Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 (edited) Η αυστραλιανή Incat ισχυρίζεται ότι κατασκεύασε το ταχύτερο πλοίο στον κόσμο Πρόκειται για το Francisco, το οποίο, κατά τα λεγόμενα της εταιρείας, μπορεί να πιάσει ταχύτητα μέχρι και 58 κόμβων (107 χιλιομέτρων ανά ώρα). Το σκάφος κινείται χάρη σε δύο τουρμπίνες αερίου GE LM2500, βασισμένες σε σχέδια αεριωθούμενων κινητήρων όπως αυτοί που χρησιμοποιούνται στα Boeing 747, οι οποίοι παρέχουν ενέργεια σε δύο waterjets Wartsila LJX 1720 SR. Έχει μήκος 99 μέτρα και, σύμφωνα με την Κιμ Κλίφορντ, managing director της Incat, ακόμη και αν υπάρχουν μερικά ταχύπλοα που μπορούν να ξεπεράσουν τους 58 κόμβους, «δεν υπάρχει τίποτα το οποίο θα μπορούσε να μεταφέρει 1.000 επιβάτες και 150 αυτοκίνητα, μαζί με ένα μεγάλο κατάστημα duty-free μέσα».Το όνομα του σκάφους προέρχεται από τον πάπα Φραγκίσκο, και θα συνδέει την γενέτειρα του ποντίφηκα, Μπουένος Άιρες, με το Μοντεβιδέο στην Ουρουγουάη, για λογαριασμό της εταιρείας Buquebus.Πέρα από την ταχύτητά του, το Francisco έχει και μία άλλη διάκριση: αυτή του πρώτου φέρι υψηλών ταχυτήτων στον κόσμο που χρησιμοποιεί υγροποιημένο φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο (χρησιμοποιείται πετρέλαιο για την εκκίνηση των μηχανών και ως εφεδρικό καύσιμο). Οι δύο τουρμπίνες παράγουν ιπποδύναμη 59.000 αλόγων. Παρεμφερείς τουρμπίνες χρησιμοποιούνται και σε πολύ μεγαλύτερα σκάφη, όπως το υπερωκεάνειο Queen Mary 2, καθώς και το υβριδικό USS Makin Island, του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού. Σημαντικό ρόλο στις υψηλές επιδόσεις του Francisco παίζει ο υδροδυναμικός σχεδιασμός καταμαράν του, καθώς και η χρήση ελαφρού κράματος αλουμινίου ναυπηγικής χρήσης.O πρόεδρος της εταιρείας, Ρόμπερτ Κλίφορντ, ισχυρίζεται πως το σκάφος θα μπορεί να πιάσει ακόμα μεγαλύτερες ταχύτητες, εάν μειωθεί το βάρος του, καθώς στις δοκιμές το σκάφος ήταν πλήρως φορτωμένο με υγροποιημένο φυσικό αέριο, καθώς και ανταλλακτικά. Πηγη: PORTNET Edited July 4, 2013 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19, 2017 Author Share Posted May 19, 2017 Υψώθηκε η στέγη στο υπόστεγο των εγκαταστάσεων των ναυπηγείων της INCAT κατά 2 μέτρα στο 1/3 του μήκους έτσι ώστε να μπορέσουν να κατασκευαστούν μεγαλύτερα μεγέθους πλοία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted December 30, 2017 Share Posted December 30, 2017 Τα καθιερωμένα ετήσια pdf 1) Η ανασκόπηση και https://indd.adobe.com/view/aeb2684c-98de-4586-8c12-b4fde36b57bf 2) Ο συνολικός στόλος https://indd.adobe.com/view/3c9e3625-5d94-4041-a180-199cbbbb82f7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted December 30, 2017 Share Posted December 30, 2017 Στο πρώτο εκ των δύο διάβαζα προχθές ότι το πολεμικό της Seajets θα επισκευαστεί. Δεν ξέρω μήπως έχει βάση αυτό, δεδμένου ότι μπορεί να έχει επέλθει συμφωνία μαζί τους, όντας οι καταστευαστές του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now