Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 479
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

για να δουμε που θα κατσει η μπιλια. εννοω ποιο καραβι θα ειναι σε καθε γραμμη ;) 

πολλη παραφιλολογια και πολλα υπονοουμενα κυκλοφορουν στην περιοχη. και για τριτο κιτρινο και για μια ακομη εκπληξη απο την kefalonian (κανα υποθετο ταχυπλοο για το καλοκαιρι ισως; )

Link to comment
Share on other sites

με τη λυση μυρτιδιωτισσα, οριοθετουνται, για να το πω κομψαB), οι δυνατοτητες και η δυναμικη της εταιριας.

οσο και αν τη βλεπουμε με επιεικεια λογω της επαναλειτουργιας της γραμμης ΠΣΙ, η αληθεια ειναι οτι μετα απο 5 χρονια λειτουργιας, εξακολουθει να μπορει να προσφερει μονο πλοια χαμηλους κοστους κτησης (ξανα κομψαB)).

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά πού οφείλεται αυτό; Μη μου πει κανείς πως δε βγάζει λεφτά. Άλλες εταιρείες βγάζουν περισσότερα; Δεν πιστεύω.

Προσωπική μου γνώμη είναι, πως πολύ απλά δε θέλει να επενδύσει παραπάνω. Αφού του βγαίνει και έτσι το όλο πρότζεκτ.

Link to comment
Share on other sites

με το Αλεξάνδρα Λ  λύνει το πρόβλημα χωρητικοτητας που είχε στην Ζάκυνθο και  παγιώνεται πλέον στα  4 δρομολόγια  στο νησί  ενώ  παράλληλα  μπαίνει και στην μεταφορά των καυσίμων που λειτουργούσε μονοπωλιακά η  IONIAN GROUP .

Πείραμα  κάνει εάν του βγει και εδραιωθεί στην αγορά της Ζακύνθου ενώ  κλείσει και τα κενά  στα δρομολόγια του Πόρου  (μεσημεριανές και απογευματινες  ώρες )  τότε  να περιμένουμε  μια σοβαρή  κίνηση  σε πλοίο . 

Το ζουμί τώρα  είναι  στα Σ.Α.Σ.   ......

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η εταιρεία τήρησε την υπόσχεση της για την άφιξη νέου πλοίου ( έστω και με την οικονομική μάλλον επιλογή του Αλεξάνδρα Λ. Πρώην Μυρτιδιωτισσα). Πέρα όμως από αυτό από ότι φαίνεται δεν εγκατέλειψε την γραμμή της π-σ-ι σε σχέση με την κοινοπραξία. Επιπλέον  και στο παρελθόν  είχε τηρήσει την υπόσχεση της καθώς κατά την διάρκεια της "ανακαίνισης"  του Ζάκυνθος 1 είχε προχωρήσει στην ναύλωση του "Πρωτεα". 

Link to comment
Share on other sites

Καλά η επιλογή του Μυρτιδιώτισσα δεν είναι και αυτή που θα πεις νέο πλοίο και μπράβο. Μην τρελαθούμε κιόλας. Ούτε η αρνητική κριτική σε μια επιλογή ακυρώνει τις θετικές επιλογές

Να τα πάρουμε λοιπόν με τη σειρά; Τη γραμμή της Πάτρας την εξυπηρετεί 3 μήνες σχεδόν. Πότε να προλάβει να την εγκαταλείψει; Ευχή και ελπίδα όλων μας είναι (φαντάζομαι) όχι μόνο να μην την εγκαταλείψει αλλά να ενισχύσει την παρουσία της.

Η ναύλωση του Πρωτέα ήταν αναπόφευκτη αν δεν ήθελε να χάσει τους μόνιμους πελάτες.

Καλώς ίσως κινείται σε πιο safe επιλογές που μπορεί να αντέξει, (από το να τάζει και να μην... ), αλλά επιλογές τύπου Μυρτιδιώτισσας, όχι λόγω ηλικίας αλλά ιστορικού, κάθε άλλο παρά ενθουσιασμό μπορούν να προκαλέσουν.

Proud επειδή έχω και εγώ την απορία, σκέφτομαι μήπως θέλουν να σουλουπώσουν πρώτα το νέο απόκτημα (?), για να γίνει πιο εύπεπτο ή όντως παίζει και κάτι ακόμα και θέλουν να τα παρουσιάσουν μαζί

Link to comment
Share on other sites

η σιωπη της εταιριας ειναι εκκωφαντικη;), ενω η γενικοτερη σιγη ασυρματου (επισημη, αλλα και ανεπισημη), ειναι... bluestarικουB) επιπεδου.

δεν εχει υπαρξει καμια δημοσια τοποθετηση στελεχων της εταιριας, ουτε καν συζητηση με πρακτορες και φιλους οπως συνηθιζει, ουτε για την αγορα του μυρτιδιωτισσα (μονο οτι εγραψε το efimeridakefalonia αναπαρηγαγαν ολοι), ουτε για την προσφατη αναρτηση του kefaloniapress, περι μη υποβολης δηλωσης δρομολογησης για τη γραμμη της πατρας.

δεν εχουμε ξαναδει, ουτε κανενα φιλικο δημοσιευμα του τυπου ερχονται πολλες εκπληξεις κλπ.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, kerkini said:

Αφήνουν τα πυροτεχνήματα για το επόμενο πλοίο! :P

Σε σχέση με το "Αλεξάνδρα Λ" λες για τη γραμμή ΠΣΙ ή γενικά;

 

Υπάρχουν δηλαδή σκέψεις και για αγορά νέου πλοίου; 

Link to comment
Share on other sites

Προς αντικατάσταση του Ζάκυνθος 1 ή για τέταρτο πλοίο της εταιρίας προκειμένου να αναλάβει την γραμμή που προκήρυξε το Υπουργείο; 

Link to comment
Share on other sites

ο διονυσης λυκουδης, αποκαλεσε τον θεοδωρο φλωρατο, μεντορα του στον αγωνα να ξαναλειτουργησει η γραμμη ΠΣΙ και να ξαναγινει η Σαμη βασικο λιμανι του νησιου.

ολα αυτα στο κοπη τη πιττα, της ενωσης των απανταχου σαμικων.

Link to comment
Share on other sites

και η απαντηση της εταιριας. (εχει σταλει παντου, την εχω δει μονο στο kefalonian press μεχρι ωρας).

η εταιρια αποδεχεται εμμεσως οτι οφειλει λιμενικα τελη, αλλα εστιαζει στον "πιασαρικο" τιτλο περι απαγορευσης αποπλου, που ετσι και αλλιως αφορα μια συγκεκριμενη μερα τον νοεμβριο και γενικως στην παρουσια της στα νησια.

το ζουμι ειναι οτι θα αυξηθουν τα δρομολογια αμεσα (και στα τρια νησια) και οτι επεται και συνεχεια

Quote

Προφανώς, κάποιοι ενοχλούνται πολύ εδώ και χρόνια από τη σοβαρή παρουσία της εταιρείας μας στο νησί της Ζακύνθου, η οποία προσφέρει τα μέγιστα στην τοπική κοινωνία, τον τουρισμό και την οικονομία.

Δυστυχώς για εκείνους και τα φερέφωνά τους, δεν έχουν χάσει μόνο τη σοβαρότητα και ψυχραιμία τους αλλά και κάθε όριο νομιμότητας. Διασπείροντας ψευδείς, φαιδρές και ανυπόστατες ειδήσεις προσπαθούν να πείσουν μέσω των κίτρινων οργάνων δημοσιογραφίας ότι, η Kefalonian Lines θα διακόψει τα δρομολόγια της από Κυλλήνη προς Ζάκυνθο, λόγω οφειλής της προς το λιμενικό ταμείο του νησιού.

Είναι προφανές ότι, από τη στιγμή που πληροφορήθηκαν την έλευση και νέου πλοίου στις τοπικές γραμμές, βρίσκονται σε κατάσταση πανικού και κινούνται με τη λογική του χαμένου τζογαδόρου.

Tους συνιστούμε λοιπόν να επιδείξουν λίγη ψυχραιμία, διότι έπεται και συνέχεια... Δικοί μας "εντολείς" είναι οι τοπικές κοινωνίες Ζακύνθου, Κεφαλονιάς και Ιθάκης, τις ανάγκες των οποίων αφουγκραζόμαστε με προσοχή. Γι' αυτό, και αποκλειστικός σκοπός μας είναι να αυξήσουμε τον αριθμό των δρομολογίων μας, άμεσα.

 Όσον αφορά δε στο συγκεκριμένο δημοσίευμα, η απάντηση θα δοθεί πολύ σύντομα και προσηκόντως. Ίδια με αυτή που δόθηκε πρόσφατα σε εκείνους που πάγια πρακτική τους είναι να προβαίνουν σε παράνομες μεθόδους αθέμιτου ανταγωνισμού, και έχουν χάσει ήδη τη μάχη στις δικαστικές αίθουσες με αποφάσεις που εκδόθηκαν υπέρ της εταιρείας μας.

Ας κάνουν υπομονή για λίγο ακόμα.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τελεσίγραφο» προς την Kefalonian Lines για άμεση εξόφληση χρεών από το Λιμενικό Ταμείο Κυλλήνης μέχρι μεθαύριο 23 Φεβρουαρίου

Quote

Δημοσιεύτηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ του Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης η απόφαση του ΔΣ του Ταμείου της 20ης Φεβρουαρίου 2018 για τα χρέη προς αυτό των εταιριών Kefalonian Lines και Kefalonian Lines 1 . Πρόκειται για τα πλοία ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και ΖΑΚΥΝΘΟΣ 1 τα οποία εκτελούν τα δρομολόγια Κυλλήνη – Ζάκυνθος και Κυλλήνη – Πόρος. Το συσσωρευτικό χρέος των εταιριών είναι 133.227,59 ευρώ , τα οποία η εταιρία πρέπει να καταβάλει μέχρι μεθαύριο 23/2/2018.

Σε περίπτωση μη καταβολής του ποσού το ΔΣ του Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης αποφάσισε «να αποσταλεί σχετικό έγγραφο των οφειλών προς το Α΄Λ/Τ Κυλλήνης με αίτημα την απαγόρευση απόπλου όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και το ΥΝΑ & ΝΠ»

Υπενθυμίζουμε ότι παρόμοια απόφαση έχει δημοσιοποιήσει και το Λιμενικό Ταμείο Ζακύνθου ενώ το Λιμενικό Ταμείο Κεφαλονιάς προέβη σε ρύθμιση των χρεών της εταιρίας κάτι που αμφισβητείται για τη νομική εγκυρότητα καθώς πρόκειται για χρήματα τα οποία έχουν εισπραχθεί από τους επιβάτες μέσω των εισιτηρίων από τις εταιρείες και δεν έχουν αποδοθεί.

Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι η ανταγωνιστή εταιρία IONIAN GROUP ουδέποτε έχει απασχολήσει τα Λιμενικά Ταμεία για χρέη ή ρυθμίσεις και όπως ισχυρίζονται στελέχη του οικονομικού επιτελείου της, οι οφειλές καταβάλλονται στις προθεσμίες που ο νόμος ορίζει.

Το γεγονός της ανοχής των χρεών από τα ΔΣ των Λιμενικών Ταμείων από μια εταιρία, εμπίπτει και στους κανόνες του σωστού ανταγωνισμού καθώς οι δημόσιες αρχές οφείλουν να αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο όλες τις εταιρίες .

Αναλυτικά οι οφειλές των εταιρειών  Kefalonian Lines  και Kefalonian Lines 1 προς το Λ.Τ. Κυλλήνης σύμφωνα με την 52/2018 απόφαση του ΔΣ είναι:

63.037,65 €: Οφειλές από Λιμενικά τέλη επιβατών και οχημάτων των δύο εταιρειών 100.624,17 € μείον 37.586,52 € καταγεγραμμένη υποχρέωσή του Λιμενικού Ταμείου προς τις δύο εταιρείες από αμοιβές επί των τελών επιβατών και οχημάτων.  Οι αναλογούσες προσαυξήσεις θα εκδοθούν άμεσα και θα πρέπει να καταβληθούν και αυτές άμεσα με τη γνωστοποίησή τους προς τις εταιρείες.

20.223,44 € : Ολοσχερή εξόφληση των παλαιότερων προσαυξήσεων που αφορούν την καθυστερημένη καταβολή λιμενικών τελών οχημάτων επιβατών έως Ιούνιο 2017

49,966,50 €: Ολοσχερή εξόφληση ή ρύθμιση των οφειλών από ενοίκια και κατανάλωση ρεύματος

ΣΥΝΟΛΟ: 133.227,59 € τα οποία πρέπει να εξοφληθούν μέχρι μεθαύριο 23/2/2018. Σε περίπτωση που δεν γίνει η εξόφληση «θα αποσταλεί σχετικό έγγραφο των οφειλών προς το Α΄ Λ/Τ Κυλλήνης με αίτημα την απαγόρευση απόπλου όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και το ΥΝΑ & ΝΠ».

Είναι σαφές ότι εφόσον οι δυο ανωτέρω εταιρίες εξοφλήσουν πλήρως τις οφειλές έως τις 23/2/2018 η απόφαση του Λιμεναρχείου Κυλλήνης δεν ενεργοποιείται χωρίς περαιτέρω διαδικασίες.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...