MILTIADIS Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 (edited) H Moby Lines εχει εδρα το Μιλανο και δραστηριοποιειται μεταξυ της Ιταλικης ηπειρωτικης χωρας,της Γαλλιας,της Σαρδηνιας και της Κορσικης.Ιδρυθηκε το 1959 απο τον Achille Onorato με την ονομασια Navigazione Arcipelago Maddalenino(NAVARMA).Μετονομαστηκε σε Moby Lines στις αρχες της δεκαετιας του 90,ενω το 2003 ηρθε σε συμφωνια με τη Warner Bros προκειμενου ηρωες των Looney tunes να στολισουν εξωτερικα τα πλοια της. Ο στολος της αποτελειται απο τα εξης πλοια: -Moby Aki -Moby Wοnder -Moby Tommy -Moby Drea -Moby Otta -Moby Vincent -Moby Corse -Moby Fantasy -Moby Ale -Moby Love -Moby Baby -Moby Lally -Giraglia -Bastia Edited February 5, 2013 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Μια φωτό με τα δύο εναπομείναντα στην εταιρεία αδελφά έξω από την Όλμπια, γιατί δελτίο θα κάνω όσο πρόλαβα και για το Λιβόρνο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 (edited) Βλέποντας τα δρομολόγια της εταιρίας για το 2016 βλέπω ότι παράλληλα με την ενίσχυση της παρουσίας της στις ήδη υπάρχουσες γραμμές της, όπως πχ Genova - Olbia, ανοίγεται και σε νέες όπως Νίκαια - Bastia που παραδοσιακά την έκαναν η SNCM και η Corsica. Ένα δρομολόγιο που δεν το έκανε έως τώρα και θα το καλύπτει με πρωινές αναχωρήσεις από την ηπειρωτική Γαλλία και βραδινές από την Κορσική, διάρκειας 7,5 ωρών. Αυτό σημαίνει πως θα έρθει νέο αίμα στον στόλο της, κατά ένα με δύο τουλάχιστον "τεμάχια". Σε αναμονή λοιπόν! Edited November 19, 2015 by George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Ουσιαστικά το κάνει αναγκαστικά, επειδή ανοίγεται πολύ η Corsica. Εκτός αυτού, προετοιμάζονται και οι δύο εταιρείες για το ενδεχόμενο κατάρρευσης της SNCM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Έχει ακουστεί κατι συγκεκριμένο σε πλοία που ενδιαφέρουν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Όχι, αλλά πλέον o Οnoratto έχει και μια ολόκληρη Tirrenia από την οποία μπορεί να ψαρέψει ό,τι του ταιριάζει καλύτερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Αχάμ και ωχωχ πάει κάπου ο νούς μου ,αλλα μάλλον αυτά είναι ναυλωμένα Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted November 19, 2015 Author Share Posted November 19, 2015 (edited) Αυτό σημαίνει πως θα έρθει νέο αίμα στον στόλο της, κατά ένα με δύο τουλάχιστον "τεμάχια". Σε αναμονή λοιπόν! Ακουγεται το ονομα του Corse στο navi.Γενικα αναφερεται τον τελευταιο καιρο οτι καμποσα απο τα πλοια που εχει σημερα η sncm θα περασουν σε Ιταλικα χερια το επομενο διαστημα Edited November 19, 2015 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted December 2, 2015 Author Share Posted December 2, 2015 (edited) Περα απο τις αγορες εγ/ογ που γινονται αυτες τις μερες υπαρχουν εξελιξεις και τον τομεα των roro της εταιρειας καθως ενεργοποιειται η option αγορας για το ναυλωμενο Louise Russ ενω ναυλωνεται απο το νεο ετος με option αγορας και το Σουηδικο Helena Edited December 2, 2015 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 και αλλες εξελιξεις θα υπαρξουν. καπου πηρε το ματι μου οτι η επιτροπη ανταγωνισμου της ιταλιας και η ευρωπαϊκη επιτροπη θα παρεμβουν κατα της Tirrenia και της Moby για διαμορφωση μονοπωλιακων συνθηκων και τα σχετικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 (edited) Σύμφωνα με αυτά που ανέβασαν στο FoNE , Moby Zaza και Moby Kiss θα δείχνουν έτσι Edited December 5, 2015 by Petros P Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 η κοντρα Onorato και Μανωλη συνεχιζεται. συμφωνα με το ship2shore και το southern europe, ο Ονορατο κατηγορει τον Mr G, για... αφιταλισμο (ετσι δεν ειναι ο αφελληνισμος στα ιταλικα? ) της ακτοπλοϊας και οτι η Confitarma του κανει πλατες ωστε να περιλαμβανει μη κοινοτικους στα πληρωματα του, εκμεταλλευομενος παραθυρα στη νομοθεσια. επισης των κατηγορει οτι εχει μονοπωλησει τις (επιδοτουμενες απο την ΕΕ) Motorways of the Seas. στη συνεχεια ο Mr O το παιζει εθνικοφρων (εγω εχω παντου ιταλους, δεν εκμεταλλευομαι τα παραθυρα για να βαζω τριτοκοσμικους κλπ). ΥΓ: ωρα ειναι να δουμε τον Onorato λευκο ιπποτη στη HSW ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Πάμε να δούμε εδώ ομοιομορφία στο marketing της Moby/Tirrenia : Massimo Mura με φουγάρο Moby και στα πλάγια Tirrenia Cargo και άσπρο Eliana Marino με φουγάρο Moby και στα πλάγια Moby Cargo και άσπρο Via Adriatico με φουγάρο Tirrenia και στα πλάγια Tirrenia Cargo και στα μπλέ Espresso Ravenna με φουγάρο Tirrenia και στα πλάγια Tirrenia Cargo και στα πορτοκαλί. Αναρωτιέμαι αν όντως υπάρχει κάποιο πλάνο/λογική σε αυτά ή είναι όπως ξυπνήσει το πρωί ο Vincenzo Onorato. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted September 6, 2016 Share Posted September 6, 2016 Αν διαβάζω και καταλαβαίνω καλά απο το navi ,είναι κοντα στο να αγοράσουν τα Princess Maria και Princess Anastasia απο την St Peter Line? Αγόρασαν επίσης έναν ταχυπλοο καταμαραν για την toremar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted September 6, 2016 Share Posted September 6, 2016 Ακούγεται ότι τα αγόρασε ήδη o Onorato κι έχω την εντύπωση πως αυτό γίνεται για να αντικαταστήσουν με σινιάλα Tirrenia κάποια που θα θέλαμε πίσω, αλλά... To Princess Maria αποδεσμεύεται Νοέμβριο και το Princess Anastasia Ιανουάριο, αφού ως τότε που έχουν προγραμματισμένα δρομολόγια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 Να πούμε πως η Moby Tirrenia, έχει εγκαινιάσει καινούρια γραμμή ανάμεσα σε Genova, Livorno και Catania με προέκταση στη Μάλτα 1 φορά την εβδομάδα κάθε Σάββατο. Προβλεπόμενα, το πρόγραμμα είναι λίγο απρόβλεπτο αλλά κατά βάση το ροτέσιο είναι Genova-Livorno-Catania(Malta) πρός νότο, ενώ πρός βορρά κάποιες φορές είναι Catania-Livorno-Genova, και κάποιες άλλες Catania - Genova απ' ευθείας. Στη γραμμή πρός το παρόν τα Eliana Marino και Espresso Catania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 Ίσως να είδαμε και το πρώτο αποτέλεσμα/θύμα του πολέμου Moby/Tirrenia - Grimaldi. Η Moby/Tirrenia αποσύρθηκε από τη γραμμή Genova - Cagliari την οποία και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού εξυπηρέτησε το Via Adriatico. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Με αφορμή αυτήν εδώ τη συζήτηση, διάβαζα νωρίτερα σήμερα πως η Moby έλαβε ένα ομολογιακό δάνειο ύψους 300 εκατομμυρίων ευρωπουλακίων τον περασμένο Φεβρουάριο. Ως εδώ καλά, το πρόβλημα είναι πως με αφορμή 1) την μεγάλη μάχη με την Grimaldi Lines και 2) την πρόσφατη σημαντική αύξηση της τιμής των καυσίμων, τους κατόχους των ομολόγων τους έχει κόψει κρύος ιδρώτας για το μέλλον της εταιρείας, ειδικά από τη στιγμή που οι προβλέψεις κερδοφορίας είναι κάτω του αναμενομένου. Βάλτε και την ρευστή κατάσταση στην Ιταλία και τις τράπεζές της, νομίζω πως έχουμε να δούμε ακόμα πολλά επεισόδια και για την Moby αλλά και για τις υπόλοιπες ιταλικές εταιρείες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Σύνοψη των γραμμών και του Lineup των ρορουδακίων της Moby/Tirrenia αυτήν τη στιγμή: Genova - Livorno - Catania -(Malta 1-2 φορές την εβδομάδα) τα Espresso Catania και Eliana Marino. Livorno - Olbia τα Espresso Ravenna και Pietro Manunta Livorno - Cagliari τα Massimo Mura και Puglia Piombino - Olbia το Giuseppe Sa σε solo carriera Via Adriatico: Στη δεξαμενή της Messina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Σύφωνα (όπως λέμε σιφώνι ) με ιταλικά δημοσιεύματα, ο Onorato με 8.6 εκατομμύρια Euros αγόρασε το Livorno Terminal Marittimo. Μπακαλίστικα να πούμε πως είναι ένα κομμάτι του εμπορικού λιμανιού του Livorno όπου και πάνε τα περισσότερα ro-ro. Η Moby λοιπόν εγκαθιδρύεται για τα καλά στο Livorno και η συνέχεια αναμένεται με ενδιαφέρον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Προσφορά λόγω Αγίου Βαλεντίνου -βοήθειά μας ο Άγιος- από την Moby/Tirrenia. Όσο υπάρχουν διαθέσιμες, από τις 11 μέχρι και τις 14 Φεβρουαρίου, η εταιρεία δίνει δωρεάν καμπίνες superior. Όσοι πιστοί -κι ερωτευμένοι- προσέλθετε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Διάβαζα πρίν από λίγο ένα αρθράκι στο Pazzo per il mare, σχετικό με τις γραμμές roro της Moby/Tirrenia. Με τα φτωχά μου ιταλικά, λέει πως τον Ιανουάριο, οι γραμμές της Σαρδηνίας είχαν 5% αύξηση στην κίνηση και η γραμμή Genova - Livorno - Catania, 20% αύξηση, και υπονοεί πως η ναύλωση του Superfast Baleares έχει σχέση με τα πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα της εταιρείας σε αυτές τις γραμμές, χωρίς όμως να αποκαλύπτει που θα δρομολογηθεί το πλοίο. Τα αναφέρω χάριν πληροφόρησης τα παραπάνω, αλλά προσωπικά μου φαίνονται αμφιβόλου αξιοπιστίας μια και το άρθρο -τουλάχιστον για το δικό μου γούστο- μάλλον σαν τοποθέτηση προιόντος μου φαίνεται. Άσε που αν κουβαλάς 10 φορτηγά σε κάθε δρομολόγιο και τα κάνεις 12, αύξηση 20% είναι. Ίδωμεν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιταλικού site, pazzo per il mare, ο κύριος Alessandro Onorato, ανακοίνωσε πως η Moby Lines προτίθεται να επεκτείνει την γραμμή Livorno - Cagliari πρός το Palermo της Σικελίας, αρχικά για 1 φορά την εβδομάδα με προοπτική η επέκταση αυτή να γίνεται 2 φορές την εβδομάδα τους θερινούς μήνες. Δεν αναφέρεται η ημερομηνία έναρξης των προσεγγίσεων, να υπενθυμίσω πως η Grimaldi Lines έχει γραμμή Genova - Salerno - Palermo. Θεωρώ πως η γραμμή αυτή δεν βγαίνει με 2 πλοία αν έχει 2 προσεγγίσεις στο Palermo. Να υποθέσω πως βρήκαμε που θα χρησιμοποιηθεί -ίσως- το Superfast Baleares? Ώσπου να πάρουμε τις απαντήσεις, ας δούμε πως διαμορφώνεται η κατάσταση στα roro του ομίλου: Genova - Livorno - Catania -(Malta 1-2 φορές την εβδομάδα) τα Hartmut Puschmann(πρώην Espresso Catania) και Eliana Marino Livorno - Olbia τα Barbara Krahulik(πρώην Espresso Ravenna) και Pietro Manunta Livorno - Cagliari τα Massimo Mura και Beniamino Carnevale(πρώην Via Adriatico) Piombino - Olbia τα Giuseppe Sa και Puglia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Και για να πάρουμε μια γεύση προγραμματισμό δρομολογίων Moby Lines, ας δούμε τη γραμμή Livorno - Cagliari σήμερα: Beniamino Carnevale(πρώην Via Adriatico) αναχώρηση 1230 σήμερα το μεσημέρι από Livorno για Cagliari, κατεβαίνει με εντυπωσιακά 18.5 μίλια Massimo Mura αναχώρηση 1945 σήμερα από Livorno για Cagliari, κατεβαίνει με 17.7 2 αναχωρήσεις με διαφορά 7 ωρών από το Livorno, καμιά από Cagliari. Πάντως τα 18.5 μίλια του Carnevale με εντυπωσιάζουν, υποπτεύομαι πως έχει πέσει γενναία επισκευή στα πλοία αυτά. Φαντάζομαι πως η 8η Μαρτίου είναι η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας? Γιατί βλέπω πως στη Moby/Tirrenia έχει γι αυτές τζάμπα εισιτήρια οικονομικής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Και φυσικά το τρενάκι συνεχίζεται. Άφιξη 0600 το πρωί στο Livorno το Beniamino Carnevale, στις 1400 έχει άφιξη το Massimo Mura, και τα 2 προφανώς απ' το Cagliari. Για να βλέπουμε και τα των γειτόνων, κι όχι μόνο τα δικά μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now