Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Express Pegasus Main Particulars / Εξπρες Πηγασος Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: EXPRESS PEGASUS

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Espresso Venezia(1977-1990)Espresso Malta(1990-1994),Pegasus(1994-2000)Express Dionysos(2000-2002)

IMO Number: 7521651

LOA / Μέγιστο Μήκος: 125,50 m

Breadth / Πλάτος: 18,50 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 8291 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1977

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Luigi Orlando, ITALY

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x GMT 14400 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18.5 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1996, 2001, 2002, 2009

________________________

(1977, ex-Espresso Venezia, Espresso Malta, Pegasus, Express Dionysos)

.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εχτές τξίδψα με τον ΠΗΓΑΣΟ για Ικαρία.Στο πλοίο έγινε πολύ καλή επισκευή στους εσωτερικούς χώρους αλλάχτηκαν μοκέτες μπροστά από το λογιστήριο και στην πρώτη θέση και πλέον είναι πάρα πολύ καλοί και καθαροί.
Από ταχύτητα το πλοίο 20άριζε και μόνο λίγο πριν την Σύρο έκοψε στα 19.2 για να είναι στο οραριό του.Κανονικά με την ταχύτητα που διαθέτει πλέον κάνει την Σύρο 4 ώρες και ειδικά στην επιστροφή το βράδυ που ανοίγουν για να προλάβουν το παλάς και να μπουν πρώτοι σε 4 και 10 λεπτά είναι δεμένοι.
Τον Εύδηλο μέσω Σύρου Μυκόνου τον έκανε 8 και 20 λεπτά πάρα πολύ καλά για την συγκεκριμένη γραμμή. :)
Μοναδικό πρόβλημα είναι ότι στο λιμάνι του Ευδήλου το πλοίο χωράει οριακότατα και με καιρό η προσέγγισή του καθίσταται προβληματική.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

αλλη μια αποδειξη οτι οι ιταλοι ξερουν να φτιαχνουν βαπορια. ωραιο εξωτερικα σκαρι, καλοταξιδο και ευδρομο.

πολυ καλη λυση για τη γραμμη αν και αποτελει "ριξιμο" των δ. κυκλαδων η μεταδρομολογηση του.

γενικα ολη αυτη η σειρα (θυμαμαι και το αδερφο espresso grecia) ειχε αφησει εποχη και για την ταχυτητα και για την συμπεριφορα στον καιρο

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα Ιτλικά βπόρια που ήρθαν την Ελλάδα ήταν γρήγορα κι προπάντων καλοτάξιδα.ΠΗΓΑΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΛΕΡΟΣ πολύ καλοτάξιδα βαπόρια με πλώρες που ουδέποτε κοπάνησαν στον καιρό.

Εχτές με τον ΠΗΓΑΣΟ στο Ικάριο βρήκαμε ένα 6αράκι και ήταν σαν να μην υπήρχε χωρίς σταμπιλάιζερ χωρίς τίποτα.Βαρύ βαπόρι αμπάσο που ο αέρας δν το επηρεάζει.

Το μόνο κακό είναι ότι οι Ιταλοί έβαζαν ένα τιμόνι μόνο και για τα λιμάνια μας είναι πολύ άσχημο.Για να γυρίσουν με ένα τιμόνι θέλουν δρόμο αλλά δεν ξέρω και πολλά λιμάνι στα οποία μπορείς να μπεις με δρόμο.Μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού είναι.

Link to comment
Share on other sites

Σεριφος Σιφνος Μηλος. Εγω βρηκα 3 ανετα λιμανια (δεν ειπα ακινδυνα ανετα ειπα το τονιζω) και εντελως τυχαια ειναι στη γραμμη μας :rolleyes::confused::D Αλλα μας το πηραν το βαπορακι να το βαλουνε στις στρουγκες.

Link to comment
Share on other sites

Πριν δύο εβδομάδες που ταξίδεψα για Μύκονο, έκανε το Πειραιάς - Σύρος (φανάρι - φανάρι) σε 3 ώρες και 34 λεπτά με χρονόμετρο. Καιρός νοτιάς 7 και τοπικά 8 :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με αφορμή με αυτό που έγραψε ο Εarl στην thread δελτίο επιβατικής κίνησης, για το Πήγασο!! Πώς να μην είναι γεμάτο το βαπόρι όταν μπορεί να κάνει το ταξίδι μετά επιστροφής σχεδόν σε 24 ώρες!! Δηλαδή 12 ώρες να πάει και 12 να γυρίσει!! Ενώ το Μαρίνα θέλει σχεδόν 9 ώρες μέχρι τη Νάξο μέσω Σύρου και Πάρου!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι πεταει μετα τη φετινη επισκευη. Παει οπως τη διετια 97-99 που εκανε πλακες στον Πειραια :D Φτου του. Αντε με το καλο να επιστρεψει και στη φυσικη του γραμμη :D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Αυτο θα το δω απο την ταχυτητα του Αθηνα. Αν το Αθηνα κατεβαινει κομμενο θα πει πως οντως δεν τους ενδιαφερει η γραμμη. Αρα και ο Πηγασος να ητανε τα ιδια θα χαμε. Αν και δε νομιζω το καλοκαιρινο χαλι οπου ετρεχε απο 16,3 με 17,4!!!!!!!!!! Οσο για τους Σαμιωτες οντως εχουν παραπονα. Επειδη τους φερνει 4 στον Πειραια και ειναι πολυ νωρις και δεν εχει ουτε τρενα ουτε τιποτα. Ενω το σκραποβαπορο (για ποιον χτυπαει η καμπανα????) τους εφερνε απο 6-8 αναλογως την κινηση.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ έχει αναχώρηση από Εύδηλο 8 παρά τέταρτο το απόγευμα βάλτε και 8 και 40 μέσω Μυκόνου και Σύρου φτάνει 4 και 30 το πρωί Ολα αυτά όταν η κίνηση είναι σε λογικά επίπεδα γιατί προχτές ήταν μια ώρα στον Εύδηλο και φόρτωνε και άλλη μία ώρα στο Καρλόβασι οπότε ήρθε 8 και 5 έφυγε 9 και μαζεύτηκε καθυστέρηση.

Παρεπιπτώντος σήμερα ελέω θυελώδους σοροκάδας το λιμάνι του Ευδήλου καθίσταται απλησίαστο και ως εκ τούτου το ΠΗΓΑΣΟΣ θα πιάσει Αγιο Κήρυκο τελικά.

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτα διασημοτητας για τους συμπαθεις ικαριωτες.

το καραβι δεν επιασε ευδηλο και στη σαμο καμια 10ρια ξερολες ειδαν καμερα και εδωσαν ρεσιταλ, με κορυφαιο εναν που ειπε οτι το καραβι εχει μεινει με ενα τιμονι και γι αυτο δεν εδεσε ευδηλο.

αν βεβαια εμπαινε και το καρφωνε πουθενα, τοτε θα ηταν ανευθυνος ο πλοιαρχος και θα τον ειχε πιεσει η στυγνη και απονη εταιρεια

Link to comment
Share on other sites

Αυτος προφανως ακουσε καπου πως εχει ενα τιμονι απο καποιον που ελεγε πως ειναι μονοτιμονο και το πηρε αλλιως. Ρε φερτε το βαπορι στη φυσικη του γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Συνεπεια ολων οσων περιεγραψε ο Earl παραπανω ειναι οτι ο Πηγασος εφυγε μολις τωρα για το βραδινο δρομολογιο(2325).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

H σοροκάδα είναι ο χειρότερος καιρός για την Ικαρία.Ο Εύδηλος δεν δουλεύεται επειδή ο αέρας κατεβάζει κυριολεκτικά τις πέτρες και τα δέντρα και κάνει σκόνη την θάλασσα και ο Αγιος Κήρυκος δεν δουλεύεται καθότι η θάλασσα μπαίνει ζωντανή στο λιμάνι.Ως εκ τούτου η προσέγγιση σε κάποιο από τα 2 λιμάνια είναι απαγορευτική.

Οταν ο ΠΗΓΑΣΟΣ αναχώρησε από την Μύκονο χτες εποικηνώνησε με το λιμεναρχείο Ευδήλου και ενημέρωθηκε επίσημα ο πλοίαρχος ότι η προσέγγιση στο λιμάνι είναι αδύνατην με τις παρούσες συνθήκες.Ετσι αποφασίστηκε να πάει Αγιο Κήρυκο αλλά η ρεστία στο λιμάνι ήταν πολύ μεγάλη με το κύμα να βγαίνει ζωντανό επάνω στην προβλήτα.Ετσι ήταν αδύνατο να πιάσει και εκεί και συνέχισε για Σάμο.

Εγώ εδώ που είμαι έχω ακούσει τα απίστευτα.Τι ότι ο καπετάνιος φοβάται λες και δεν ήταν ο ίδιος που έμπαινε 3,5 χρόνια με το ΟΛΥΜΠΙΑ τι ότι ήταν εντολή της εταιρίας να πάει από Αγιο Κήρυκο τι ότι επειδη είχε εξπρες δρομολόγιο πανω κατω ήθελαν να αποφύγουν την προσέγγιση στην Ικαρία και να προσεγγίσουν στην επιστροφή χίλια δυο άκουσα και μου έχουν πέσει τα μαλλιά.

Οπως υπάρχουν οι προπονητές της εξέδρας στο ποδόσφαιρο έτσι υπάρχουν και οι καπετάνιοι της προβλήτας. :D

Δεν σκέφτονται ότι αμα εμπαινε στον Εύδηλο θα έσπαγε το βαπόρι και θα έμεναν χωρίς συγκοινωνία ή δεν σκέφτονται ότι αν έμπαινε με αυτή την ρεστία στον Αγιο Κήρυκο θα κοβόνταν οι κάβοι ο ένας μετά τον άλλον και θα θρηνούσαμε θύματα.

Για την κατάσταση στον Εύδηλο έχω ιδία αντίληψη όσο για την κατάσταση στον Αγιο Κήρυκο μίλησα με τον πράκτορα και μου είπε ότι γινόταν χαμός και φανταστείται τι σημαίνει να λέει έτσι ό πράκτορας που έχει στην τελική συμφέρον να πιάσει το βαπόρι. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο που άκουσα από το παραπάνω περιστατικό που δεν έπιασε ο ΠΗΓΑΣΟΣ Ικαρία είναι οτι γιατί δεν βάζουν τον καπτα Βασίλη που ήταν στο ΟΛΥΜΠΙΑ τόσα χρόνια κι έχουν φέρει αυτόν εδώ? :D:)

Και το άλλο ότι ο ΠΗΓΑΣΟΣ είναι μονοπηδάλιος. :D:eek:

Είναι για γέλια και για κλάματα η υπόθεση.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό που έλεγαν για το καπτα Βασίλη :D:D !! Στη Σάμο και την Ικαρία τον έχουν σε μεγάλη εκτίμηση διότι όσο ήταν στο Ολυμπία :):eek: ποτέ δεν υπήρξε φορά που να μην είχε πιάσει στο λιμάνια τους!! (Αυτό από κουβέντες μου με ντόπιους, εκτός Ηλία βέβαια)

Link to comment
Share on other sites

Oντως ο καπτα Βασίλης με το ΟΛΥΜΠΙΑ :) Στα 3,5 χρόνια)οι φορές που άφησε λιμάνι είναι μετρημένες στα δάχτυλα.

Αλλά τώρα μεγάλωσε ο γάιδαρος και το σαμάρι έμεινε το ίδιο.

Δεν μπορεί να κάνει τα ίδια που έκανε με το ΟΛΥΜΠΙΑ :eek:

Αυτό δεν μπορουν να καταλάβουν ότι κάθε βαπόρι είναι διαφορετικό με διαφορετικά χαρακτηριστικά αυτοί τα πέρνουν όλα σαν ίδια. :D

Link to comment
Share on other sites

Καλα playmobil δεν ήταν το ΟΛΥΜΠΙΑ :o το ανάποδά του ήταν για κλάματα ομοίως και το προπελάκι ενώ στον αέρα ήταν φτερό στον ανεμο.

Αλλά μπροστά στον ΠΗΓΑΣΟ για αυτά τα λιμάνια ήταν σαφώς πιο κατάληλο. :o

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...