Jump to content
Shipfriends

Το γεγονός του 2012 για τους Shipfriends  

39 members have voted

  1. 1. Ποιο γεγονός, κατά τη γνώμη σας, είναι το σημαντικότερο από όσα απασχόλησαν τις συζητήσεις μας το 2012

    • 50. Το ναυαγιο του Costa Concordia και οσα επακολουθησαν.
    • 08. Η εντονοτερη παρουσια του Ομιλου Grimaldi στα καθ'ημας.
    • 07. Το επος της Cretan και της γραμμης του Ρεθυμνου
    • 19. Αφιξη στην Ελλαδα και δρομολογηση του Blue Star Patmos
    • 15. H γραμμη της Ραφηνας

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Οπως καθε χρονο, ξαναθυμομαστε τι απασχολησε περισσοτερο το μικροκοσμο μας, την χρονια που περασε :) .

Απο τα γεγονοτα που αναφερονται προτεινει ο καθενας 5 και το... top five σε προτασεις θα μπει σε ψηφοφορια στις 20/12 για να βγαλουμε το γεγονος της χρονιας.

Εννοειται, οπως παντα, οτι μπορει καποιος να θυμισει/προτεινει κατι που μας εχει ξεφυγει και να προστεθει και αυτο στην λιστα.

Επειδη οι καιροι ειναι περιεργοι και μπορει να εχουμε και καμια εκπληξη (ευχαριστη ή δυσαρεστη). Αν συμβει κατι ανατρεπτικο ως τις 20/12 και καποιος εχει ηδη δωσει την πενταδα του, μπορει να επανελθει και να το προτεινει επιπλεον (μιλαμε παντα για κατι που θα συμβει απο εδω και περα).

Κραταμε μια επιφυλαξη, αν κατι ειναι πολυ σημαντικο και ταραξει τα νερα, να μπει στο poll για το γεγονος της χρονιας περαν της πενταδας.

Ιδου ;) :

1. Η διασωση γερμανιδας επιβατισσας του MSC Magnifica, απο ελικοπτερο της Π.Α.

2. Η βυθιση του ρωσικου πλοιου Amurskaya, φορτωμενου με χρυσο.

3. Το Rally London-Cape Town, με τη συμμετοχη του Διαγορα.

4. Ο θανατος του Γιωργου Κατσιφαρα.

5. Επανασυσταση του ΥΕΝ, με θεμελιο λιθο το σκανδαλο βερνικου.

6. Η συνεχιζομενη κατρακυλα του ακτοπλοϊκου κλαδου. Η κινηση συνεχιζει να μειωνεται, το πετρελαιο να ανεβαινει, αλλα απο την αλλη δεν βλεπουμε καμια θεαματικη κινηση απο τις εισηγμενες για αντιστροφη.

7. Η Cretan Lines και η γραμμη του Ρεθυμνου. Τι να πουμε, τα εχουμε δει ολα.

8. Η εντονοτερη παρουσια του ομιλου Grimaldi στα καθ'ημας. Καθοδος στο Brindisi, απορροφηση της κινησης της ΝΕΛ στο Bari, επεκταση στην Τεργεστη, εντονοτερη παρουσια στη HSW και γενικως διαρκης παρουσια στην επικαιροτητα.

9. Η αναστολη της λειτουργιας της Strintzis Ferries.

10. Η ΑΝΕΖ ζει. Μετα απο 4 χρονια το Ζακυνθος Ι θα ξαναταξιδεψει υπο την ομπρελα της Ionian Ferries.

11. To φαινομενο ΝΕΛ. Και μονο οτι η εταιρεια ειναι εν λειτουργια και διαχειριζεται πλοια ενω οι περισσοτεροι την ειχαμε ξεγραψει απο το 2004, ειναι αρκετο.

12. Η ναυλωση των Παναγιων της ΝΕΛ στη Δυτικη Μεσογειο.

13. Η de facto αναστολη λειτουργιας της Endeavor. Ενα πλοιο δεμενο, ενα ημιτελες και ενα υπο ναυλωση και με βλαβη.

14. Οι ναυλωσεις ελληνικων πλοιων για δρομολογηση (?) στην ανατολικη μεσογειο. (Νησος Ροδος, Αριαδνη, Olympus, Ruzgar)

15. H γραμμη της Ραφηνας. Τα ειχε ολα, φημες κοντρες και δυο επιπλεον πλοια, το Αικατερινη Π και το Blue Star Ιthaki.

16. H καταστροφη απο πυρκαγια του πλοιου "ψαρα" του μηνιωτη.

17. Η ναυλωση του coraggio απο την ΑΝΕΚ.

18. Η μετασκευη του Αικατερινη Π.

19. Αφιξη στην Ελλαδα και δρομολογηση του Blue Star Patmos.

20. H καλη καλοκαιρινη σαιζον του Blue Star Delos στην παροναξια.

21. Η πυρκαγια στο Sorrento.

22. H δρομολογηση των Sorrento & Florencia στο Brindisi.

23. H συντομη δρομολογηση του Florencia στην Αncona.

24. H φημολογια για ναυλωση του Ionian Sky απο τη ΝΕΛ.

25. Η επικειμενη επιστροφη του Ικαρου για guest εμφανισεις στο Ηρακλειο.

26. Φημολογια για πωληση του Κρητη ΙΙ και του Λατω για scrap.

27. Η πωληση του Παντοκρατωρ στην Ασια.

28. Ο Αγριος Καλβαρος στην Premier League.

29. O Προμηθεας ξανα στα παλια λημερια.

30. Λευκα Ορη και Σοφοκλης Β, στην απω ανατολη.

31. Η αποδρομολογηση του Αρτεμις απο τα ενδοκυκλαδικα.

32. Η περιπετειωδης πωληση του Νεφελη στη Βενεζουελα.

33. Ο μπαρμπα λευτερης ξανα στα χανια.

34. Το Fior di Levante στο ιονιο (?) Για τη φουκαριαρα τη μανα του.

35. Η αισθητικη του Τανιτ.

36. Ευρωπη και Ολυμπια στην ξενιτεία.

37. O στουκος του Olympic Champion στο νεο λιμανι της πατρας.

38. Hellenic Trader. Ακομη ζει.

39. Το Scorpio μετανιωσε και αντι για Aliaga μας κατσικωθηκε.

40. Δρομολογια Ταχυπλοων. Μικροτερη σαιζον απο ποτε.

41. Θεοδωρος Μαρια Ζ. Εφυγε.

42. Αμφιπλωρα στο Ριο. Ειχαν καλη χρονια και προκαλεσαν αντιδρασεις

43. Η βλαβη στο bowthruster του Επτανησος.

44. Η ζημια στην KMW του Superferry II.

45. MSC Divina & Celebrity Reflection στον Πειραια.

46. Το Emerald για καρφιτσες.

47. Gay Cruises. Στο shipfriends αρπαζομαστε και γι'αυτες B) .

48. Οι ερευνες πετρελαιου στο Ιονιο, ξεκινησαν απο αζμπετε στην Πατρα.

49. Η κατασχεση των πλοιων της Classic International Cruises.

50. To ναυαγιο του costa concordia και οσα επακολουθησαν (το μεγαλειο του πλοιαρχου, ο ναυαγιακος τουρισμος η ανελκυση κλπ)

51. Napoleon Bonaparte. Φτηνα τη γλυτωσε.

52. Ο στουκος του Νησος Χιος στο λιμενοβραχιονα της τηνου και οσα επακολουθησαν.

53. Η πυρκαγια στο Costa Allegra που οδηγησε στην πωληση του για scrap.

54. Η γνωριμια του ΕΓ/ΟΓ πρεβελης με τον κυματοθραυστη της Κασου. (και η σιωπη των αμνων που ακολουθησε).

55. USS Enterprise Ενας φιλος ηρθε απο τα παλια.

56. Μαθηματα εταιρικης διακυβερνησης απο τη HSW. Το αναποδο του Μιδα. Χρυσαφι παιρνεις, χωμα γινεται.

57. Το κεφαλονια εκτος δρασης. 11 μηνες παροπλισμου και οι φημες για το μελλον του μαυρες. :(

58. Ο οριστικος παροπλισμος του Σωκρατης Ιασεμειδης - Ευγενια Π.

59. Η διαλυση του Γιωργής - Πορτοκαλης Ηλιος.

60. Η πυρκαγιά στο γκαράζ του Κρήτη ΙΙ.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Πάμε να κάνουμε την αρχή.

7. Η Cretan Lines και η γραμμη του Ρεθυμνου. Αυτό το ψηφίζω με τη μορφή του αστείου του 2012. Μου θύμισε έντονα Kallisti Ferries το όλο σκηνικό.

8. Η εντονοτερη παρουσια του ομιλου Grimaldi στα καθ'ημας. Κάνει κάνει κάνει αλλά φοβάμαι ότι κάποια στιγμή θα τα μαζέψει και θα φύγει και θα αφήσει πίσω καμένη γη.

19. Αφιξη στην Ελλαδα και δρομολογηση του Blue Star Patmos. Για μένα το πιο ευχάριστο και ίσως το σημαντικότερο εντός Ελλάδος θέμα μιας και πολύ φοβάμαι ότι κάνουμε πολλά χρόνια να ξαναδούμε τέτοιο νεοναυπηγούμενο στολίδι στα νερά μας.

50. To ναυαγιο του costa concordia και οσα επακολουθησαν (το μεγαλειο του πλοιαρχου, ο ναυαγιακος τουρισμος η ανελκυση κλπ) Είμαστε κι εμείς αλλά είναι κι αυτοί...

52. Ο στουκος του Νησος Χιος στο λιμενοβραχιονα της τηνου και οσα επακολουθησαν. Λιμενική πολιτική και τα μυαλά στο μπλέντερ!

Link to comment
Share on other sites

το... top five σε προτασεις θα μπει σε ψηφοφορια στις 20/12 για να βγαλουμε το γεγονος της χρονιας.

Μωρε,μηπως να το κανουμε νωριτερα?Οχι τπτ αλλο αλλα στις 21/12 θα καταστραφει ο κοσμος και δεν θα προλαβουμε να δουμε τα αποτελεσματα. :lol: Αν και ειμαι σιγουρος οτι και μετα την καταστροφη η Νελαρα θα συνεχισει να υπαρχει οπτε ξερουμε εκ των προτερων ποιο θα ειναι το γεγονος της χρονιας. :D

Στα της ψηφοφοριας τωρα,οφειλω να ομολογησω οτι το να ξεδιαλεξεις 5 απο τα 50τοσα γεγονοτα που ειχαμε χρειαζεται μια παραπανω σκεψη και κριτικη(με''ι'' :P )ματια.Σας αναφερω λοιπον τα 5 κατ'εμε σημαντικοτερα,

7.Κρεταν.Η ακτοπλοικη συνδεση του Ρεθυμνου με τον Πειραια ηταν και ειναι υποθεση ζωτικης σημασιας καθως δεν μιλαμε για κανα χωριο η' για καποιο αγονονησι των 150 κατοικων.Μετα απο πολλα χρονια φετος κατι(εστω και συλαθος)ειδαμε.Αναποδια στην αναποδια,αναβολη στην αναβολη,κουτσα στραβα το Ελλη ξεκινησε και τουλαχιστον εξυπηρετησε τη γραμμη το κρισιμο διμηνο Ιουλιου-Αυγουστου με καλες για τα σημερινα δεδομενα πληροτητες δινοντας μεγαλη ανασα στις τοπικες τουριστικες επιχειρησεις,Φυσικα απο κει και περα...το χαος!!Απαντησεις παντως σχετικα με το τι ακριβως εχει παιχτει και τι θα συμβει στο μελλον πιστευω οτι θα λαβουμε συντομα μιας και παρα πολυς κοσμος ειχε την ατυχια(μαλλον)να χωθει στην ολη ιστορια.

8.Ο Γκριμαλντης.Απο εκει που πριν 3-4 χρονια ολοι νομιζαν οτι θα περιοριζοταν η εν Ελλαδι παρουσια του μονο στο Πατρα-Αγκωνα κοντεψαμε να δουμε μεχρι και στη Χιο/Μυτιληνη G τσιμινιερα. :D Σκαλισε την υποθεση HSW,προσπαθησε επιμονα να μπει και σε δευτερη εσωτερικη γραμμη(Χανια)ενω στην Αδριατικη εχει καταληξει να παιζει μπαλα μονος του(ακομα και η κοινοπραξια δεν θα ειχε γινει εαν δεν τους τσιγκλουσε συνεχεια ο Μανωλο)

9.Ο Strintzman.Οταν εχεις ονομα βαρυ σαν ιστορια και αποχωρεις τοτε δημιουργεις μεγαλυτερο κενο και στην αγορα και συναισθηματικα.

22.Sorrento/Florencia στο Μπριντιζι.Αυτο ηταν εκπληξη!Η γραμμη αυτη θεωρειται η πιο φτωχη της Αδριατικης και μεχρι τωρα την εξυπηρετουσαν και τα πιο''φτωχα και ταπεινα''πλοια της.Δεν λεω φυσικα οτι τα Γκριμαλντοπλοια ειναι βαπορες,αλλα τουλαχιστον εχει εξασφαλιστει μια καθημερινη συνδεση 365 μερες το χρονο ενω και ο Γκριμαλντι εχει κανει σημαντικες συμφωνιες που εξασφαλιζουν κερδοφορια στα συγκεκριμενα 2 οικονομικα βαπορια του.

56.Πραγματικα,τι γινεται μεσα στην HSW??Ηταν η καλυτερη εταιρεια,οταν ολοι οι αλλοι αρχιζαν να βουλιαζουν αυτη ειχε κερδοφορια και τελικα επεσε στα χερια 2 τυπων εκ των οποιων κανεις απο τους 2 δεν την θελει.Εχω την εντυπωση οτι η εταιρεια πηγαινει στον αυτοματο και λειτουργει χαρη στις προσπαθειες πολυ λιγων ανθρωπων της σε στερια και θαλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Δύο προτάσεις μου για την δημοσκόπηση του 2012.

1. Ο οριστικός παροπλισμός του ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΙΑΣΕΜΙΔΗΣ - ΕΥΓΕΝΙΑ Π. Το πρώτο πλοίο ανοικτού τύπου που δούλεψε ως πορθμείο στη χώρα μας, και ξεκίνησε βέβαια την γραμμή Ρίου - Αντίρριου το 1946, αφού προηγουμένως είχε προλάβει να συμμετάσχει και στην επιχείρηση-καταλύτης του Β' Παγκοσμίου πολέμου, την απόβαση στη Νορμανδία ως πολεμικό αποβατικό. Δούλεψε επί 35 χρόνια, εως το 1981, ως Ε/Γ-Ο/Γ, και έκτοτε μέχρι το 2011 ως Φ/Γ-Ο/Γ "αλωνίζοντας" όλα τα Ελληνικά πελάγη. Ο προπομπός των 300 περίπου πλοίων που κατασκευάστηκαν τις επόμενες δεκαετίες σε ναυπηγεία στην χώρα μας, δούλεψαν σε όλη την Ελλάδα και κοινώς τα αποκαλούμε "παντόφλες".

Το ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΙΑΣΕΜΙΔΗΣ - ΕΥΓΕΝΙΑ Π. δούλεψε τελευταία φορά το φθινόπωρο του 2011 και από τότε έως σήμερα παραμένει ανενεργό στην Ελευσίνα.

2. Η διάλυση την άνοιξη του 2012 του ιστορικού πλοίου του Αργοσαρωνικού ΠΟΡΤΟΚΑΛΗΣ ΗΛΙΟΣ - ΓΙΩΡΓΗΣ σε ναυπηγείο στην Καλαμαριά - Θεσσαλονίκη. Χαρακτηριστική φιγούρα του λιμανιού του Πειραιά αλλά και αυτών της Αίγινας, της Ύδρας, του Πόρου, των Σπετσών, τόσο ως Ε/Γ της γραμμής όσο και ως τουριστικό σε ημερήσιες κρουαζιέρες τα τελευταία 50 χρόνια.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά νομιζω οτι το σημαντικότερο γεγονός (όχι μονο του '12, αλλα των τελευταίων δεκαετιών) ειναι αδιαμφισβητητα ένα:

50. To ναυαγιο του costa concordia και οσα επακολουθησαν (το μεγαλειο του πλοιαρχου, ο ναυαγιακος τουρισμος η ανελκυση κλπ)

μπορεί να μοιάζει μακρυνό τόσο χρονικά όσο και τοπικά και να πέρασε στα ψιλά, λόγω του οτι ευτυχώς είχε λίγα θύματα αναλογικά, αλλά μιλαμε για γεγονός 'μεγέθους' Τιτανικου. Αυτό που εντυπωσιάζει επίσης είναι το οτι επηρέασε ελάχιστα τη βιομηχανία της κρουαζιέρας.

Τώρα αμα θέλουμε πενταδα επιστροφή στο μικρόκοσμο

52. Ο στουκος του Νησος Χιος στο λιμενοβραχιονα της τηνου και οσα επακολουθησαν

19. Αφιξη στην Ελλαδα και δρομολογηση του Blue Star Patmos.

8. Η εντονοτερη παρουσια του ομιλου Grimaldi στα καθ'ημας.

15. H γραμμη της Ραφηνας. Τα ειχε ολα, φημες κοντρες και δυο επιπλεον πλοια, το Αικατερινη Π και το Blue Star Ιthaki.

Link to comment
Share on other sites

8. Η εντονοτερη παρουσια του ομιλου Grimaldi στα καθ'ημας. Καθοδος στο Brindisi, απορροφηση της κινησης της ΝΕΛ στο Bari, επεκταση στην Τεργεστη, εντονοτερη παρουσια στη HSW και γενικως διαρκης παρουσια στην επικαιροτητα και για οσα θα επακολουθησουν

22. H δρομολογηση των Sorrento & Florencia στο Brindisi. μιας και εμεις δεν ειχαμε μυαλο για δρομολογισεις...

26. Φημολογια για πωληση του Κρητη ΙΙ και του Λατω για scrap. ωρα τους καλη επιτελους!!!

36. Ευρωπη και Ολυμπια στην ξενιτιά. μιας και εμεις δεν ειχαμε συγκοινωνιακές ανάγκες...

50. To ναυαγιο του Costa Concordia και οσα επακολουθησαν (το μεγαλειο του πλοιαρχου, ο ναυαγιακος τουρισμος η ανελκυση κλπ) και παρ ολα αυτα η κρουαζιερα ανεβαινει ακαθεκτη...

Link to comment
Share on other sites

εχουμε και λεμε :)

50. Το ναυαγιο του concordia. Αναμφισβητητα το σημαντικοτερο γεγονος του 2012. ανεδειξε για αλλη μια φορα τα προβληματα ασφαλειας και ασφαλους εκκενωσης που υπαρχουν στα γιγαντιαια κρουαζιεροπλοια (αλλο αν προσπαθουν να το πνιξουν). φανταστειτε τι θα γινοταν αν δεν προλαβαιναν να το γυρισουν και να μπαταρει στα αβαθη. εκτος απο το γενικοτερο θεμα safety υπαρχει και θεμα Costa. καθε χρονο ολο και καποιο πλοιο μας απασχολει (φωτια, στουκος κλπ). Τα ιδια ισχυουν και για τη φωτια στο Costa Allegra που την περασαμε ολοι στα ψιλα, αν και επισης θα μπορουσε να ειχε αμετρητους νεκρους (για ολους τους παραπανω λογους). τι να φταιει; η κακη τυχη; το ονομα που παραπεμπει σε ελληνα Κωστα B) ή κατι δεν λειτουργει σωστα;

54. Ο στουκος της πρεβελαρας στην Κασο. Τα ειπαμε αναλυτικα τοτε. Το πλοιο ξυριστηκε στον κυματοθραυστη, συνεχισε κανονικα το δρομολογιο του (με μειωμενη ταχυτητα και κλειστο ais) σα να μην τρεχει τπτ και μετα εμεινε 3 βδομαδες στη δεξαμενη. Ανευθυνοτητα σε ολα τα επιπεδα. Για μενα αυτο ειναι πιο σημαντικο απο τον στουκο του νησος χιος στην τηνο γιατι ολη η διαχειριση του ατυχηματος (της πρεβελαρας) μπαζει απο παντου. Παντως και το 2012 (οχι μονο στα 60 της λιστας) εχουμε διαφορες αβαριες/στουκους κλπ. πλοιων εντος Ελλαδος

7. Cretan Lines. Δεν υπαρχει λεμε αυτο που βλεπουμε. Ελλας το μεγαλειο σου βασιλεμα δεν εχει. :P

42. Αμφιπλωρα και παντοφλες στο Ριο. Οταν ανοιξε η γεφυρα, ολοι ελεγαν οτι σε 1-2 χρονια δεν θα υπαρχουν τα φερυμπωτ στο Ριο. Το 2012 ηταν η καλυτερη τους χρονια σε πληροτητες και η πρωτη που ουσιαστικα αρχισε να αλλαζει μαζικα υπερ τους το κλιμα στον κοσμο. λιγο πιο εξυπνα και επικοινωνιακα να κινουνταν και θα πηγαιναν ακομη καλυτερα.

57. Η αποδρομολογηση του Κεφαλονια. Ταυτιστηκε οσο κανενα αλλο πλοιο με τη γραμμη του και με τη χρυση εποχη στη συνδεση της κεφαλονιας και του θιακιου με την πατρα. εξυπηρετησε τα νησια με συνεπεια και αξιοπιστια και για τους νησιωτες και τους τακτικους επισκεπτες απο τελουσε κομματι των νησιων και οχι απλα μεσο μεταβασης. Η αναγκαστικη εξωση του απο τη γραμμη του και εν τελει ο παροπλισμος του, σημαναν την αρχη της υποβαθμισης της γραμμης και του τελους της τελευταιας εταιρειας του. θα το θυμομαστε για πολλα χρονια και θα μας λειπει, τουλαχιστον για οσο η γραμμη εξυπηρετειται με υποδεεστερα πλοια

_________________________________________________________

εκτος πενταδας να σταθω σε δυο τρια πραγματακια (ανασκοπηση κανουμε δα :) )

α) Ομιλος Grimaldi. Ολο ταραζουμε τα νερα, ανακατευουμε τα χαρτια της τραπουλας, αλλα ακομη το μεγαλο breakthrough δεν εχει γινει. Μας απασχολησε πολυ, θα μας απασχολησει και αλλο, αλλα, με τα σημερινα δεδομενα, εχουμε δρομο ακομη

β) Strintzis Ferries. Κnock out αποκλεισμος εντος εδρας, με αυτογκολ απο στημμενη φαση. Μονοι τους εφτασαν ως εδω.

γ) Ο Βερνικος στο ΥΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ψηφίζω:

1.Costa Concordia:αποκορύφωμα τής όλης ιστορίας η συμπεριφορά τού πλοιάρχου-από τίς πλέον ανεύθυνες που έχω δεί.

2:Ο στούκος τού Νήσος Χίος στην Τήνο:όταν ακόμα και στα πιό τουριστικά νησιά τής χώρας,οι υποδομές είναι for the fairies

3.Blue Star Patmos:ίσως το τελευταίο νεότευκτο στην Ελληνική ακτοπλοϊα γιά την επόμενη εικοσαετία.

4.The fall of Strintzis Ferries:επειδή ώς brand name κυριαρχούσε στην ακτοπλοϊα απ'την εποχή που ήμουν έφηβος και τώρα είδα να πέφτη η αυλαία της.

5.Η γραμμή τής Ραφήνας:μέχρι και μεταξύ μας κοντέψαμε να φαγωθούμε εδώ στο shipfriends γι'αυτήν.

Επίσης θα συμφωνήσω με τίς προτάσεις τού Σείριου να μπούν στην δημοσκόπηση τά δύο ιστορικά πλοία που,βεβαίως,στην ναυτικώτερη ίσως χώρα τού κόσμου,ουδείς "παράγων" φρόντισε να διασώση,ενώ άν ήταν σε καμμιά πολιτισμένη χώρα θα τα είχαν βάλει σε γυάλινες βιτρίνες να τα βλέπουν οι μελλούμενες γενιές....

Link to comment
Share on other sites

Επίσης θα συμφωνήσω με τίς προτάσεις τού Σείριου να μπούν στην δημοσκόπηση τά δύο ιστορικά πλοία που,βεβαίως, στην ναυτικώτερη ίσως χώρα τού κόσμου,ουδείς "παράγων" φρόντισε να διασώση,ενώ άν ήταν σε καμμιά πολιτισμένη χώρα θα τα είχαν βάλει σε γυάλινες βιτρίνες να τα βλέπουν οι μελλούμενες γενιές....

Να ενημερώσω τον καλό φίλο Hastaroth ότι οι δύο μου προτάσεις έχουν ήδη συμπεριληφθεί στην δημοσκόπηση, στα Νο 58 και 59. (Κρίμας κι άδικο που δεν το πήρες χαμπάρι πιό νωρίς μπας και βλέπανε και κάνα ψηφαλάκι οι έρμες !!! :D )

Link to comment
Share on other sites

6. Η κατρακύλα στην ακτοπλοΐα (χέρι-χέρι με την υπόλοιπη οικονομία) και το που θα φτάσει

8. Η όλο και εντονότερη παρουσία του Grimaldi στα δικά μας

15. Ραφήνα.. γιατί χωρίς αυτήν το φόρουμ θα ήταν άδειο B)

50. Το ναυάγιο του Concordia.. απ' όλες τις πλευρές του

56. HSW (και όχι μόνο αυτή, μιας και την τύχη της την ακολουθούν αρκετοί κατά πόδας). Έτσι για να επαληθεύσει την προφητεία του σχωρεμένου Γέροντα Ιωάννη Γκαλπρεΐτη "οι μάνατζερ - και όχι οι ιδιοκτήτες κεφαλαίου - έχουν την πραγματική δύναμη στις σύγχρονες επιχειρήσεις". (το πιάσατε το υπονοούμενο, ε B);)

bonus το 11. ΝΕΛ! Εδώ και 7 χρόνια περιμένουμε να πεθάνει αλλά αυτή ζει και βασιλεύει.. (για τους ίδιους λόγους με το 56; ;) )

Link to comment
Share on other sites

50. To φιάσκο του COSTA CONCORDIA

Πιστεύω ότι θα έπρεπε ήδη να έχει επιβληθεί διεθνής κανονισμός ώστε η φωτό του μπαταρισμένου υπερ και σύγχρονου κρουαζιερόπλοιου να βρίσκεται κορνιζαρισμένη στις γέφυρες όλων των πλοίων (επιβατικών και ποντοπόρων) ανά την υφήλιο. Για να θυμίζει κάθε ώρα και στιγμή εις τους έχοντας την διακυβέρνηση, ότι για το 99% των ναυτικών ατυχημάτων δεν ευθύνεται η πλανεύτρα και μπαμπέσα θάλασσα, αλλά η πλανεύτρα και μπαμπέσα ανθρώπινη απροσεξία - υπεροψία - ηλιθιότητα.

58. Ο οριστικός παροπλισμός του ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΙΑΣΕΜΙΔΗΣ - ΕΥΓΕΝΙΑ Π

Για του λόγους που έχω ήδη αναφέρει.

59. Η διάλυση του ΓΙΩΡΓΗΣ - ΠΟΡΤΟΚΑΛΗΣ ΗΛΙΟΣ

Επίσης για τους λόγους που έχω ήδη αναφέρει.

42. Αμφίπλωρα (και παντόφλες) στο Ρίο.

Για τους ίδιους λόγους που ανέφερε λίγο πιό πάνω ο proud, με τους οποίους συμφωνώ απόλυτα.

06. Η συνεχιζόμενη κατρακύλα του ακτοπλοϊκού κλάδου.

Καλώς ή κακώς τα της ακτοπλοίας μας απασχολούν κατά συντριπτική πλειοψηφία και στο shipfriends. Mία πολύ άσχημη χρονιά το 2012, για όλες τις γραμμές μεγαλύτερες ή μικρότερες, και περικοπές -σε πυκνότητα δρομολογίων και πλοίων- σχεδόν παντού.

Τέλος, εκτός ψηφοφορίας και λίστας, αλλά κατά την γνώμη του γράφοντος από τα πλέον σημαντικά γεγονότα (και) του 2012, είναι η ερήμωση της ΝΕΖ του ευρύτερου Πειραιά. Από Ελευσίνα μέχρι Σαλαμίνα και από Κερατσίνι μέχρι Πέραμα δεν κατασκευάζεται - ναυπηγείται απολύτως τίποτα, τα πλοία δε προς επισκευή - συντήρηση (ιδιαίτερα της ποντοπόρου) που γέμιζαν τα προηγούμενα χρόνια τα ναυπηγεία, τις αποβάθρες και τις ακτές γενικότερα (π.χ. Κυνόσουρα) της ΝΕΖ, έχουν πλέον μειωθεί δραματικά. Τα λέγαμε τώρα τελευταία κατ' ιδίαν και με τον φίλτατο polmyt, με τον οποίον πολλές φορές έχουμε κάνει την "μεγάλη βόλτα στα πέριξ". Πλέον κατεβαίνεις στα ναυπηγεία, στα καρνάγια και στους "μώλους" και μελαγχολείς. Ερημιά σχεδόν παντού, με ότι αυτό συνεπάγεται και για την οικονομία της χώρας αλλά και για το ανθρώπινο εργατικό δυναμικό της ζώνης.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε λοιπόν, με τυχαία σειρά :

50. To ναυαγιο του costa concordia και οσα επακολουθησαν (το μεγαλειο του πλοιαρχου, ο ναυαγιακος τουρισμος η ανελκυση κλπ)

Τι να πει κανείς που δεν έχουμε ήδη πει.

52. Ο στουκος του Νησος Χιος στο λιμενοβραχιονα της τηνου και οσα επακολουθησαν.

Respect απλά στην ελληνική ναυτοσύνη, και στους ανθρώπους της, οι οποίοι παρόλες τις απαράδεκτες (σε πολλά μέρη) λιμενικές υποδομές δείχνουν, με το μεράκι τους και το πεισμα τους, ότι στις φλέβες τους κυλά η θάλασσα.

11. To φαινομενο ΝΕΛ

Τα ειπα και αλλού. Εκτός του συναισθηματικού παράγοντα, δεν χρειάζεται να πεταχτεί κι αλλος κόσμος στο δρόμο. Έχουμε ήδη αρκετούς. Εύχομαι, όπως και για όλες τις εταιρείες, να υπάρξει ανάκαμψη.

15. H γραμμη της Ραφηνας

Αντίθετα από τα υπόλοιπα τεκταινόμενα, είδαμε της Παναγιάς τα μάτια. Παραπάνω πλοία, κόντρες, προσφορές κλπ. Αν αυτό θα βγει σε καλό θα το δούμε στην πορεία. Όπως λέει και το άσμα "είσαι στη ζωή μου το μεγάλο μου ρίσκο"...Πάντως σε τέτοιες άσχημες εποχές τέτοια κονταροχτυπήματα δεν καλοί προπομποί. Τουλάχιστον, είχαμε την ικανοποίηση ότι σε πλοία μεγάλης ηλικίας (superferry, Πόπη) έγιναν ανακαινίσεις (σε μικρό ή μεγάλο βαθμό) και γερές επισκευές, με αποτέλεσμα, παρόλα τα μικροσυμβάντα, οι γερόλυκοι να δείχνουν ακόμα τα δόντια τους απέναντι στους νέους και ωραίους. Γουστάρω ! ^_^

57. Το κεφαλονια εκτος δρασης. 11 μηνες παροπλισμου και οι φημες για το μελλον του μαυρες. :(

Σε συμπαράσταση στο φίλο proud. Το Κεφαλονιά για σας, ειναι ότι και το Μυτιλήνη στο Β.Αιγαίο κατ'εμέ.(άσχετο αν το δικό σας μέσα κρατιέται σε πολύ καλύτερη φόρμα).

bonus για μένα : 5+6 : Η ανασύσταση του ΥΕΝ αλλά χωρίς το σκάνδαλο Βερνίκου, τι μας νοιάζει ο Βερνίκος σε τελική ανάλυση; Έγινε ένα σωστό βήμα, άσχετο αν απομένουν ακόμα πολλά. Από τις μεγαλύτερες ηλιθιότητες (άξια της κεφαλής της χώρας που το αποφάσισε) η διάλυσή του. Την συνεχιζόμενη κρίση στην ακτοπλοϊα δεν την βάζω γιατί θεωρείται πλέον εκ των ουκ άνευ. Μετά από 3 χρόνια σφοδρότατης κρίσης και ύφεσης αντίστοιχης εποχών πολέμου, 3 μνημόνια, και μια μεσαία τάξη διαλυμένη περιμέναμε οτιδήποτε λιγότερο ;

Και του χρόνου εδώ να ειμαστε, υπό καλύτερες συνθηκες (ελπίζω)

Link to comment
Share on other sites

Αναμφίβολα υψίστης βαρύτητας ναυτικό γεγονός το 2012 (δυστύχημα στην προκειμένη) ήταν το ναυάγιο του Concordia (50)

Η πυρκαγιά στο Κρήτη ΙΙ (60), φρέσκο μεν, αλλά με ανησύχησε δε περισσότερο από όλα τα άλλα ατυχήματα στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Η άφιξη του Μπλε Αστεριού Πάτμος (19), αχτίδα ηλίου στο σκότος που καλύπτει την ακτοπλοΐα.

Οι διάφορες επιχειρηματικές κινήσεις του ομίλου Grimaldi (8) -πάλι καλά, αφού βλέπουμε πρωτοεμφανιζόμενα/επανεμφανιζόμενα πλοία έστω από αυτόν αλλά και έχουμε σεναριολογία και παρασκήνιο για να ασχολούμαστε.

Η συνεχιζομενη κατρακύλα του ακτοπλοϊκου κλαδου (6) που ουσιαστικά εμπεριέχει πολλές από τις άλλες "υποψηφιότητες" (Nel, Strintzis, Endeavor, πωλήσεις ή ναυλώσεις πλοίων μας στο εξωτερικό κτλ.).

*'Eχουμε τα δικά μας προβλήματα στην Ελλάδα για να ασχολούμαστε με αυτά των ξένων, αλλά -προσωπικά πάντα- γεγονότα όπως η σύσταση της MyFerryLink και επαναδραστηριοποίηση με τα σινιάλα της πλοίων της SeaFrance ή η επαναδρομολόγηση του Moliere είναι εξίσου σημαντικά με πολλά από τα παραπάνω, περισσότερο από το ότι έμπασε νερά η βάρκα του Μανούλα! :D

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

8. Η εντονοτερη παρουσια του ομιλου Grimaldi στα καθ'ημας.

Ξεκιναω με Γκριμαλντι. Καλως η κακως παιζει ενεργοτατο ρολο στα ακτοπλοικα μας δρωμενα και απ οτι φαινεται απο κει θα ερχονται πλεον οι οποιες εξελιξεις.

11. To φαινομενο ΝΕΛ

Παμε στη ΝΕΛ. Και μονο οτι ακομα ανεμιζει η σημαια της και κυκλοφορουν περισσοτερα βαπορια τωρα απ οτι στους Ολυμπιακους με τα σινιαλα της ειναι λογος να να τη βαλουμε εδω. Αυτο μονο στην Ελλαδα μπορει να γινει. Ας μην εξηγησω τους λογους. Δεν τους γνωριζω αλλωστε.

52. Ο στουκος του Νησος Χιος στο λιμενοβραχιονα της τηνου και οσα επακολουθησαν.

Προσκρουση του Νησος Χιος στην Τηνο, προσκρουση του ΧΣ5 στο Νησος Χιος.. Ενα λιμανι που δεν κανει ουτε για βαρκακια και πρεπει να μπουνε βαπορια.

7. Η Cretan Lines

Cretan Lines... Μεγαλη και καυτη πατατα. Με το ετσι θελω καποιοι πανε να κανουνε καλο στο νομο του Ρεθυμνου? Η μηπως οχι?

50. To ναυαγιο του costa concordia και οσα επακολουθησαν (το μεγαλειο του πλοιαρχου, ο ναυαγιακος τουρισμος η ανελκυση κλπ)

Costa Concordia. Για το φιλο μου τον καπτα Φρατζεσκο και μονο. Αξιος.

Τελος επιτρεψτε μου ενα ακομα γεγονος το οποιο δεν τρεχει μονο σ αυτο το ετος αλλα τα τελευταια χρονια απο την αποχωρηση Στριντζη και μετα. Η καταστροφη της Hellenic Seaways. Δε με νοιαζει απο ποιον και με ποιο σκοπο. Αλλα εγω αν ειχα παρει μια τετοια εταιρια στην κατασταση που ηταν τοτε θα κοιτουσα αν μη τι αλλο να τη διατηρησω στην κατασταση που ηταν και οχι να κανω συνεχομενα φαουλ..

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για να ψηφίσουμε κι εμείς, πρίν το τέλος του κόσμου :P

7. Η Cretan Lines και η γραμμη του Ρεθυμνου. Τι να πουμε, τα εχουμε δει ολα.

Τα έχουμε δεί όλα-πράγματι!! Ενα νέο ξεκίνημα γεμάτο αισιοδοξία, μα με αλλοπαρμένη πορεία που αναμένουμε να δούμε που θα καταλήξει !

8. Η εντονοτερη παρουσια του ομιλου Grimaldi στα καθ'ημας. Καθοδος στο Brindisi, απορροφηση της κινησης της ΝΕΛ στο Bari, επεκταση στην Τεργεστη, εντονοτερη παρουσια στη HSW και γενικως διαρκης παρουσια στην επικαιροτητα.

Και έχει ακόμα πολλά!! ;)

11. To φαινομενο ΝΕΛ. Και μονο οτι η εταιρεια ειναι εν λειτουργια και διαχειριζεται πλοια ενω οι περισσοτεροι την ειχαμε ξεγραψει απο το 2004, ειναι αρκετό!

38. Hellenic Trader. Ακομη ζει.

Και θα συνεχίζει να ζεί!! Η "μαύρη χήρα" για τα πλοία που προσεγγίζουν Κόρινθο :D Τα "τρώει" όλα και μένει μόνο του!!

50. To ναυαγιο του costa concordia και οσα επακολουθησαν (το μεγαλειο του πλοιαρχου, ο ναυαγιακος τουρισμος η ανελκυση κλπ)

Γιατί καπου είχαν ξεγνοιάσει οι "κρουαζιεράδες" με τα μεγαθήρια και απλά κάναν copy-paste πλοία, χωρίς να νοιάζονται γι αυτά που τελικά ζήσαμε!

Link to comment
Share on other sites

8. Η εντονοτερη παρουσια του ομιλου Grimaldi στα καθ'ημας. Καθοδος στο Brindisi, απορροφηση της κινησης της ΝΕΛ στο Bari, επεκταση στην Τεργεστη, εντονοτερη παρουσια στη HSW και γενικως διαρκης παρουσια στην επικαιροτητα

ο Ιταλος ηρθε για τα καλα...σε λιγο βλεπω να γεμιζει και τον Πειραια

14. Οι ναυλωσεις ελληνικων πλοιων για δρομολογηση (?) στην ανατολικη μεσογειο. (Νησος Ροδος, Αριαδνη, Olympus, Ruzgar) Απο το να καθονται στη ΝΖΠ γιατι ΝΕΖ δεν ειναι...

15. H γραμμη της Ραφηνας. Τα ειχε ολα, φημες κοντρες και δυο επιπλεον πλοια, το Αικατερινη Π και το Blue Star Ιthaki. Μικροτερη αποσταση...

19. Αφιξη στην Ελλαδα και δρομολογηση του Blue Star Patmos. Σπανια θα ξαναδουμε νεοτευκτο για τα επομενα 5 χρονια..

50. To ναυαγιο του costa concordia και οσα επακολουθησαν (το μεγαλειο του πλοιαρχου, ο ναυαγιακος τουρισμος η ανελκυση κλπ) Va a bordo cazzoooo etc etc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η ωρα της καλπης εφτασε B)

15 μπηκαν στον κοπο να προτεινουν.

Η πενταδα εχει ως εξης:

50. Concordia 13

08. Grimaldi 8

07. Cretan & Ρεθυμνο 7

19. Blue Star Patmos 7

15. Ραφηνα 6

Edited by proud_ionian
ς
Link to comment
Share on other sites

Θα ψήφιζα την άφιξη του Πατμος, αλλά νομίζω πως συνολικά ειναι η ολοένα και εντονότερη παρουσία του Ομιλου Grimaldi στα δικά μας. Δειχνει νομίζω εντονότερα την κατάσταση στις ελληνικές ακτοπλοϊκές...οι οποίες απο κραταιές εχουν βρεθεί παραπαίουσες...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...