Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

τι γινεται με το επτανησος;

υπαρχει κινητικοτητα οσον αφορα τις πιθανες παρεμβασεις στην πλωρη του;

η πιατσα λεει οτι θα γινει πληρης αντικατασταση (οπως στο ionian star).

υπαρχει καμια πληροφορια;

 

YΓ: (1989, ex-Shinko Maru, Choon Hyang)

Edited by proud_ionian
Tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

περισσοτερο "επικοινωνιακη" λυση ακουγεται αυτο παρα ουσιαστικη. το lifting ως γνωστον κρυβει αλλα δεν θεραπευει τα προβληματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλό είναι να γλυτώσεις το κοπάνημα αλλά στο ταξίδεμα δεν θα του βελτιώσει κάτι αισθητό η αλλαγή πλώρης.Μια καλή λύση για την βελτίωση του ταξιδέματος αλλά πανάκριβη είναι η προσθήκη stabilizers τα οποία θα μείωναν αρκετά τους διατοιχεισμούς και την πρόναυση πάντα με το κατάληλο έρματισμό. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς το παρόν πάντως στην πλώρη του δεν έχει γίνει το παραμικρό και ούτε φαίνεται να κινείται κάτι

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα οπως τα ειπε ο valencay ειναι τα πραγματα. κοβονται ελασμα τα απο τα οκια και κατω για να αποκτησει η πλωρη την μορφη που εχει η πλωρη των κρητηΙ/ΙΙ ιοnian king/glory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια τρύπα στο νερό.Θα μειωθεί κάπως το κοπάνημα αλλά η συμπεριφορά του πλοίου θα παραμείνει η ίδια.Δεν αλλάζει κάτι με αυτή την δουλειά.

Το θέμα είναι να έκαναν κάτι σοβαρό που θα έφερνε άμεσα αποτελέσματα.Να κοίταζαν τον ερματισμό του πλοίου μήπως χρειάζεται πρόσθετη σαβούρα η οποία ναι μεν θα μειώσει την ταχύτητα του βαποριού αλλά θα βελτιώση αρκετά το ταξίδεμα.

Μια ακριβή αλλά αποτελεσματική λύση θα ήταν η προσθήκη stabilizers.Αλλωστε το βαπόρι δεν είναι και μεγάλο σε ηλικία να πεις δεν αξίζει τον κόπο. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δευτέρα πάει δεξαμενή στου Βασιλειαδη το βαπόρι ενώ οι εργασίες για την εξομάλυνση των μάγουλών του συνεχίζονται πυρετωδώς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει αλλαχτει μεγαλο κομματι τελικα -τουλαχιστον ετσι μου φαινεται- ολο το κομματι μπροστα απο το τελος του ζωναριου του πλοιου ειναι καινουριο. Σημερα το απογευμα προσεθεταν ακομα ελασματα και καταπλωρα φαινονταν απο μεσα τα bulkheads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επεστρεψε στο Περαμα οπου και συνεχιζονται εντατικα οι εργασιες, ενω σημερα 12-04-05 βγηκα και για δοκιμαστικο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

οχι σαν εγγονακι κρητη1 και κρητη2 αλλα σαν το κρητη σκετο. αυριο αφηνει το περαμα και παρασκευη ξεκιναει δρομολογια στην κυλληνη

Share this post


Link to post
Share on other sites
οχι σαν εγγονακι κρητη1 και κρητη2 αλλα σαν το κρητη σκετο. αυριο αφηνει το περαμα και παρασκευη ξεκιναει δρομολογια στην κυλληνη

ειπαμε ειναι πιο χοντροκομμενο. κρητη σκετο (εξπρες αρης)

Share this post


Link to post
Share on other sites

αισθητικα ανεκτη η πλαστικη :eek: , αλλα παραμενει ερωτηματικο το πρακτικο αποτελεσμα.

θα μειωθει το κοπανημα, αλλα για το κουνημα..... :confused:

μοιαζει λιγο με τα κρητη Ι και ΙΙ, αλλα οπως το εβλεπα απο πρυμα προς πλωρα χτες θυμιζε λιγο και τα king minos και καζαντζακης που η μασκα στρογγυλευε προς τα μεσα αποτομα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×