Jump to content
Shipfriends

USS Enterprise (CVΝ-65)


Recommended Posts

Μάλλον η επίσκεψη του αεροπλανοφόρου USS Enterprise στο Πειραιά, είναι η αιτία που όταν χθες τα δυο αμφίδρομα στο λιμάνι του Πειραιά (μέσα στα γκαράζ αμφίδρομων είχαν τοποθετήσει πλαστικές δεξαμενές). Η Ελληνική Ακτοφυλακή έχει ορίσει κάποια στίγματα για απαγόρευση θαλάσσιας κυκλοφορίας σκαφών από την 28-03-12 και από ώρα 06:00 μέχρι την 31-03-12 και ώρα 12:00. Ενώ σε αυτή τη περιοχή είναι εκτός από το αμφίδρομα, ένα ρυμουλκό και μια υδροφόρο.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά τιμή μας και καμάρι μας που ένας τέτοιος θρύλος βρίσκεται για επίσκεψη στα νερά μας. Κρίμα που δεν μπορεί να είναι ανοιχτό για το κοινό.

Και ορισμένες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες εδώ: http://www.zougla.gr/greece/article/agirovolimeno-aeroplanoforo-ston-faliriko-ormo

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον η επίσκεψη του αεροπλανοφόρου USS Enterprise στο Πειραιά, είναι η αιτία που όταν χθες τα δυο αμφίδρομα στο λιμάνι του Πειραιά (μέσα στα γκαράζ αμφίδρομων είχαν τοποθετήσει πλαστικές δεξαμενές).

Επιβεβαιώνεται. Κατεβαίνοντας σήμερα από εθνική οδό, είδα το αεροπλανοφόρο (περίπου στο ύψος του ΣΕΦ), με τα δύο αμφίπλωρα δεμένα δίπλα του. Καταπληκτική εικόνα, αλλά δυστυχώς οι φωτογραφικές ήταν στο σάκκο τους, εν μέσω άλλων αποσκευών στο πορτμπαγκάζ.

Κατά τα άλλα, μήπως μπορείς Παναγία μου να γίνεις λίγο πιό σαφής ??? Τι εννοείς όταν λες "μέσα στα γκαράζ αμφίδρομων είχαν τοποθετήσει πλαστικές δεξαμενές" ???

Link to comment
Share on other sites

Είχε λιγοστέψει αρκετά το φώς, αλλά τα δύο αμφίδρομα κλολλημένα στην αριστερά μπάντα του θηρίου και η μία φρεγάτα (ή αντιτορπιλλικό) συνοδείας και το ίδιο το θεριό, διακρίνονται.

Αυτά που δεν διακρίνονται είναι το πλωτό περιπολικό του ΛΣ, στα αριστερά, και δύο τρία φουσκωτά (του ΛΣ επίσης) που πηγαινοέρχονται.

Link to comment
Share on other sites

Κατά τα άλλα, μήπως μπορείς Παναγία μου να γίνεις λίγο πιό σαφής ??? Τι εννοείς όταν λες "μέσα στα γκαράζ αμφίδρομων είχαν τοποθετήσει πλαστικές δεξαμενές" ???

Όταν λέω δεξαμενές νερού εννοώ κάτι σαν αυτά. Είχαν τοποθετηθεί μέσα στο γκαράζ με τη βοήθεια του γερανού και πρέπει να ήταν δεμένα στις μάπες

Link to comment
Share on other sites

Έφυγε αργά-αργά γύρω στις 09.30 και ενώ ήδη είχε προηγηθεί ο ανεφοδιασμός του με καύσιμα (μου φαίνεται Aegean ήταν η τσιμινιέρα του εφοδιαστικού). Πριν από τρία τέταρτα είχε φύγει το συνοδευτικό (φρεγάτα; Α/Τ; ). Ταυτόχρονα έληξε και ο συναγερμός των πλωτών του ΛΣ που επέστρεψαν στον Πειραιά, μπροστά από το Αρχηγείο του ΛΣ-ΕΛΛ.ΑΚΤ.

Όσον για τις δεξαμενές (που είναι όπως αυτές που πακτώνονται στα πρατήρια καυσίμων), είχαν πιό πεζό σκοπό, από το σβήσιμο της δίψας των πληρωμάτων τoυ US Navy, με νερό του Μόρνου. Τα δύο αμφίπλωρα που τις έφεραν πίσω στο λιμάνι, ήταν γεμάτα βυτιοφόρα που τις άδειαζαν, ενώ όλος ο χώρος ευωδίαζε ;) (δεν φυσάει κι' όλας, δράμα). Μιά μπάριζα που επίσης ξεκόλλησε τελευταία από το αεροπλανοφόρο και πήγαινε προς Ψυττάλεια, όλο και κάτι παρόμοιο θα μετέφερε.

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Πριν από τρία τέταρτα είχε φύγει το συνοδευτικό (φρεγάτα; Α/Τ; ).

Σύμφωνα με το shipspotting, το συνοδευτικό ήταν το USS Vicksburg (CG-69) που πράγματι ο τύπος του είναι λίγο δυσδιάκριτος, για Α/Τ ξεκίνησε και μάλλον φρεγάτα κατέληξε.

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ξεφορτωνε τις δεξαμενες μεχρι τις 5 το απογευμα.Στη συνεχεια αναχωρησε και αυτο σιγα σιγα,ενω οι αδειες δεξαμενες φορτωνωνταν σε φορτηγα

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το shipspotting, το συνοδευτικό ήταν το USS Vicksburg (CG-69) που πράγματι ο τύπος του είναι λίγο δυσδιάκριτος, για Α/Τ ξεκίνησε και μάλλον φρεγάτα κατέληξε.

Φίλε ΝΗΡΕΑ επειδή μ' αρέσουν τα πολεμικά πλοία και ειδικά η κλάση Ticonderoga που ανήκει και το Vicksburg, αυτά δεν είναι ούτε αντιτορπιλλικά, ούτε και φρεγάτες, αλλά καταδρομικά κατευθυνομένων βλημάτων, εξ' ου και το πρόθεμά τους ως CG και όχι DD ή FF...όλα τα λεφτά από άποψη τεχνολογίας επάνω σε αυτή την κλάση είναι το radar τύπου AEGIS που οι αισθητήρες του φαίνονται κάτω από την γέφυρα. Οπτικά πάντως θυμήζουν αρκετά την κλάση Spruance που είναι αντιτορπιλλικά αλλά αισθητά μικρότερα σε μέγεθος. Στα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του είναι πως ο τωρινός κυβερνήτης του υπηρέτησε ως αξιωματικός αντιδραστήρα στο πλοίο που συνοδεύει, το Enterprise...

http://www.vicksburg.navy.mil/

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, εξάλλου αυτό φαίνεται και στο link της wiki, απλώς κάπου τα μπέρδεψα στην προσπάθειά μου να τα ξεμπερδέψω. Και εάν δεν είσαι και τόσο σχετικός με τα πολεμικά, είναι εύκολο να τα μπερδέψεις, καθώς όσο εξελίσσεται η τεχνολογία, όλο και περισσότερο μοιάζουν όλα εξωτερικά και μόνον οι γνώστες μπορούν να καταλάβουν τις επιχειρησιακές διαφορές…μεταξύ ενός Α/Τ, μιας Φ/Γ και ενός καταδρομικού.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Big E είναι η τελευταία φορά που το βλέπουμε γενικά στην Ευρώπη. Αυτές τις μέρες πέρασε από το Πόρτσμουθ, και θα συνεχίσει το ταξίδι του για το ναύσταθμο της Βιρτζίνια όπου και θα αρχίσει ο παροπλισμός του. Εχει ήδη συμπλρώσει 50 χρόνια επιχειρησιακής ζωής και η κλάση του σιγά σιγά αποσύρεται...Η τελετή παροπλισμού θα γίνει τον Δεκέμβριο του 2012.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...