Jump to content
Shipfriends

Η εταιρεια του 2012


Η εταιρεια του 2012  

56 members have voted

  1. 1. Ποια ειναι κατα τη γνωμη σας, η εταιρεια που επιρρεασε περισσοτερο τις εξελιξεις (θετικα ή αρνητικα) το 2012

    • ΑΝΕΚ
    • Attica Group
    • Cretan Lines
    • Fast Ferries (παναγιωτακης)
      0
    • Ionian Ferries
    • Oμιλος Grimaldi (και οι παραφυαδες αυτου)
    • HSW
    • Nel Lines
    • Sea Jets (Ηλιοπουλος)
    • Αλλο

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Tα ειπαμε και παλιοτερα ;), μιλαμε για την εταιρεια που, κατα τη γνωμη του ψηφιζοντος, επιρρεασε περισσοτερο τις εξελιξεις (ετσι ή αλλιως).

εταιρεια της χρονιας με δοξα και τιμη οπως παλια δεν υπαρχει, για την ακριβεια δεν υπαρχει στις μεγαλες, οταν εχουν πλοια δεμενα, πλοια που φευγουν νυχτα για αλλες θαλασσες και πλοια που φευγουν νυχτα χωρις να ξερουν (ουτε τα αφεντικα) που πανε.

παμε στις υποψηφιες:

ΑΝΕΚ

Attica Group (Blue Star, Superfast etc)

Cretan Lines (τα σχολια περιττευουν)

Fast Ferries (οικογενεια παναγιωτακη)

Ionian Ferries (μονη στο κεντρικο ιονιο)

Grimaldi (και οι παραφυαδες αυτου)

HSW

Nel Lines (και ομως ειναι ακομα εδω :P )

Sea Jets Ηλιοπουλος (και στο σαρωνικο)

κατα τα γνωστα, μια ψηφος, φανερη δεν ξερω δεν εχει B) . οποιος θελει κατι αλλο ψηφιζει αλλο. μην ξεχνατε να ψηφισετε. μην κανετε μονο ποστ ;)

ομιλος grimaldi ειναι και οι μινωικες και η αυτονομη παρουσια, αφου ειναι ενα στην ουσια. η hsw χωριστα γιατι φετος ειχαμε εντονη ενδοεταιρικη αντιπαραθεση. strintzis & endeavor, θα ειναι στην ανασκοπηση εντος των ημερων.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

3 νεοφερτα πλοια(sorrento,florencia,europalink),2 επαναπατρισεις(ζευς παλας,ικαρος παλας),2 αποχωρησεις(ολυμπια παλας,ευρωπη παλας),2 νεες γραμμες(Μπριντιζι,Τεργεστη)και μια παρολιγον εισοδος στο Χανια-Πειραιας,ευθειες κοντρες με τους ανταγωνιστες,συνεργασια με τη Νελαρα,γραμμες ρο/ρο απο Κορινθο/Πατρα προς Κατανια,Λιβορνο,Μαυροβουνιο και ισως 1-2 ακομα γεγονοτα που μου διαφευγουν αυτη τη στιγμη ηταν τα πρωτα πραγματα που μου ηρθαν στο μυαλο οταν κληθηκα να ψηφισω. :D

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία που απασχόλησε παραπάνω από κάθε άλλη ήταν αναμφίβολα η Cretan με τα κατορθώματά της. Αλλά αν το πάρουμε με το "γράμμα του νόμου" αυτός που επιρρέασε περισσότερο από όλους τις εξελήξεις ήταν ο όμιλος Grimaldi.

Link to comment
Share on other sites

Το πιο δύσκολο quiz... Η Strintzis χάνεται (προς το παρόν), η Cretan θέλοντας να αναβιώσει παραδείγματα του παρελθόντος - ομοίως, η hsw σε ρόλο καλοκαιρινού κομήτη.. Καθαρά συναισθηματικά θα ήθελα να ψηφίσω και τις 3 "τιμής ένεκεν"...

Ρεαλιστικά όμως, ο χαμός έγινε από τον Ναπολιτάνο. Οπότε κερδίζει την ψήφο μου, χαλαρά...

υγ: αν και βέβαια με τη λογική Ελλάδα είναι μόνο η Ραφήνα, θα 'πρεπε να ψηφίσω Παναγιωτάκη που μας έφερε νέο καράβι ή Blue Star που επιτέλους το ταξίδι με συμβατικό μειώθηκε ύστερα από 25+ χρόνια.. :D

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Ελλάδα είναι μόνο η Ραφήνα,
μονο το ιονιο ειναι :D

ψηφο στην ionian ferries. ησυχα, αργα και μεθοδικα, οι μικρες εταιρειες της ζακυνθου μεγαλωσαν και υπο την ομπρελα της ionian ferries, εμειναν μονες και κυριαρχες στα 3 νησια του κεντρικου ιονιου, εκτοπιζοντας τους αντιπαλους. η συνεχεια ειναι στο χερι τους.

Link to comment
Share on other sites

3 νεοφερτα πλοια(sorrento,florencia,europalink),2 επαναπατρισεις(ζευς παλας,ικαρος παλας),2 αποχωρησεις(ολυμπια παλας,ευρωπη παλας),2 νεες γραμμες(Μπριντιζι,Τεργεστη)και μια παρολιγον εισοδος στο Χανια-Πειραιας,ευθειες κοντρες με τους ανταγωνιστες,συνεργασια με τη Νελαρα,γραμμες ρο/ρο απο Κορινθο/Πατρα προς Κατανια,Λιβορνο,Μαυροβουνιο και ισως 1-2 ακομα γεγονοτα που μου διαφευγουν αυτη τη στιγμη ηταν τα πρωτα πραγματα που μου ηρθαν στο μυαλο οταν κληθηκα να ψηφισω. :D

Με κάλυψες!!!!

Link to comment
Share on other sites

και από μένα Ιταλό...γιατί θα είμαι και γω μέσα σε αυτούς που θα χαρούν όταν(αν)φύγει νύχτα

και ας τα έχει πάρει όλα κάποια στιγμή θα γίνει το μπαμ...για ένα μπαμ ζούμε !!!!! B)

Link to comment
Share on other sites

Υπό την (σωστή) μορφή που έχει τεθεί το ερώτημα της δημοσκόπησης (η εταιρεια που επιρρεασε περισσοτερο τις εξελιξεις), πιστεύω πως δεν χωράει άλλη απάντηση (και ψήφος) από την προφανή. Oμιλος Grimaldi.

Από εκεί και πέρα θα ήθελα να αναφερθώ και στις Fast Ferries και Ionian Ferries, για την σοβαρή και μετρημένη παρουσία και κινήσεις τους, διαχρονικά και όχι μόνο για το 2012.

Link to comment
Share on other sites

Με βαρια καρδια ψηφισα τον Grimaldi παροτι φανατικος της Attica. Εκμεταλλευεται την δυσχερη οικονομικη κατασταση των αντιπαλων του και τραβαει ανοδικη πορεια.

Η Κριση αλλωστε γεννα ευκαιριες και ο μανωλης δειχνει να το εχει καταλαβει για τα καλα προς το παρον...

Link to comment
Share on other sites

Σε ακριβή απάντηση προς το ερώτημα, δηλαδή, ποια εταιρεία επηρρέασε τις εξελίξεις, ψήφισα Grimaldi. Έχει στόλο, έχει μέθοδο και μέγεθος τέτοιο που σίγουρα επηρρεάζει τις εξελίξεις στο χώρο. Κάτι κάνει που οι δικοί μας δεν κάνουν (ασχέτως των δυσκαμψιών του κράτους).

Από συναισθηματικής άποψης και μόνο, ως γνήσιος Λέσβιος θα ψήφιζα τη ΝΕΛ, γιατί παρόλα τα χάλια που έχει (χωρις να ειναι η μόνη βέβαια) και παρόλα τα τραγικά λάθη που έκανε στο άμεσο παρελθόν συνεχίζει και επιμένει, ενώ τουλάχιστον την τελευταία πενταετία ειναι ένα βήμα πριν το κλείσιμο. Και το λουκέτο δεν το θέλω και δεν το εύχομαι για καμιά εταιρεία, μπορεί οι υπάλληλοι να μην πληρώνονται στην ώρα τους, όμως παρόλα αυτά, έστω κι ετσι, ο κόσμος έχει ένα μισθό. Επιπλέον, Μυτιλήνη και European παρόλα τα πολλά έτη τους παραμένουν αξιόπιστα (τώρα που το είπα αρχίστε να μετράτε αντιστροφα :lol: ) και αξιόμαχα, και είτε το θέλουμε είτε όχι αποτελούν (ακόμα) μια αξιοπρεπή λύση μετακίνησης. Και εδώ που τα λέμε, ο εφοπλισμός υπό κάποιους όρους ισως να ειναι ένα αξιόλογο εναλλακτικό μέσο προσαρμογής στην ελληνική πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...