Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 479
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

σε μια προσπαθεια να πιαστει απο τα μαλλια της, η kefalonian κοβει ενα δρομολογιο για πορο και προσθετει  ενα δρομολογιο για ζακυνθο (στις 15.30 απο κυλληνη), εχοντας το νοεμβριο τρια για πορο και τρια για ζακυνθο (δρομολογια απο κυλληνη παντα) B)

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με τα κεφαλονιτικα sites, την πεμπτη 2/7 το ζακυνθος Ι στο απογευματινο του δρομολογιο, θα παει αργοστολι και οχι πορο,προκειμενου να μεταφερει το νεο μητρπολιτη κεφαλληνιας.

 

 

Δυστυχώς ενθρόνιση δεν θα γίνει, μιας και ο νέος μητροπολίτης μας άφησε χρόνους. Μεθαύριο η εξόδιος ακολουθία στην Κεφαλονιά.

 

Στις 10/11 αναμένεται η ενθρόνιση του νέου μητροπολίτη Κεφαλληνίας. Άφιξη στις 08:45 στον Πόρο με το πλοίο της γραμμής (Ζακυνθος Ι φαίνεται στο openseas). 

Link to comment
Share on other sites

το ionian press εχει μια πιο... ρεαλιστικη παρουσιαση του γεγονοτος.
 


...«Μεγάλη μετεγγραφή» πέτυχε, λένε, η KEFALONIAN LINES στο πρόσωπο του κ. Γ. Βασιλαρά, "μέχρι πρό τινος διευθυντή της IONIAN FERRIES»... Μια φράση με μια ανακρίβεια και μια (εσκεμμένη) απόκρυψη στοιχείου.

Η ανακρίβεια: Μα ο κ. Βασιλαράς έχει προ πολλού πάψει να ανήκει στην IONIAN FERRIES.. κΑΙ ΕΔΏ ΚΑΙ αρκετο καιρο ΙΔΙΩΤΕΎΕΙ.

Οσο για την απόκρυψη στεοιχείου: Εξ όσων γνωρίζουμε, η IONIAN FERRIES δεν υπάρχει πλέον.. Εκτός κι αν ο συντάκτης της ειδησης γνωρίζει κάτι που εμείς αγνοούμε.

Για να τελειώνουμε λοιπόν : Η ΚΕFALONIAN LINES προσέλαβε τον κ. Βασιλαρά προκειμένου να ενισχύσει ο εμπορικό της τμήμα, μια και ο κ. Βασιλαράς όντως διαθέτει μια πολύχρονη εμπειρία στο χώρο... Αφού προσλήψεως πρόκειται και όχι περί μετεγγραφής...

Link to comment
Share on other sites

οσο διαβαζω τις δηλωσεις του αναπληρωτη δημαρχου, τοσο φουντωνω B);)

 

τα περι πολιτικου πολεμου και ευνοιας στους ανταγωνιστες, θα ειχαν ενδιαφερον αν τα ελεγε το 2013.

 

η εταιρεια χρωστουσε στο δημοτικο λιμενικο ταμειο απο το 2013. απο ιδρυσεως της δηλαδη. χρωσταγε οχι μονο τα τελη ελλιμενισμου για τα πλοια της, αλλα και τα λιμανιατικα που εισπρατει απο επιβατες και ΙΧ με το εισητηριο και πρεπει να αποδοσει αμεσως. φετος τακτοποιησε τις οφειλες των προηγουμενων ετων (προφανως λογω των πολιτικων αλλαγων) και χρωστα ακομη 100.000 απο το 2015.

 

μιλα για κινδυνο να κλεισει μια εταιρεια με 150 εργαζομενους. αληθεια οι ανταγωνιστες του δεν εχουν εργαζομενους;

αν απεδιδε τα οφειλομενα, θα μπορουσε να κανει το μαγκα και να πηγαινει προπερσυ το χειμωνα με 5ευρω το ΙΧ;

 

δεν ειναι αθεμιτος ανταγωνισμος μια εταιρεια επειδη εχει μπαρμπα στην κορωνη (εν προκειμενω μπαμπα του... CEO στο Δημο) να αθετει μερος των υποχρεωσεων της;

 

η πειρα (και γενικοτερα, αλλα και ειδικα στην ακτοπλοϊα), μας εχει διδαξει οτι οταν μια εταιρεια αρχιζει να σκουζει οτι την πολεμουν και θελουν να την κλεισουν, γι'αυτο δεν μπορει να αντεπεξελθει στις υποχρεωσεις της και οταν αρχιζει η επικληση των εργαζομενων, εχουν ξεκινησει τα σοβαρα προβληματα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και ούτε ναυλωνει και υπόσχεται αλλα πλοία ..

Βέβαια κοιτά αμα ξαναλλαξει η κατάσταση στον πολιτικό στίβο της χώρας ... Ποτε δε ξερεις τι γινεται ...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, δεν πολυπιστεύω στο μέλλον της εταιρείας ... Κρίμα για τους ναυτικούς και το ιστορικό μας πλοίο, αλλά με τέτοιο αφεντικό ... Άσε, που καταντήσανε το αλλοτινό καμάρι μας σαράβαλο!

Link to comment
Share on other sites

η πειρα (και γενικοτερα, αλλα και ειδικα στην ακτοπλοϊα), μας εχει διδαξει οτι οταν μια εταιρεια αρχιζει να σκουζει οτι την πολεμουν και θελουν να την κλεισουν, γι'αυτο δεν μπορει να αντεπεξελθει στις υποχρεωσεις της και οταν αρχιζει η επικληση των εργαζομενων, εχουν ξεκινησει τα σοβαρα προβληματα

 

Νομίζω ότι η ουσία είναι σε αυτά που επεσήμανε ο proud.

Link to comment
Share on other sites

Έγραψα "βλέπει εχθρούς" γιατί δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον Proud. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Μετά τις διαδόσεις για εγκατάλειψη της Πάτρας από τον ανταγωνισμό, μετά τις διαδόσεις για νέο παπόρο

,έρχεται και η ωμή πραγματικότητα.

Και ναι έχουν αλλάξει τα κόζια. Άρα δεν έχεις τις ίδιες αβάντες. Οπότε το ρίχνεις σε "φανταστικούς" εχθρούς και λαϊκίζεις με οικογένειες κλπ

Ariadne παρόλα αυτά το αγαπημένο Κεφαλονιά μπορεί και να έχει . καλύτερο τέλος από ότι θα είχε αν έμενε στο "Σ" τελικά

Link to comment
Share on other sites

Κερκίνη, το ελπίζω. Οπωσδήποτε, η αγορά από την Κεφαλόνιαν του έδωσε παράταση ζωής. Συμφωνώ. Αλλά μιλάμε και για βαπόρι 40 ετών που αρχείζει και παραμελείται ... Θα δούμε. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία :)

Link to comment
Share on other sites

η kefalonian αργα ή γρηγορα θα βρεθει στο διλλημα που βρεθηκαν και οι ζακυνθινοι. ή συμπλεω με τον θεοδοση ή πουλαω  στον θεοδοση. (εκει οι μεν συνεπλευσαν και οι δε πουλησαν).

 

στο μπλαμπλα καλοι ειναι B)  και μπορουν να το σερβιρουν ωραια στον κοσμο. (πραξη ευθυνης για να μην κατηγορειται αδικα ο δημος. επιλεξαμε να αποσυρθουμε παρα να πληγουν οι συγκοινωνιες της κεφαλονιας απο ανευθυνες ενεργειες κλπ)

 

δεν εχει ουτε το οικονομικο υποβαθρο, ουτε τις διασυνδεσεις για να αντεξει μια παρατεταμενη κοντρα. αν επιλεξει την κοντρα θα εχει την τυχη της νελ.

Link to comment
Share on other sites

δεν γνωριζω κατι, αλλα απο την εικονα που εχουμε για τους παικτες της περιοχης, θεωρω οτι καποια στιγμη θα πρεπει να συνυπαρξουν με τον ενα ή τον αλλο τροπο και συνηθως στους επιχειρηματικους συσχετισμους τον πρωτο λογο τον εχει ο ισχυροτερος οικονομικα

Link to comment
Share on other sites

στο site της εταιρειας χαρη στην οποια η κεφαλονια εχει τα δικα της πλοια και δεν προκειται να αποκλειστει ξανα ποτε (ετσι λεει το banner στο e-kefalonia) ακομη δεν εχουν περαστει δρομολογια μετα την 30/9)

 

post-1817-0-86201800-1448946798_thumb.pn

 

post-1817-0-94811600-1448947013_thumb.jp


post-1817-0-83037700-1448947178_thumb.jp.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...