Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

πολυ μπεζ και κρεμ εχει πεσει και μετα απο μια δυο σαιζον, θα εχει γινει σκατίB)

φαινεται οτι εχουν πεσει πολλα λεφτα στο πλοιο και εχει γινει πολυ ομορφο μεσα, αλλο βεβαια αν δεν μας εχει απαντηθει το ερωτημα, τι λογο ειχε η εταιρεια να ριξει τοσα λεφτα σε ενα πλοιο 28 ετων,

και ως queen ηταν ομορφο, με παρα πολλους "κρυμμενους" χωρους και αβερτα καταστρωματα. απο οτι εχω δει και ακουσει ως τωρα, αλλα και απο τις φωτο του π100, μενω με την εντυπωση οτι εχουν αναδειχθει περισσοτερο τα θετικα του στοιχεια. επισης ειναι εμφανες, οτι η αφαιρεση της πισινας και των μηχανισμων της, "δημιουργησε" χωρους στο deck της reception.

μου αρεσει πολυ το σαλονακι veranda, οπως και οτι ομορφυναν, οι ετσι και αλλιως ηδη ευρυχωρες συγκριτικα με αλλα πλοια, καμπινες του.

σαν queen ειχε σαλονι a la carte διπλα στο self service. κριμα που καταργηθηκε ο χωρος

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχω κάνει τρία ταξίδια ήδη με το Νήσος Σάμος θα πω ότι οι εντυπώσεις μου και όπως των περισσότερων επιβατών είναι θετικές για τις ανέσεις που παρέχει στους επιβάτες. Καθώς ότι και στο καιρό το πλοίο δεν καταλαβαίνει τίποτα παρόλο που δεν χρησιμοποιούν τα stabilizer!!! Ταξίδεψα με το πλοίο λίγο μετά από το ξεκίνημα του στη γραμμή Πειραιά Μεστά Μυτιλήνη με ελάχιστον κόσμο για τα καλοκαιρινά δεδομένα της γραμμής. Και ξανά ταξίδεψα με το φθινόπωρο στη κλασσική γραμμή Πειραιά Χίο Μυτιλήνη. Δεν θα κάτσω να αναλύσω τα θετικά του πλοίου αλλά τις προτάσεις μου για βελτιώσεις. Καταρχάς στις καμπίνες δεν έγινε ριζική ανακαίνιση αλλά lifting (βαψίματα, αλλαγή δαπέδου κλπ). Σίγουρα χρειάζονται κάποια αλλαγή στις πόρτες γιατί τρίζουν παρά πολύ με το vibration που έχει το πλοίο. Στο σαλόνι Πυθαγόρας στο κατάστρωμα Νο: 9 τα καθίσματα που είναι βιδωμένα ίσως θα έπρεπε να είναι ελεύθερα και να απέχουν σε μεγαλύτερη απόσταση από τα τραπεζάκια γιατί εγώ προσωπικά δεν μπορέσω να βολέψω τα πόδια μου κάτω από το τραπέζι. Ένα ακόμα θέμα είναι η έλλειψη τραπεζαρίας Α’ θέσης για μένα ενώ υπάρχει χώρος μεγάλος στο self service για να δημιουργηθεί. Και τέλος ότι η επιβίβαση των επιβατών γίνεται ανάμεσα από τις εισόδους των δυο γκαράζ, όποτε είναι μερικές φορές επικίνδυνο για τους επιβάτες. Το ξέρω αυτό δεν είναι εύκολο γιατί είχε γίνει λανθασμένη μετασκευή από την Endeavor.

Ας ξεκινήσω με το καλοκαιρινό ταξίδι με το Νήσος Σάμος που πιάσαμε πρώτα στο λιμάνι των Μεστών. Το πρωί φτάσαμε στη Μυτιλήνη και το Νήσος Σάμος έδεσε στο νέο «Γ» του λιμανιού της Μυτιλήνης. Το πλοίο είχε άμεση αναχώρηση και γύρω στις 07:30 ξεκίνησε να βιράρει τη δεξιά άγκυρα και με το προπελάκι άνοιξε τη πλώρη του και ξεκόλλησε σιγά σιγά το βαπόρι από τη προβλήτα. Αφού ξενέρισε η άγκυρα το Νήσος Σάμος ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής του προς το Πειραιά αφήνοντας πίσω το λιμάνι της Μυτιλήνης. Από το Σεπτέμβριο που άλλαξε τα δρομολόγια του το Νήσος Σάμος δένει στην Ακτή Ηετίωνα με τη πλώρη να κοιτάζει στη μπούκα του λιμανιού. Και στο φθινοπωρινό ταξίδι με το Νήσος Σάμος, το πλοίο ήταν δεμένο στο νέο «Γ» του λιμανιού της Μυτιλήνης. Και τέλος το Νήσος Σάμος δεμένο στο λιμάνι της Χιου.

Υ.Γ Το κρουασάν και ο χυμός δίνεται μόνο στα νησιά και όχι στο Πειραιά!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Διαβάζω για τη δρομολόγηση του Νήσος Σάμος στη γραμμή Πάρο - Νάξο - Σαντορίνη, κάτι το οποίο αν τελικά γίνει νομίζω θα φθείρει τα πληκτρολόγια μας από τη συζήτηση :). Για να καταλάβουμε τις πρακτικές δυσκολίες, ας ρίξουμε μια ματιά στην μία και μοναδική τελικά -αν δεν κάνω λάθος- προσέγγιση του πλοίου στη Μύκονο, στις 24 του περασμένου Αυγούστου, προερχόμενο από τα Μεστά της Χίου.

 

Η προσέγγιση είναι η συνηθισμένη, και θυμίζει πολύ αυτή που κάνει το Νήσος Μύκονος για την -κλασσική πια- αριστερή στροφή. Ομολογώ πως εξεπλάγην από το γεγονός ότι θα έβλεπα αριστερή στροφή από το Νήσος Σάμος στην πρώτη του προσέγγιση στη Μύκονο. Και τελικά δεν είδα. Το πλοίο όπως βλέπουμε και στη φωτογραφία ξαφνικά σα να έκανε κράττει και έμεινε στη συγκεκριμένη θέση για κάμποση ώρα. Πίσω του διακρίνεται το Mein Schiff 2 στην άγκυρα και λίγο πιο δεξιά(φαίνεται στην πανοραμική φωτογραφία) το ρυμουλκό που περίμενε την πρόσδεση του Celebrity Equinox. Δεν ξέρω πως και γιατί το πλοίο ξέμεινε εκεί, από το ντόκο η εντύπωσή μου μάλιστα ήταν πως ξέσερνε και πρός το Mein Schiff 2, όπως βλέπετε και στην πανοραμική φωτογραφία, η απόσταση δεν είναι τόσο μεγάλη.

 

Τελικά το πλοίο έδωσε λίγο πρόσω και ξεμάκρυνε από το Mein Schiff 2. Υποπτεύομαι όμως πως πρέπει όντως να ξέσερνε και να προσπαθούσε εναγωνίως να κρατηθεί, μια και εδώ το βλέπουμε να έχει φουντάρει και τις 2 άγκυρες. Σιγά-σιγά αρχίζει και στρέφει και να παίρνει άγκυρες όπως βλέπουμε και εδώ, αλλά πρός περαιτέρω έκπληξή μου, αλλά και των παρευρισκομένων, αντί να πλησιάσει το ντόκο, έβαλε πλώρη πρός την Τήνο και άρχισε να πηγαίνει αργά πρός τα εκεί, σα να αναχωρεί. Όντας πια παράλληλα πια με τον ντόκο, έκανε κράττει και μετά από λίγο άρχισε να αναποδίζει για να δέσει, όχι όμως στη θέση 2 που του είχε δωθεί, αλλά στη θέση 1 που τελικά το έφερε η μανούβρα του. Καταλαβαίνει κανείς τι αντιμετώπισε το πλοίο, έδεσε 40-45 λεπτά μετά την άφιξή του, ο καιρός ήταν ένα 6άρι, ούτε καν κανένα τρομερό μελτέμι. Και μιλάμε για ένα λιμάνι όπως της Μυκόνου, με τους αέρηδές του μεν, αλλά νέτο και χωρίς κάτι άλλο ιδιαίτερα άσχημο.

 

Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, στην Ελλάδα έχουν μπεί παρόμοια πλοία σε χειρότερα λιμάνια από της Μυκόνου. Όλα καταλήγουν να κρέμονται στο στομάχι και το corazon του εκάστοτε πλοιάρχου, που θα κληθεί να παίξει την καριέρα του κορώνα-γράμματα σε κάθε προσέγγιση, στα πλαίσια αυτου του ξεφτιλισμένου πράγματος που λέγεται ελληνική πραγματικότητα. Και όσο υπάρχουν άνθρωποι που θα παριστάνουν τους Υπουργούς και τις Αρχές, θα βγαίνει και ο Εφοπλιστής να λέει την κλασσική μπαρούφα περί "Θεού της Ακτοπλοίας που μας προστατέυει απ' τις κακοτοπιές".

 

Ξεφύγαμε όμως. Ας υποθέσουμε πως είναι μέσα Σεπτέμβρη 2017 και το πλοίο έχει κάνει όλες του τις προσεγγίσεις στην ώρα τους, σε όλα τα λιμάνια. Το ερώτημα το έθεσε πολύ εύστοχα ο Proud Ionian λίγο παραπάνω: Δοθηκαν τόσα εκατομμύρια ευρώ σε ένα πλοίο 28 ετών ώστε να βγεί καλοκαίρι στην Παροναξία να ανταγωνιστεί τα συμβατικά της Blue Star? Στην τελική, την επιτυχία ενός πλοίου -στη λογική τη δική μου- δε την κάνει αν αρέσουν στον Π100 τα σαλόνια ή αν εξυπηρετούν οι ώρες προσέγγισης τους επιβάτες. Την επιτυχία ενός πλοίου, την κρίνει αν βγάζει λεφτά για τους πλοιοκτήτες του. Έγινε αυτό με τη φετινή του δρομολόγηση? Κάτι μου λέει πως όχι. Αν γινόταν αυτό θα το βλέπαμε πάλι στην ίδια γραμμή. Η έστω αν υπήρχε πίστη από τη διοίκηση της εταιρείας πως, η συγκεκριμένη γραμμή μπορεί εις το διηνεκές να αποφέρει κέρδη. Αντ' αυτού τέλος Βόρειο Αιγαίο, πάμε Παροναξία. Όπως και να έχει, θα είναι ενδιαφέρον και θα προσφέρει τροφή για σκέψη, καλά να είμαστε να τα συζητάμε.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πολλά τα ζαβά στην καλοκαιρινή δρομολόγηση του πλοίου στο βόρειο Αιγαίο. Από τη μέρα όμως που μετακόμισε στην γραμμή Π-Χ-Μ βρήκε το ρόλο του. Το θέμα είναι ότι η εταιρεία του έχει τρία μεγάλα πλοία, με κλιμακούμενο βαθμό δυσκολίας, από το Νήσος Σάμος στο Νήσος Ρόδος και στο Αριάδνη. Που θα τα βολέψει?

Link to comment
Share on other sites

On 20/11/2016 at 6:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 Δεν θα κάτσω να αναλύσω τα θετικά του πλοίου αλλά τις προτάσεις μου για βελτιώσεις. Καταρχάς στις καμπίνες δεν έγινε ριζική ανακαίνιση αλλά lifting (βαψίματα, αλλαγή δαπέδου κλπ). Σίγουρα χρειάζονται κάποια αλλαγή στις πόρτες γιατί τρίζουν παρά πολύ με το vibration που έχει το πλοίο. Στο σαλόνι Πυθαγόρας στο κατάστρωμα Νο: 9 τα καθίσματα που είναι βιδωμένα ίσως θα έπρεπε να είναι ελεύθερα και να απέχουν σε μεγαλύτερη απόσταση από τα τραπεζάκια γιατί εγώ προσωπικά δεν μπορέσω να βολέψω τα πόδια μου κάτω από το τραπέζι. Ένα ακόμα θέμα είναι η έλλειψη τραπεζαρίας Α’ θέσης για μένα ενώ υπάρχει χώρος μεγάλος στο self service για να δημιουργηθεί. Και τέλος ότι η επιβίβαση των επιβατών γίνεται ανάμεσα από τις εισόδους των δυο γκαράζ, όποτε είναι μερικές φορές επικίνδυνο για τους επιβάτες. Το ξέρω αυτό δεν είναι εύκολο γιατί είχε γίνει λανθασμένη μετασκευή από την Endeavor.

 

 

Εχοντας ταξιδεψει με το ΙΟΝΙΑΝ ΚΙΝG /QUEEN αλλα και με το Σαμος εχω να πω οτι το KING ηταν σαφως ανωτερο ως μετασκευη απο QUEEN με σωστη θεση καταπελτη επιβατων , οχι στο κεντρο, που οπως σωστα ανεφαιρε ο Π 100 εχει πολλα προβληματα αυτη η διαταξη,και με πολυ καλυτερα υλικα και διακοσμηση μεσα , που εκτιμω οτι με μερικα ρετους θα μπορουσε να ταξιδευε ακομα, Το QUEEN ειχε πολλα θεματα διαταξης χωρων και διακοσμησης , θυμαστε κατι αχρηστους διαδρομους ,με κατι γυψινα <αρχαια> γλυπτα και κατι κορδονια που ετρεχαν στους διαδρομους,οι δε καμπινες με τα υλικα που ειχαν σου εδιναν την εντυπωση οτι ηταν παλιες, ενω στο king οχι.Εκτιμω οτι με τα πολλα χρηματα που εριξε η HSW το βαπορι ηρθε στο 2016 σε ολους τους τομεις επιτελους..

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια quote
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν και έγινε εντυπωσιακό εσωτερικά και με ικανοποιητική χωρητικότητα, τους θερινούς μήνες είναι ακατάλληλο για Π-Χ-Μ γιατί η υστέρηση του, σε ταχύτητα κυρίως, και σε ελιγμούς κατά δεύτερο, θα το κάνει να μαζεύει καθυστερήσεις.

Το Blue Star θα ήταν τότε προτιμητέα επιλογή.

 Αντίθετα το Αριάδνη όταν χρειαζόταν επιτάχυνε και στα 23+ και δεν υστερούσε ως επιλογή. Ενώ το Ν.Σάμος που μετά βίας 20άριζεί τα θερινά δρομολόγια δεν θα τα έβγαζε σε ικανοποιητικούς χρόνους. Τώρα όμως το χειμώνα στέκετε αξιοπρεπέστατα στην γραμμή, και μάλλον το ιδανικό για εκείνο θα είναι να το προωθήσουν επικοινωνιακά (μέσω Μεστών πάντα) που πραγματικά είναι πολύ καλή εναλλακτική.. 

Link to comment
Share on other sites

On 12/12/2016 at 10:51 PM, gtogias said:

Πολλά τα ζαβά στην καλοκαιρινή δρομολόγηση του πλοίου στο βόρειο Αιγαίο. Από τη μέρα όμως που μετακόμισε στην γραμμή Π-Χ-Μ βρήκε το ρόλο του. Το θέμα είναι ότι η εταιρεία του έχει τρία μεγάλα πλοία, με κλιμακούμενο βαθμό δυσκολίας, από το Νήσος Σάμος στο Νήσος Ρόδος και στο Αριάδνη. Που θα τα βολέψει?

Θεωρώ ότι το ερχόμενο καλοκαίρι που υπάρχει χρόνος θα είναι πιο εύκολο για την εταιρεία να αναζητήσει μια ναύλωση στο εξωτερικό για οποιοδήποτε πλοίο της τριάδας. Φέτος το στοίχημα του Σάμος ήταν αμφίβολο πότε θα τελείωνε, οπότε όταν βγήκε ήταν αργά για ναύλωση στο εξωτερικό. Άσε που είχαν βγάλει και δρομολόγια.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λίγο από όλα!Το δρομολόγο με τα τωρινά ωράρια θα βγάινει πολύ δύσκολα + τις προβλήτες(!) που υπάρχουν στο Αιγαίο όπως Νάξος και άλλα νησιά θα δυσκολεύεται όχι μόνο για χώρο αλλά και από βυθίσματα.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Champion Jet_2 said:

Λίγο από όλα!Το δρομολόγο με τα τωρινά ωράρια θα βγάινει πολύ δύσκολα + τις προβλήτες(!) που υπάρχουν στο Αιγαίο όπως Νάξος και άλλα νησιά θα δυσκολεύεται όχι μόνο για χώρο αλλά και από βυθίσματα.

Να υποθέσω ότι εννοείς τα δρομολόγια όπως εμφανίζονται στο openseas, μιας και σήμερα δεν υπάρχει αντίστοιχο δρομολόγιο?

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο εγχείρημα...,
εδώ πριν χρόνια έχανε προσεγγίσεις στην Πάρο το "Νήσος Ρόδος"(ως πιο ευέλικτο)... το "Νήσος Σάμος" με καιρούς θα δένει αρόδο;

Link to comment
Share on other sites

Η επικειμενη δρομολογηση του πλοιου στην Παροναξια νομιζω πως εκτος του μεγεθους και  τα περι  ωραριου   κλπ ανοιγει και ενα αλλο θεμα. Αυτο των μηχανων του πλοιου και κατα ποσο μπορουν να αντεξουν συνεχη και κοντινα  stand by . Eιδικα το καλοκαιρι λογω πιεσης για τηρηση στα ωραρια θα τις τσιτωνουν γενικα παραπανω.Και θυμομαστε και το περασμενο καλοκαιρι τα μηχανολογικα προβληματακια  του Νησος Ροδος .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μια χαρά θα είναι πιστεύω το πλοίο στην καινούργια του γραμμή... 

Υπήρχε κενό σε αυτή την γραμμή,  ειδικά προς Σαντορίνη και καλά έκαναν οι της hellenic και το έβαλαν...

Θα πετύχει πιστεύω,  ειδικά αφού ξεκινάει ενόψει καλοκαιρινής σεζόν...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...