Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συμφωνα με το e-kefalonia, η υπο συσταση εταιρεια που θα αγορασει το Κεφαλονια, θα λεγεται Kefalonia Lines και θα εδρευει στη Συγγρου στην Αθηνα.

απο τις ως τωρα δηλωσεις και συνεντευξεις του επικεφαλης Διονυση Λυκουδη, εχω την εντυπωση, οτι εχει υπογραφει καποιο προσυμφωνο και το γεγονος δημοσιοποιηθηκε μην τυχον και συμμετασχουν και αλλοι περαν της αρχικης ομαδας. (στην οποια παρα τα οσα ακουγαμε, δεν συμμετεχει ουτε ο δημαρχος κεφαλονιας, ουτε κανεις απο τους στριντζαιους).

 

το εγχειρημα εχει μεγαλο ρισκο και το αν θα πετυχει η οχι θα φανει μετα το τελος του καλοκαιριου. συντομα ομως πιστευω οτι θα εχουμε δειγματα γραφης για το ποσο σοβαρο και αξιοπιστο ειναι (ή δεν ειναι). αυτα κατα τη γνωμη μου ειναι:

 

  • το ποιοι θα τρεχουν την εταιρεια και πως θα στηθει η εταιρεια. χρειαζεται να υπαρχουν τουλαχιστον 2-3 ανθρωποι που να γνωριζουν την ακτοπλοια απο την καλη και την αναποδη. (αρχιπλοιαρχος, αρχιμηχανικος, νταραβερια με το μηχανισμο του ΛΣ και του ΥΝΑ κλπ). επισης γενικως το πως θα τρεχει η εταιρεια (τεχνικο τμημα, πρακτορες, συνεργασιες κλπ)
  • το ποιοι θα ειναι πληρωμα (γεφυρα, μηχανη, ξενοδοχειακο)
  • το τι εργασιες θα γινουν στο πλοιο και ποσα λεφτα θα πεσουν: πασσαλειμα για να βγει; τα απολυτως απαραιτητα; μια μεγαλη επισκευη σε hull & machinery που να περιορισει καθε πιθανοτητα κακοτοπιας; θα δουμε
  • το πως θα αντιμετωπισθουν οι υποχρεωσεις των πρωτων μηνων (κατα την επισκευη και τον πρωτο καιρο της δρομολογησης). θα πληρωνονται ολοι και ολα στην ωρα τους; θα ειναι στο περιμενε; θα αρχισουν τα παζαρια νωρις νωρις;

 

αναλογα λοιπον με το τι θα κανουν, θα φανει και το ποσο αξιοπιστοι ειναι.

 

 

ακομη και αν ειναι αψογοι στα παραπανω, η επιτυχια δεν ειναι δεδομενη. θα εξαρτηθει απο τη στηριξη του κοσμου (δεν αρκει το παρελθον του πλοιου για να την εξασφαλισει), αλλα και απο τη σταση των ζακυνθινων. η κοινοπραξια μπορει να παιξει μπαλα ειτε μενοντας στην Πατρα και κοντραροντας στα ισια τη νεα εταιρεια, ειτε περιοριζομενη στον πορο και χτυπωντας απο εκει με προσφορες και περισσοτερα δρομολογια.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο με αυτά που γράφεις, φίλε Proud :)

Ελπίζω από καρδίας να πετύχουν. Βεβαίως, είναι πολύ δύσκολο το επιχείρημα αυτό τον καιρό. Ο κόσμος πιστεύω να το στηρίξει, φτάνει να αντιμετωπιστεί με σεβασμό από τη νέα διοίκηση. Οι τυχόν προσφορές των Ζακυνθινών μπορεί να δυσχεράνουν την κατάσταση, αλλά έχουν αυτοί από την πλευρά τους την αντοχή για τέτοια; Δεν είμαι σίγουρος ...

Εάν μείνουν στην Πάτρα, πιστεύω θα κριθεί ο αγώνας και από τα εκάστοτε δρομολόγια όπως επίσης και ποιος θα εξασφαλίσει το ΚΤΕΛ.

Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί πιστεύεις πως δε θέλουν άλλους στη βάρκα; Θα με ενδιέφερε πολύ η άποψή σου :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ειπα οτι δεν θελουν αλλους, ισα ισα πιστευω οτι ανακοινωθηκε η συμφωνια πριν συσταθει η εταιρεια και μεταβιβαστει το βαπορι, για να μπουν και αλλοι. (απλα δεν το θεωρω τοσο ευκολο, γι'αυτο λεω "μην τυχον" τσιμπησει κανεις).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εντάξει, τώρα κατάλαβα. Πολύ σωστό.

Όλα εξαρτώνται σε τελική ανάλυση από τους ανθρώπους, την ομάδα που θα έχουν. Αν ξέρουν τη δουλειά τους και είναι γνώστες των ναυτικών θεμάτων, έχουν μεγάλες πιθανότητες να πετύχουν. Εάν έχουν ως μοναδικό σκοπό να μαζέψουν γρήγορα λεφτά, η εταιρεία θα μας αφήσει ξανά πολύ σύντομα ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια αναρτηση του αφεντικου του Ionian Press, οπου εκφραζονται παρομοιες επιφυλαξεις.
 
μαθαινουμε και μια ενδιαφερουσα λεπτομερεια
 
 

Αφού απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες μας, αναφέρουν πως η «κατ’ αρχάς συμφωνία» κλείστηκε με την καταβολή του 10% της τιμής αγοράς του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, δηλαδή 135.000 ευρώ, με την υποχρέωση των επενδυτών να καταβάλουν το υπόλοιπο 90% σε ένα μήνα από την υπογραφή των σχετικών εγγράφων.
Από κει και πέρα, φυσικά, υπάρχει και το κόστος των επισκευών… Και τότε και μόνο τότε θα μπορούμε να μιλάμε με βεβαιότητα για «συμφωνία» και «οριστική αγορά»…

 
αυτο αν ισχυει επιβεβαιωνει τη χθεσινη υποψια μου

 

εχει υπογραφει καποιο προσυμφωνο και το γεγονος δημοσιοποιηθηκε μην τυχον και συμμετασχουν και αλλοι περαν της αρχικης ομαδας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγώ πάλι δεν ξέρω γιατί, αλλά θα παρομοίαζα την υποσύσταση νέα εταιρία, όχι με την Golder Star, αλλά με την Cretan Lines....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και γω το σκέφτικα από την αρχή αλλά δε νομίζω. Η Κρέταν είναι αν δεν κάνω λάθος εταιρεία λαικής βάσης (με την έννοια ότι η "ανάπτυξή" της θα στηριζόταν σε συνεταιριστικές μερίδες οποιουδήποτε θα ήθελε να συνεισφέρει), ενώ η "Κεφαλονιά" απ όσο κατάλαβα στηρίζεται σε σύνολο συγκεκριμένων επιχειρηματιών οι οποίοι θα είναι οι αποκλειστικοί χρηματοδότες (τώρα μέχρι που φτάνει το όριο επένδυσής ή αν βάλουν και άλλους στο παιχνίδι είναι άλλη ιστορία). 

Edited by Global_Creta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι ίδιες περιπτώσεις, με την έννοια ότι το Κεφαλονια έχει ήδη μία πολυετή ιστορία στο νησί και ο κόσμος όπως και οι επιχειρηματίες το θεωρούν "προσωπική" τους υπόθεση.

Στην Κρήτη υπάρχουν και οι δύο βασικότερες επιλογές των Ηρακλειου-Χανιων ενω ηΣάμη (μαζί με τον Πόρο) είναι γραμμή κομβική για τα δύο νησια ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

το Κεφαλονια έχει ήδη μία πολυετή ιστορία στο νησί και ο κόσμος όπως και οι επιχειρηματίες το θεωρούν "προσωπική" τους υπόθεση.

 

ετσι ειναι στρατο. γι'αυτο, με τα μεχρι τωρα δεδομενα, αν θυμιζει κατι η εταιρεια ειναι η παναθηναϊκη συμμαχια B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

τη βλεπω την Αφροδιτη να ξανασκιζει τα νερα...για να λενε και πληρωμα κτλ...

 

καλα πολυ προωρο ακομη. δεν εχει ναυτολογηθει κανεις.

 

αυτη τη στιγμη γνωριζουμε: α) τον εκπροσωπο των φερομενων αγοραστων, που ανακοινωσε οτι υπαρχει συμφωνια, β) τον ανθρωπο που σκοπευουν να ορισουν πλοιαρχο, γ) το πλοιο (με λαμπρο παρελθον, θλιβερο παρον και αγνωστο ακομη μελλον) και δ) ενα ομιχλωδες παρασκηνιο που προκυπτει απο τις διαρροες των εμπλεκομενων, τα δημοσιευματα και τις δικες μας εικασιες. οτι δηλαδη υπαρχει καποιο προσυμφωνο εχει δοθει καποια προκαταβολη και υπαρχει ενα περιθωριο χρονου να εξοφληθει πληρως το τιμημα. μεχρι τοτε ο πλοιο ανηκει στους παλιους πλοιοκτητες.

 

αλλωστε και ο μελλοντικος πλοιαρχος μιλησε για επισκευες απο μεσα μαρτιου και μετα. αν σκεφτουμε οτι 20/2 ειχαμε τις πρωτες ανακοινωσεις τοτε θα εχει περασει ο μηνας που εχουν περιθωριο για να ολοκληρωθει η μεταβιβαση.

μεχρι τοτε, περιμενουμε να δουμε.

Edited by proud_ionian
δ) αντι για 2 γ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι ίδιες περιπτώσεις, με την έννοια ότι το Κεφαλονια έχει ήδη μία πολυετή ιστορία στο νησί και ο κόσμος όπως και οι επιχειρηματίες το θεωρούν "προσωπική" τους υπόθεση.

Στην Κρήτη υπάρχουν και οι δύο βασικότερες επιλογές των Ηρακλειου-Χανιων ενω ηΣάμη (μαζί με τον Πόρο) είναι γραμμή κομβική για τα δύο νησια ..

 

Δεν εννοούσα κάτι για το τη σημαίνει το Κεφαλονιά γι αυτά τα 2 νησιά (είμαι σε πολύ καλή θέση του να γνωρίζω ακριβώς αν το αγαπάνε ή όχι). εγώ έκανα τον παραλληλισμό με την Ρεθυμνιώτική εταιρά, για τις σχέσεις που θα υπάρξουν μεταξύ μεταξύ αγοραστή και πωλητή...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα από όσο ξέρω πρόκειται για πώληση του Κεφαλονιά, σε δόσεις μεν, σε αντίθεση με την ναύλωση του Elli T στην Ρεθυμνιακή..

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα δοσεων εδω. μεσα σε ενα μηνα πρεπει να εχει καταβληθει ολο το τιμημα στους πωλητες.

 

γι'αυτο αλλωστε και μιλανε για μεσα μαρτιου.

κοντος ψαλμος αλληουϊα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμα ειναι παντως 2 εκατομυρια η τιμη που αγοραστηκε 120.000 ειναι λιγοτερο απο το συνηθισμενο 10%...αρα μηπως η τιμη ειναι μικροτερη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρα η τιμη του πλοιου ειναι 1.350.000 ..καμια σχεση με αλλα νουμερα που ακουγονταν...και για να λεει 2,1 εκατομμυρια ενα αλλο ΜΜΕ της Δυτ.Ελλαδος..το πλοιο θελει 650 με 700 χιλιαρικα για το μαζεμα?  B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλή η ιδέα με τους γλάρους που σχηματίζουν Κ.

Πάντως, ελπίζω να μην αναγράψουν όλο αυτό το κατεβατό στις μπάντες ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι περαν απο δεδομενο πως θα πλευσει απο το πλοιο...εχουν αρχισει και φαινονται σε ναυτιλιακους οδηγους.Τελικα πεσαμε εξω οσοι το περιμεναμε για τη Τουρκια το πλοιο...( και εγω μεσα σ αυτους...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×