Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Λοιπές Κυκλάδες


Recommended Posts

Στο σύστημα υπάρχουν αλλά όχι στους πίνακες δρομολογίων. Την μια εβδομάδα ανεβάζουμε άλλα δρομολόγια για το 4 και μετα τα αλλαζουμε στο σύστημα;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/30/2018 at 1:28 PM, pie said:

Ξεκινάμε τα περσινά σιγά σιγά? Βλέπω πλέον το Superrunner στα 44Ε το Ραφήνα-Μύκονος. Είχε προηγηθεί το TeraJet που το είχε κατεβάσει στο 44,70.

Kαι στην Ίο η τιμή του Superrunner έπεσε από τα 48 στα 39 παρόλο που το Tera δεν την προσεγγίζει καν..Θυμάται κάποιος πόσο ήταν πέρσι το Ραφήνα-Ίος;;

Link to comment
Share on other sites

.........Δεν την προσεγγίζει το ΤΕRA αλλά την προσεγγιζει το flying cat 4.  Επίσης να μην ξεχνάμε πως στην επιστροφή από Ιο για Ραφήνα , η GOLDEN STAR  έχει μόνο το Superrunner. Tα Superferry είναι μόνο στην κάθοδο προς Ιο και έτσι προσπαθούν να καλύψουν τη διαφορά τιμής

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Νάξος Τζετ θα προσθέσει τη Σύρο στο δρομολόγια του Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο κάθε Παρασκευή από τη Ραφήνα για Σύρο Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο και τη Κυριακή στο δρομολόγιο της επιστροφής προς τη Ραφήνα και το δρομολόγιο θα είναι Νάξο Πάρο Μύκονο Τήνο Σύρο Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πόσα άτομα έχει μέσο όρο;Η Θεσ/νικη ήταν καλύτερη τελικά;Κατα την γνώμη μου θα έπρεπε να σταμάταγε Ίο και να έβαζε στο δρομολόγιο του την Πάρο...

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Δε συμφωνώ, η Πάρος έχει και το Superrunner που παίρνει και αυτοκίνητα, και με την προσθήκη της Πάρου θα χάσει και το πλεονέκτημα του χρόνου ταξιδιού του για Νάξο, αφού είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να πάει κάποιος στη Νάξο! Εγώ θεωρώ ότι θα έπρεπε να δοκιμάσουν αναχώρηση από Ραφήνα μεταξύ 9 και 12. Από τη στιγμή που το κατέβασμα δεν πάει καλά ενώ το ανέβασμα (απ' ότι καταλαβαίνω) είναι ικανοποιητικό, δε χάνουν τίποτα να το δοκιμάσουν! 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε να μπει απόγευμα.  Έχουν μαζευτεί όλα τα πλοία το πρωί και το απόγευμα έχει μόνο το ΘΕΟΛΟΓΟΣ και το NAXOS JET.  Φέτος ιδίως που λείπει και το SUPERFERRY το απόγευμα, είναι ευκαιρία να ανέβει λίγο η απογευματινή ζώνη.  Θα μπορούσε να μπει απόγευμα το FLYINGCAT με διανυκτέρευση Φολέγανδρο.  Και επιπλέον να σημειώσουμε πως το SUPERRUNNER δεν κάνει ούτε την Παρασκευή απογευματινό παρόλο που πέρσι είχε.  Δλδ η φετινή απογευματινή ζώνη είναι η πιο φτωχή των τελευταίων χρόνων.  Δύο πλοία μόνο, ένα συμβατικό και ένα ταχύπλοο είχαμε να δούμε από το 2012...

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς όμως για να είναι τόσο φτωχή η απογευματινή ζώνη δεν είναι και τόσο δημοφιλής, μάλλον η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου ταξιδεύει πρωί. Αν θυμάμαι καλά μάλιστα πέρσι το Paros Jet δεν είχε πάει καλά στο απογευματινό από Ραφήνα και υπήρχαν και φήμες ότι η εταιρεία δεν θα έβαζε απογευματινό από Ραφήνα (δεν ξέρω αν ίσχυαν βέβαια). Άσε που με το απογευματινό από Ραφήνα θα χάσει τη δυναμική του δρομολογίου της επιστροφής. Μόνο αν έφευγε κατά τις 15:00 θα είχε νόημα ώστε να προλαβαίνει να γυρνάει την ίδια μέρα (και ώστε να έχει και 1:15 διαφορά από το επόμενο δρομολόγιο, αφού νομίζω ότι δεν πρέπει να είναι κολλητά τα δρομολόγια). 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είδα να το έχουμε αναφέρει κάπου, από την επόμενη Παρασκευή και κάθε Παρασκευή μέχρι 24/08/18 ξεκινάει το Naxos Jet τις προσεγγίσεις στη Σύρο (αντί Άνδρου). Οπότε το δρομολόγιο θα είναι Ραφήνα(ΑΝ:1615)-Σύρο(ΑΦ:1810,ΑΝ:1820)-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το FC4 θα σταματήσει νωρίτερα τα δρομολόγια του. Συγκεκριμένα από σήμερα έως τις 23/9(εκτός Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη...) θα κάνει το Τήνο-Μύκονο με επιστροφή από Μύκονο στη 13:00. Φαίνεται ότι η κίνηση θα ήταν πάρα πολύ μικρή. Προσωπική εκτίμηση, δύσκολα θα το ξαναδούμε στη Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είχε απελπιστικά μικρή κίνηση το τελευταίο διάστημα. Βέβαια ήταν και το μοναδικό που διατήρησε τις υψηλές τιμές. Ενδεικτικά Τήνος- Μύκονος 21€  ενώ τα άλλα δύο ήταν στα 11€ (αντίστοιχα και οι τιμές από Ραφήνα).

Το Superunner από σήμερα κόβει τις προσεγγίσεις σε Νάξο και Ίο. Έτσι το δρομολόγιο είναι πλέον Τήνος-Μύκονος - Παρος - Σαντορίνη και μόνο Δευτέρα, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή.

Link to comment
Share on other sites

Ενδεικτικά,  να πω για το Flying cat 4 ,  και από Μύκονο προς Ραφήνα,  καθημερινά που το παρατηρούσα, ακόμα και μέσα με τέλη Αυγούστου,  έπαιρνε γύρω στα 30 άτομα. Λίγα δεν είναι?

Link to comment
Share on other sites

On 7/21/2018 at 7:42 PM, basilis89 said:

On 8/2/2018 at 6:00 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν βρίσκω το λόγο να μην επαναλάβει το δρομολόγιο από τη Κρήτη για Κυκλάδες όταν αυτή τη στιγμή, τα Superferry συναγωνιζονται με Champion Jet 2 για τη πρωτιά σε κίνηση από το Ηράκλειο για Σαντορίνη!! Και ειδικά όταν του χρόνου θα έχουν μια ώρα καλύτερη από την τελευταία αναχώρηση που έχουν φέτος!! 

On 8/2/2018 at 6:43 PM, valencay said:

Ειπαμε, η Κρήτη όντως πάει πάρα πολύ καλα.Του χρόνου δε ,που θα έχει και καλύτερες επιστροφές για Ραφήνα ,Θα δουλέψει καλύτερα και το κομματι Μύκονος Ραφήνα το οποίο τώρα λόγω του κακού ωραρίου (22.00 στην Ραφηνα) δεν πάει όσο καλά ήθελαν γιατί περνάει αργά από τα νησιά.

On 8/23/2018 at 5:29 PM, valencay said:

Του χρόνου βέβαια-πρωτα ο Θεος- το πλοίο που θα γυρίζει από Κρήτη θα περνάει σε πολύ καλύτερη ώρα από  Μύκονο Τήνο Άνδρο γιατί φέτος μπορεί να φαντάζει καλό το 8 από Άνδρο για Ραφήνα,αλλά με τις καθυστερήσεις πάει αρκετά αργότερα.Θα περνάει 1830 η 1900 . Από την δε Τήνο έχει το μειονέκτημα του ότι περνάει το Αικατερίνη κατευθείαν για Ραφήνα, οπότε και προτιμάται.

Προφανώς και δεν έχω πλήρη εικόνα της γραμμής, ούτε και την καλή πληροφόρηση πολλών εξ' υμών, ορισμένα σχολιάκια όμως θεωρώ ενδιαφέρον να τα κάνω, κατόπιν καθημερινών παρατηρήσεων επί 2 εβδομάδες, Αύγουστο και Σεπτέμβρη στη Μύκονο.

 

Δεν ξέρω αν με τον όρο "Κρήτη" εννοούμε όλη τη γραμμή ή μόνο το κομμάτι Ηράκλειο - Σαντορίνη - Ηράκλειο. Πάντως στο κομμάτι που αφορά τη Μύκονο τόσο στο κατέβασμα, όσο και στο ανέβασμα, αμφιβάλλω αν η εταιρεία είναι ικανοποιημένη από το τελικό αποτέλεσμα. Όπως εύστοχα παρατήρησε ο @valencay παραπάνω, η επιστροφή πρός Ραφήνα δεν τήρησε ποτέ τα ωράριά της. Στην πράξη το πλοίο πέρναγε γύρω στις 1800 από Μύκονο και 2030-2100 από Άνδρο. Σίγουρα, ειδικά το καλοκαίρι, υπάρχει κοινό για τέτοιες επιστροφές αργά το βράδυ που σε βοηθούν να μεγιστοποιήσεις την ημέρα σου στο νησί. Αλλά αν συνεχιστούν τα δρομολόγια και το χειμώνα με αυτά τα ωράρια, δεν μπορώ να φανταστώ πόση προτίμηση θα συγκεντρώσει το να σκάσει κάποιος 2200-2300 στη Ραφήνα μέσα στο χειμώνα, έστω και με αυτοκίνητο.

 

Όσον αφορά την πρωινή αναχώρηση από Ραφήνα, για μένα είναι κι αυτό ερωτηματικό. Τόσο σε Μύκονο, όσο και σε Τήνο τις καθημερινές τα Fast Ferries Andros και Αικατερίνη Π έφταναν νωρίτερα από τα πλοία της Golden Star. Ενώ δε το Σαββατοκύριακο με την προσθήκη του Θεολόγος Π, ήταν τρία τα πλοία του Παναγιωτάκη που προηγούνταν αυτού της Golden Star. Ενδεικτικά αναφέρω την τελευταία Παρασκευή του Αυγούστου το Σουπερφέρρυ  έφερε στη Μύκονο από Ραφήνα 150 άτομα, 5 ΙΧ και 1 φορτηγό ενώ την επόμενη μέρα το Σουπερφέρρυ ΙΙ έφερε 50 άτομα, 27 ΙΧ και 1 φορτηγό, ενώ πήρε 80 άτομα και 9ΙΧ. Οι αντίστοιχοι αριθμοί του Παναγιωτάκη ήταν προφανώς μεγαλύτεροι και στα 3 πλοία. Εδώ για μένα το συμπέρασμα είναι πως όσον αφορά τη Μύκονο - Τήνο τουλάχιστον, πρέπει να γίνουν αλλαγές όπως είπε και ο @valencay, χωρίς όμως να γνωρίζω τι επιπτώσεις θα είχε κάτι τέτοιο στο κομμάτι από και πρός την Κρήτη. Όπως και να έχει το πράγμα, είναι αναζωογονητικό το να υπάρχει και η -ποιοτικότατη- συμβατική επιλογή στη γραμμή. Θα μείνουν όντως όμως και το χειμώνα? Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

 

Πολύ καλά φαίνεται να δούλεψαν τα Super Runner και Tera Jet, ειδικά στις πρωινές καθόδους πρός Νότο. Η διαφορά σε σχέση με πέρυσι είναι πως το Super Runner δεν φτάνει πια πρώτο συνήθως σε Τήνο και Μύκονο, το Tera Jet κάνει την προσπέραση πρίν την Τήνο και όταν προλαβαίνει να φτάσει πρώτο και το Champion Jet του Πειραιά στη Μύκονο(όταν δεν το σκαντζάρει το Paros Jet ή κάποιο άλλο), μοιραία το Super Runner ακολουθεί την Seajets στα υπόλοιπα νησιά. Η άλλη όμως πλευρά του νομίσματος είναι πως το Super Runner είχε πολύ καλά ωράρια στην επιστροφή από Σαντορίνη και νομίζω πως δούλεψε εξαιρετικά ως πρός αυτό το κομμάτι.

 

Έχω την αίσθηση πως από Μύκονο πρός Κυκλάδες και Κρήτη, τη μερίδα του λέοντος την έχει το Santorini Palace. Χρόνια πια στη γραμμή και με σταθερά ωράρια, πρέπει να δούλεψε πολύ καλά. Ακόμα και με την εταιρεία του να το πηγαίνει κομμένο και με σταθερή 1 ώρα καθυστέρηση άφιξη στη Μύκονο σε σχέση με τα διαφημιζόμενα ωράρια, κάτι που θεωρώ απαράδεκτο. Φυσικά και τα ωράρια των υπολοίπων ταχυπλόων ήταν επιστημονική φαντασία αλλά νομίζω πως το Santorini Palace ήταν ένα σκαλί παραπάνω.

 

Φυσικά ακόμα δεν τελείωσε η φετινή σεζόν και ήδη με την σημερινή άφιξη του WC Jet και την φημολογούμενη άφιξη του Express, αναρωτιέται κανείς τι επεισόδια έχουμε να δούμε του χρόνου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 12/6/2018 at 11:29 AM, svo said:

 Δρομολόγηση του πλοίου  προς  Ραφήνα-Σύρο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Κουφονήσια-Κατάπολα , βλέπουμε  να ζητείται στο επόμενο ΣΑΣ .

Από ότι μαθαίνω τα δρομολόγια που ζητάνε για το Golden Express θα είναι καθημερινά απογευματινά από τη Ραφήνα για Σύρο, Μύκονο, Νάξο και Πάρο για το χρονικό διάστημα 23/05/2019 έως 09/06/2019 και από 09/09/2019 έως 06/10/2019. Για το χρονικό διάστημα 10/06/2019 με 08/09/2019 θα εκτελεί το δρομολόγιο Ραφήνα, Σύρο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Κουφονήσι, Κατάπολα (δηλαδή όταν δεν έχει απογευματινά δρομολόγια η Blue Star Ferries για μικρές Κυκλάδες). Έτσι με αυτά τα δρομολόγια επιτυχάνεται

*Καθημερινή σύνδεση της Σύρου με Ραφήνα με ταχύπλοο και με πρωινή αναχώρηση από Σύρο.

*Καθημερινή διασύνδεση της Σύρου με Μύκονο, Πάρο, Κουφονήσι και Αμοργό.

*Καθημερινή απογευματινή αναχώρηση από Ραφήνα για τα νησιά Κουφονήσι και Αμοργό.

*Δυνατότητα αυθημερόν μετάβασης και επιστροφής από Σύρο επιβατών προερχόμενων από Αμοργό, Κουφονήσι, Νάξο, Πάρο και Μύκονο.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Πόσο παράλογο ή ανέφικτο θα ήταν να προεκτείνει το Hellenic Highspeed τα δρομολόγια του από την Νάξο ως την Αμοργό, αντί να κάθεται τέσσερις ώρες στον Άγιο Προκόπη? Ή δεν βγαίνουν τα ωράρια? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...