Jump to content
Shipfriends

Nossa Senhora da Graca (IMO 7825980)


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 2 years later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...

Το Αθηνά δούλεψε πολύ λίγο στην Ελλάδα γιατί πουλήθηκε πολύ γρήγορα μετά την έναρξη των δρομολογίων του. Ας δούμε το Αθηνά στις 7 Οκτωβρίου 2005 που πάει να δέσει για πρώτη φορά στη προβλήτα του Σαρωνικού, και την επόμενη ημέρα ξεκίνησε το πρώτο εμπορικό δρομολόγιο του για τη Nova Ferries. Και αφού τελείωσε τα δρομολόγια του στο Σαρωνικό και στα Κύθηρα, έδεσε στα 200αρια πριν παραδοθεί στους νέους ιδιοκτήτες του.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Επιστροφη στον Ιουλιο του 2004 με το πλοιο να εχει ερθει στο Νεο Μωλο λιγο καιρο πριν

Οπως βλεπουμε ειμαστε στη φαση που ξυνεται το παλιο χρωμα.Ειναι μια απο τις περιπτωσεις που εγινε ολοκληρωτικη ανακαινηση στο πλοιο και εσωτερικα ,αλλα και εξωτερικα.

Link to comment
Share on other sites

Ένα πλοίο που έφυγε νωρίς και μπορούσε να προσφέρει.Είχαν πέσει λεφτά πάνω του,είχε καλό μέγεθος και έκανε για πολλές άγονες του Αιγαίου.Είχε αποκτήσει μάλιστα και μερικές καμπινες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Αθηνά είναι αδελφό πλοίο του Φοίβος αλλά δεν ταξίδεψε πολύ καιρό στην Ελλάδα (περίπου 6 μήνες), οπότε πολλοί δεν κατάφεραν να ταξιδέψουν ποτέ με το συγκεκριμένο πλοίο. Η μετασκευή του ήταν διαφορετική από το Φοίβος μιας και το Αθηνά ήταν για κατηγορία Β πλόων, οπότε για αυτό ταξίδεψε για λίγο διάστημα στη γραμμή Πειραιά Κύθηρα Αντικύθηρα Κίσσαμο σε αντικατάσταση του Μυρτιδιώτισα. Τον Απρίλιο του 2006 σβήστηκαν τα σινιάλα της εταιρείας του Κώστα Αγαπητού από τις τσιμινιέρες του πλοίου στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά. Οπότε θα κάνω μια παρουσίαση του Αθηνά παρόλο που έχουν περάσει 15 χρόνια που έφυγε από την Ελλάδα.

Το πλοίο είχε τρεις καταπέλτες στη πρύμη με το κεντρικό να είναι για το γκαράζ, που είχε σταθερές ράμπες στις μπάντες του γκαράζ. Δεξιά και αριστερά ήταν οι καταπέλτες των επιβατών, όπου στην αριστερή πλευρά είχε σταθερή και κυλιόμενη σκάλα, ενώ από δεξιά είχε μόνο σταθερή σκάλα. Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα Νο: 5 συναντάμε το πρυμνιό σαλόνι με πλακάκια στους διαδρόμους και μπλε μοκέτα στο κέντρο με καναπέδες σε μπορντό χρώμα και πολυθρόνες σε απόχρωση του πράσινου χρώματος. Πρύμα ήταν το μπαρ του σαλονιού και στο μέσο και αριστερά του σαλονιού υπήρχε η υποδοχή, ενώ στη δεξιά πλευρά υπήρχε χώρος για το μαγαζί. Ενώ στο τέλος του σαλονιού υπήρχαν στις μπάντες εκατέρωθεν τουαλέτες. Προχωράμε στο μεσαίο σαλόνι με πλακάκια στους διαδρόμους και μπλε μοκέτα στο κέντρο με καναπέδες σε απόχρωση πορτοκαλί χρώματος και πολυθρόνες σε απόχρωση του κίτρινου χρώματος. Πλώρα ήταν το μπαρ του σαλονιού και πρύμα υπήρχαν στις μπάντες εκατέρωθεν τουαλέτες. Προχωράμε στο πλωριό σαλόνι, όπου αριστερά ήταν σαλόνι με καφέ καρέκλες με στρόγγυλα τραπεζάκια και καναπέδες σε πράσινη απόχρωση με μπλε μοκέτα. Στη δεξιά πλευρά ήταν τραπέζια με τις πράσινες καρέκλες και καφέ ξύλινο δάπεδο του self service, όπου έφτανε μέχρι πλώρα και στο κέντρο ήταν η προθήκη του self service. Από το πλωριό σαλόνι υπήρχε έξοδος για τη πλώρη του πλοίου.

Ανεβαίνουμε στο κατάστρωμα Νο: 6, όπου υπήρχε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα με τους άσπρους πάγκους πάνω από το ρεμέτζο και έφτανε μέχρι την άκρη του καταστρώματος, οπότε είχες τη δυνατότητα να χαζεύεις τη φόρτωση από πάνω. Μετά υπήρχε το σαλόνι με πλακάκια στο δάπεδο με καναπέδες και πολυθρόνες σε απόχρωση του μπλε χρώματος και πλώρα ήταν το μπαρ του σαλονιού και μετά ένας χώρος με μπλε αεροπορικά καθίσματα και μπλε μοκέτα στο δάπεδο. Προχωρώντας πλώρα μετά το διάδρομο που σε οδηγούσε στα ανοικτέ καταστρώματα δεξιά και αριστερά, μπαίναμε στο διάδρομο με τις οκτώ τετράκλινες καμπίνες επιβατών και στη συνέχεια υπήρχαν οι καμπίνες του πληρώματος.

Ανεβαίνουμε στο κατάστρωμα Νο: 7 που υπήρχε ένα ανοικτό κατάστρωμα χωρίς καθίσματα και η γέφυρα του πλοίου. Εδώ μπορείτε να δείτε το arrangement plan του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η ανακοίνωση γράφει τα εξής

FOR SALE A FAULTY SHIP FOR SALE

We have a vessel on Togo waters that we would like to sell for demolition or any other exploitation.

There is a problem with the hull welding. The engines are running and the crew is still on board. The ship has to be tracked to the drydock in Ghana or Nigeria for any repairs, But presently on Togo water

If interested to buy you can send any persons for inspections or evaluation. Our price is Euro 1.2 Millions negotiable

PAYMENT MODE IS FOB OR WIRE TRANSFER ONLY. to schedule inspection please call or whatsapp +2348033657510 and for documents and more pictures

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει ζημιά στο κοίτος;

(Κρίμα γιατί το πλοίο εάν είχε παραμείνει στην Ελλάδα θα ήταν κόσμημα σαν τον Φοίβο)

Edited by Takisg
Link to comment
Share on other sites

Η ζημιά μπορεί να ειναι οτιδήποτε στα βρεχαμενα, απο κρακ και σκισιμο μέχρι τμήματα με λεπτή λαμαρίνα που ποτιζει. 

Ψάχνοντας εικόνες δορυφόρου στην ακτογραμμή του Τογκο, δεν εντόπισα περιβάλλον σχετικό με της φωτογραφίας, πόσο δε μαλλω το ίδιο το πλοίο. 

Δεν ξερω αν η φωτο ειναι τωρινή απο το σημειο παροπλισμό ή απο κάποιο λιμανι παλιότερα, ωστοσο μοιαζει να είναι παροπλισμένο. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

There is a problem with the hull welding

υπάρχει πρόβλημα με τις συγκολλήσεις του κύτους.

Σε απλα ελληνικα πρεπει να έχει "αρπάξει" παντού

Σε καποιο ελληνικο ferry, ειχαν ξαναπερασει ολες τις συγκολλησεις, στον πρωτο του δεξαμενισμο μετα απο πολυετη παροπλισμο.

το λεει και ο ποιητης απο το Togo παραπανω

10 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

The ship has to be tracked to the drydock in Ghana or Nigeria for any repairs,

Link to comment
Share on other sites

Στην ηλικια που ειναι δεν ειναι παραξενο να εχουν παρει δρομο οι κολλησεις. Συμβαινουν και σε πολυ νεοτερα. Ειδικα αν σε καποιο σημειο φυγει λιγο χρωμα μετα με τον καιρο το προβλημα μεγαλωνει.

Εχουν γινει καποιες προχειρες επισκευες γιατι εβαζε μπολικο νερο, αλλα πλεον και για σκραπ φοβουνται να το πανε αν δεν παει για δεξαμενη πρωτα. Επιπλεον βαζει νερα και απο τους αξονες.

Οι μηχανες παντως δουλευουν λεει 😁

Εκανα προσφορα να το παρω αλλα μαλλον ειμαι πολυ χαμηλα, δε βλεπω να συμφωνουμε 😋

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...