Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Superferry II Main Particulars / Σουπερφερρυ ΙΙ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: SUPERFERRY II

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Prince Laurent(1974-1992)

IMO Number: 7346221

LOA / Μέγιστο Μήκος: 121,70 m

Breadth / Πλάτος: 19,20 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 8789 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1974

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Boelwerf Zosen,BELGIUM

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick 18PC2V-400 13240 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18.5 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1992

Operator/Διαχειριστής: Blue Star Ferries

Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες:

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Rafina-Andros-Tinos-Mykonos

______________________________

(1974, ex-Prince Laurent, Ionian Express)

.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

γνωριζουμε τι θα γινει με το superferry II μετα το τελος της σαιζον;

συμφωνα με την ανεπισημη πληροφορηση και εσα στο forum και εκτος το βαπορι πρεπει να βαλλει sprinklers αλλα και να δαπανηθουν επιπλεον χρηματα για την εναρμονιση του.

επειδη η εταιρεια του απολειεται να διαθεση δεκαρα τσακιστη υποθετουμε οτι θα φυγει.

οποιος γνωριζει κατι παραπανω ας μας ενημερωσει. (υπαρχουν ενδιαφερομενοι αγοραστες; θα πουληθει ελλαδα ή εξωτερικο; )

σε προσφατο ταξιδι μου παντως υπηρχαν καποιες μικρες λεπτομερειες που δειχνουν οτι η εταιρεια του μετρα τις μερες μεχρι να το ξεφορτωθει: παρα πολλα ξεφτισμενα καθισματα στο ανω εξωτερικο καταστρωμα. αρκετα μικρα τρεξιματακια κυριως εκει που το γαλαζιο του ντεκ συναντουσε το λευκο της υπερκατασκευης.

μεσα βεβαια το βαπορι ηταν πεντακαθαρο ενω η ταχυτητα του ηταν σε ολο το ταξιδι απο 18.8 ως 19.1 με περισσοτερη ωρα στο 19.0

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατι αλλο που παρατηρησα και μου εκανε εντυπωση, ειναι πως στα Φλοκαφε του πλοιου δεν υπαρχει τοστιερα με συνεπεια οταν καποιος ζητησει να του ζεστανουν λιγο το σαντουιτς αυτη η δυνατοτητα να μην υπαρχει. Ειναι κατι τοσο απλο που μου εκανε μεγαλη εντυπωση. Εκτος αν γιναμε πια τοσο Παριζιανοι που να θεωρειται "Βου" το να τρωει κανεις ζεσταμενο σαντουιτς...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ είχα ακούσει πριν κανα δυο χρόνια ότι είχε έρθει εγκύκλιος σε όλα τα βαπόρια που απαγόρευε την υπαρξη τοστιέρας και γκαζάκι για καφέ στα πλοία ως επικύνδυνα για ανάφλεξη πυρκαγιας.

Βέβαια αυτή την πληροφορία δεν την διασταύρωσα πουθενά οπότε την μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο χρειάζεται μετατροπές και προσθήκες(υδατοστεγείς φράκτες στο γκαράζ... )για να αναβαθμίση το a/max του ωστε να μπορέσει να συνεχίσει στην ακτοπλοία μας για τα εναπομείναντα ακτοπλοικά του χρόνια.

Σύμφωνα με πληροφορίες αυτά θα γίνουν στην ετήσια του και θα συνεχίσει να ταξιδεύει.

Μάλιστα θα το δούμε και από Πειραιά για Σύρο Τήνο Μύκονο στην επισκευή του ΙΘΑΚΗ αλλά και για όσο λείψει αυτό κάνοντας τις επισκευές των ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακαρι, ελπιζω οι πληροφοριες σου να ειναι ως συνηθως σωστες και να μην το χασουμε! Σουπερφερακλα στον Πειραια, αυτο ειναι μεγα γεγονος εστω και για λιγο καιρο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πουμε για την ιστορια οτι το καμπανακι του πλοιου, μαλλον αναπαυεται στο σαλονι του καπτα-Κωστα γιατι σε προσφατο ταξιδι μου ειχε αντικατασταθει απο το καμπανακι του τανκερ Μαντινεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

loipon , simfona me neotera....to ploio tha desei teli oktovriou ,tha kanei ena mina episkeyi kai META dio mines siro-tino-mikono .to thema einai pos meta mallon tha xanadesei gia na kanei tis prosarmoges tou ,kathoti se ena mina mono den nomizo pos prolavenei....Ektos an...to steiloun ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tην Κυριακή πραγματοποιεί κατά πάσα πιθανότητα το τελευταίο του δρομολόγιο και πάει για επισκευή μετά.Στην θέση του κανένα αφού ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΑΘΗΝΑ όπως και το AQUA JEWEL που θα επιστρέψει καλύπτουν την κίνηση ΄΄ανετα όπως κι αυτή του τριημέρου της 28ης Οκτωβρίου. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ασε, πλανα εδινε και για τη βενετια και για ηγουμενιτσα brindisi και για χανια κλπ κλπ. παντως απο οσο ξερω η επισκευη που εγινε ηταν η συνηθης και δεν ακουστηκε να εγιναν οι μετατροπες για το a-max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηρθε η Μεγάλη Μέρα ;)

Στο Aislive φαινεται η αρχοντιά του Superferry να πλησιάζει στον Πειραιά, μπορεί κάποιος να μας πει κ με ποιον πλοίαρχο τελικά?

Η να κάτσω να δω μια μανούβρα κ να σας πω μετά ποιος ειναι κ ποιος όχι :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κάτι άκουσα για τον καπτα Γιάννη Πασχάλη.

Ναι, το εχει γραψει παραπάνω ο valencay, απλα ρωτάω μήπως άλλαξε κάτι τελευταία στιγμή κ έγινε η έκπληξη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα 200άρια έδεσε το πλοίο. Λογικά αύριο με το χάραμα η μεθόρμιση στα Λεμονάδικα για το πρώτο δρομολόγιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για Τρίτη το πήγαν τώρα και δεν είναι 100% σίγουρο.Αύριο θα φύγει κανονικά το Ιθάκη για δρομολόγιο.

Τελικά μάλλον με τον Τζώρτζη θα κάνει τα δρομόλογια στην Συροτηνομυκονία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πούμε ότι το πλοίο έβαλε τις υδατοστεγείς πόρτες στο γκαράζ που ορίζουν πλέον κι έτσι ανέβασε το amax του.

Πιθανότατα να έκαναν και κάποιες άλλες βελτιώσεις για την αύξησή του αλλά μόνο οι υδατοστεγείς ήταν ορατές δια γυμνού οφθαλμού από την προβλήτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Superferry II ειχε καποιες παρατηρησεις απο την επιθεωρηση που το καθυστερησαν. Σημερα πηρε και τα υπολοιπα πιστοποιητικα και εκανε μεθορμηση για τη νεα του θεση με τον καπτα-Κωστα οριστικα στη γεφυρα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

για να μη γινομαστε κακοι, δεν το εχει αφησει το πλοιο του ο τζωρτζης. το ακολουθησε 4 φορες στο ιονιο δε νομιζω οτι θα εχανε την ευκαιρια για ενα διμηνο στον πειραια.

Ιανουαριος 1995 τρεις εβδομαδες στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη μετα την πωληση του Μυρτος μεχρι να επιστρεψει το Δηλος απο την επισκευη του και να ανεβει το Επτανησος (ενα ηταν) πατρα.

Μαϊος 2001. 5 βδομαδες κυλληνη αργοστολι για την επισκευη του ionian sun

Νοεμβριος-Δεκεμβριος 2002. 5 βδομαδες πατρα σαμη ιθακη για την ετησια του Κεφαλονια.

Νοεμβριος 2003 ομοιως

παντα με το τζωρτζη στη γεφυρα (βουλιαξε και μερικες βαρκες στο βαθυ :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×