Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ο όμιλος εταιρειών Αγγελικούση και η Chevron βγήκαν in public για το ότι μαζί ξεκίνησαν να εξερευνούν όλες τις πτυχές μιας πιθανής μεταφοράς φορτίων αμμωνίας, στα πλαίσια του supply chain του υδρογόνου σαν καύσιμο. Όπως έχω πεί και αλλού, γίνεται κοσμογονία όσον αφορά τις νέες τεχνολογίες και ιδέες, είναι πολύ ευχάριστο να βλέπει κανείς ότι η κορυφαία ελληνική εταιρεία είναι μέσα σε αυτήν τη διαδικασία. 

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη ανάγνωση Νίκο, όποιος πάει και ναυπηγήσει πλοία και το παίξει "καινοτόμος", πιθανόν να μπει μέσα σε βάθος χρόνου αν δεν έχει κάνει καλή πονταρισιά..! Αέριο? Αμμωνία?? Υδρογόνο??? Ελα ντε...  Εν μέρει, εξηγείται ο "σκεπτικισμός" στις ναυπηγήσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Σωστό. Βέβαια η διατύπωσή μου επάνω δεν είναι σωστή. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι το πρωτότυπο άρθρο που είναι στην Tradewinds αναφέρει ότι κοιτάνε την αμμωνία σαν φορτίο, όχι σαν καύσιμο πρόωσης. Η μεταφορά της αμμωνίας είναι στα πλαίσια της πιθανής κατανάλωσης υδρογόνου σαν καύσιμο. Ή έτσι λέει το άρθρο τέλος πάντων. Αλλά λογικό να μπερδευτεί κανείς, δεν το έχω διατυπώσει σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον θέμα σήμερα στην Tradewinds με κομμάτια από το World LNG Summit που έλαβε χώρα στην Αθήνα και μάλιστα με πάνελ μόνο δύο ατόμων. Της Μαρίας Αγγελικούση και του Βαγγέλη Μαρινάκη.

 

Αν σταθώ σε αυτά που αφορούν την Maran, επιβεβαιώνεται πως η εταιρεία είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με τη Chevron για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς αμμωνίας χωρητικότητας 150,000 κυβικών μέτρων, σημειώνοντας πως τα μέχρι τώρα παραγγελθέντα πλοία έχουν χωρητικότητα περί των 93,000 κυβικών. Πάνε για πολύ μεγάλα πράγματα δηλαδή. Οι αναλυτές υπολογίζουν την παγκόσμια παραγωγή αμμωνίας να διπλασιαστεί ως το 2030 από τους 300 εκατομμύρια τόνους στους 690 εκατομμύρια τόνους, με το 85% αυτής της άυξησης να αφορά την πράσινη αμμωνία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

3 x shuttle tankers είναι η επόμενη παραγγελία της Maran, με προίκα πολυετή(10+5) χρόνια ναυλοσύμφωνα από την Petrobras. Συνολική αξία της παραγγελίας τα 390 εκατομμύρια ding-dongs και παράδοση το 2027. Σημειωτέον πως είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία παραγγέλνει τέτοιου τύπου πλοίο. Την ίδια στιγμή, βάλτε και 2 VLCCs με παράδοση το 2027 από τα ναυπηγεία Dalian Industry Shipbuilding Co.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...