Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

και γιατι δεν το κλεινουν και απο την αλλη μερια και να το κανουν αιθουσα dvd οπως ηταν παλια στην μεση στο ιδιο deck. Να πληρωνεις αριθμισμενα καθισματα να βλεπεις και καμια ταινια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
To πλοιο θα επισκευαστει κανονικα οταν ερθει η ωρα.
Το Σουπερφερρυ 2 επεσε απο τη μικρη δεξαμενη οπου και βρισκοταν
να υποθεσω οτι θα βγει με τζαμια παλι.:confused:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συμφωνα με αυτοπτη μαρτυρα το πλοιο ακουμπησε λιγο το ζωναρι την ωρα που εδενε και περιμενανε δυτη να το επιθεωρησει. Αλλα ουτε καν χτυπησε απλα ακουμπησε. Τζαμπα ταλαιπωρια για τον κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά είναι να τον φοβάσαι τον Neptune με τόσους αυτόπτες πληροφοριοδότες που έχει...:rolleyes:

Ελαφρώς προσέκρουσε, σήμερα το μεσημέρι, κατά τον κατάπλου του, στη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στον προβλήτα του λιμένα Σύρου το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ» Ν.Π.9939.

Το πλοίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Σύρο για Τήνο - Μύκονο με 126 επιβάτες,11 ΙΧΕ, 7 ΔΚ, 1 Φ/Γ για Τήνο και 43 επιβάτες, 7 ΙΧΕ, 5 ΔΚ, 1 Φ/Γ για Μύκονο.

Άμεσα απαγορεύτηκε ο απόπλους του από την Λιμενική Αρχή Σύρου και διενεργήθηκε έκτακτη επιθεώρηση από το Τοπικό Κλιμάκιο και επαγγελματία δύτη.

Στην συνέχεια επετράπη ο απόπλους του για ένα μεμονωμένο κυκλικό δρομολόγια και το πλοίο απέπλευσε την 14:40 από Σύρο για το προγραμματισμένο του δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Παρ' όλη την χθεσινή ταλαιπωρία, τις ...επιθεωρήσεις :rolleyes: και την πολύ καθυστερημένη χθεσινοβραδυνή άφιξη του πλοίου στον Πειραιά, σήμερα αναχώρησε κανονικά και ακριβώς στην ώρα του για το δρομολόγιο του.

Τέλος καλό, όλα καλά. (???)

Link to comment
Share on other sites

Eνα ομορφο σκαρι που οπως βλεπουμε εχει χασει καποια πραγματα απο τα παλια!Αυτο που φαινεται στη φωτο δεν θα το δει ξανα κανενας γιατι η γεφυρα εκλεισε και γιατι αυτος που ετρεχε πισω απο αυτα απουσιαζει!

post-397-128326977159_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eνα ομορφο σκαρι που οπως βλεπουμε εχει χασει καποια πραγματα απο τα παλια!Αυτο που φαινεται στη φωτο δεν θα το δει ξανα κανενας γιατι η γεφυρα εκλεισε και γιατι αυτος που ετρεχε πισω απο αυτα απουσιαζει!

Πες μας τι κάνει αυτό το όργανο και πώς λέγεται;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Προς απογοητευση πολλων (μεταξυ αυτων και εμου) ακουγοντας την τιμη των παραθυρων συμπεραινω πως το πλοιο θα μεινει ετσι. :(

Παρολο που ειχα ακουσει οτι τα εχουν ηδη παραγγειλει μαλλον θα πρεπει να το συνηθισουμε με την καινουρια του μονιμη εμφανιση απο δεξια

Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε δεν ειναι μονο θεμα εταιριας ειναι και ο κρικος της αλυσιδας που λειπει και κανει τη διαφορα.Το 2001 το καραβι εμεινα απο ρευμα ο <κρικος> σκαρφιστηκε γεννητρια κοντεινερ πισω αριστερα του φουγαρου!ετσι γιατι πρεπει παση θυσια να δουλευει,ακομα εκει ειναι η βαση και τα καλωδια μπας και!Αυτο που εβαλα παρα πανω και γιαλυζει ειναι το παλλινοροιον βοηθημα για τη ευρεση του στιγματος για τον χρηστη Α340 που ρωτα!

Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε δεν ειναι μονο θεμα εταιριας ειναι και ο κρικος της αλυσιδας που λειπει και κανει τη διαφορα.

Δηλαδη στην περιπτωση μας θα πληρωνε ο "κρικος" τα παραθυρα? Δε νομιζω. Οπως και να χει δυσκολα δινουν λεφτα σε τετοιας ηλικιας βαπορια. ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα οτι ο κρικος που λειπει θα εδινα τα χρηματα για επισκευες κ.α ,αν και ξερω καποιες τετοιες περιπτωσεις,αλλα θα πιεζε καταστασεις ωστε να τακτοποιηθουν οι εκρεμοτητες.Και νομιζω οτι αυτο συνεβαινε στον υπερθετικο βαθμο!

Link to comment
Share on other sites

Το 2001 το καραβι εμεινα απο ρευμα ο <κρικος> σκαρφιστηκε γεννητρια κοντεινερ πισω αριστερα του φουγαρου!
Οπως και να χει δυσκολα δινουν λεφτα σε τετοιας ηλικιας βαπορια. ;)

Θα συμφωνήσω με τον Neptune χωρίς βέβαια να παραγνωρίζω την βαρύτητα που όντως είχε ο "κρίκος" που αναφέρει ο miko mission.

Aς μην παραβλέπουμε το γεγονός ότι το 2001 το σούπερ βαπόρι ήταν κατά 7-8 χρόνια νεότερο.

Link to comment
Share on other sites

κ ο κρικος υπαλληλος ητανε!αμα δεν ηθελε το αφεντικο να πληρωσει δεν θα πληρωνε.κ αλλο η γενητρια που αμα δεν εμπαινε θα ειχαμε μπλακ αουτ στο βαπορι κ αλλο τα παραθυρα που αμα δεν μπουν δεν εγινε τιποτα...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα συμφωνήσω με το e_2. Εαν δεν αλλαχτούν τα παράθυρα τότε η μπλου σταρ από εποχής παναγόπουλου απέχει παρασάγγας.

Επί Παναγόπουλου είμαι βέβαιος ότι θα είχαν τοποθετηθεί ανεξαρτήτου οικονομικου τιμήματος και ανεξαρτητα από την ηλικία που θα είχε το πλοίο.

Είχε αποδείξει ότι ότι χρειαστεί το βαπόρι αγοράζεται και ηλικίες δεν έπαιζαν κανένα ρόλο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...