Jump to content
Shipfriends

Super Shuttle Ro-Ro 9 (IMO 7902647)


Recommended Posts

Το roro NORQUEEN εχει βαλει πλωρη για Πειραια.

Το πλοιο ειναι αδερφο του ALIOS και ειχε γραφτει στο FONE οτι το εχει παει η Salamis για να διπλωσει το ALIOS,πραγμα οχι απιθανο αν σκεφτει κανεις οτι πουληθηκε προσφατα και το ATHLOS

Εχει ακουσει κανεις τιποτα;

_____________________________________________________________

(1980, ex-Bore Queen, Norqueen, Med Queen, Queen V)

 

 

 

 

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ακούσει κάτι αλλά μου κάνει εντύπωση διότι αν θυμάμαι η Salamis στην ανακοίνωσή της για την πώληση του ATHLOS, έλεγε ότι αναγκάστηκε να δώσει το πλοίο λόγω της μεγάλης μείωσης της κίνησης στη γραμμή. Είναι λίγο αντιφατικό αν σκεφτούμε πως το NORQUEEN είναι αρκετά μεγαλύτερο από το ATHLOS σε χωρητικότητα. Όπως και να έχει μακάρι να έρθει το βαπόρι και να μείνει.

Link to comment
Share on other sites

Στο νέο μώλο Δραπετσώνας έδεσε τελικά το βαπόρι σήμερα το πρωί, οπότε το πιθανότερο είναι να μην ήρθε επειδή είχε κάποιο φορτίο να μεταφέρει, αλλά για άλλο λόγο......Δίπλα του το HELLENIC SPIRIT!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο θα μετονομαστεί σε MEDQUEEN. Αυτό δεν μου θυμίζει και πολύ τα ονόματα της Salamis ωστόσο αυτό δεν λέει απολύτως τίποτα μιας και μεταξύ μας κι εγώ υπέρ της Salamis θα στοιχημάτιζα. Επίσης το πλοίο δεν είναι δίπλα στο HELLENIC SPIRIT δεμένο. Βρίσκεται τελευταίο στο Νέο μόλο και μεσολαβούν το OCEAN LIFE και ένα φορτηγό τα οποία όμως δεν φαίνονται στο ais.

Link to comment
Share on other sites

Bore vessel M/V Norqueen redelivered from charterer P&O Ferries and sold to Greece

 

M/V Norqueen, formerly Bore Queen, was redelivered from her long time charterer P&O Ferries in late February 2013 and started her delivery voyage towards Greece. The sale of M/V Norqueen was finalized on 6th March with Medqueen Shipping AS a part of Golden Anchor Group who earlier also acquired the sister vessel M/V Norking in 2011. M/V Norqueen will start trading in the eastern part of the Mediterranean Sea.

M/V Norqueen was built in Finland by Rauma-Repola and delivered to Bore in 1980. Later M/V Norqueen was rebuilt and lengthened in 1996 to better suit the charterer and their cargo requirements. M/V Norqueen was the oldest vessel in the Bore fleet and she was sold as part of the Fleet Renewal program of Bore.

CEO Thomas Franck from Bore says; “We regret to see our long-serving Queen leave our fleet as her service level both on cargo capacity and loading/discharging speed was very well suited for the line she was serving. However, we are pleased to see that she will continue in business and sail for her new owners alongside the King, now named Alios”.

Απο την επίσημη ιστοσελίδα της πλοιοκτήτριας www.bore.eu

Link to comment
Share on other sites

Αυτό μάλλον έχει να κάνει με τη συσκευή του πλοίου. Το κάνει αρκετές μέρες ώρα. Όμως όταν δείχνει το όνομα MATAF MOON, φαίνονται και τελείως διαφορετικά στοιχεία. Όπως πχ τύπος πλοίου ρυμουλκό, μήκος 25 μ, πλάτος 12 μ, προορισμός Refineria Amuay κτλ. Και κάποιες φορές δείχνει και φωτογραφίες του πραγματικού MATAF MOON. Επίσης μπορεί να το δεις με το όνομα PDVSA CARDON το οποίο είναι το παλιό του MATAF MOON. Οπότε κάποιο κοκομπλόκο του ais είναι ή ενδεχομένως η συσκευή να ήταν σε αυτό το MATAF MOON πριν πάει στο MEDQUEEN.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ησυχια επικρατουσε το Σαββατο στο πλοιο.Ουσιαστικα εξωτερικα δεν φαινονται να εχουν γινει εργασιες εκτος του οτι εχουν γραψει το νεο ονομα και εχουν σβησει τα παλια σινιαλα.

Κατα τα αλλα εξωτερικα δεν φαινεται και στην καλυτερη κατασταση.Οπως ειπε και ο george εχει υψωσει σημαια Παναμα αλλα αυτο το καταλαβαινεις απο νηολογιο του πλοιου μιας και εγω δεν ειδα πουθενα να υπαρχει η σημαια

 

gallery_1819_7_581992.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το βαπορι οπως δειχνει το AIS  του μετανομαστηκε σε QUEEN V εδω και 5-6 μερες...βεβαια μεχρι την Κυριακη στο πλοιο υπηρχε ακομα το Medqueen..ομως εχθες που περασα πηγαινοντας Σαλαμινα...στη πρυμνη του γραφει πια Queen V... κάτι ακουσα για one way trip (ναυλωμενο κιολας) στα μερη που πιανουν τα μουσονια....

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

στο ferries of northern europe επικαλουνται το shippax και λενε οτι το πλοιο εχει πουληθει σε διαλυτες.

 

μιλουν για ινδους διαλυτες, αλλα και η καμποτζη ασχολειται με το σπορ

Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι οπως δειχνει το AIS  του μετανομαστηκε σε QUEEN V εδω και 5-6 μερες...βεβαια μεχρι την Κυριακη στο πλοιο υπηρχε ακομα το Medqueen..ομως εχθες που περασα πηγαινοντας Σαλαμινα...στη πρυμνη του γραφει πια Queen V... κάτι ακουσα για one way trip (ναυλωμενο κιολας) στα μερη που πιανουν τα μουσονια....

 

διαβάζετε Petros P :P

Link to comment
Share on other sites

Πάντως λογικά η Salamis , έχασε λεφτά απο το εν λόγω πλοιο..ποσο το αγορασε απο την Bore...καθόταν..λογικά θα έδινε και κανένα spare στο άλλο..και γειά σας...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

3 μήνες μετά τα post που μιλάνε για πώληση scrap, γιατί έχω την εντύπωση ότι βιαστήκαμε να το "στείλουμε"; Πέραν του βαψίματος που από τότε παραήταν... σινιέ για πλοίο που αποσύρεται, τόσο το marinetraffic όσο και άλλα σάιτς το εμφανίζουν ενεργό ακόμα... Κάποιος (σχετικά μακροχρόνιος) τελευταίος ναύλος, ή κάτι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...