοποιητικά για την καινούργια γραμμή, και ότι υπάρχει κάποιο "θέμα". Βέβαια πως υπάρχει άραγε "θέμα" όταν μέχρι χθες έκανε κρουαζιέρες στην Μύκονο (έστω και λίγων μιλίων) ?

 

Προφανως μιλαμε για αυτο το σκαφος

http://www.ocean.gr/1650/1650.html

 

 

Είναι ίδιο σκάφος αλλά όχι αυτο που είναι στη Μύκονο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τοποθετηθήκαν οι πρώτες πινακίδες στο πρακτορείο του Μιχαήλ (στα κιόσκια που είναι και του Αλέξανδρος). Έχει μια φωτογραφία του πλοίου και αναφέρει με μεγάλα γράμματα τα λιμάνια που θα δρομολογηθεί, δηλαδή Μέθανα, Αίγινα και Πειραιά, καθώς και τα τηλέφωνα των πρακτορείων. Στο Πειραιά είναι 2104131900 & 2104102303, στην Αίγινα 2297028427 και στα Μέθανα 2298093015.

 

Αυριο αρχίζει τα καθημερινά του δρομολόγια από τα Μέθανα προς την Αίγινα και τον Πειραιά το επιβατηγό πλοίο ΜΙΧΑΗΛ. Θα αναχωρεί κάθε Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή στις 6.30 το πρωί από τα Μέθανα, το Σάββατο στις 8 το πρωί και την Κυριακή στις 10 το πρωί. Ακόμα δεν έχει ανακοινώσει τα δρομολόγια από τον Πειραιά προς Αίγινα και Μέθανα.

 

Πηγη: Mymethana

Link to comment
Share on other sites

Χθες όντως ξεκίνησε το Μιχαήλ τα δρομολόγια του από τα Μέθανα Αίγινα Πειραιά και επιστροφή. Χθες πρέπει να αναχώρησε από το Πειραιά στις 08:45 για Αίγινα και στις 14:30 για Αίγινα Μέθανα

 

Για τη δρομολογηση του πλοιου υπηρχε αντιδραση στο ΣΑΣ μονο απο τη HSW

Έντονο είναι το παρασκήνιο σχετικά με την δρομολόγηση του πλοίου «Μιχαήλ» στη γραμμή Μέθανα – Αίγινα – Πειραιάς. Το θέμα συζητήθηκε στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στο υπουργείο Ναυτιλίας και αναμένεται εντός των ημερών η λήψη απόφασης. Πάντως αίσθηση προκάλεσε η άποψη του εκπροσώπου της Hellenic Seaways ότι σε περίπτωση που δοθεί άδεια στο «Μιχαήλ» τότε θα αποσυρθεί από τη γραμμή των Μεθάνων. Το πλοίο, σύμφωνα με το πρωτόκολλο χειμώνα μπορεί να μεταφέρει 62 επιβάτες.

Πηγη: E-nautilia

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Έχει και προπελάκι το εργαλείο.

Νομίζω οτι αφού το πλοίο πλαγιοδετεί, θα ήταν χρήσιμο ένα καταπελτάκι προς τα πλάγια, για να μην μας πέσει κανένας επιβάτης στη θάλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι πιό μικρό κι'από τον Μπ(α)ρούφα που πάει στην Σαλαμίνα.Φαίνεται καθαρά στο βίντεο τού Πέτρου.

 

Απορώ πάντως γιά ποιόν λόγο πλαγιοδετεί,αφού έχει μπαρκαρίζο στην πρύμνη.

 

Επίσης στο άρθρο δέν αναφέρονται οι τιμές εισιτηρίων απ'τον Πειραιά πρός Αίγινα και Μέθανα.Ωστόσο αυτές που ισχύουν γιά τίς αντίστροφες διαδρομές τα ευρίσκω ολίγον τσουχτερά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πλοιαριο ειναι κατασκευασμενο το 2011 και φαινεται οτι ιδιοκτητης του ειναι ο κ. Βασιλοπουλος (εχει ξανα δραστηροποιηθει παλιοτερα στο Σαρωνικο με δελφινια). Στο συστημα φαινεται σαν ονομα της εταιρειας <Συμπλοιοκτησια Λεμβουχων "Ο Παλαμηδης">

Link to comment
Share on other sites

Ακουγοταν εντονα οτι το καλοκαιρι ο ιδιοκτητης του Μιχαηλ θα αντικαστησει το συγκεκριμενο πλοιο με μεγαλυτερο πλοιο [οπως αναφερεται και στο Saronic Magazine στο τευχος Δεκεμβριου (σελιδα 28)]. Επειδη δεν αναφερεται το ονομα του πλοιου στο αρθρο ας βοηθησω λιγο οτι μαλλον θα πρεπει να εννοει το Spirit of Athos

Link to comment
Share on other sites

Το Μιχαηλ παραμενει εκτος δρομολογιων εδω και δυο εβδομαδες απο την βλαβη που ειχε υποστει ανοικτα των Μεθανων. Φαινεται οτι η ζημια ειναι αρκετα σοβαρη για να μενει τοσο καιρο εκτος δρομολογιων!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...