Jump to content
Shipfriends
Panagia Ekatontapiliani

Ναυτική Εταιρεία Παξών

Recommended Posts

Μία ιδέα που ξεκίνησε να συζητείται στους Παξούς από το 1983 (!) αλλά άρχισε να υλοποιείται μόλις εδώ και μερικούς μήνες, όταν οι Παξινοί έμεναν τον περσινό χειμώνα χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση ακόμα και για μία εβδομάδα.

Την Κυριακή, υπογράφηκε το τελικό κείμενο του καταστατικού της υπό ίδρυσης Ναυτικής Εταιρίας Παξών με 35 ιδρυτικά μέλη τα οποία, όπως δήλωσε σήμερα στο Ράδιο Επτάνησα ο αντιδήμαρχος Θανάσης Κάγκας, μπορούν να αυξηθούν μέχρι την τελική έγκριση του καταστατικού και την επίσημη δημιουργία της Εταιρίας με τη σφραγίδα του Πρωτοδικείου, αναφέρει η αυτοδιοίκηση, www.aftodioikisi.gr.

Μάλιστα, τόνισε ότι ενδιαφέρον έχουν δείξει και άλλοι κάτοικοι και επιχειρηματίες να συμμετάσχουν, αλλά ακόμα και αλλοδαποί που έχουν αγοράσει σπίτι στους Παξούς και ειδικά το χειμώνα δεν μπορούν να μετακινηθούν εύκολα και με ασφάλεια προς το νησί.

Οι στόχοι της υπό σύσταση εταιρίας είναι μεγάλοι: επιδιώκεται η αγορά πλοίου κλειστού τύπου μεγέθους. Μάλιστα, η αναζήτηση έχει ξεκινήσει ήδη εδώ και μερικούς μήνες, κυρίως προς την κατεύθυνση αγοράς μεταχειρισμένου σκάφους που να προσφέρει μέγιστη ασφάλεια και άνεση για το ταξίδι από την Ηγουμενίτσα και από την Κέρκυρα.

Στόχος είναι να βρεθεί το πλοίο το οποίο να μπορεί να δρομολογηθεί το αργότερο μέχρι την έναρξη της επόμενης θερινής περιόδου, ενώ απόφαση είναι να εκτελεί ένα τουλάχιστον δρομολόγιο την ημέρα το χειμώνα και περισσότερα το καλοκαίρι από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας προς τους Παξούς.

Εξετάζεται και η διασύνδεση με το λιμάνι της Κέρκυρας αν και δείχνει περισσότερο πιθανή η δρομολόγηση σύνδεσης με το λιμάνι της Λευκίμμης, λόγω απόστασης και χρόνου που απαιτείται.

 

Πηγη: Travelling news

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επι προσθετα των προαναφερθεντων στο Corfupress αναφερει και τα ακολουθα

Αγορά μεγάλου κλειστού πλοίου με ταχύτητα τουλάχιστον 18 μιλίων

Οι στόχοι της υπό σύσταση εταιρίας είναι μεγάλοι: επιδιώκεται η αγορά πλοίου κλειστού τύπου μεγέθους και προδιαγραφών ανάλογων με αυτές του πλοίου των Κερκυραϊκών Γραμμών «Αγία Θεοδώρα» με μία διαφορά, η ταχύτητα δεν θα είναι 15 μίλια αλλά 18 και πλέον μίλια την ώρα.
Μάλιστα, η αναζήτηση έχει ξεκινήσει ήδη εδώ και μερικούς μήνες, κυρίως προς την κατεύθυνση αγοράς μεταχειρισμένου σκάφους όχι μεγάλης ηλικίας, με σύγχρονη μηχανή που να δίνει την επιθυμητή ταχύτητα και σκαρί που να προσφέρει μέγιστη ασφάλεια και άνεση για το ταξίδι από την Ηγουμενίτσα και από την Κέρκυρα.
Μέχρι στιγμής, δεν έχει ακόμα βρεθεί κατάλληλο σκάφος ενώ η αγορά καινούριου αν και δεν έχει αποκλειστεί, μάλλον είναι δύσκολη τόσο λόγο κόστους όσο και λόγο χρόνου που απαιτείται για την κατασκευή του.

Δρομολόγια προς Ηγουμενίτσα και Λευκίμμη

Στόχος είναι να βρεθεί το πλοίο το οποίο να μπορεί να δρομολογηθεί το αργότερο μέχρι την έναρξη της επόμενης θερινής περιόδου, ενώ απόφαση είναι να εκτελεί ένα τουλάχιστον δρομολόγιο την ημέρα το χειμώνα και περισσότερα το καλοκαίρι από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας προς τους Παξούς.
Εξετάζεται και η διασύνδεση με το λιμάνι της Κέρκυρας αν και δείχνει περισσότερο πιθανή η δρομολόγηση σύνδεσης με το λιμάνι της Λευκίμμης, λόγω απόστασης και χρόνου που απαιτείται.
Πάντως, έχει συνταχθεί μελέτη βιωσιμότητας με διαφορετικά σενάρια τα οποία όμως, στο σύνολό τους, δείχνουν ότι σε κάθε περίπτωση η αγορά πλοίου και η δρομολόγησή του θα είναι βιώσιμα.

Βολές κατά των ναυτιλιακών εταιριών

Οι κάτοικοι των Παξών είναι εξαιρετικά δυσαρεστημένοι με τη στάση ναυτιλιακών εταιριών της Κέρκυρας πέρσι το χειμώνα, αφού για μεγάλο διάστημα η σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα γινόταν μόλις μία φορά την εβδομάδα (!) ενώ εκτελούταν κατά κύριο λόγο με «παντόφλες», με αποτέλεσμα να χρειάζονται τρεις ώρες για να φτάσει κανείς στο νησί.
Αποκορύφωμα ήταν η στάση των εταιριών φέτος το 15αύγουστο, όπου τα δρομολόγια που είχαν προγραμματιστεί είχαν γεμίσει 10 ημέρες πριν και πολύς κόσμος που ήθελε να μεταβεί στο νησί για διακοπές να μην είχε τρόπο να μετακινηθεί και άλλαξε προορισμό. Έκτακτο δρομολόγιο αποφασίστηκε τότε, λίγες μόνο ώρες πριν το 15αγουστο προκειμένου να μεταφερθούν τουλάχιστον φορτηγά με εμπορεύματα προκειμένου να μην μείνουν οι Παξοί χωρίς προμήθειες.
Ο Θανάσης Κάγκας υπογράμμισε ότι αντίθετα με το χειμώνα του 2012-13, τον προηγούμενο χειμώνα που εξυπηρετούσαν τους Παξούς δύο κλειστά (Αγ. Θεοδώρα και Νικόλαος) σε τακτική βάση πολλών δρομολογίων την εβδομάδα, είχαν ρεκόρ εισιτηρίων και σε κάθε ταξίδι τους είχαν πολύ κόσμο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας δούμε το site της ναυτικής εταιρείας των Παξών (Paxos lines). Βλέπουμε ότι το καταστατικό της ίδρυσης της ναυτικής εταιρείας των Παξών (Paxos lines) υπογράφτηκε στις 30 Οκτωβρίου του 2015

Quote

Επιτέλους ιδρύσαμε τη δική μας ναυτική εταιρία και μπορεί το όνειρο να γίνει πραγματικότητα. Μπορούμε να αποκτήσουμε το δικό μας καράβι F/Β κλειστού τύπου γρήγορο και ασφαλές και να βγούμε από την απομόνωση. Η σταθερή σύνδεση του νησιού μας με την υπόλοιπη Ελλάδα χειμώνα – καλοκαίρι θα επηρεάσει θετικά την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη των Παξών για τις επόμενες δεκαετίες γιατί δικαιούμαστε και εμείς:

– Να έχουμε καθημερινά δρομολόγια, τα οποία θα ανακοινώνονται έγκαιρα και θα υλοποιούνται έκτακτα δρομολόγια όταν απαιτείται όπως π.χ. για λόγους υγείας.

– Να μεταφέρονται εμπορεύματα και φορτηγά χωρίς καθυστέρηση συμβάλλοντας στη μείωση του κόστους διαβίωσης τουλάχιστον κατά ποσοστό 30%.

– Να εργάζονται κατά προτεραιότητα συνδημότες μας. Στο εγχείρημά μας προβήκαμε ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων νησιών (όπως π.χ. της Σκύρου), τα οποία έχουν προ ετών επιλύσει το πρόβλημα της θαλάσσιας συγκοινωνίας τους. Η οικονομικοτεχνική μελέτη που έχει εκπονηθεί επιβεβαιώνει τη βιωσιμότητα ενός τέτοιου πλοίου.

ΠΑΞΙΝΟΙ και ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΠΑΞΩΝ, μπορείτε από σήμερα να αποκτήσετε ο καθένας από μία (1) μετοχή αξίας εκατό (100) ευρώ μέχρι χίλιες(1000) μετοχές έως τέλη Σεπτεμβρίου 2016, παραλαμβάνοντας τις μετοχές από το Δ.Σ. προσκομίζοντας την απόδειξη της τράπεζας.

BIC: PIRBGRAA

IBAN NO. GR 96 0171 3810 0063 8113 7651 195

Η εταιρεία μας είναι άψογα οργανωμένη με απόλυτη διαφάνεια και έλεγχο από τους μετόχους της. Τα ιδρυτικά μέλη αλλά και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου είναι φίλοι και γνωστοί σας.

Το καταστατικό μας είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα μας. Περιμένουμε την υποστήριξη όλων, προκειμένου όλοι μαζί να επιτύχουμε το στόχο μας και να αποδείξουμε πως αξίζουμε μια αξιοπρεπή ακτοπλοϊκή σύνδεση.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×