Jump to content
Shipfriends

Λιμάνι Τεργέστης


Recommended Posts

When i take a look at Marinetraffic, the delay developes in the ports (i think during the loading and unloading process). Does anyone know why?
at Ancona Port there are fewer exits from the Port Area and a couple of them are Railway Crossroads.
Αρκετα καθυστερημενο το πλοιο.. Μαζεψε μεγαλη καθυστερηση και βρισκεται πισω στο ταξιδι του περιπου 8 ωρες..!

Και οσο δεν φτιαχνεται η θεση που δενουν στην Τεργεστη αυτο και τα Κρουζ με τους καταπελτες να σχηματιζουν τσουρληθρα, δε νομιζω να στρωσει ουτε η καθυστερηση ουτε η ταχυτητα απο-επιβιβασης!!! Edited by proud_ionian
quote move
Link to comment
Share on other sites

τι εννοείς ότι δημιουργείτε μεγάλη κλίση στον καταπέλτη εκεί που πέφτουν τα καράβια στην Τεργέστη. Πάντως η καθυστέρηση πρέπει να οφείλεται και στα πολλά φορτηγά. Είδα μια φωτο στο marine traffic που ήταν γεμάτο μέχρι τον καταπέλτη.

Link to comment
Share on other sites

ο καταπελτης πανω στο λιμανι σχηματιζει τεραστια γωνια με αποτελεσμα ολα τα οχηματα (ειτε φορτηγα ειτε ΙΧ) να βρισκουν στο εδαφος και να γινεται πολυ αργα η φορτωση & η εκφορτωση...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Σύντομη ματιά στις υποδομές του λιμανιού της Τεργέστης, ματιά που νομίζω όμως πως μας μαρτυρά και κομμάτι των λόγων για τους οποίους η DFDS προχώρησε στην εξαγορά της UN Roro. Εδώ βλέπουμε τη γερανογέφυρα η οποία βρίσκεται δίπλα σε μια από τις θέσεις πρόσδεσης των roro της UN. Τι μετακινεί η γερανογέφυρα? Εκτός από containers μεταφέρει και καρότσες φορτηγών. Που μεταφέρει τις καρότσες? Μα επάνω σε βαγόνια τρένου που αναχωρούν μέσα από το λιμάνι κατ' ευθείαν για τη Βόρειο Ευρώπη. Όπως βλέπουμε λοιπόν η UN είναι εταιρεία σοβαρή και οργανωμένη, κομμάτι του supply chain και όχι μια απλη εταιρεία με ρορό που πάει από το Α στο Β. Πρός γνώσιν, και ελπίζω κάποια στιγμή πρός μίμησιν εν Ελλάδι.

 

Bonus track, ο ιστορικός επιβατικός σταθμός της Τεργέστης που διατηρείται ακόμη και σήμερα. Έχουν ρίξει λεφτά επάνω του οι Ιταλοί όπως βλέπουμε εδώ, χρειάζεται όμως κι άλλα. Ιστορικό κτίριο, δίπλα στο οποίο πλεύριζαν κάποτε υπερωκεάνεια όπως το Rex, ένα εκπληκτικό μοντέλο του οποίου βλέπουμε στο lobby του ξενοδοχείου Savoia Excelsior.

Link to comment
Share on other sites

Πληροφοριακα να αναφερουμε, οτι η COSCO εχει χαμουρεματα με την Ιταλικη κυβερνηση για το λιμανι  της Τεργεστης, χωρις να εχει προχωρησει κατι ακομη.

Το χαρτι της Τεργεστης το "παιζουν" οι Κινεζοι με τους δικους μας, για να ξεπερασουν τα διαφορα εμποδια που ανακυπτουν, στην προσπαθεια τους να εκμεταλλευθουν το λιμανι του Πειραια (αποφασεις ΚΑΣ, αντιδρασεις τοπικων φορεων κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...