Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Λοιπές Κυκλάδες


Recommended Posts

Θα πρέπει όμως να αλλάξουν και τα δρομολόγια (ωράρια κ ίσως και προσεγγίσεις) γιατι αλλιώς είναι πολύ κουλό αυτό. Δεν έχει νόημα να συναντιούνται 2 φορές την ημέρα TERA JET και PAROS JET στη Νάξο (το TERA φτανει από Ραφήνα - μετά περιμένει το PAROS να πάει ως Ραφήνα και να γυρίσει , και μόλις γυρίσει το PAROS ξεκινάει το TERA για Ραφήνα και μάλιστα απευθείας !! )

Link to comment
Share on other sites

Αν ο Ηλιόπουλος φέρει 2 ταχύπλοα εδώ, τότε σίγουρα τα δρομολόγια θα προεκταθούν μέχρι Σαντορίνη. Το ένα θα διανυκτερεύει Ραφήνα (το πρωινό) και το άλλο στην Ίο (το απογευματινό) όπως το συνηθίζει η εταιρία τα τελευταία 2 χρόνια (με το SUPERJET το '15 και τα PAROS JET / MASTERJET το '16). Κι αυτό είναι το πιο λογικό. Γενικά μου καθόταν πολύ στραβά το να μην είχε ο Ηλιόπουλος πλοίο ως Σαντορίνη. Λέω δεν είναι δυνατό να αφήσει μισή τη γραμμή φέτος και να βάζει ένα ταχύπλοο να σκοτώνεται σε διπλά δρομολόγια με τόσα λίγα νησιά... :)

On 8/2/2017 at 9:02 AM, rafina-lines said:

 

Με βάση δλδ τα σημερινά δεδομένα, έχουμε 2 ταχύπλοα: Το SUPERRUNNER πρωί μέχρι Σαντορίνη και το TERAJET πρωί και απόγευμα χωρίς Σαντορίνη. Γνώμη μου πάντως πως ο Ηλιόπουλος μπορεί να βάλει διαφορετικά ταχύπλοα πρωί και απόγευμα, έτσι ώστε και τα 2 του να κατεβαίνουν μέχρι Σαντορίνη. :)

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής για το χθεσινό ΣΑΣ και την αντιπαράθεση στη Ραφήνα αναφέρει ότι:

 

Quote

Πιο θερμό ήταν το μέτωπο της Ραφήνας όπου διασταύρωσαν τα ξίφη τους οι αδελφοί Στεφάνου της Golden Star ferries με τον κ. Μάριο Ηλιόπουλο, ιδιοκτήτη της Seajets, ενώ στη διελκυστίνδα παρενέβη και ο κ. Δημήτρης Τσούμας, εκπρόσωπος της Fast Ferries, η οποία δεν είχε κάποιο συγκεκριμένο αίτημα αφού έχει σταθερά δρομολόγια εδώ και χρόνια, αλλά επηρεάζεται από τις αλλαγές που ζητούν οι δύο άλλες εταιρείες.

Ο κ. Ηλιόπουλος αφενός απέσυρε ένα πλοίο από τη Ραφήνα, το «Master Jet», το οποίο ναύλωσε στις Αζόρες, αφετέρου ζήτησε μία τροποποίηση στην ώρα αναχώρησης των δρομολογίων του ταχύπλοου «Tera Jet» για Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο από 1/6 μέχρι 30/9. Πιο συγκεκριμένα ζήτησε το πλοίο να αναχωρεί αντί στις 7.10 το πρωί στις 7.40 το πρωί, επικαλούμενος το άρθρο έξι του νόμου 2932 σύμφωνα με το οποίο η μεταβολή δρομολογίων επιτρέπεται ύστερα από γνώμη του ΣΑΣ και με απόφαση του υπουργού εφόσον δεν διαταράσσεται η εξυπηρέτηση της γραμμής ούτε δημιουργούνται διακρίσεις σε βάρος άλλων πλοιοκτητών. Επίσης επικαλέστηκε και την άποψη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) ότι τα δρομολόγια των ταχύπλοων δεν συνεξετάζονται με αυτά των συμβατικών πλοίων, γεγονός που σημαίνει ότι μπορεί στην ίδια γραμμή να έχει σχεδόν ταυτόχρονη αναχώρηση ένα συμβατικό πλοίο με ένα ταχύπλοο.

Το ΣΑΣ ενέκρινε το αίτημα του κ. Ηλιόπουλου για τροποποίηση του δρομολογίου του Tera jet από τις 7.10 στις 7.40, δηλαδή δέκα λεπτά νωρίτερα πριν από την αναχώρηση του συμβατικού Souperferry ΙΙ. Επίσης, παρέπεμψε για το επόμενο ΣΑΣ το αίτημα της Golden Star feriers για αλλαγές στα δικά της δρομολόγια μετά τις αλλαγές στο δρομολόγιο του Tera jet.

 

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελικά το Terajet βγαίνει το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος με τιμές ταχύπλοου και από 6 Ιουνίου συνεχίζει με:

  • Ραφήνα-Τήνο 1:50 €29
  • Ραφήνα-Μύκονο 2:15 €33
  • Ραφήνα-Πάρο 3:20 €33
  • Ραφήνα-Νάξο 4:05 €33

510cd8deb7739a7d97376d4ea6675b14

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Το Paros Jet,κάθε Κυριακή θα Φεύγει από Ραφήνα 15:30 και θα πηγαίνει Τήνο Μύκονο Πάρο  και θα γυρνάει Ραφήνα μέσω των ίδιων λιμανιών στις 23:10.Το επόμενο πρωί θα φεύγει 6 το πρωί από Ραφήνα κατευθείαν για Νάξο-Πάρο-Μύκονο-Τήνο-Ραφήνα!

Link to comment
Share on other sites

740 θα φεύγει το Terra..Αλλα το τριήμερο  θα κάνει Σάββατο πρωί το τριήμερο,μετά Δευτέρα  για τις επιστροφές και θα γυρίσει (λενε) Ραφήνα στις 15 Ιουνίου....

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εντυπωσιακα νουμερα χτυπαει το Suoperrunner.Εκτος απο την πολυ καλη κινηση απο Ραφηνα ,οπου σπανια πεφτει κατω απο τους 600 επιβατες ,πολυ καλα πηγαινουν τα ενδιαμεσα .Υπαρχουν μερες οπου η συνολικη κινηση Ραφηνα -Σαντορινη- Ραφηνα φτανει,η και ξεπερνα καμια φορα, το νουμερο των 2500 επιβατων

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Στις χθεσινές αναρτήσεις των δρομολογίων των ταχυπλόων της HSW βλέπουμε ότι το Flying Cat 4 από τις 30/03/18 έως 17/04/18 και από 25/05/18 έως 30/09/18 θα κάνει καθημερινά δρομολόγια από τη Ραφήνα στις 7:15, προς Μύκονο Νάξο Ίο Θήρα με επιστροφή στη Ραφήνα στις 16:55. Δηλαδή θα έχουμε επιστροφή στη Ραφήνα του Flying Cat μετά από δυο χρόνια απουσίας και ενός χρόνου απουσίας της HSW.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ανέβηκαν στο σύστημα τα δρομολόγια της SeaJets για το 2018 από την Ραφήνα!Το Champion 2 θα ξεκινάει το πρωί στις 7:10 για Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη(12:25) και αναχώρηση το μεσημέρι (14:25) για τους ίδιους προορισμούς με άφιξη Ραφήνα 20:10!Το Tera Jet θα κάνει το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο με πέρυσι για Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο!Οί τιμές από Ραφήνα για Τήνο είναι 38Ε,από Ραφήνα για Μύκονο Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη (είναι ίδιες για αυτά τα 5 νησιά) 48Ε!

Τώρα για τα πλοία θα δούμε γιατί ακούσα ότι το Tera του χρόνου μπορεί να μην είναι Ραφήνα

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

To Flying Cat 4 άλλαξε τα δρομολόγια του!!! Έτσι για 10 ήμερες το Πάσχα θα δουλέψει στη γραμμή Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο Κουφονησι στις 7:15 και επιστροφή στη Ραφήνα στις 16:50. Ενώ από το Μάιο θα δουλέψει στη γραμμή Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο Ίο Σίκινο Φολέγανδρο στις 7:15 και επιστροφή στη Ραφήνα στις 20:45. Οι επιβάτες που είχαν κλείσει για Ίο και Σαντορίνη το Πάσχα από τη Ραφήνα πως θα προωθηθούν??? Να φανταστώ με το Νήσος Χίος από το Πειραιά όπως και οι επιβάτες του Hellenic Highspeed???

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο Ίο Σίκινο Φολέγανδρο στις 7:15 και επιστροφή στη Ραφήνα στις 20:45. 

Δεν ξέρω κατά πόσο θα δουλέψει αυτό το δρομολόγιο σε σχέση με το προηγούμενο, η Φολέγανδρος και η Σίκινος ειναι νησιά που δεν είχαν ποτέ σύνδεση με την Ραφήνα και πολύ δύσκολα βλέπω να το επιλέγει κάποιος για να επισκεφθεί τα συγκεκριμένα νησιά, και ενδοκυκλαδικα η μεγάλη κίνηση ειναι απο Σαντορίνη καθώς απο εκεί έρχεται το μεγαλύτερο  μέρος  των ξένων επισκεπτών (αεροδρόμιο), περιμένενω με μεγάλη περιέργεια να δω την κίνηση αυτής της γραμμής!!!

Link to comment
Share on other sites

Η λογική του παραπάνω δρομολογίου πιστεύω πως είναι η εξής: η εταιρεία δεν θέλει να πέσει στον κορεσμό της Σαντορίνης των τόσων ενδοκυκλαδικών επιλογών και απ' την άλλη να δοκιμάσει κάποια άλλα νησιά που ήδη έχουν αποκτήσει έντονο τουριστικό ρεύμα. Αν θυμάμαι καλά, κάτι παρόμοιο είχε κάνει το Flying Cat 4 και το καλοκαίρι του 2014, όταν έκανε τη γραμμή Ραφήνα - Τήνος - Μύκονος - Πάρος - Νάξος - Σχοινούσα - Ηρακλειά με σχεδόν 4ωρη παραμονή-ξεκούραση στην Ηρακλειά (ότι θα κάνει τώρα στη Φολέγανδρο).

Link to comment
Share on other sites

Παράλληλα η Φολέγανδρος και η Σίκινος θα αποκτήσουν καθημερινή γρήγορη σύνδεση με τη Νάξο και τη Μύκονο , η οποία υπάρχει ήδη για τη Φολέγανδρο με τα δρομολόγια της Seajets αλλα το δρομολόγιο διαρκεί περισσότερο, διότι περνάει πρώτα από Σαντορίνη ,Αμοργό και Κουφονήσια.

Edited by AEGEAN
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι με καλή διαφήμιση και με φυσιολογικές τιμές (όχι σαν αυτές από Πειραιά) θα μπορούσε να δουλέψει αρκετά καλά! Είναι μια πολύ αξιόλογη εναλλακτική για νησιά που δεν έχουν και την καλύτερη "εξυπηρέτηση" από Πειραιά με αργά/ακριβά/μη αξιόπιστα καράβια/δρομολόγια κλπ, πέρα από τις νέες/γρηγορες συνδέσεις που προσφέρει σε αυτά τα νησιά.

Το σημαντικότερο βέβαια θεωρώ ότι θα είναι οι τιμές. Και από τη στιγμή που το Ραφήνα - Ίος έχει 48€, νομίζω ότι και για Σίκινο/Φολέγανδρο κάπου εκεί θα είναι, που σε σύγκριση με τα 70€ από Πειραιά είναι πολύ μεγάλο κίνητρο και σημαντικός λόγος να προτιμήσει κάποιος τη Ραφήνα όσο κι αν έχει συνηθίσει τον Πειραιά. Ρεαλιστικά πιστεύω θα είναι γύρω στα 48-50€, αν και τους παίρνει και μέχρι 55€ για μένα.

Link to comment
Share on other sites

Ανάκληση της δρομολόγησης του Paros Jet απο Ραφηνα ζήτησε η seajets .Επιπλέον ζήτησε κάθε Παρασκευή και Κυριακή τοπικό για Άνδρο με το Τερα με ώρα αναχώρησης 2030 από Άνδρο....

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Οριστικά στη γραμμή Ραφήνα-Τήνος-Μύκονος-Νάξος-Ίος-Σίκινος-Φολέγανδρος από 25/5 το Flyingcat 4 με καθημερινά δρομολόγια! Πριν λίγο αναρτήθηκαν και τα δρομολόγια στο σύστημα κρατήσεων με τα ίδια ωράρια όπως είχαν ανέβει κάποτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας, 7.15 από Ραφήνα με άφιξη στη Φολέγανδρο 12.00 και αναχώρηση από Φολέγανδρο στις 16.00 και άφιξη στη Ραφήνα 20.45!

Τιμές για Σίκινο 50 ευρώ η οικονομική και 75 η business ενώ για Φολέγανδρο 65 ευρώ η οικονομική και 75 η business (οι τιμές της SeaJets για Φολέγανδρο από Πειραιά είναι 69,70 η οικονομική και 79,80 η business και οι τιμές της ΖΑΝΤΕ για Σίκινο και Φολέγανδρο είναι 39,50 το κατάστρωμα και 40,50 τα αριθμημένα)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...