Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

  • 35 years later...
  • Replies 943
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

τι ξερουμε για το aqua περαν του μικρου σχολιου στο δελτιο ελευσινας;

ποτε θα ολοκληρωθει η επιμηκυνση;

τι αλλες αλλαγες θα γινουν;

θα κρατησει το ιδιο ονομα;

ποσο θα στοιχισει το εγχειρημα;

Edited by proud_ionian
subtitle
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο προγραμματίζεται να βγει για δρομολόγια λίγο πριν το Πάσχα.Πολύ αισιόδοξη πρόβλεψη την βρίσκω με βάση τον βαθμό δυσκολίας του όλου εγχειρήματος.Το πλοίο θα παραμείνει στην ίδια γραμμή με το ίδιο όνομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Aqua Jewel, από 4 φορτηγά που έπαιρνε τώρα με την επιμήκυνση και ο ξήλωμα του μόνιμου παταριού θα παίρνει γύρω στα 20-22 φορτηγά!! Οπότε θα σταθεί πιο αξιοπρεπώς!!! Στη κίνηση οχημάτων, το χειμώνα που τα έσοδα είναι από τα φορτηγά!!

Link to comment
Share on other sites

Αν και η Ραφήνα δεν έχει πολλά φορτηγά εν τούτοις με 4 φορτηγά που παίρνει δεν στεκότααν με τίποτα.Τώρα κάτι θα γίνει.

Αν κι αυτό το πλοίο αντί να το κάνει ράβε ξήλωνε και με την ιδιότητα της κουνίστρας και των 17,5 μιλίων καλύτερα να το έβαζε σποράδες να τελείωνε Ραφήνα τώρα μόνο με καμιά κοινοπραξία θα μπορέσει να σταθεί και να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Όντως θα ήταν ιδανικό για Σποράδες!!! Στη Ραφήνα, όταν θα έρθει το Blue Κουφάρι 1, τότε δεν πρόκειται να έχει μέλλον άλλο στη γραμμή!!! Όποτε ίσως σκεφτούν τη λύση των Σποράδων για του χρόνου!!! Φέτος ίσως να δουλέψει καλύτερα από πέρυσι!!!

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτό πιστεύω. Το πλοίο δεν έχει την επιβλητική εμφάνιση του Koufar ούτε και το ίδιο εσωτερικό λογικά.Αλλά για Σποράδες δεν θα είναι λίγο μεγάλο;

----Λογικά θα το αφήσουν και το 2006 στη γραμμή και ύστερα βλεπουνε.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά θα ήταν για τις Σποράδες Χρήστο. Με 109 μ. μήκος θα μπαίνει άνετα (εκτός της Αλλονήσου που δεν ξέρω). Το ΧΑΡΟΥΛΑ είναι 77,87 μ αλλά και πάλι για να συζητάγανε κάποτε τη δρομολόγηση των ΦΟΙΒΟΣ και ΑΘΗΝΑ σημαίνει ότι μάλλον θα μπορούσε να μπει. Αλλά τέτοια προοπτική προς το παρόν δεν υπάρχει. Οι εσωτερικοί του χώροι είναι αξιοπρεπέστατοι πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Θα μείνει λογικά και του χρόνου, για να δουν τα αποτελέσματα από τη δρομολόγηση του Blue Koufar. Αλλά ίσως να καθίσουν και άλλο λίγο, για να αποσυρθούν το Πηνελόπη Α, και Superferry II, λόγω ηλικίας που ίσως να μην αντικατασταθούν από τις εταιρείες τους!!!!

Link to comment
Share on other sites

Οταν κάνεις ένα βαπόρι δεν το κάνεις για μια συγκεκριμένη γραμμή πλέον αλλά να έχει την δυνατότητα να πηγαίνει και σε άλλες γραμμές.Τα κρεβάτια που έκαναν στο ΚΟΥΦΑΡΙ δεν υπολογίζονται για την Ραφήνα διότι ποιός θα πάρει κρεβάτι μέρχι την Μύκονο αλλά για να μπορεί να πάει και πουθενά αλλού ή να κάνει και βραδυνά δρομολόγια.

Στο AQUA JEWEL που να του βάλουν καμπίνες άμα εκ κατασκευής ήταν ημερόπλοιο?

Δεν έχει και τους άπλετους χώρους του ΑΦΡΟΔΙΤΗ να πεις ότι μπορούν να βάλουν μερικές.

Το κομμάτι που προστέθηκε είναι 12 μέτρα δεν είναι επαρκής για καμπίνες άντε να μεγαλώσουν λίγο τα σαλόνια τίποτα παραπάνω.

Για το γκαράζ ήταν η όλη ιστορία για να πέρνει φορτηγά. :)

Link to comment
Share on other sites

Όλοι η κατασκευή του πλοίου ήταν λανθασμένη!!! Άρχισαν να το ναυπηγούν, το παρατήσανε, και μετά το έπιασε ο Περογιαννάκης, το τελείωσε όπως ήταν τα αρχικά σχέδια!! Δηλαδή το είχαν ξεκινήσει για Ε/Γ και στο δρόμο το κάνανε Ε/Γ-Ο/Γ!!

Link to comment
Share on other sites

Χθες ηταν στα ναυπηγεια ακομα. Εχει βγει απο τη δεξαμενη και αν διεκρινα καλα εχει βαφτει μεχρι το μπλε. Απο κει και πανω δε μπορεσα να δω καθαρα γιατι περασα πολυ μακρια

Link to comment
Share on other sites

Στο σημείο αυτό έγινε η τομή. Δεν αφαιρέθηκαν κομμάτια από το πλοίο.

Στην αριστερή μεριά κόπηκε ακριβώς πάνω στο L του ALPHA και στη δεξιά κόπηκε ανάμεσα στο E και το S του FERRIES.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...