Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για αυτο τον λογο της  ταχυτητας, δεν  κανει και για την Χιο-Μυτιληνη, ομως τον χειμωνα ειναι μια χαρα για την γραμμη, αφου δεν υπαρχει πιεση στα χειμερινα δρομολογια.

Απλα το γραφω γιατι μαλλον αυτο θα "ξεκουρασει" το  ΑΡΙΑΔΝΗ οταν το αποφασισει η εταιρια του..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 4/9/2017 at 11:25 PM, proud_ionian said:

11 μερες ειναι αρκετες, για εναν συνηθισμενο δεξαμενισμο. υποθετω θα γινουν παραπανω εργασιες.

Μάλλον οι πολλές ημέρες στο προγραμματισμό για δεξαμενισμό του Νήσος Σάμος θα έχει σχέση με τη πλαστικοποίηση των υφάλων του!!

On 26/8/2017 at 1:54 AM, proud_ionian said:

δεν μπορουν να το δεξαμενισουν στην ακινησια του το χειμωνα;

υπαρχει προβληματακι ή υπαρχει ενδιαφερομενος;

Οπότε δεν συμβαίνει κάτι από τα δυο που αναφέρεις!!

Link to comment
Share on other sites

Καλα και παλι πολλες ειναι. Εκτος αν μιλαμε για κανονικη πλαστικοποιηση με fiberglass κτλ :P

Δεν ειναι ντροπη να πεις οτι θα αλλαξει και κανενα ελασμα. Συνηθες ειναι..

Link to comment
Share on other sites

την αποψη μου για το πλοιο και αν αξιζε να δαπανηθουν τοσα λεφτα σε αυτο, την ειπα πολλες φορες κατα τη μετασκευη του.

το οτι 15 μηνες μετα τη δρομολογηση του και αφου ειχε γινει στον πρωτο δεξαμενισμο του 2016 πλαστικοποιηση κλπ (και ειχε διατυμπανιστει αυτο), ανεβαινει παλι 11 μερες στη δεξαμενη για... πλαστικοποιηση, θεωρω οτι επιβεβαιωνει οτι πιστευω για το πλοιο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά το πλοίο είχε λιγότερο δρόμο από το αδερφό του γιατί είχε κάποια θεματάκια. Έχουν διορθωθεί αυτά;

Πάντως η εταιρεία δείχνει να θέλει να το κρατήσει στη γραμμή, γι αυτό και οι βελτιώσεις, που σημαίνει πως τα πήγε αρκετά καλά.

 

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα με το πλοίο στις 6 Σεπτεμβρίου από Πάρο για Πειραιά σε τρίκλινη εξωτερική καμπίνα και με την έκπτωση που είχε εκείνες τις μέρες για τα Ι.Χ. έβγαινε πιο οικονομικά από το Highspeed. Βέβαια το δρομολόγιο του Highspeed με αναχώρηση περίπου 2 ώρες αργότερα και άφιξη λίγο νωρίτερα από το Σάμος είναι σαφώς βολικότερο αλλά δεν θα έχανα την ευκαιρία να ταξιδέψω μαζί του. Δεν είχα ταξιδέψει ποτέ μ' αυτό ούτε ως IONIAN QUEEN ούτε και με το αδερφό του, και πού να το φανταζόμουν όταν το πρωτοείδα οτι θα έκανα ταξίδι μαζί του στην Παροναξία!

Κατά τη γνώμη μου είναι από τα ομορφότερα πλοία που έχουμε δει στη χώρα μας, ειδικά κοιτάζοντάς το προφίλ δεν παίζεται. Αυτό που το χαλάει λίγο είναι ότι οι χώροι ενδιαίτησης δεν καταλαμβάνουν όλο το πλάτος του πλοίου σε κανένα κατάστρωμα και αυτό είναι αρνητικό και για τους επιβάτες αφού δεν μπορούν να έχουν άμεση οπτική επαφή με τη θάλασσα από τα σαλόνια και τις καμπίνες.

Κατά τα άλλα το πλοίο είναι άκρως καραβολατρικό με ατελείωτα καταστρώματα, θέα στην πλώρη από δυο καταστρώματα, ξύλινες κουπαστές, επιβλητική τσιμινιέρα και πανέμορφη γέφυρα. Τα χρώματα της Hellenic του πάνε πολύ και πιστεύω πως αν βαφτεί μπλε σκούρο το επάνω μερος της τσιμινιέρας όπως στη φωτοσοπιά, ίσως και το μπροστινό, είτε ολόκληρο είτε μόνο το διακοσμητικό πλέγμα, θα δείχνει ομορφότερο.

Στα του ταξιδιού, με ώρα αναχώρησης 16:35 το πλοίο φάνηκε μετά τις 16:30 και έδεσε μετά τις 16:40. Είχα ηλεκτρονικό boarding pass και στον έλεγχο πριν την επιβίβαση μου πήραν το κινήτο και το παρέλαβα μετά από το λογιστήριο! Αφησα το αυτοκίνητο στο επάνω γκαράζ το οποίο είναι ζήτημα να ήταν γεμάτο κατά το 1/4, για το κάτω δεν έχω εικόνα. Από επιβάτες πρέπει να είχε αρκετή κίνηση για καθημερινή αρχές Σεπτεμβρίου. Πάντως και εσωτερικά το πλοίο είναι αξιοπρεπέστατο. Τα μόνα αρνητικά είναι το έντονο vibration και η μυρωδιά fuel σε κάποια σημεία στο κατάστρωμα από τα εξαεριστικά, ε και κανα κόμβο παραπάνω να είχε δε θα ηταν κακό.

Μέχρι τα φανάρια του Πειραιά κάναμε λίγο πάνω από 5 ώρες κι άλλα 15' μέχρι να δέσει.

υγ. εντύπωση μου έκαναν τα χειριστήρια για τις μπόμπες 

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος ότι δεν είχε vibration??? Γιατί από ναυτικούς που έχουν κάνει σαν Ionian Queen και σαν Νήσος Σάμος, μου λένε ότι σαν Ionian Queen είχε παραπάνω vibration!!! Και ειδικά στο χώρο που ήταν η παλιά Reception.

Link to comment
Share on other sites

Απο δικια μου εμπειρια παντως δεν ειχε vibration!κ πως το οριζει καθενας το vibration  στο μυαλο του!!! βεβαια παιζει ρολο το οτι το χτισανε πρυμα αλλα κ οτι εχουν βαλει νερα κ εχει κατσει η πρυμνη!γιατι χωρις αυτα ειναι αλλο βαπορι!

Link to comment
Share on other sites

Σε σχέση με άλλα μετασκευασμένα-φορτωμένα βαπόρια, το Σάμος έχει ελάχιστο vibration. Δική μου άποψη από ταξίδι μου Πειραιάς-Θεσσαλονίκη-Πειραιάς και Μυτιλήνη-Πειραιάς. 

Το ταξίδι μαζί του ήταν πολύ όμορφο και πραγματικά είναι άξιο να παραμείνει στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Στο Ρόδος δεν έχω μπεί ποτέ αλλά πρόβλημα vibration σίγουρα είχε στο σαλόνι με κατι κίτρινες καρέκλες στο deck της reception.Πραγματικά σαν να τρίζει όταν κάνουν μανούβρες τα bluestarακια ισάξιο μπορώ να πω με το τρίξιμο στις καμπίνες του Blue Star 2.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

On 25/9/2017 at 12:37 PM, margaritis24 said:

Απο δικια μου εμπειρια παντως δεν ειχε vibration!κ πως το οριζει καθενας το vibration  στο μυαλο του!!! βεβαια παιζει ρολο το οτι το χτισανε πρυμα αλλα κ οτι εχουν βαλει νερα κ εχει κατσει η πρυμνη!γιατι χωρις αυτα ειναι αλλο βαπορι!

Γιατί έγινε αυτό; για να στρώνουν καλύτερα οι καταπέλτες;

On 25/9/2017 at 3:37 PM, rafina-lines said:

Εγώ πάντως που το ταξίδεψα το καλοκαίρι δεν αισθάνθηκα κανένα vibration. Μια χαρά βαπόρι ήτανε και φοβερό μάλιστα. Φχαριστήθηκα θαλασσινό ταξίδι μαζί του! :)

Μια χαρά το φχαριστήθηκα κι εγώ, κι οι 5 ώρες δεν ήταν αρκετές για να το χορτάσω, αλλά vibration έχει ειδικά από το μέσον και πρύμα.

On 25/9/2017 at 5:13 PM, thanosp said:

Σε σχέση με την κλίμακα vibration Ν.Ρόδος πόσο θα έπαιρνε το Ν. Σάμος ?

Δεν έχω ταξιδέψει με το Ρόδος αλλά μπορώ να πω ότι συγκρίνεται με κάτι γκαζάδικα και φορτηγά που έχω ταξιδέψει. 

Αλλη φορά θα έχω αξελερομετρο μαζί μου να παίρνω μετρήσεις :P

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Σάμος ολοκλήρωσε τη φετινή παρουσία του στη γραμμή Πάρο Νάξο Σαντορίνη με επιτυχία θα έλεγα. Το δρομολόγιο της επιστροφής δούλεψε καλύτερα σε επιβάτες από ότι η αναχώρηση από το Πειραιά (περίπου 190000 επιβάτες ταξίδεψαν το καλοκαίρι με το Νήσος Σάμος)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έγινε απονομή των δύο αυτοκινήτων Fiat 500 στους δύο τυχερούς επιβάτες που ταξίδεψαν με το Νήσος Σάμος φέτος το καλοκαίρι στη γραμμή της Πάροναξιας. Οπότε θα αφαιρεθεί το αμάξι από το χώρο μπροστά από την ρεσεψιόν. 

FB_IMG_1506962677462.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Ο δεξαμενισμός του μπορεί να γίνει αργότερα όταν θα γυρίσουν τα αλλά πλοία και θα κάνει το ίδιο την ακινησία του. Το Νήσος Σάμος από χθες το βράδυ πήρε θέση στην Ακτή Ηετίωνα για να ξεκινήσει σήμερα το βράδυ δρομολόγια στη γραμμή Πειραιά Χίο Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 5/10/2017 at 6:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο δεξαμενισμός του Νήσος Σάμος μετατέθηκε για τις 17/01/18 έως 28/01/18.

Το Νήσος Σάμος πήγε μια ημέρα πίσω το δεξαμενισμό του, οπότε αναμένεται να δεξαμενιστεί στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος από τις 18/01/18 έως 29/01/18.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Πορεία για Ηράκλειο με 18 κόμβους απο Μυτιλήνη μεταφέροντας πρόσφυγες. Τελευταία φορά είχε προσεγγίσει πριν 7 περίπου χρόνια συνεισφέροντας στην εκκένωση της Λιβύης. Αν συνεχίσει με αυτή την ταχύτητα το περιμένουμε αργά το βράδυ μετά τις αναχωρήσεις προς Πειραιά 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...