Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το περίφημο "Κεφαλληνία", ως "Εξπρες Πάρος", στη Σύρο το 1998 την εποχή που κάνει τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια με βάση τη Σύρο.

Ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο του "Εξπρές Πάρος" από τη Σύρο για Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Θήρα-Σίκινο-Σίφνο-Σέριφο το Μάρτιιο του 1998. Το δρομολόγιο έγινε με καθυστέρηση λόγω απαγορευτικού.

post-360-128326964961_thumb.jpg

post-360-128326964963_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το "Εξπρες Πάρος" από το πλάϊ. Ότι και να πει κανείς είναι λίγο. Εδώ στη Σύρα την Καθαρά Δευτέρα του 1998 (με απαγορευτικό). Εμείς ταξιδεύαμε με το "Σούπερ Ναϊάς" απο τη Σαντορίνη και μας έπιασε το απαγορευτικό στη Σύρα και δέσαμε μέχρι το άλλο μεσημέρι. Να είναι καλά το απαγορευτικό.

post-360-128326964968_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

μηπως ειναι του 1978 η ρεκλαμα;;

αν θυμαμαι καλα ειναι η χρονια που δεν επιανε Θιακι καθολου. μεχρι το 77 που ηταν μονο του, πηγαινε Βαθυ (και διανυκτερευε) 3 φορες την εβδομαδα και αλλη μια πηγαινε βαθυ και μετα συνεχιζε για αστακο. εκανε και τοτε κερκυρα μια φορα την εβδομαδα.

το 1978 ηρθε το Ιονις και εκανε καθημερινα πατρα σαμη ιθακη και 2 φορες συνεχιζε για παξους κερκυρα, το κεφαλληνια εκανε τα παραπανω δρομολογια. απο το 1979 η εγινε κοινοπραξια Ιοnian Lines και εκανε εναλλακτικα δρομολογια με το Αργοστολι και το Ιονις.

ΥΓ δεν εχω ουτε μια φωτογραφια δικη μου του κεφαλληνια και 2-3 που το εχω ως κεφαλληνια, ειναι απο διαφημιστικα της εποχης και απο το Fartyg. την εποχη που εφυγε, οτι αρχισα να φωτογραφιζω σποραδικα. αυτα για να μη δημιοργουνται παρανοησεις:eek:

Link to comment
Share on other sites

πρεπει, αν και δεν το εχω κανει. 2-3 φορες που ειχα ταξιδεψει μικρος απο πατρα για κερκυρα, πηγαιναμε με το γεωργιος. ετσι και αλλιως και μεχρι ιθακη να πηγαινες με το κεφαλληνια, ηθελες 5.30' με 6 ωρες, οσο κανουν τωρα για κερκυρα τα fossenakia.

αν δεν κανω λαθος, πρεπει να ειχε καμια 20ρια κρεββατια κατω απο το γκαραζ.

το κεφαλληνια εκανε μεχρι τα τελη του 1986 μια φορα την εβδομαδα παξους κερκυρα. για πολλα χρονια θεωρουνταν αγονες αυτες οι προσεγγισεις (σε παξους και κερκυρα).

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...

απο τη λουτσα στο βαθυ (στη μπουκα). στο βαθος και το νησακι σκαρτσουμπονησι:P

πρεπει να ειναι το 90-91 η φωτο. τοτε ειχε φορεσει το strintzis lines στις μπαντες. το 92 μας εφυγε.

Link to comment
Share on other sites

Η εκστρατεια, και καλα, για την διασωση του κεφαλληνια πριν 3 χρονια εμενα με ανεκδοτο μου ειχε φανει οχι οτι δεν ηθελα να σωθει αλλα στην ελλαδα ειμαστε και οποιος ξερει προσωπα και πραγματα καταλαβαινει:(

Link to comment
Share on other sites

miko μην το ψαχνεις. τοτε ειχαμε πει καποια πραγματα περι διασωσης πλοιων γενικως. οπως εχει πει και ο georgios express, διασωζουμε με τη φωτογραφιση.

τωρα για την καμπανια για τη διασωση του κεφαλληνια, περα απο ανεξοδη προβολη, εξακολουθει να ειναι μονιμη αιχμη κατα της οικογενειας στριντζη απο ορισμενους, λες και ηταν υποχρεωμενοι να κρατησουν κεφαλληνια επτανησος και δηλος, παρα την 35ετια και παροτι δεν εξυπηρετουσαν πλεον τις γραμμες τους επαρκως.

Link to comment
Share on other sites

εξακολουθει να ειναι μονιμη αιχμη κατα της οικογενειας στριντζη απο ορισμενους, λες και ηταν υποχρεωμενοι να κρατησουν κεφαλληνια επτανησος και δηλος, παρα την 35ετια και παροτι δεν εξυπηρετουσαν πλεον τις γραμμες τους επαρκως.

Να και οι ορισμενοι λοιπον.Προσωπικα βγαζω το καπελο στην παλια

Stintzis Lines για την ποιοτητα των υπηρεσιων της,τα πολυ καλα συντηρημενα και προσεγμενα πλοια της.Λογικο ειναι να μη μπορουν να σωθουν ολα τα ωραια βαπορια της και οσο πετυχημενα να ηταν τα Επτανησος και Δηλος,οσο και κερδοφορο να ηταν ειδικα στη Ραφηνα το Επτανησος,μαλλον ηταν δυσκολο να τα σωσουν,δηλαδη να εχουν τη διαθεση (αν και θα μπορουσαν).Κανεις ομως δεν μπορει να τους καταδικασει για την επιλογη τους.Οσον αφορα ομως το Κεφαλληνια εδω τα πραγματα αλλαζουν.Ηταν το πλοιο τους,το δικο τους πλοιο.Το ειχαν απο "μωρο",το καπετανεψαν,τους εκανε δυνατους και ηταν το μακροβιοτερο της εταιρειας.Ενας πραγματικος αγωνιστης που μονο τους προσφερε οπως και στα δυο νησια βεβαια.Αποψη μου ειναι οτι ειχαν κατι παραπανω απο την απλη οικονομικη δυνατοτητα να το σωσουν και να τιμησουν το ιδιο το βαπορι,τους εαυτους τους,την ελληνικη ακτοπλοια και την ελληνικη ναυπηγικη τεχνη.Δυστυχως για εμας και για το βαπορι δεν το εσωσαν...Νομιζω δεν μπορουμε να εχουμε απαθεια και ψυχρη λογικη,απεναντι στα παντα.

Link to comment
Share on other sites

γιατι το πηρες προσωπικα; το σχολιο μου δεν αφορουσε κανενα shipfriend ειτε ειναι στο internet ειτε οχι. αφορουσε μια σειρα δημοσιευματων και στον εθνικο και στον τοπικο τυπο, που συγκρινουν την οικογενεια στριντζη (ειτε lines ειτε ferries) με αλλες εταιρειες, που εχουν παλια πλοια που καποτε ταξιδευαν μαζι με το κεφαλληνια και αλλα της εποχης και τα ταξιδευουν ακομη.

αυτα που ταξιδευουν ακομη περα απο το οτι ακομη και τωρα ειναι κατω των 35, εχουν εναρμονιστει με καθε μεταγενεστερη συνθηκη, ενω εχει καταργηθει και η 35ετια. το 1993 που πουληθηκε απο την strintzis lines το κεφαλληνια στην "Καταπολιανη" Ν.Ε. ή το 1999 που η τελευταια πουλησε το Εξπρες Παρος στο εξωτερικο, ισχυε η 35ετια και δεν υπηρχε καμια πιθανοτητα αρσης της (ακομη δεν ειχαν αρχισει καν τα νταραβερια σφηνια-σουμακη, οποτε ειχαμε και τις πρωτες κουβεντες για την 35ετια).

αρα αποκλειουμε το ενδεχομενο να το κραταγαν να ταξιδεψει. τωρα να το κραταγαν σα μουσειο, πρεπει να ξαναδουμε τις παλιοτερες συζητησεις (που θυμησα και στο προηγουμενο ποστ) και να δουμε πως γινεται αυτο στο εξωτερικο. χρειαζεται πολυ χρημα και πολλη εθελοντικη εργασια. αλλα μιας και το εφερε η κουβεντα τι εννοουμε διασωση; να ειναι απλα δεμενο στη σαμη και να σαπιζει; να ειναι δεμενο στα ναυπηγεια σαββα καθισμενο αναμεσα σε απομειναρια αλλων πλοιων ή να γινει ενα αξιοθεατο που θα συντηρειται μονο του (απο τα εσοδα του). σε τετοια περιπτωση υποθετω οτι θα εχει γινει καποια μελετη (κοστος αποκαταστασης, κοστος μεταφορας στην ελλαδα, ετησιο κοστος λειτουργιας, εσοδα απο επισκεπτες, εσοδα απο χορηγιες κλπ) για να δουμε τι θα μπορουσε να ειχε γινει ή τι θα μπορουσε να γινει σε αλλες περιπτωσεις και ποσο θα επιβαρυνονταν οι χορηγοι (οι στριντζαιοι στην δικη μας περιπτωση).

Προσωπικα πιστευω οτι εχουμε ηδη την απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ας δούμε και ενα τραγικό γεγονός που συνέβη το 1975 και το βρήκα σε ένα τοπικό Κεφαλλονίτικο περιοδικό.

Πιστεύω ότι μετά από τόσα χρόνια τα στοιχεία του συγχωρεμένου δεν έχουν κανένα νόημα και γι' αυτό τα διέγραψα.

post-31-128326977077_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

στο κεφαλληνια, στην εισοδο του σαλονιου της Α' Θεσης υπηρχε μια μπρουτζινη πλακετα απο τα ναυπηγεια, που ανεφερε οτι το ΕΓ/ΟΓ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ ειναι μια ελληνικη κατασκευη του ναυπηγου Χρηστου Μεσσηνη. Τα τελευταια χρονια ειχε προστεθει και μια τιμητικη πλακετα απο το Δημο Ιθακης, για την προσφορα του πλοιου και του πληρωματος του στο νησις, αλλα και για τις μετακομιδες ασθενων που ειχε κανει. Αληθεια αυτα τα "προλαβε" κανεις πριν φυγει για τις ζεστες θαλασσες ή βρισκονται στα παλαιοπωλεια του... Νταρ ες Σαλαμ;:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

τη μεγαλη τριτη του 90 το ιονις βγηκε απο την ακινησια και ξεκινησε δρομολογια πατρα σαμη ιθακη τις ιδιες ωρες με το κεφαλληνια (αναχωρηση απο ιθακη 07.00, απο σαμη 09.00 και απο πατρα 13.30). το κεφαλληνια ταξιδευε με πληροτητα 100% και το ιονις επαιρνε οτι περισσευε απο κεφαλληνια και δηλος (πορο).

το ιονις εκ των πραγματων, ακομη και τοτε που ηταν παραμελημενο 1-1.5 μιλι πανω απο το κεφαλληνια το ειχε. στο κεφαλληνια βεβαια για να μην φτανουν με μεγαλη διφορα απο το ιονις πηγαιναν το βαπορι οσο παει. αποτελεσμα ηταν να τσιμπησει μισο μιλι και κανενα 5λεπτο στο πατρα σαμη, αλλα το μεσημερι του μεγαλου σαββατου αρπαξε στροφαλο και εμεινε εκτος δρομολογιων μεχρι τελος μαϊου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
του σηριαλ "η αιθουσα του θρονου" στην οποια το ταλαιπωρο σκαρι πρωταγωνιστουσε ως Express Paros.

Για να μην λησμονούμε το παρελθόν, ευτυχώς που υπάρχει η Ελληνική τηλεόραση και ο κινηματογράφος για να θυμόμαστε τα αγαπημένα μας πλοία στο Ιόνιο και στο Αιγαίο. Από την αίθουσα του θρόνου, λοιπόν, μερικές

από το ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ :)
Link to comment
Share on other sites

να'σαι καλα sasha:)

αυτο το σηριαλ το εβλεπα μονο και μονο για τις συγκεκριμενες σκηνες, που ειχαν επαναληφθει απειρες φορες (καθε φορα που εφτανε ο πρωταγωνιστης στο νησι επαιζε το ιδιο πλανο).

το κεφαλληνια μαλλον ειχε επιλεγει λογω ηλικιας, μιας και ταιριαζε στο σεναριο του σηριαλ που εκτυλισσονταν στα sixties. ετσι ηταν μαϊτζεβελο. παντα γρηγορο στη μανουβρα παρα της τουμπαριστες και την απουσια bowthruster.

YΓ ειρωνια της τηλεοπτικης ιστοριας;) ο ιδιος ηθοποιος (αρης λεμπεσσοπουλος) λιγα χρονια μετα πρωταγωνιστησε σε ενα αλλο σηριαλ (μυστικα και λαθη) που εκτυλισσονταν στην ιθακη. εκει οι σκηνες αφιξης και αναχωρησης γυριζονταν στο κεφαλονια:D σαββατο απογευμα

Link to comment
Share on other sites

Όχι μόνο ήταν μαϊτζέβελο και σβέλτο, αλλά πρόσφερε απολαύσεις σαν αυτές της φωτογραφίας που φαντάζουν ουτοπικές τη σήμερον ημέρα για τα καραβολατρικά δεδομένα :)

Από το pixgallery

post-215-128326979358_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

τετοιες στιγμες ζουσαμε και στο ιονιο για πολλα χρονια. ο κοσμος παντου μεχρι καταπλωρα, οι πλαινοι αλλουεδες γεματοι και γενικως μια αλλη ατμοσφαιρα πιο ανεμελη.

στους πλαϊνους αλλουεδες ειχε καρεκλες "του σκηνοθετη" για να καθεται ο κοσμος. μεσα ηταν ενα πολυ φωτεινο βαπορι με τα μεγαλα φινιστρινια που ειχε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για μια ακόμα φορά το ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ έχει την τιμητική του, με πρώτο και καλύτερο, το καμπανάκι της πλώρης με φόντο τη Σαντορίνη. Μια βόλτα στη γέφυρα θα σας πείσει για την σπάνια αίσθηση του να βρίσκεσαι σ' ένα παραδοσιακό σκαρί που σχεδιάστηκε και φτιάχτηκε με πολύ μεράκι.
Τριγυρίζουμε
στους αλουέδες, αγναντεύουμε την καλντέρα, και αράζουμε πίνοντας μπύρες κατάπλωρα όπως θυμούνται οι παλαιότεροι. Αυτό θα πει ταξίδι σ' ένα από τα πιο όμορφα ποστάλια που αρμένισε στα πέλαγα.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τις παρακατω φωτο τις βρηκα ψαχνωντας για το ΝΑΞΟΣ

Ξερω οτι πληγωνω πολλους καραβολατρες αλλα που τις βρηκα ας τις βαλω με την ελπιδα στο μελλον να βλεπουμε φωτογραφιες απο το πλοιο οσο ταξιδευε

Οι φωτο ειναι απο διαφορετικες χρονολογιες ΦΕΒ 2005, ΜΑΡ 2006 , ΑΥΓ 2006 και ΙΟΥΛ 2007

Απο εκεινη την εποχη και μετα οτι φωτογραφια δειχνει το συγκεκριμενο μερος ειναι χωρις το ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ οποτε καπου τοτε πρεπει και να το πηρανε

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...