Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 479
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

εμένα πάλι αυτή η καλλιτεχνική προσθήκη του "Νήσος" δεν μου αρέσει... Θυμήζει την προσπάθεια του Μάκαρου με τα superferry που ήταν γραμμένα με τον ίδιο τρόπο 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

περασαν ολα τα δρομολογια στο συστημα κρατησεων, ενω ανοιγουν και τα πρακτορεια.

αυτο λεει ανακοινωση που εσταλη σε ολα τα ΜΜΕ της κεφαλονιας.

 

γινεται μεγαλη επικοινωνιακη προσπαθεια στο νησι με καθε τροπο και σε πρωτη φαση (του να γινουν γνωστο το γεγονος της επαναδρομολογησης, αλλα και τα δρομολογια καθ'αυτα) ειναι επιτυχημενη.

Link to comment
Share on other sites

 Γίνεται μεγαλη επικοινωνιακη προσπαθεια

 

"Γύρισε και ξεκινά το Κεφαλονιά, αλλά από Πόρο!", άκουσα να λένε με σχετικό ενθουσιασμό σε κουβέντα τους χθες επιβάτες του όμορφου Ιονίς.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

το εγχειρημα εχει μεγαλο ρισκο και το αν θα πετυχει η οχι θα φανει μετα το τελος του καλοκαιριου. συντομα ομως πιστευω οτι θα εχουμε δειγματα γραφης για το ποσο σοβαρο και αξιοπιστο ειναι (ή δεν ειναι). αυτα κατα τη γνωμη μου ειναι:

 

  • το ποιοι θα τρεχουν την εταιρεια και πως θα στηθει η εταιρεια. χρειαζεται να υπαρχουν τουλαχιστον 2-3 ανθρωποι που να γνωριζουν την ακτοπλοια απο την καλη και την αναποδη. (αρχιπλοιαρχος, αρχιμηχανικος, νταραβερια με το μηχανισμο του ΛΣ και του ΥΝΑ κλπ). επισης γενικως το πως θα τρεχει η εταιρεια (τεχνικο τμημα, πρακτορες, συνεργασιες κλπ)
  • το ποιοι θα ειναι πληρωμα (γεφυρα, μηχανη, ξενοδοχειακο)
  • το τι εργασιες θα γινουν στο πλοιο και ποσα λεφτα θα πεσουν: πασσαλειμα για να βγει; τα απολυτως απαραιτητα; μια μεγαλη επισκευη σε hull & machinery που να περιορισει καθε πιθανοτητα κακοτοπιας; θα δουμε
  • το πως θα αντιμετωπισθουν οι υποχρεωσεις των πρωτων μηνων (κατα την επισκευη και τον πρωτο καιρο της δρομολογησης). θα πληρωνονται ολοι και ολα στην ωρα τους; θα ειναι στο περιμενε; θα αρχισουν τα παζαρια νωρις νωρις;

 

αναλογα λοιπον με το τι θα κανουν, θα φανει και το ποσο αξιοπιστοι ειναι.

 

 

ακομη και αν ειναι αψογοι στα παραπανω, η επιτυχια δεν ειναι δεδομενη. θα εξαρτηθει απο τη στηριξη του κοσμου (δεν αρκει το παρελθον του πλοιου για να την εξασφαλισει),

 

απο τα πρωτα βηματα βγαινουν καποια μικρα συμπερασματα.

 

περα απο την επιτυχημενη επικοινωνιακη προσπαθεια, στο πλοιο εχουν πεσει χρηματα. τουλαχιστον σε οτι φαινεται (εξαιρετικο βαψιμο, υλικα καθισματων, στολων κλπ) και λογικα και σε οτι δεν φαινεται (μου φαινεται απιθανο να χαλασαν λεφτα για βαψιμο και καθισματα και να μην εγιναν τα απαραιτητα στο μηχανοστασιο).

 

εκ πρωτης οψεως εχει γινει καλη επιλογη πρακτορων και συνεργατων.

 

υπαρχουν ανθρωποι στην εταιρεια που ξερουν τα κατατοπια, τους "διαδρομους" και γενικως το παρασκηνιο της ακτοπλοϊας. (φανταζεστε εναν δημαρχο και εναν ξενοδοχο να ξεκινουσαν αλλου απο μονοι τους με ενα 38 πλοιο μαη μηνα. ακομη θα περιμεναν να μπει το αιτημα τους στο ΣΑΣ του ιουλιου)

Link to comment
Share on other sites

Όντως, τα πρώτα βήματα είναι ενθαρρυντικά! Φαίνεται να έχουν διαλέξει σοβαρά άτομα και να εννοούν την όλη προσπάθεια (κάτι τις που δεν το περίμενα για να είμαι ειλικρινής ...). Μειονέκτημα κάτα τη γνώμη μου είναι, που μένει έξω η Ιθάκη! Αυτό που άκουσες για τον Πόρο, το άκουσα και εγώ. Πολλοί θα το προτιμούσαν από τη Σάμη. Γνωρίζεις ποιος θα είναι ο πράκτοράς τους στο Αργοστόλι;

Link to comment
Share on other sites

το site ηδη λειτουργει. ειναι αρκετα καλη προσπαθεια :)  (δεδομενου και του συντομου χρονου) εχει on line booking δρομολογια κλπ, θα μπορουσε να μην εχει μια φωτο του πρυμνιου μπαρ με τις σφουγγαριστρες μπροστα ^_^

 

η επικοινωνιακη επιθεση συνεχιζεται και στα αθηναϊκα MME.

 

ελπιζω να δουμε και την πατρα, τη σαμη και το θιακι στους προορισμους της εταιρειας.

 

οι εκπροσωποι της εταιρειας παντως στους επισκεπτες υποσχονται και αλλες εκπληξεις για φετος

Link to comment
Share on other sites

το site ηδη λειτουργει. ειναι αρκετα καλη προσπαθεια :)

 

Καλό είναι το site και νοικοκυρεμένη φαίνεται συνολικά η προσπάθειά τους, αλλά εάν έλειπε ο χαρακτηρισμός "αρχοντοβάπορο" και το "αλλάζουμε την ακτοπλοϊα", θα ήταν καλύτερα. Δεν πρόκειται δα ούτε για κανένα νεότευκτο, ούτε και για καμιά επαναστατική κίνηση που θα αλλάξει τα δεδομένα της γραμμής. Για μια μερική επαναφορά στο status quo ante θα ελεγα ότι πρόκειται.

Link to comment
Share on other sites

ποτε δεν ξερεις νηρεα τι τεξεται η επιουσα ;)

απο τη στιγμη που πετυχαν το πρωτο στοιχημα δεν ξερεις τι αλλο μπορει να γινει.

 

 

 

ΥΓ: εννοειται πως το κεφαλονια δεν ειναι αρχοντοβαπορο. ακου εκει. βασιλοβαπορο ειναι. βασιλισσα ιδια θα ελεγα ^_^ 

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν έχουν πετύχει κάτι θα έλεγα εγώ. Ταμείο από Σεπτέμβρη. Οσο για το marketing το προσπαθούν αλλά εμένα προσωπικά δε με πείθουν. Ειδικά για τις ώρες που έχουν ανακοινώσει για το δρομολόγιο Αργοστόλι Κυλληνη κ το αντίθετο ...

Edited by Superspeed 1
Link to comment
Share on other sites

Το βασικό δρομολόγιο της Κεφαλλονιάς είναι η Σάμη. Εφόσον δεν τους δόθηκε άδεια για εκεί, καλά κάνουν και επικεντρώνουν την προσοχή τους στον Πόρο.

Το Αργοστόλι δες το σαν μπόνους για τους πρωτευουσιάνους ;) Οι ώρες είναι μια χαρά. 8:30 στην Κυλλήνη και έχεις όλη τη μέρα μπροστά σου να πας όπου θέλεις. Και στο γυρισμό είναι πολύ καλό να ξέρεις πως υπάρχει ακόμα ένα ένα βραδυνό δρομολόγιο για το νησί! Άλλο να πρέπει να είσαι στην Κυλλήνη στις 18:00 και άλλο στις 22:00. Τεράστια διαφορά για αυτούς που έρχονται από πιο μακρυά!

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσιακό ξεκίνημα από όλες τις απόψεις! Συνεπείς στην ημερομηνία, τρομερή προσπάθεια στο marketing και τη διαφήμιση, δουλειά στο πλοίο, πλήρως λειτουργικός δικτυακός τόπος τόσο έγκαιρα.

Μακάρι - για την κάλυψη της Κεφαλονιάς αλλά και της Ιθάκης σύντομα - να υπάρχει η ανάλογη συνέχεια

Τους αξίζουν συγχαρητήρια πάντως, για τα μέχρι τώρα. Να δούμε και τη συνέχεια

 

(Τρομερό Υ.Γ. Proud!!!)

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι δεν ξέρω γιατί, αλλά θα παρομοίαζα την υποσύσταση νέα εταιρία, όχι με την Golder Star,

 

σιγουρα παντως εχει υιοθετησει στοιχεια του... επικοινωνιακου μοντελου που ακολουθησε η Golden στο ξεκινημα της.

 

εγκωμια για το πλοιο σε υπερθετικο βαθμο, εντονο τοπικιστικο στοιχειο και... αμφια

 

αγιασμος εγινε την παραμονη του ξεκινηματος του πλοιου, απο τον μητροπολιτη κεφαλληνιας.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

επι το πλειστον το AIS ειναι κλειστο.

 δεν νομιζω οτι αυτο, αν ειναι σκοπιμο, κανει καλο στην εταιρεια ή στο πλοιο.

 

συμπτωσις επαναλαμβανομενη, ουκ εστιν συμπτωσις

 

ειναι κριμα και ακυρωνει επικοινωνιακα, σε καποιο βαθμο, την ολη προσπαθεια.

 

ειναι προτιμοτερο να πουν οτι θα κανει 2.15 γιατι κοβει πχ πριν το αργοστολι, παρα να πηγαινει συνεχως με σβηστο το AIS. το 120' κυλληνη αργοστολι ειναι ανεφικτος χρονος, γιατι θα πρεπει το καραβι να πηγαινει πανω απο 20.5 κομβους συνχως, επιδοση που εχει χρονια να πιασει.

 

ειναι προτιμοτερο να πουν οι ιδιοι μια φορα οτι τροποποιουνται τα δρομολογια, να γινει οτι σουσουρο ειναι να γινει 3-4 μερες και να τελειωσει το θεμα, παρα αυτο το καραγκιοζιλικι του σβηστου AIS και του "ραδιο αρβυλα" που εχει ηδη αρχισει: σημερα εκανε 2.30' οχι εκανε σκαρτες 3 κλπ.

 

και με 19.5 να πηγαινει το γρηγοροτερο της περιοχης ειναι ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκόλλητα στα αυτοκίνητα βάζουν;

 

και αυτοκολλητα βαζουν και το ονομα της εταιρειας ειναι εμφανες στο πλοιο (οπου υπηρχε το strintzis εχει κολληθει αυτοκολλητακι Kefalonian) και γενικως στο επικοινωνιακο κομματι δεν παιζονται.

 

ολοι ξερουν οτι εχει ξεκινησει το πλοιο και  οσο ειδα με το ματι για πλοιο που ξεκινησε πριν 3 μερες και ανοιξε δρομολογια πριν 5 εχει καλο κομματι της πιττας (αλλο τωρα που η πιττα ειναι πολυ μικροτερη).

 

το αφεντικο παντως ηταν συνεχως μεσα στο πλοιο, χαιρετουσε γνωστους και ηταν πανω σε ολα. απορω κιολας πως ξεφυγαν ορισμενα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

το κεφαλονια προσπαθησε να σπασει την απεργια και δεχθηκε τη στοργη του ΠΑΜΕ (κατι ηξεραν ολοι οι υπολοιποι ανα την επικρατεια που ακυρωσαν).

 

και το πληρωμα μπηκε απο το μπαρκαριζο με λαντζα, για να μπορεσει να παει το καραβι κενο επιβατων την κυλληνη.

 

 

 

δεν ειχε λογο παντως η εταιρεια να προκαλεση τοση αντιπαλοτητα με την  προσπαθεια να γινει το δρομολογιο των 06.30

Link to comment
Share on other sites

γενικως στο επικοινωνιακο κομματι δεν παιζονται.

τωρα που ολοι πλεον στα νησια ξερουν οτι το κεφαλονια επεστρεψε, ξερουν οτι μετονομαστηκε (αλλο αν το 90% το αποκαλει με το original ονομα του και οι πιο μυημενοι ελπιζουν να επανελθει και τυπικα), ξερουν οτι δρομολογηθηκε στην κυλληνη και το προτιμησαν δεοντως οσοι πηγαν απο κατω,(αλλο αν αρκετοι και δεν εννοω τους συνασθενεις :D , θα το ηθελαν παλι στην πατρα), ξερουν ποιος το εφερε και ποιανου φιλος ειναι, ξερουν ποιος ειναι πλοιαρχος και εκτιμησαν πολυ τις live ανακοινωσεις κατα τις εορταστικες μερες, τωρα λοιπον που ολα τα παρα πανω ειναι γνωστα, μηπως ειναι ωρα η εταιρεια να δωσει ενα stand by στα "ημετερα" B)  κεφαλονιτικα sites?

δεν λεω, καλη η δημοσιοτητα και η επικοινωνιακη επιθεση, αλλα ουτε η απεργια της 01/05 εγινε μονο και μονο για να μην κανει δρομολογιο το κεφ (τα πιο πολλα δρομολογια ανα την επικρατεια βγηκαν ανεκτελεστα), ουτε το κεφαλονια ειναι το μονο που εδεσε νωριτερα το μεγαλο σαββατο για να κανουν επιβατες και πληρωμα ανασταση στα σπιτια τους, ουτε ειναι το μονο αξιοπλοο στο ιονιο, ουτε το μονο στην ηλικια του που ειναι αγαπητο στα νησια που εξυπηρετει.

σε λιγο θα ακουσουμε οτι οι κουπαστες του ειναι απο τιμιο ξυλο, τα καυσαερια του εχουν θεραπευτικες ιδιοτητες, οι καναπεδες του απο δερμα φαλαινας ^_^ , οπως στο χριστινα του ωναση και δεν ξερω γω τι αλλο.

 

το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται και ο θεος. χωρια που με τοση ζεστη και υγρασια το πολυ λιβανι προκαλει δυσφορια.

Link to comment
Share on other sites

ο βουλευτης (της μονοεδρικης) ζακυνθου σταυρος κοντονής (συριζα), κατεθεσε ερωτηση με θεμα "παρανομη και αδιαφανής δρομολογηση πλοιου στην γραμμή Σάμης Κεφαλληνίας / Πάτρας / Ιθάκης / Αργοστολίου / Κυλλήνης / Πόρου Κεφαλληνίας".

 

αλλον βουλευτη δεν ειχαν να την κανει; (ετσι για ξεκαρφωμα B) ).

Link to comment
Share on other sites

και να και το κειμενο της ερωτησης που μας ξεφυγε πριν.

 

ο ερωτων βουλευτης ανεμεσα σε αλλα ερωτα τα εξης:

 

α) αν ο υπουργος ειχε υποσχεθει στην κοινοπραξια οτι δεν θα δρομολογηθει κανενα πλοιο την καλοκαιρινη περιοδο σε καμια απο τις γραμμες.

β) αν το κεφαλονια εχει τα νομιμα πιστοποιητικα: πιστοποιητικο ασφαλειας, ενταξη στο ηλεκτρονικο συστημα κρατησης θεσεων, ασφαλιστικη καλυψη και βεβαιωση ΝΑΤ

 

γινεται και μια αναφορα στο ποσο γρηγορα πηρε εγκριση δρομολογιων η εταιρεια (4/4 τα ζητησε 9/4 τα πηρε), αλλα και στο παρελθον, το 2003 οπου η strintzis ferries μπηκε απο τη γραμμη κυλληνης αργοστολιου, για να την εγκταταλειψει μολις εδραιωθηκε στα νησια.

 

το οτι η kefalonian πηρε πολυ γρηγορα εγκριση ειναι γεγονος, αλλα δεν ειναι εκει το θεμα. ουτε αν εχει τα χαρτια. σιγουρα θα τα εχει. οπως εχουν δειξει εχουν ανθρωπους που ξερουν τα κατατοπια και τις διαδικασιες.

 

αν υπαρχει μια απορια (που δεν την αναφερει ο κοντονής) ειναι αν το πλοιο ηταν ΟΚ πριν τη μεταβιβαση ή ειχε τυχον εκκρεμοτητες της προηγουμενης πλοιοκτησιας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...