Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 943
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Tyxaia epesa pano sta dromologia tou Aqua Jewel gia to Pasxa tou 2006. Gnorizi kanis an ontos isxioun?

stin parakato diefthinsi

http://www.kanapitsa.com/hellasferries/alpha_ferries_timetables/alpha_ferries_timetable3.htm

Sinoptika:

Μ.ΤΡΙΤΗ από ΜΥΚΟΝΟ (21.45) RAFINA

M. ΤΕΤΑΡΤΗ, M. ΠΕΜΠΤΗ, M. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

RAFINA 07.20 A-T-A-R

RAFINA 17.30 A-T-M-R

M. ΣΑΒΒΑΤΟ

RAFINA 07.20 A-T-A-R

RAFINA 17.30 A-T-M (dianikterefsi)

K.PASXA No sailinig

ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΣΧA

MYKONOS 10.30 T-R

RAFINA 17.30 A

ΤΡΙΤΗ ΠΑΣΧΑ

RAFINA 07.20 A-T-M

RAFINA 18.00 A

RAFINA 23.00 T-M

Link to comment
Share on other sites

To openseas ειναι το πιο εγκυρο.Οποιος ειναινα ταξιδεψει ας το συμβουλευτει κ ας τσεκαρει εκει τα δρομολογια. του ΑΚΟΥΑ κ του καθε αλλου πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν προσθέτουν μόνο ανεμοθώρακες. Προσθέτουν ένα ολόκληρο ανοιχτό ντεκ επιβατών.:mad: Γι'αυτό και τα αλουμίνια έχουν έρθει μέχρι πίσω πίσω σχεδόν.

Link to comment
Share on other sites

Όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει κανονικό πλοίο.:D

Αρκεί να μην το κάνουν στο τέλος σαν τα αδέλφια της Δημητρούλας πλωτή πολυκατοικία!:D

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζόταν αυτη η βελτίωση στο ντέκ πίσω απο αισθητικής αποψης. Το τελευταίο που μένει είναι να ψηλώσουμε

λίγο και την τσιμινιέρα γιατί μετα την επιμήνυνση φαίνεται μικρή κ είμαστε κομπλέ :D

Πλάκα πλάκα πέρα απο τον Τυρογαλά μόνο στο Aqua βλέπω να γίνονται βελτιώσεις εκτός των άλλων

και για αισθητικούς σκοπούς, οι "μεγάλες" εταιρίες μόνο να προσθέτουν αεροπορικά καθίσματα ξέρουν...

Link to comment
Share on other sites

Gpan καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Ένα από τα προβλήματα που είχα ακούσει ότι αντιμετώπιζαν με την κατασκευή αυτού του ντεκ είναι ότι υπό κάποιες συνθήκες ο καπνός θα έρχεται πάνω στους επιβάτες. Οπότε αν όντως αυτό ισχύει, τότε μας βλέπω του χρόνου τέτοια μέρα να μιλάμε για την μετασκευή της τσιμινιέρας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παραμένει ο Τασοτρέσσος στα πηδάλια (ή μάλλον ΣΤΟ πηδάλιο);;;

Είχε ακουστεί ότι το ένα εκ των δύο thruster δεν δουλεύει γιατί δεν έχει συνδεθεί. Γνωρίζει κανείς αν έγινε και αυτό το μπάλωμα;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο καινούριο ντεκ έχει προστεθεί μία σειρά μόνο από πάγκους στο κέντρο ενώ όλο το άλλο είναι ελεύθερο. Καλό αυτό γιατί μπορείς και περπατάς ελεύθερα ειδικά όταν δεν έχει πολλή αέρα. Επίσης οι ανεμοθώρακες κάνουν καλή δουλειά μιας και δεν περνάει ίχνος αέρα ειδικά τώρα που βάλανε και "μπαλκονόπορτες" πιο μπροστά. Το μόνο κακό είναι ο συγκεκριμένος χώρος πλέον μοιάζει με τα κλεισμένα καταστρώματα των μεγάλων blue star παρά με ανοιχτό ντεκ.

Link to comment
Share on other sites

Καθημερινη πλεον η διανυκτερευση στην Παρο (εκτος Σαββατου και Κυριακης) αρχης γενομενης απο 12/06...

Καθε μερα το απογευμα 17,00 απο Ραφηνα (Παρασκευη μονο 17,30) και επιστροφη καθε πρωι στις 07,30 απο Παρο...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ταξίδεψα και πάλι με το πλοίο από Μύκονο για Ραφήνα και η λαθραία μου εντύπωση ότι βελτιώθηκε το ταξίδεμά του, αυτή τη φορά επιβεβαιώθηκε. Με ένα 6άρι στον Τσικνιά δεν κατάλαβε απολύτως τίποτα. Αλλά και καθ'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού το πλοίο δεν κούνησε καθόλου. Βέβαια ψίλωσε αρκετές φορές κυρίως από Μύκονο προς Τήνο και από Άνδρο για Ραφήνα. Η ταχύτητά του έχει σταθεροποιηθεί από 18,2 - 18,7 κόμβους. Μια λογική ερώτηση θα ήταν γιατί αφού έχει την ίδια ταχύτητα με την ΠΗΝΕΛΟΠΗ, καθυστερεί στο δρομολόγιο περίπου 20 λεπτά. Η μικρή του ευελιξία φταίει γι'αυτό. Οι μανούβρες του είναι αργές σε αντίθεση με την ΠΟΠΗ που οι δυνατότητές της συν η "τρέλα" του καπετάνιου της κάνουν θαύματα!!! Τέλος το βαπόρι παραμένει πεντακάθαρο σε όλους του τους χώρους μέσα και έξω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ας πω λοιπον και γω τις εντυπωσεις μου απο το AQUA JEWEL

Η πρωτη αισθηση που μου εδωσε ειναι οτι οταν εχει κοσμο ειναι σαν ενα μικρο blue star.Οι εσωτερικοι του χωροι ειναι αρκετα μικροι και στενοι.Ανεβαινοντας βρισκεις τις αεροπορικες καρεκλες και απεναντι τους το λογιστηριο και το μαγαζακι.Προχωροντας υπαρχει ενα μεγαλο σαλονι που καταλαμβανει ολο το πλατος του πλοιου.Ξεκιναει απο το μεσο του και καταληγει σχεδον στην πλωρη.Αυτοι ειναι και ολοι οι χωροι για τον μεσο επιβατη.Στο πανω deck υπαρχει ενα μικρο σαλονι διακεκριμενης θεσης για λιγους. Περιττο να πω οτι μεσα δεν υπηρχε οχι καρακλα αλλα ουτε γωνια να σταθεις.Το βαπορι νομιζω οτι εχει θερινο προτοκολο περιπου 1600 ατομα το οποιο ειναι πολυ μεγαλο για το μεγεθος του.

Σε αντιθεση με τους εσωτερικους χωρους τα καταστρωματα ειναι σαφως πιο ανετα..Σε ολο σχεδον το sun deck εχει παγκους και μπορεις να φτασεις σχεδον μεχρι την κοντρα γεφυρα.Αν δεν εχει αερα ειναι ιδανικο σημειο για καραβολατρες.Γενικα ειναι παντου βαμενο και υπαρχει παντου αντιολισθητικο δαπεδο.Το μοναδικο ασχημο σημειο ειναι οι εξωτερικες τουαλετες που σε αντιθεση με τις εσωτερικες ηταν πανβρωμικες και χωρις να υπαρχει πουθενα σημανση.Προσωπικα τις βρηκα κατα λαθος ανοιγοντας μια σιδερενια πορτα.Οι ανεμοθωρακες οντως προστατευουν αλλα ισχυουν οσα ειπα παραπανω περι Blue Star.

Η ταχυτητα του ειναι ακομα στους 18 κομβους και σε γενικες γραμμες ηταν μεσα στους χρονους που δεινει.Η μανουβρα διαρκουσε κανα δεκαλεπτο περιπου σε καθε λιμανι αλλα για το αν ειναι γρηγορη ή οχι ας κρινουν οι γνωστες της γραμμης και των λιμανιων.

Το ταξιδεμα του δεν ηταν ασχημο.Σε γενικες γραμμες δεν κουνησε καθολου με ενα γεματο 6αρι στο Καβο Ντορο και με το γνωστο τοπικο 8αρι στην Τηνο.Η αληθεια ειναι οτι με οσα ειχα ακουσει πιστευα οτι θα φτασω στον προορισμο μου σαν φραπες.

Γενικα μ’αρεσει που το βαπορακι δουλευει καλα.Δεν ξερω αν ισχυει μονο τα Σαββατοκυριακα αλλα και στα δυο ταξιδια που εκανα(Παρασκευη απο Ραφηνα,επιστροφη Κυριακη) ειχε παρα πολυ κοσμο.Σ’αυτο σιγουρα παιζουν ρολο και τα βολικα δρομμολογια του.Ειναι καλο παντως για μια μοναχοβαπορη εταιρια να δουλευει καλά

Link to comment
Share on other sites

Ligo poli etsi ine ta pragmata apla mia mikri diorthosula gia to saloni tis A-class. Den ine mikruli, isa isa pu ine sxedon to miso pano deck. Opoios theli na diathesi kati parapanoo ine siguro pos tha kani ena poli aneto taksidi sto sigekrimeno saloni.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...