Jump to content
Shipfriends
proud_ionian

Fior Di Levante (ΙΜΟ 9143491)

Recommended Posts

οι κουτσομουρες οι ιονιτικες λενε οτι επιχειρηματιας των τηλεποικινωνιων, αγορασε πλοιο απο την απω ανατολη και το προοριζει για τη γραμμη της ζακυνθου. δεν ξερω ποιο ειναι το πλοιο. ακουστηκε οτι ειχε παθει σοβαρη αβαρια, το πηρε πολυ φτηνα και μαζι με την μετασκευη το κοστος θα περασει κατα πολυ τα 10εκ

____________________________________________________

(ex- Hyundai Seolbong)

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
επιχειρηματιας των τηλεποικινωνιων, αγορασε πλοιο απο την απω ανατολη και το προοριζει για τη γραμμη της ζακυνθου.
αναφερεται και η ημερα στη φημη

και ο ερμης εχει αναφορα στο θεμα. οντως προκειται για το γιωργο θεοδοση του 11880. αυτο το ονομα ειχε ακουστει εξ αρχης. (εδω φαινεται και ποια απο τις δυο εφημεριδες εχει κανει ρεπορταζ).

βεβαια δεν εχει "παραγγειλει" πλοιο στην κορεα, αλλα εκει κανει (ή θα κανει?) τις χοντρες δουλειες (κλπ) της επισκευης/αποκαταστασης του πλοιου. (ή για πυρκαγια ή για ημιβυθιση μιλαμε. ονομα δεν ξερω. οποιος εχει ιδεα ποιο κορεατικο ferry καταλληλο για τη γραμμη, εχει παθει τετοιο χουνερι ας μας το πει).

Share this post


Link to post
Share on other sites

να το χαιρονται στο ζαντε. κουκλι ειναι :rolleyes:

he 114 meter long, 1671 dwt ferry Hyundai Seolbong suffered a fire off Yeosu, South Korea while en-route to Jeju Island from Busan. The fire started in the ferry’s hold and the smoke was spotted by a crewman. The vessel contacted authorities who dispatched dozens of Navy and Coast Guard patrol vessels to the scene. The master began the evacuation in an orderly manner, but the fire quickly spread throughout the vessel. Eventually the fire forced a few to jump overboard to avoid the smoke and flames. Luckily, all the ferry’s 128 passengers and crew were saved. Seven people were slightly injured and were taken to hospital. The exact cause of the fire has not been reported.

AEN20110906001400315_01_i-150x150.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ' ό,τι είδα έκανε νυκτερινά δρομολόγια διάρκειας 11 ωρών, μεταξύ του νησιού Jeju και του Busan, οπότε λογικά θα έχει και καμπίνες ή τουλάχιστον απωανατολίτικους στρατώνες/κοιτώνες. Και λογικά πέρα από την επισκευή θα θέλει και γενικότερο συμμάζεμα και αναδιάταξη των χώρων...εάν βεβαίως πρόκειται για το φημολογούμενο και όταν με το καλό μας έρθει. Κατά λοιπά, όταν το πρωτοείδα ομολογώ ότι μου άρεσε, αν και φαινόταν ότι ήθελε λίγα μέτρα πλώρη παραπάνω. Βλέποντάς το όμως από ψηλά στο λιμάνι του Jeju...αρχίζω να συντάσσομαι με την γνώμη του proud ionian. :rolleyes:

23416323.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τις εικονες στο google φαινεται τουλαχιστον το μισο πλοιο να εχει καει.Επισης στο παρακατω brokerαδικο γραφονται τα εξης

LAID UP AT YEOSU DUE TO FIRE DAMAGE TO CAR DECK/AFT PART OF THE VESSEL.

SHE WILL BE REPAIRED AT A KOREAN YARD TO BE NOMINATED.

THE REPAIR WORKS ARE ESTIMATED TO TAKE ABT 6 – 7 MONTHS.

DELIVERY WILL THEN TAKE PLACE ONCE THE REPAIR WORKS ARE FULLY COMPLETED.

BEST OFFERS INVITED BASIS REPAIRS COMPLETED.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ομορφούλι φαίνεται αν και αρκετά κουτί.....Με λίγα ξηλώματα, ένα όμορφο μεγάλο φουγάρο και μια νέα πρύμνη θα μετατραπεί από ένα κουτάκι σε αρκετά όμορφο σκαρί....

Από ότι βλέπω έχει ξεχωριστό καταπέλτη για το πάνω γκαράζ σαν το ιονιαν σταρ και 114 μέτρα μήκος που το κάνουν ότι πρέπει και για Κυκλάδες, για βραδινό παροναξία τύπου ροδάνθη την τελευταία χρονιά, ή ενδεχομένως και για άγονες εκτός από τη Ζάκυνθο.....αυτό λόγω των κρεβατιών που διαθέτει.....

Και του 1998 παρακαλώ, θα είναι από τα πιο νέα πλοία στα νερά μας......

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιορο του λεβαντε θα μετονομαστει (αν δεν εχει μετονομαστει ηδη). ανθρωποι της νεας πλοιοκτησιας ειναι πανω, αλλα ακομη δεν εχουν γινει εργασιες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο την στιγμη που ειναι ετσι(χωρις να εχουν επισκευαστει οι φθορες απο την πυρκαγια)δεν νομιζω να το δουμε να κανει δρομολογια στο Ιονιο πριν το επομενο καλοκαιρι.Αυτο που εχει ενδιαφερον,προς το παρον,ειναι αν θα το μετασκευασουν εκει η εδω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι δυνατόν σε αυτή την κατάσταση που είναι, θεωρητικά, να πλεύσει από την Κορέα ως την Ελλάδα αυτοδύναμο χωρίς να επισκευαστεί; Ρωτάω γιατί θεωρώ δύσκολο η φωτιά , ειδικά σε τέτοια έκταση, να μην έχει επηρεάσει το πλοίο καθόλου μηχανικά........

Edited by giorgos_249

Share this post


Link to post
Share on other sites

παντως οι πρωτες πλεροφοριες ελεγαν οτι θα επισκευαστει εκει (τουλαχιστον οσον αφορα το μηχανολογικο και ελασματουργικο μερος)

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα τελευταια νεα λενε οτι καποια ατομα (κυριως ζακυνθινοι) που ειχαν παει στο πλοιο (πληρωμα κλπ) εχουν επιστρεψει και γενικως δεν προχωρα τπτ.

αν καποιος που γνωριζει μπορει να μας φωτισει και να επιβεβαιωσει ή να διαψευσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το παπορι εδωσε στιγμα στο ais πριν 6 μερες στα ναυπηγεια COSCO(καπως ετσι λεγονται),σε ενα νησακι νοτιoανατολικα της Σαγκαης.Νομιζω μαλιστα οτι στο ιδιο ναυπηγειο ειχε παει και το PRINCESS T(και ναι ειναι το ιδιο ναυπηγειο).

Edited by NHSOS XIOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα τελευταια νεα λενε οτι καποια ατομα (κυριως ζακυνθινοι) που ειχαν παει στο πλοιο (πληρωμα κλπ) εχουν επιστρεψει και γενικως δεν προχωρα τπτ.

αληθες κατα το ημισυ. οντως καποια (και οχι ολα B) ) ατομα επεστρεψαν, αλλα οπως ειδαμε οι εργασιες προχωρουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα τελευταια νεα παντως το θελουν να συνεχιζει τις επισκευες του κανονικα. Βεβαια πρεπει να γινονται ολα με ρυθμους χελωνας. Για να δουμε τι θα γινει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

κυκλοφορει οτι το κοστος του ολου project (αγορα και ανακατασκευη) θα υπερβει τα €15εκ.

απο "κυκλους" τις πλοιοκτησιας διαρρεει οτι εξεταζεται σοβαρα το ενδεχομενο αγορας και δευτερου πλοιου. τωρα αυτο αληθεια ειναι, "στοχευμενη" διαρροη για να προσελκυσθουν μεταφορικες ειναι θα φανει

ΥΓ: ακομη δεν ξερουμε το εμπορικο σημα της εταιρειας. ξερουμε το αφεντικο αλλα οχι το brandname

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα τελευταια που ειχαν ακουστει ειναι οτι θα ερθει κατα τον ιουνιο.

κινα ειναι και δουλευουν αρκετοι ελληνες εκει (ναυπηγοι κλπ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×