Jump to content
Shipfriends

Compagnia Italiana di Navigazione Srl (CIN)


Recommended Posts

  • 1 month later...

Ξεκινάει το φθινόπωρο, πάμε να δούμε που δουλεύουν τα roro τση Moby/Tirrenia:

 

Livorno - Genova - Catania τα Wedellsborg και Eliana Marino

Livorno - Olbia τα Pietro Manunta και Super-Fast Baleares

Piombino - Olbia τα Puglia και Giuseppe Sa

Civitavecchia - Olbia το Hartmut Puschmann

Livorno - Cagliari τα Beniamino Carnevale και Massimo Mura

Catania - Malta το Barbara Krahulik

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με δηλώσεις του Pietro του Manunta, που είναι πρόεδρος τση Tirrenia, αναμένεται 4-5% άυξηση στη χωρητικότητα των ro-ro της Moby/Tirrenia πρός τα ιταλικά νησιά για το 2018. Χαρακτηριστικά ο capo canoniere της Tirrenia αναφέρει(σε ελεύθερη μετάφραση) πως "δε θα αφήσουμε φορτηγό στο δρόμο", εννοώντας πως φιλοδοξούν να μειώσουν τα χιλιόμετρα που διανύουν τα φορτηγά. Να έχουμε καμιά καινούρια πρόσθεση στο στόλο μήπως?

 

Αυτά ίσως να συνδέονται και με ένα πρόγραμμα επιδοτήσεων που ανακοινώθηκε στην Ιταλία(και πήρε κάπου το μάτι μου αλλά δε θυμάμαι που) σύμφωνα με το οποίο υπάρχουν διαθέσιμες επιδοτήσεις σε πλοιοκτήτες με διαθεσιμότητα άνω των 200,000 γραμμικών μέτρων το χρόνο αλλά και σε οδικούς μεταφορείς. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, υπάρχει μια επιδότηση EUR 0.10 για κάθε χιλιόμετρο που γίνεται θαλασσίως, αντί οδικώς.

Link to comment
Share on other sites

Από τη μια λοιπόν έχουμε πώληση του Puglia, από την άλλη έχουμε τις δηλώσεις του Pietro που βλέπουμε στο προηγούμενο post που λέει για αύξηση σε χωρητικότητα. Να μην ήξερε ο Pietro ο Manunta που του έχουν βγάλει το όνομα σε κοτζάμ βαπόρι ότι πωλείται το Puglia? Κομματάκι χλωμό. Μήπως λοιπόν να περιμένουμε κι αγορές πιο μεγάλων και νεότερων ro-ro παράλληλα με τις πωλήσεις ώστε να γίνει πραγματικότητα η αύξηση χωρητικότητας?  Και φυσικά έχουμε και τα Moby Love, Moby Baby, που πήραν πόδι, το Moby Ale που είναι πρός πώληση. Ξεσκαρτάρει στόλο κι ανανεώνει ή μήπως δεν υπάρχει ρευστό και πουλάμε απλά για να κάνουμε cashflow? Καυτά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις, Νίκο Τσιαμτσίκα! :D

 

Το μόνο που μπορεί να απαντηθεί με σιγουριά, είναι ποιό είναι το lineup των roro της Moby/Tirrenia με το Puglia εκτός δράσης και το Eliana Marino σε επισκευή:

Livorno - Genova - Catania τα Wedellsborg και Super Fast Baleares

Livorno - Olbia τo Pietro Manunta μονοβάπορο πρός το παρόν

Piombino - Olbia τα Hartmut Puschmann και Giuseppe Sa

Civitavecchia - Olbia δεν έχει πια roro κάλυψη, μόνο τα ro-pax

Livorno - Cagliari τα Beniamino Carnevale και Massimo Mura

Catania - Malta το Barbara Krahulik

 

Link to comment
Share on other sites

Είδαμε τα ro-ro με το Eliana Marino τελικά μάλλον να διπλώνει το Pietro Manunta, πάμε να δούμε και τα ro-pax, τα οποία φυσικά θα ξαναδούμε όταν φύγουν τα Bonaria και Amsicora:

Bastia - Nice το Moby Zaza

Genova - Porto Torres τα Sharden και Nuraghes

Genova - Olbia και Civitavecchia - Olbia το Janas

Livorno - Olbia τα Moby Aki και Moby Wonder

Livorno - Capraia το Liburna

Civitavecchia - Olbia το Moby Tommy και το Athara

Civitavecchia - (Arbatax) - Cagliari το Bonaria με το Bithia (οι δυο γραμμές της Civitvecchia εναλλάσσουν συχνά τα πλοία τους)

Napoli - Cagliari και Cagliari - Palermo το Amsicora

Piombino - Elba τα Marmorica, Moby Kiss, Giovanni Bellini, Rio Marina Bella, Stelio Montomoli και Schiopparello Jet

Santa Teresa di Gallura - Bonifaccio το Bastia

Porto Santo Stefano - Isola den Giglio το Giuseppe Rum

 

Σε ακινησία τα Moby Corse, Moby Drea, Moby Otta, Moby Vincent, Moby Dada, Moby Niki, Moby Ale, Moby Baby Two, Oglasa, Giraglia

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 12/28/2017 at 9:58 PM, Nick the Greek said:

Από τη μια λοιπόν έχουμε πώληση του Puglia, από την άλλη έχουμε τις δηλώσεις του Pietro που βλέπουμε στο προηγούμενο post που λέει για αύξηση σε χωρητικότητα. Να μην ήξερε ο Pietro ο Manunta που του έχουν βγάλει το όνομα σε κοτζάμ βαπόρι ότι πωλείται το Puglia? Κομματάκι χλωμό. Μήπως λοιπόν να περιμένουμε κι αγορές πιο μεγάλων και νεότερων ro-ro παράλληλα με τις πωλήσεις ώστε να γίνει πραγματικότητα η αύξηση χωρητικότητας?  Και φυσικά έχουμε και τα Moby Love, Moby Baby, που πήραν πόδι, το Moby Ale που είναι πρός πώληση. Ξεσκαρτάρει στόλο κι ανανεώνει ή μήπως δεν υπάρχει ρευστό και πουλάμε απλά για να κάνουμε cashflow? Καυτά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις, Νίκο Τσιαμτσίκα! :D

 

Και νομίζω πως παίρνουμε τις πρώτες απαντήσεις μια και σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, η εταιρεία φέρεται να έχει ναυλώσει για 5 χρόνια 2 μεγάλα roro των 4,100 γραμμικών μέτρων που κατασκευάζονται στο Flensburg για λογαριασμό της Siem Offshore. Η συνέχεια προμηνύεται ενδιαφέρουσα, δυστυχώς δεν μπορώ να βρώ πουθενά πότε παραδίδονται τα συγκεκριμένα κομμάτια.

 

Επιπροσθέτως τα νούμερα που ανακοίνωσαν για το 2017 στις γραμμές roro, δείχνουν συνολική αύξηση της κίνησης κατά 8% με προσδοκίες για διψήφιο νούμερο το 2018. Η γραμμή που παρουσιάζεται να έχει σκίσει και να έχει κλέψει μεγάλο ποσοστό της κίνησης από τον Grimaldi, είναι η γραμμή Genova - Livorno - Catania - Malta με ποσοστιαία αύξηση 30% όπως αναφέρει ο αντιπρόεδρος της Moby, Alessandro Onorato.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

On 12/20/2017 at 11:36 PM, Nick the Greek said:

Σύμφωνα με δηλώσεις του Pietro του Manunta, που είναι πρόεδρος τση Tirrenia, αναμένεται 4-5% άυξηση στη χωρητικότητα των ro-ro της Moby/Tirrenia πρός τα ιταλικά νησιά για το 2018. Χαρακτηριστικά ο capo canoniere της Tirrenia αναφέρει(σε ελεύθερη μετάφραση) πως "δε θα αφήσουμε φορτηγό στο δρόμο", εννοώντας πως φιλοδοξούν να μειώσουν τα χιλιόμετρα που διανύουν τα φορτηγά. Να έχουμε καμιά καινούρια πρόσθεση στο στόλο μήπως?

 

On 1/20/2018 at 6:15 PM, Nick the Greek said:

Επιπροσθέτως τα νούμερα που ανακοίνωσαν για το 2017 στις γραμμές roro, δείχνουν συνολική αύξηση της κίνησης κατά 8% με προσδοκίες για διψήφιο νούμερο το 2018. Η γραμμή που παρουσιάζεται να έχει σκίσει και να έχει κλέψει μεγάλο ποσοστό της κίνησης από τον Grimaldi, είναι η γραμμή Genova - Livorno - Catania - Malta με ποσοστιαία αύξηση 30% όπως αναφέρει ο αντιπρόεδρος της Moby, Alessandro Onorato.

 

Μετά και τις ναυλώσεις του Qubra με το Pauline Russ σε συνάρτηση με το κλείσιμο των 2 νεότευκτων roro από τη Γερμανία, νομίζω πως καθίσταται σαφές ότι οι δηλώσεις του Pietro ήταν αληθινές και όχι για λόγους εντυπώσεων. Η εταιρεία ανανεώνει ηλικιακά και μεγαλώνει σε χωρητικότητα το στόλο των roro της. Οπότε δεν θα πρέπει να μας εκπλήξει αν παλιότερα κομμάτια όπως το Giuseppe Sa, αλλά και κομμάτια μικρότερης χωρητικότητας όπως τα παλιά της Tirrenia, δώσουν σιγά-σιγά τη θέση τους σε νέα γενιά πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλλιτεχνική απεικόνιση των 2 roro που χτίζονται στο Flensburg με μακρόχρονη ναύλωση στην Moby/Tirrenia:

GRUPPO-ONORATO-CARGO.jpg

 

Από δημοσιεύματα σε διάφορα ιταλικά sites μαθαίνουμε πως το πρώτο θα καθελκυστεί τον Μάιο και θα ξεκινήσει δρομολόγια το φθινόπωρο, ενώ το δεύτερο θα είναι έτοιμο για δρομολόγια πρός το τέλος του χρόνου. Η πρόθεση της εταιρείας είναι να αντικατασταθούν σε βάθος χρόνου όλα τα δεινοσαυράκια της Tirrenia, διαδικασία η οποία ξεκίνησε με την πώληση του Puglia.

 

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

On 1/4/2017 at 9:20 PM, Nick the Greek said:

Σύφωνα(όπως λέμε σιφώνι:P) με το Ship2shore, η Moby και η GNV μαζί προχωρούν σε συνδυαστική παραγγελιά 4 ro-pax από το ναυπηγείο Guangzhou τση Κίνας. Χωρητικότητες? 2,500 επιβάτες και 3,500 γραμμικά μέτρα, μιλάμε για μεγέθη Γκρισίνο. Συνολική αξία της παραγγελιάς, το μισό δισεκατομμύριο δολλάρια.

Υπογράφτηκε η συμφωνία μεταξύ GNV/Moby με το Guangzhou Shipyard International (GSI) για τη κατασκευή των τεσσάρων πλοίων

Link to comment
Share on other sites

Η σύμβαση απ' ότι διαρρέει είναι για 2 + 2 πλοία για τη Moby αλλά και για 2 + 2 πλοία για τη GNV, συνολικά 4-8 πλοία. Κοιτώντας στην ιστοσελίδα του ναυπηγείου δε βρίσκω κάτι ούτε κοντά στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται παραπάνω, άρα μιλάμε μάλλον για καινούριο design. Χάριν σύγκρισης να αναφέρουμε πως τα δίδυμα τερατάκια της Color Line, Color Magic και Color Fantasy, έχουν μεν 2750 επιβάτες(αντί 2500 της παραγγελίας)  αλλά σε lane metres είναι στα 1,265 σε σύγκριση με τα 3,500 που αναφέρει η παραγγελία. Μιλάμε για πλοία-τέρατα δηλαδή.

 

Πορφανώς το ακόμα πιο ενδιαφέρον από την παραγγελία, είναι πως οι 2 εταιρείες παραγγέλνουν μαζί, προαναγγέλοντας ίσως την επόμενη κίνηση συγχώνευσης/απορρόφησης στη Δυτική Μεσόγειο. Μια κίνηση που θα είχε λογική υπό την έννοια ότι οι 2 εταιρείες συγκρούονται μόνο στη γραμμή Νάπολη - Παλέρμο(η Moby με τη φορεσιά της Tirrenia εδώ) και λίγο στο Γένοβα - Μάλτα όπου και η GNV έχει 1 roro(Bore Bay) μιά φορά την εβδομάδα. 

 

Το άλλο εντυπωσιακό του πράγματος είναι πως καμιά εκ των 2 εταιρειών δεν έχει ανακοινώσει απολύτως τίποτα στο site τους. Μηδέν αναφορά, λες και δεν έχει γίνει τίποτε.

 

Link to comment
Share on other sites

Μερικές ακόμα λεπτομέρειες διαρρέουν τα ιταλικά ΜΜΕ σχετικά με την παραγγελία. 536 καμπίνες, 1 εστιατόριο a la carte, 1 self-service, μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβων. Αλλά αυτά είναι για μένα λεπτομέρειες, το σημαντικό είναι τη στρατηγική θα ακολουθήσουν με τα καύσιμα. Κι αν καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενα, επιμένουν σε μηχανές που καίνε HFO πλήν όμως αναφέρεται πως υπάρχει ήδη πρόβλεψη για εγκατάσταση μηχανών που να καίνε LNG, αν και εφ' όσον στο μέλλον αυτό φτάσει στον ευρωπαικό νότο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πως βγαίνει το Bithia για πωληση απο έναν Ιταλό γνωστό broker,πιστεύω κατανοεί κανεις την αναγκη για ρευστό..

Κανένα fund , κανεναν να μπει στη Τυρρηνική?

Quote

PLEASE NOTE THAT NOW OUR CLIENT CAN ALSO CONSIDER TO SELL WITH LONG PERIOD BAREBOAT BACK, IN CASE OF INTEREST FROM A BUYER WITH FINANCIAL BACKGROUND/APPROACH WHO'S WILLING TO ENTER THE ROPAX SECTOR WITH A LONG TERM EMPLOYMENT/COVER BY A WELL KNOWN, RELIABLE AND EXPERIENCED ROPAX SHIPOWNER/LINER GROUP.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι καινούριο αυτό, και πέρυσι ήταν πρός πώληση με τους ίδιους όρους.

On 1/6/2017 at 2:33 PM, Nick the Greek said:

Το οποίο Bithia, φέρεται να είναι πρός πώλησιν, σύμφωνα με τους Ιταλοί.

Έχουν επίσης φύγει και τα Moby Love, Moby Baby, το Moby Ale επίσης στην έξοδο.

 

Από την άλλη βέβαια, 2 καινούρια ρορό από τη Γερμανία κλείσανε, + άλλη μια αγορά μέσα στο χειμώνα. Το μόνο σίγουρο είναι πως όπως λένε και οι Ιταλοί τα Moby Kiss / Zaza / Niki δεν έχουν πετύχει σαν αγορές λόγω μεγέθους και παλαιότητας. Οπότε λογικό να έχουμε και περαιτέρω αλλαγές. 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική μου άποψη/πρόβλεψη είναι πως ο Aponte(GNV/SNAV) στο τέλος θα αγοράσει τη Moby/Tirrenia, δεν τους βλέπω να επιβιώνουν για πολύ μόνοι τους σε ένα τέτοιο πόλεμο φθοράς με τον Grimaldi ο οποίος φαίνεται πως έχει μεγαλύτερα αποθέματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να και μια περίληψη των αποτελεσμάτων της Moby για το 2017, από την Tradewinds:

Quote

 

Vincenzo Onorato's Moby Lines has posted stronger earnings for 2017 as revenue rose.

Operating profit climbed to EUR 24m ($28.99m) from EUR 7.7m in 2016, while EBITDA was up 13% to EUR 131.8m and revenue 9% to EUR 586m.

Italy's Moby, which also controls Tirrenia, Toremar, tugs, Moby St Peter Line and port terminals, carried 6.5m passengers, with freight traffic up 13% to 7.5m lane metres.

Three new start-up activities significantly weighed on the balance sheet, it said: the management of cruise activities in the Baltic area, new lines to Corsica from France and the implementation of the "motorways of the sea" project.

"This latter business has contributed significantly to the development of freight transport and the conquest of a 39% market share on routes to and from Sicily which have increased by 10% compared to the previous year," it said.

 

 

Ενθαρρυντικά νούμερα γενικά, όπως έχουμε πεί και αλλού η Moby/Tirrenia φαίνεται να δυναμώνει πολύ στο κομμάτι της κίνησης των φορτηγών και στη Σαρδηνία αλλά και στη Σικελία.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Η Tirrenia έβαλε προς πώληση το Aurelia, που αυτή περίοδο είναι ναυλωμένο από την SNAV και δουλεύει στη γραμμή Ανκόνα-Σπλιτ. Ενώ πρόσφατα είχε έρθει κοντά σε συμφωνία με Ιαπωνικό όμιλο για τη πώληση και ναύλωση πίσω των πλοίων Sharden, Bithia και Janas.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να δούμε και πως δείχνει το Lineup της Moby/Tirrenia αυτές τις ημέρες:

 

Ferries:

Genova - Porto Torres: Nuraghes και Sharden

Genova - Olbia και Civitavecchia - Olbia: Janas

Livorno - Olbia: Moby Wonder και Moby Aki

Livorno - Capraia: Liburna

Piombino - Elba: Moby Baby Two, Stelio Montomoli, Marmorica, Schiopparello Jet, Giovanni Bellini, Oglasa

Piombino - Olbia: Moby Corse

Civitavecchia - Olbia: Moby Tommy

Civitavecchia - Cagliari: Athara

Napoli - Palermo: Raffaele Rubattino και Vincenzo Florio

Santa Teresa di Gallura - Bonifaccio: Giraglia

St Petersburg - Helsingfors - Tallinn - Stockholm: Princess Anastasia

 

Roro:

Genova - Livorno - Catania - (Malta): Eliana Marino, Giuseppe Lucchesi και Pauline Russ

Livorno - Cagliari: Wedellsborg και Massimo Mura

Livorno - Olbia - Piombino: Pietro Manunta και Giuseppe Sa

Civitavecchia - Olbia: Hartmut Puschmann

Napoli - Palermo - (Malta): Barbara Krahulik και Beniamino Carnevale

 

Σε ετήσια συντήρηση:

Moby Ale, Moby Drea, Moby Otta, Moby Vincent, Moby Kiss, Bastia, Moby Dada, Moby Zaza

 

Υπό κατασκευή:

Alf Pollak, Maria Grazia Onorato

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μερικά λόγια για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, ξεχωρίζω 2 σημεία. Πρώτον πως το άρθρο αναφέρει ότι το Ιταλικό Κράτος έχει εγγυηθεί κάποια χρηματοδότηση πρός την Tirrenia(δεν καταλαβαίνω αν αναφέρεται στις γραμμές της Σαρδηνίας) και πως ανάμεσα σε 2019 και 2021 η εταιρεία προτίθεται να πουλήσει 6 από τα ro-pax της με αυτά να αντικαθίστανται από πλοία που θα ναυλώσει. Πολύ νεφελώδες μου φαίνεται όλο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να υλοποιηθούν τα παραπάνω, φαίνεται πως υπάρχουν αντιρρήσεις ως πρός την ολοκλήρωση της συγχώνευσης της Moby με την Tirrenia. Αυτοί που προτίθενται να μπλοκάρουν την διαδικασία, είναι οι ειδικοί εκκαθαριστές της Tirrenia di Navigazione Spa λόγω διαφόρων νομικών κωλλυμάτων κατά την άποψή τους. Πραγματικά δε την παλεύω να μεταφράσω όλο το κείμενο, με πιάνει το κεφάλι μου με το που διαβάζω για Ιταλικό Δημόσιο :D. Αλλά τέλος πάντων το ρεζουμέ είναι, πως υπάρχουν και χειρότερα από μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπορεί εγώ να βαριόμουν να ασχοληθώ, μίλησα όμως με έναν άνθρωπο που είναι πιο ενημερωμένος από εμένα. Ο καυγάς τέλος πάντων σύμφωνα με αυτόν τον άνθρωπο, γίνεται γιατί χρόνια μετά από την επικύρωση της πώλησης/ιδιωτικοποίησης της Tirrenia, ο Onorato δεν έχει καταβάλει δεκάρα από το συμφωνηθέν τίμημα της εξαγοράς. Και την ίδια στιγμή, όπως έχουμε δεί επισήμως γραμμένο σε διάφορα ιταλικά sites, κάμποσα από τα assets της Tirrenia(λέγε με πλοία) είναι πρός πώληση. Με λίγα λόγια ετοιμάζεται να καρπωθεί οικονομικά οφέλη για μια εταιρεία της οποίας το τίμημα αγοράς δεν έχει ακόμη καταβάλει. Αν είναι ακριβή τα παραπάνω, μας δείχνουν γλαφυρά τι σημαίνει Onorato και γιατί υπάρχουν αντιδράσεις. 

 

Και υπάρχει βέβαια και η άλλη όψη: σε όσες αγοραπωλησίες πλοίων έχω κατά καιρούς γίνει μάρτυρας, μεταβίβαση δεν γίνεται εάν ο πωλητής δεν δεί τα χρήματα στο λογαριασμό του. Εδώ το ιταλικό δημόσιο πούλησε μια ολόκληρη εταιρεία χωρίς να έχει δεί το χρώμα του χρήματος και χωρίς να υπάρχει καν κάποιος διακανονισμός ώστε το τίμημα να αφαιρείται από την ετήσια επιδότηση για τη Σαρδηνία που εισπράττει η εταιρεία. Τρομερά πράγματα, θυμίζουν Βαλκάνια.  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...