Jump to content
Shipfriends

Indigo I (IMO 8716966)


Recommended Posts

On 2/2/2010 at 7:14 PM, proud_ionian said:

το ro ro MAIOR με σημαια ιταλιας βολοδερνει στα μερη μας. απο το σαββατο γυροφερνει. σκ ραδα, σημερα το μεσημερι το ειδα στο 13 στις αγκυρες, μετα πρεπει να ξαναβγηκε. συμπαθητικουλι. μοιαζει με το marin λιγο.

την προηγουμενη εβδομαδα, το ειχε παρει το ματι μου στο AIS οξω απο την Λευκιμμη.

Tο Ro-ro/container Carrier MAIOR βλέπω να ...ματα-βολοδέρνει εδώ και λίγες ημέρες στο Ιόνιο. Ξεκίνησε χαράματα Μεγάλης Παρασκευής από το Μονφαλκόνε της Ιταλίας με αναγραφόμενο προορισμό την Βηρυττό. Μεγάλο Σάββατο έφθασε στην Κέρκυρα όπου και αγκυροβόλησε για τρεις ημέρες στον όρμο της Λευκίμμης (αφού ενδιάμεσα κατέβηκε μέχρι βόρεια των Παξών αλλά ξαναεπέστρεψε στην Λευκίμμη). Σήμερα έφυγε από την Κέρκυρα, αλλά και πάλι διέκοψε το ταξίδι του και απόψε το βρίσκουμε αρόδου έξω από το λιμάνι της Σάμης στην Κεφαλονιά.

Το MAIOR (ΙΜΟ 8716966) έχει κατασκευαστεί το 1990 στην Ιταλία (Cantieri Navali Visentini, Porto Viro), και ανήκει στην Visentini Giovanni Transporti με έδρα το Μιλάνο. Παρακάτω, σε μία φωτογραφία όξω από την Πάτρα, το 2010, την ίδια χρονική περίοδο που το είχε δει και ο proud,

ShipSpotting.com

http://cdn2.shipspotting.com/photos/small/6/1/0/1438016.jpg

© nikos nikolaou

αλλά και σε άλλες από το λιμάνι της Πάτρας, και πάλι τον Φεβρουάριο του 2010.

Edited by Nick the Greek
ταγκ
Link to comment
Share on other sites

Και το .....tour στα νησιά του Ιονίου συνεχίζεται.

Μετά την Κέρκυρα και την Κεφαλονιά, σειρά πήρε η Ζάκυνθος. Γύρω στις εννιά σήμερα το πρωί το MAIOR έφυγε από την Σάμη, και κατά τις έντεκα αγκυροβόλησε ανατολικά της Ζακύνθου όπου και παραμένει τουλάχιστον μέχρι και αυτήν την ώρα.

Έτσι όπως πάει, το κόβω να φτάνει στην Βηρυττό κατά τον δεκαπενταύγουστο.....

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

...και σήμερα από νωρίς το πρωί στην Κρήτη, και πάλι αρόδου, στα ανοιχτά του Ηρακλείου. :D

Αν επρόκειτο περί κρουαζιέρας, θα ήταν σίγουρα καλοσχεδιασμένη (Κέρκυρα - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος - Ηράκλειο). Να υπενθυμίσουμε δε ότι δεν έχει πιάσει βέβαια σε κανένα λιμάνι, ώστε να μπορούσαμε να μιλήσουμε για κάποια φόρτωση - εκφόρτωση - ανεφοδιασμό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοιο πρεπει να βρηκε καποιο ναυλο μιας και στο AIS φαινονται καποιες προσεγγισεις στη Βυρητο και στο Μπαρι ενω τωρα κατευθυνεται προς τη Σικελια.

Και μια φωτο απο την επισκεψη του στην Πατρα το 2010

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το πλοίο φαίνεται όλο το καλοκαίρι να κάνει δρομολόγια μεταξύ διαφόρων ιταλικών λιμανιών και της Βηρυττού, όπου και κατευθύνεται αυτήν τη στιγμή. Ravenna, Sant' Antiocho, Catania, Livorno, Civitavecchia μερικές μόνο από τις προσεγγίσεις του στην Ιταλία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Τελικά έστω και ετεροχρονισμένα λύνεται το μυστήριο του "περίεργου" προγράμματος προσεγγίσεων του συγκεκριμένου ρορο. Το πλοίο είναι σε μακροχρόνια ναύλωση από το ιταλικό ΥΕΘΑ και φυσικά εκτελεί πλόες που καλύπτουν τις ανάγκες του συγκεκριμένου φορέα, ή ακόμα και του ΝΑΤΟ, φαντάζομαι. Για να πάρουμε μια γεύση, από τις 24 Ιανουαρίου και μετά, έχει πιάσει κατά σειρά σε Sant' Antioco - Savona - Civitavecchia - Gioia Tauro - Ortona, και -μετά από 2ήμερο κρύψιμο κοντά στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης λόγω καιρού- στην Αλεξανδρέτα(Iskenderun). Αυτήν τη στιγμή είναι αγκυροβολημένο στη ράδα της Antalya(συμπαθάτε με, δεν ξέρω το ελληνικό όνομα).

 

Εδώ το βλέπουμε δεμένο στο μικρό λιμάνι του Sant' Antioco στη Σαρδηνία, που φαίνεται να είναι και η αφετηρία του τις περισσότερες φορές.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Οι προσεγγίσεις του πλοίου τους τελευταίους μήνες περιλαμβάνουν με χρονική σειρά τα λιμάνια Gioia Tauro - Genova - Piombino - Augusta - Iskenderun - Monfalcone - Gioia Tauro - Savona και ξανά Gioia Tauro, όπου και το πλοίο παραμένει δεμένο από τις 30 Ιουνίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το πλοίο τους τελευταίους 3 μήνες εξακολουθεί να αλωνίζει την ανατολική Μεσόγειο: Gioia Tauro - Βηρυττός - Augusta - Civitavecchia - Messina - Monfalcone - Arbatax - Livorno - Gioia Tauro - Salerno - Sant' Antioco - Livorno - Augusta -  Βηρυττός - Civitaveccia - Piombino - Iskenderun - Augusta - Piombino - Civitavecchia και τις τελευταίες ημέρες στο Cagliari.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πίσω στη Μεσόγειο το πλοίο, πέρασε το Κανάλι του Malrboro στις 7 του μήνα και θα φτάσει στη Savona στις 17. Οι 10 μέρες δικαιολογούνται από το ότι το πλοίο πέρασε 5 μέρες νομίζω κρυμένο στη μπότα της Ιταλίας, μέχρι να περάσει η τελευταία κακοκαιρία. Βλέποντας πόσο συχνά συμβαίνει αυτό, είναι αξιοπερίεργο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με το Ship2Shore η Visentini πούλησε το πλοίο, χωρίς να είναι γνωστό ακόμα που. Ίσως γι αυτό τον τελευταίο καιρό έχει ξεμείνει στη Gioia Tauro, για αλλαγή πλοιοκτησίας.

Link to comment
Share on other sites

Νέο του όνομα το Indigo 1, με σημαία Παναμά. Χωρίς περισσότερα στοιχεία πρός το παρόν για τον αγοραστή το πλοίο έφυγε από τη Gioia Tauro με γενική κατεύθυνση Γιβραλτάρ, σύμφωνα με το Marine Traffic

Link to comment
Share on other sites

Απο το όνομα που έγραψες,μάλλον σε κάποια γραμμή στην Ινδία θα δουλέψει...και όχι διαλυτήρια :) 

Οσον αφορά τη γραμμή,δε μπορώ να την επιβεβαιώσω ακόμα γιατι δε μου κολλάνε τα βυθίσματα του πλοίου

 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έφυγε την περασμένη Παρασκευή από την Gioia Tauro και μάλλον σέρνεται στα 10-11 μίλια(αν δεν είχε και καμιά αβαρία γιατί το σήμα του AIS είχε χαθεί 2-3 ημέρες) γιατί το Γιβραλτάρ το πέρασε μόλις πριν λίγη ώρα. Προορισμός φαίνεται να είναι το Montevideo της Ουρουγουάης. Δεν ξέρω αν αυτό είχες στο μυαλό σου, Πέτρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 6 months later...

Μεγάλη επιτυχία η αγορά του, οι πλοιοκτήτες του χτίζουν θησαυροφυλάκιο σαν του Σκρούτζ για να κολυμπήσουν στα λεφτά:D. Ακόμη στην άγκυρα στο Montevideo το βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αρχίζουμε σιγά-σιγά να έχουμε μια εικόνα του τι γίνεται με το πλοίο, αυτό εδώ το άρθρο που απευθύνεται μόνο σε Ισπανόφωνους, έχει πολλά στοιχεία. Σε ελεύθερη μετάφρα λοιπόν: 

 

Ο λόγος που βρέθηκε το βαπόρι εκεί που βρέθηκε, ήταν η πρόθεση των πλοιοκτητών του να ξεκινήσουν μια σύνδεση μεταξύ Juan Lacaze(Ουρουγουάη) και Buenos Aires(Αργεντινή), να διασχίζει δηλαδή το πλοίο το δέλτα του Rio de La Plata. Πλήν όμως αυτό το σχέδιο ναυάγησε πρίν καν υλοποιηθεί, και ο λόγος σύμφωνα με το άρθρο είναι -μια ακόμη- οικονομική κρίση σε αυτό το απέραντο μπο.... έεεεε φρενοκομείο που λέγεται Αργεντινή. Οπότε οι πλοιοκτήτες έμειναν με το ρορό στο χέρι:D και το παρκάρησαν στο αγκυροβόλιο του Μοντεβιδέο για να το βλέπουν όταν κάνουν βεγκέρα. 

 

Κάπου εδώ μπαίνουν στη μέση οι Βραζιλιάνοι(άλλοι πολύ σοβαροί επιχειρηματίες) της διπλανής πολιτείας του Rio Grande do Sul που συνορεύει με την Ουρουγουάη. Τα λιμάνια λοιπόν του Porto Alegre αλλά και του Rio Grande θα ήθελαν μια σύνδεση είτε με το Buenos Aires, είτε με το terminal της Euroamerica στην Campana, είτε με το Zarate, τα δύο τελευταία είναι λιμάνια ψηλότερα επάνω στο ποτάμι. Γι αυτό το σκοπό ο πρεσβευτής της Βραζιλίας στο Μοντεβιδέο και ο κυβερνήτης του Rio Grande do Sul, έκαναν επίσημη επίσκεψη στο Μοντεβιδέο στις 21 και 22 Αυγούστου και συνάντησαν τους πλοιοκτήτες αλλά και κάμποσους Ουρουγουανούς επίσημους, μέχρι και τον Πρόεδρο της χώρας.  

 

Αποτέλεσμα δεν είχαμε, όλοι συμφωνούν πως το πλοίο είναι ιδανικό λόγω μεγέθους για τη συγκεκριμένη δουλειά, πλήν όμως και ο πλοιοκτήτης θέλει να δεί τα pesos:D να πέφτουν πρίν δεσμευτεί σε κάτι. Το εγχείρημα όπως σχολίασε δεν είναι εύκολο αλλά δεν είναι και αδύνατο. Για κάποιον λόγο οι Βραζιλιάνοι θέλουν να κάνουν business όμως, το άρθρο αναφέρει πως υπάρχει σκέψη ακόμη και για σύνδεση με τη Χιλή. Τέλος πάντων φαίνεται να υπάρχει καποιου είδους κίνητικότητα στην περιοχή, να δούμε αν τελικά θα καταλήξει σε δραστηριοποίηση του πλοίου.  

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία των τελευταίων ετών συμπλήρωσε 2 χρόνια στην Ουρουγουάη πρίν λίγες μέρες. Το AIS του εκπεμπει κανονικότατα παρά το γεγονός ότι τα τελευταία 2 χρόνια δεν έχει κάνει ούτε ένα εμπορικό δρομολόγιο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...