Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η ΤΤΤ Lines(Tomasos Transport&Tourism Lines)πραγματοποιει δρομολογια για φορτηγα και επιβατες μεταξυ της Napoli και της Catania και ανηκει στον Αλεξη Τομαζο της γνωστης οικογενειας με καταγωγη απο τη Χιο.

 

Η εταιρεια εχει δυο πλοια ro/pax το Trinarcia και το Partenope κατασκευης 2002.

 

Ενω διαφημιζει τις ομορφιες των προορισμων της με εναν πρωτοτυπο και συναμα Kinky τροπο.. ^_^  :lol: 

 

Edited by proud_ionian
tag/link
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 year later...

Τα Trinacria και Partenope θα παραδωθουν στη Stena τον επομενο μηνα και ο Αλεξης Τομαζος ανακοινωσε οτι εχει ηδη ναυλωσει δυο πλοια ιδιου τυπου αλλα ελαφρως μεγαλυτερα και νεοτερα για τα επομενα 2+1 χρονια προκειμενου να αντικαταστησει αυτα που φευγουν.Το ιδιο δημοσιευμα αναφερει οτι τα πλοια αυτα φερουν Ιταλικη σημαια.

 

Μη δουμε το Forza να ειναι το ενα απο τα δυο :P 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Αν κατάλαβα καλά, έχει ιδρυθεί νέα εταιρεία από τη σύμπραξη TTTLines και Caronte&Tourist, με ποσοστά συμμετοχής 33% και 67%, αντίστοιχα.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η συγκεκριμενη συμπραξη εχει παρουσια περα απο το Νapoli-Catania με το Cartour Gamma και το Catania και στη γραμμη Messina-Salerno με το Cartour Delta.

 

Τα Cartour ανηκουν στην Caronte.
 
Εχω την εντυπωση οτι εκτος της ΤΤΤ εχει και η Caronte(Χαροντας :D )ελληνικες ριζες.
 

Η ΤΤΤ Lines(Tomasos Transport&Tourism Lines)ανηκει στον Αλεξη Τομαζο της γνωστης οικογενειας με καταγωγη απο τη Χιο.

Στυλαρα παντως ο Αλεξης. :lol:

post-2699-0-01925400-1429903728_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Το Sorrento και το Cartour Gamma ναυλωσε η εταιρεια για το δρομολογιο Napoli-Catania.

Βλέπω να έχει ένα προβληματάκι τώρα ο Αλέξης...

 

Επίσης το Partenope εκπέμπει ως Napoles με σημαία Κύπρου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Ο Τομάζος πριν κάποιο διάστημα πούλησε στην Caronte & Tourist το ποσοστό που κατείχε στην TTT Line, με αποτέλεσμα για μια μικρή περίοδο η τελευταία να είναι υπό την πλήρη έλεγχο της πρώτης. Πλέον, όμως, το 50% της TTT Line έχει περιέλθει στον όμιλο Grimaldi. O όμιλος, μάλιστα, σύμφωνα με φήμες, είναι κοντά να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο αρκετά μεγαλύτερου operator της Ιταλίας.

Link to comment
Share on other sites

Για να συνοψίσουμε τις γραμμές και τα πλοία της εταιρείας:

Napoli - Catania: Καθημερινές αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση. Από τη Napoli αναχώρηση κάθε μέρα στις 2130 το βράδυ εκτός από τις Κυριακές οπότε και τα πλοία αναχωρούν στις 1930. Από την Catania, αναχωρήσεις κάθε Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη και Σάββατο στις 2345 τη νύχτα, ενώ Πέμπτη, Παρασκευή και Κυριακή η αναχώρηση γίνεται στις 2030. Δεν γνωρίζω γιατί υπάρχουν αυτές οι διαφοροποιήσεις. Η γραμμή εξυπηρετείται όπως είπαν και παραπάνω οι σύντροφοι από τα Florencia, που το βλέπουμε εδώ δεμένο στη Napoli με τα σινιάλα της TTT, και το συμπαθητικό Visentinάκι, Cartour Gamma. Αυτό το βλέπουμε δεμένο στη Napoli με τα σνιάλα της ΤΤΤ πέρυσι την άνοιξη, ενώ εδώ μπορούμε να το δούμε και με τα σινιάλα της Caronte & Tourist από την εποχή που δραστηριοποιούταν στη γραμμή Salerno - Messina. Το πλοίο πλησιάζει τη Messina, μιλάμε για τον Ιούλιο του 2013.

 

Salerno - Messina: Από το Salerno έχουμε 6 αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα εκτός Δευτέρας, Τρίτη και Κυριακή στις 1400 ενώ Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 1430. Το πλοίο φτάνει βράδυ στη Messina απ' όπου και αναχωρεί τις πρώτες πρωινές ώρες της επομένης για το Salerno, με άφιξη γύρω στις 9 με 10 το πρωί. Κι από τη Messina 6 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις εκτός Δευτέρας στις 0230 εκτός από Παρασκευή και Σάββατο οπότε και η αναχώρηση είναι στις 0200. Η γραμμή εξυπηρετείται από το Cartour Delta. Εδώ το βλέπουμε να μπαίνει στο λιμάνι του Salerno και να στρίβει για τη θέση του, ενώ εδώ το βλέπουμε από ψηλά, δεμένο στο λιμάνι και έχοντας μόλις ρίξει καταπέλτη. Όπως βλέπετε το πλοίο είναι πίτα στα φορτηγά κι απ' ότι φαίνεται ο άρτος της εταιρείας ο επιούσιος, δεν πρέπει να είναι καθόλου άγευστος.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα, η Caronte & Tourist φαίνεται να σπάει σε 3 εταιρείες.  Η πρώτη θα ασχολείται με τις γραμμές του Στενού της Μεσσήνης, η δεύτερη με τις γραμμές από και πρός μικρότερα νησάκια και η τρίτη στις γραμμές καμποτάζ όπως αναφέρει το δημοσίευμα, υποθέτω πως αυτό εννοεί τις γραμμές που αναφέρω στο παραπάνω post.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 years later...

Η οικογένεια Τομάζου έχει αποτραβηχτεί πια από τα ακτοπλοικά τεκταινόμενα, όπως είδαμε και παραπάνω, πλήν όμως παραμένει ενεργός στην ποντοπόρο ναυτιλία διαμέσου της SuperEco Tankers Management, προφανώς επικεντρούμενη στα δεξαμενόπλοια. Το ιστορικό σινιάλο τους δεν το αλλάζουν ποτέ βέβαια, ένα πλοίο με το σινιάλο τους θα περάσουμε να δούμε κι εμείς σήμερα. Είμαστε στην άνοιξη του 2006 και στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας κάνει επισκευές το bulk carrier Alexis (IMO 8107593), ένα μικρό handy των 27 χιλιάδων τόνων dwt. Ήταν χτισμένο το 1984 στα Astilleros Espanoles SA του Bilbao(352) και έφερε μία μηχανή Sulzer. Είχε χτιστεί σαν Ocean Crony, το 1988 έγινε Linda K, το 1991 Bold Champion και στο τέλος του ιδίου έτους πέρασε στα χέρια της οικογένειας Τομάζου, μέχρι το 2012 οπότε και σε ηλικία 28 ετών κατέληξε στο διαλυτήριο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...