Jump to content
Shipfriends

Δεκατη Ενατη Ιστορια: Η καθέλκυση του ΕΓ/ΟΓ «Αργοστόλι» της Ν.Ε. Κεφαλληνίας και Ιθάκης, το 1974.


Recommended Posts

.
Ιστορία Δέκατη Ένατη.

Η συνημμένη φωτογραφία είναι από την καθέλκυση ενός πλοίου.


Για ποιο πλοίο πρόκειται ?

Πότε και που έγινε η καθέλκυση ?

Ποιοί είναι οι εικονιζόμενοι στην φωτογραφία ?



Σημείωση: Η δική μου πηγή είναι μία και έντυπη.
Όμως, είμαι βέβαιος ότι για το πλοίο υπάρχουν πολλές άλλες πηγές.
Αντίθετα απ’ ότι φαίνεται, πιστεύω ότι η λύση θα είναι εύκολη. Τουλάχιστον για ορισμένους.

Η φωτογραφία προέρχεται από την έντυπη πηγή μου.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

παλι με το τσιγκελι μας τα λες.

ειναι ferry ή ποντοπορο;

νεοτευκτο made in greece ή εκ μετασκευης;

ο παπας ειναι εκκλησια της ελλαδος ή εκκλησια κρητης;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, ακολουθείς την σωστή μέθοδο. Βήμα-βήμα.

Είναι ferry, νεότευκτο και made in Greece (με όλη την σημασία της έκφρασης)!

Ο παπάς δεν είναι απλός παπάς, αλλά Μητροπολίτης μέλος της Ι.Σ της Εκκλησίας της Ελλάδος

και εκτός των άλλων είναι και πρόσωπο κλειδί για την ιστορία μας.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ο μητροπολίτης πρόεδρος της ΑΝΕΚ δεν είναι, γιατί η εταιρεία ποτέ δεν έφτιαξε πλοίο στην Ελλάδα και η Κρήτη δεν ανήκει στη δικαιοδοσία της Ι.Σ.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Χιώτη, έχεις δίκαιο ότι δεν είναι ο Ειρηναίος της ΑΝΕΚ, αλλά κατά τύχη έπεσες μέσα σε κάτι.

Ο Μητροπολίτης της ιστορίας μας ήταν πράγματι Πρόεδρος!

Και μάλιστα όχι σε εκκλησιαστικό τομέα, αλλά σε άλλον. Σε ποιόν? Βρείτε το!

Όσον αφορά εσένα αγαπητέ proud, έχω να σου πω ότι η μέθοδος gpan (facta κλπ) δεν έχει πάντα επιτυχία.

Όπως προανέφερα η ναυπήγηση ήταν made in Greece, με όλη της την σημασία!

Πάντως, δεν πρόκειται για παντόφλα.

Παράκληση: ας μην αρχίσουμε να αραδιάζουμε όλα τα πλοία που ναυπηγήθηκαν στην Ελλάδα.

Ας πάμε και λίγο στα πρόσωπα. Δείξτε την φωτό και σε κανένα μεγαλύτερο σας.

Ίσως σας διαφωτίσει.

Link to comment
Share on other sites

έχω να σου πω ότι η μέθοδος gpan (facta κλπ) δεν έχει πάντα επιτυχία.

Όπως προανέφερα η ναυπήγηση ήταν made in Greece, με όλη της την σημασία!

ανεφερα απλα καποια πλοια που θυμαμαι να ναυπηγηθηκαν τοτε. ουτε που ασχοληθηκα με facta. επειδη ο μπαμπας λειπει ταξιδι για δουλειες δε μας ξεμπλοκαρεις λιγο. π.χ. ο σεβασμιος γερων δεξια ειναι πολιτικος; (ή "πολιτικος" της επαναστασης). γνωστος φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, ο δεξιά δεν είναι πολιτικός, αλλά ο Πρόεδρος της εταιρείας του πλοίου.

Και μιά ακόμα βοήθεια: στο μέσον είναι ο τότε Αρχηγός του ΛΣ, ο οποίος ήταν και ο ανάδοχος του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν μπορώ να το πω. Είναι σαν να ζητάς το όνομα του πλοίου.

Μπορώ, όμως, να πω ότι είναι επί της Β΄περιόδου της "Επαναστάσεως".

Λοιπόν, είναι ώρα για χαρτί, μολύβι, ανακεφαλαίωση και περισυλλογή!

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν είναι το Κασταλία ούτε είναι ο Γιαννουλάτος στην φωτό, αλλά ο Γιαννουλάτος είναι μέσα στην ιστορία μας.

Και μάλιστα σε πρωταγωνιστικό ρόλο!

Link to comment
Share on other sites

Ο Αλβανίας Αναστάσιος δεν ήταν Μητροπολίτης πριν γίνει Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας.

Εξάλλου, εάν ήταν έτσι στα νιάτα του, τώρα 30 χρόνια μετά πως θα ήταν?

Και όταν λέω ότι στην ιστορία μας πρωταγωνιστεί Γιαννουλάτος, εννοώ τον Τώνη Γιαννουλάτο.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν είναι το Aquarius του 1972, είπαμε 1974.

Το ότι στην υπόθεση είναι ο Γιαννουλάτος της ΕΛΜΕΣ, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρόκειται για πλοίο της ΕΛΜΕΣ.

Link to comment
Share on other sites

mea culpa. οποιος βιαζεται σκονταφτει. αν κολλησεις καπου δεν ξεκολλας. ετσι την επαθα και γω τωρα :mad::mad:

εγω δεν ειχα γεννηθει τοτε και καμια φορα τα μπερδευω

Link to comment
Share on other sites

Μας εβαλες στην πριζα παλι Νηρεα. Νομιζω ενεκα του κολληματος που εχουμε φαει, θα ακολουθησω τη συμβουλη σου και θα κατακλυθω(που λεει κι ο Χατζηαντωνιου στα 'Κιτρινα Γαντια' :mad: ) για να ασχοληθω εκ νεου αυριο. Κατι αλλο που με προβληματιζει στη φωτογραφια ειναι το κτισμα οπισθεν των εικονιζομενων, που δεν μου κολλαει σε ναυπηγειο αλλα μαλλον αυτο ειναι ασχετο με το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω ότι κολλήσαμε και υποψιάζομαι και τον λόγο, θα δώσω μιά σημαντική βοήθεια.

Η καθέλκυση (ενδεχομένως και "καθέλκυση" ) μπορεί να έγινε το 1974, αλλά στην ταυτότητα του πλοίου αναγράφεται μεταγενέστερη χρονολογία.

Ελπίζω ο καθαρός και αναζωογονητικός αέρας του Ιονίου να κάνει πάλι το θαύμα του! :)

Link to comment
Share on other sites

πολυ μεγαλη βοηθεια :) τα πιο πολλα made in greece της εποχης εκαναν 40 τερμινα απο την καθελκυση μεχρι την αποπερατωση ;)

επειδη ανεφερες γιαννουλατο, και συνειρμικα παμε κεφαλονια, μηπως ειναι το αργοστολι; (χοζοβιωτισσα κλπ; ) ξεκινησε να κατασκευαζεται ως σκορπιος το 1970 και ολοκηρωθηκε το 77.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...