Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ σε Κάσο και Διαφάνι.

Χθες στις 20:45, η Λιμενική Αρχή Κάσου, ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ- Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθ. 06, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Πειραιάς * Θήρα * Ανάφη * Κάσος *Κάρπαθος * Διαφάνι * Χάλκη - Ρόδος), ότι η προσέγγιση στο λιμάνι της Κάσου ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και θα συνέχιζε για Κάρπαθο.

Στην Κάσο ανέμεναν προς επιβίβαση δύο (02) επιβάτες, ενώ θα αποβιβάζονταν επτά

(07) άτομα.

Στις 00:30 σήμερα, για τον ίδιο λόγο, το Ε/Γ- Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ», δεν προσέγγισε το

λιμάνι του Διαφανίου, όπου ανέμεναν δέκα (10) επιβάτες και θα αποβιβάζονταν

έξι (06) άτομα και το πλοίο συνέχισε για Χάλκη.

Η πληροφορία από το site του ΥΠΟΑΝ-ΥΠΠ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ενώ δεν είχε προσεγγίσει στη Κασο ούτε κατά το ανέβασμα.

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» στην Κάσο

Χθες, στις 12:40, η Λιμενική Αρχή Κάσου, ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ- Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθ. 06, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Ρόδος Χάλκη Διαφάνι Κάρπαθος Κάσος Ανάφη Θήρα Πειραιάς), ότι η προσέγγιση στο λιμάνι της Κάσου ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και θα συνέχιζε για Ανάφη.

Στην Κάσο ανέμεναν προς επιβίβαση δεκαεπτά (17) επιβάτες, ενώ θα αποβιβάζονταν είκοσι επτά (27) άτομα.

Έχει καταντήσει λιγάκι κουραστικό το θέμα των μη προσεγγίσεων του Πρεβελης στο λιμάνι της Κασου. Η ακαταλληλότητα του λιμανιού της Κασου αλλά και η δυσκολία του Πρεβελης στη μανούβρα εχεις συνεπεια τη ταλαιπωρια συχνα πυκνα των επιβατων

Link to comment
Share on other sites

Ενώ δεν είχε προσεγγίσει στη Κασο ούτε κατά το ανέβασμα.

Έχει καταντήσει λιγάκι κουραστικό το θέμα των μη προσεγγίσεων του Πρεβελης στο λιμάνι της Κασου. Η ακαταλληλότητα του λιμανιού της Κασου αλλά και η δυσκολία του Πρεβελης στη μανούβρα εχεις συνεπεια τη ταλαιπωρια συχνα πυκνα των επιβατων

Mα οταν φωναζαν οτι ετσι που πανε να κλεισουν το λιμανι δεν θα μπαινει το βαπορι ειχαν αδικο; Και ως συνηθως οι ντοπιοι νοιαστηκαν για τα καϊκια τους και οχι για το βαπορι μιας και εμαθαν να επαναπαυονται στο οτι ο καπετανιος θα το παλεψει και θα πιασει. Αρα ποιος φταιει;

Και οι ιδιοι που δεν ακουσαν αυτους που πραγματικα ηξεραν

Και οι Πλοιαρχοι που με τις συνεχεις υπερβασεις κατεστησαν "δεδομενο" και αυτονόητο το λαθος και επικινδυνο

Και η ΑΝΕΚ που εβαλε ενα εντελως λαθος καραβι να κανει μια λαθος γραμμη (σε σχεση με την ευελιξια του)

Και το κρατος που υπεκυψε στις πιεσεις αφενος των ντοπιων για να προστατευθουν τα καϊκια , αλλα και το οτι ακουσε τους "ειδικους" και οχι τους ειδικους. Οταν κληθηκε επι Παυλιδη ενας απο τους πιο εμπειρους Πλοιαρχους της γραμμης να πει τη γνωμη του για το σχεδιαζομενο λιμανι, ξεκαθαρα περιεγραψε αυτο που γινεται τωρα, οτι δηλαδη ειναι ακαταλληλο και επικινδυνο. Ο τοτε Υπουργος εδειξε να καταλαβαινει αλλα εδηλωσε θα πανε χαμενα τα κονδυλια δεν μπορυμε να το αλλαξουμε και ο "ειδικος" επιστημων επεπληξε τον Πλοιαρχο οτι δεν ξερει τι λεει αφου στο Λιβανο ο ιδιος εχει διαπρεψει..

Τελος σχολιων

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβώς έχουν τα πράγματα..

Σε καταλληλότητα ο μόνος λόγος που είναι κατάλληλο το βαπόρι είναι η χωρητικότητα του σε καμπίνες ειδικά που εξυπηρετούν πολύ καλα τη γραμμή. ΑΠο εκεί και ύστερα απο θέμα μανουβρας δε το συζητάμε, επίσης ρε παιδιά δεν είναι ευέλιτκο το βαπόρι και στα ωράρια του, δηλαδή αν καθυστερήσει σε ένα λιμάνι απο όλα αυτά που πηγαίνει δεν έχει τη δυνατότητα να αυξήση ταχύτητα ωστε να μή πάει η καθυστέρηση 6 ώρες όπως χθές.... Πιστεύω οτι με τόσα και δύσκολα λιμάνια έπρεπε να το είχαν σκεφτεί αυτό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Για το λιμάνι της κάσου δέν γνωρίζω αν έγινε σωστό η' λάθος , πάντως ο ''πρέβελης'' δυσκολεύετε να μανουβράρει για να δέσει, και στό λιμάνι τής σαντορίνης ,πού δένουν μέρα παρά μέρα τό ''bs1-2'' πολύ ποιό άνετα ,και είναι και 34 μέτρα μεγαλύτερα σε μήκος αν δέν κάνω λάθος ,από τόν ''πρέβελη''.Ειδικά με 7-8 bf νοτιοδυτικό είναι για ''highlights''.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα το περιμενα και αυτο οπως περιμενω κι αλλα (νεο λιμανι Τηνου, Καρλοβασι)

Παλι καλα που τα Κρητη εχουν γραμμη και ακομα δεν τα στελνει η ΑΝΕΚ στην Αγονη. Αν και εδω στελνει το Λισσος στη Λημνο.

Φιλε sunbird το μηκος στο λιμανι της Σαντορινης παιζει το μικροτερο ρολο. Το Πρεβελης ειναι ενα πλοιο με τη μιση και βγαλε ιπποδυναμη απο τα BS με 1 προπελακι που κι αυτο με την παροδο των χρονων ειναι για κλαματα, με ενα μικρο τιμονακι, με ασθενικο αναποδα... Με μπομπες που δε μπορεις να στηριχτεις πανω τους.

Ενω απο την αλλη εχουμε 2 πλοια με 2 τιμονια με τεραστια ιπποδυναμη και 2 προπελακια που ονειρευονται ολοι οι καπετανιοι του Αιγαιου

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα μου τα ταξίδια με τον Πρέβελη έχω παρατηρήσει κατά την αναχώρηση ότι αφού λύσει κάδους μένει σχέδον στάσιμο για 4-5 λεπτά μέχρις ότου αρχίσει να 'δουλεύει' κανονικά το πρόσω.Αργούν δηλαδή να πάρουν στροφές οι μηχανές.Αύτος ίσως είναι ο λόγος που το πλοίο αντιμετωπίζει όλα τα παραπάνω προβήματα.

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα μου τα ταξίδια με τον Πρέβελη έχω παρατηρήσει κατά την αναχώρηση ότι αφού λύσει κάδους μένει σχέδον στάσιμο για 4-5 λεπτά μέχρις ότου αρχίσει να 'δουλεύει' κανονικά το πρόσω.Αργούν δηλαδή να πάρουν στροφές οι μηχανές.Αύτος ίσως είναι ο λόγος που το πλοίο αντιμετωπίζει όλα τα παραπάνω προβήματα.

Εχω ταξιδέψει και εγώ με το βαπόρι και όντως πριν αρχίσει να κάνει πρόσω μένει για λίγα λεπτά στάσιμο.

ΧΘές όμως που ήρθε στο Ηράκλειο και βιαζόταν κι'ολας με το που έλυσε κάβους εξαφανίστηκε δεν ξεκίνησε απλά αμέσως....

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα μου τα ταξίδια με τον Πρέβελη έχω παρατηρήσει κατά την αναχώρηση ότι αφού λύσει κάδους μένει σχέδον στάσιμο για 4-5 λεπτά μέχρις ότου αρχίσει να 'δουλεύει' κανονικά το πρόσω.Αργούν δηλαδή να πάρουν στροφές οι μηχανές.Αύτος ίσως είναι ο λόγος που το πλοίο αντιμετωπίζει όλα τα παραπάνω προβήματα.

Επειδή σε όλα σχεδόν τα λιμάνια που πιάνει το πλοίο χρησιμοποιεί τις άγκυρες του, σας φαίνετε ότι μένει στάσιμο αφού λύσει. Απλά βιράρει τις άγκυρές του. Μια διαδικασία που παίρνει κάποια λεπτά μέχρι να γίνει. Δε πάιζει θέμα "αργοπορίας" των μηχανών του. Δε γίνεται κιόλας να παίζει τέτοιο θέμα σε οποιοδήποτε καράβι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ανέφερα παραπάνω το συσχέτισα με το γεγονός ότι το πλοιο προσκρούει συχνα σε ντόκους καθως και με την προσκρουση στη νησίδα έξω από το λιμάνι της Καρπαθου.Aρα το πρόβλημα είναι οι αργές μπόμπες?

YΓ:sorry αντι για κάβους έγραψα κάδους:P

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Aρα το πρόβλημα είναι οι αργές μπόμπες?

Όχι απαραίτητα. Το βιράρισμα της άγκυρας δεν είναι διαδικασία που τελειώνει σε 1-2 λεπτά. Εαν υποθετικά έχεις φουντάρει 4 κλειδιά (4 χ 27 μέτρα = 108 μέτρα καδένα), για να τα βιράρεις θέλεις ένα εύλογο χρονικό διάστημα (10λεπτο τουλάχιστον).

Link to comment
Share on other sites

ΑΠο εκεί και ύστερα απο θέμα μανουβρας δε το συζητάμε, επίσης ρε παιδιά δεν είναι ευέλιτκο το βαπόρι και στα ωράρια του, δηλαδή αν καθυστερήσει σε ένα λιμάνι απο όλα αυτά που πηγαίνει δεν έχει τη δυνατότητα να αυξήση ταχύτητα ωστε να μή πάει η καθυστέρηση 6 ώρες όπως χθές.... Πιστεύω οτι με τόσα και δύσκολα λιμάνια έπρεπε να το είχαν σκεφτεί αυτό το θέμα.

Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που το Πρεβελης κάνει τα δυο μεγάλα δρομολόγια της Κασοσκαρπαθιας (μέσω Κρήτης) και το ένα εξπρές δε έχει πολύ χρόνο, εάν καθυστερήσει για οποιοδήποτε λογο στο δρομολόγιο του, για να το καλύψει. Ίσως μια λύση θα ήταν ίσως να έκαναν τράμπα το ένα δρομολόγιο με το Ιεράπετρα Λ, που έχει σχεδόν 24 ώρες παραμονή στο Πειραιά τη Πέμπτη. Δηλαδή να κάνει το Πρεβελης το δεύτερο εξπρές δρομολόγιο της Κασοκαρπαθιας και το Ιεράπετρα Λ να κάνει το μεγάλο δρομολόγιο της Κασοκαρπαθιας (μέσω Κρήτης)

Link to comment
Share on other sites

Ίσως μια λύση θα ήταν ίσως να έκαναν τράμπα το ένα δρομολόγιο με το Ιεράπετρα Λ, που έχει σχεδόν 24 ώρες παραμονή στο Πειραιά τη Πέμπτη. Δηλαδή να κάνει το Πρεβελης το δεύτερο εξπρές δρομολόγιο της Κασοκαρπαθιας και το Ιεράπετρα Λ να κάνει το μεγάλο δρομολόγιο της Κασοκαρπαθιας (μέσω Κρήτης)

Πολύ σωστή η πρόταση του Panagia Ekatontapiliani. Ελπίζω να εξεταστεί από την ΑΝΕΚ γιατί το ΠΡΕΒΕΛΗΣ αν και καλό καράβι δεν είναι για τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που το Πρεβελης κάνει τα δυο μεγάλα δρομολόγια της Κασοσκαρπαθιας (μέσω Κρήτης) και το ένα εξπρές δε έχει πολύ χρόνο, εάν καθυστερήσει για οποιοδήποτε λογο στο δρομολόγιο του, για να το καλύψει. Ίσως μια λύση θα ήταν ίσως να έκαναν τράμπα το ένα δρομολόγιο με το Ιεράπετρα Λ, που έχει σχεδόν 24 ώρες παραμονή στο Πειραιά τη Πέμπτη. Δηλαδή να κάνει το Πρεβελης το δεύτερο εξπρές δρομολόγιο της Κασοκαρπαθιας και το Ιεράπετρα Λ να κάνει το μεγάλο δρομολόγιο της Κασοκαρπαθιας (μέσω Κρήτης)

EΡΩΤΗΣΗ,επι του σχετικου.Και οταν αλλαξει δρομολογια με το Ιεραπετρα,στους Λειψους ποιος θα το βαλει?Γιατι απ' οτι γνωριζω ο καπ-Βασιλης Πασχαλης,ελεγε οτι λογω βυθισματων, το παραπανω λιμανι,ΔΕΝ.....

Link to comment
Share on other sites

Ο φιλος παραπάνω δεν λεει να παει το ΠΡΕΒΕΛΗΣ σε ολα τα δρομολογια του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ .Απλος το ενα δρομολογιο που κανει το ΠΡΕΒΕΛΗΣ μεσω ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ να το κανει το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ και το ΠΡΕΒΕΛΗΣ να κανει το εξπρες Που δεν περναει απο ΗΡΑΚΛΕΙΟ και ειναι πιο γρηγορο .

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ξέρω ότι υπάρχει πρόβλημα με τα βυθίσματα στο λιμάνι των Λειψών, για αυτό είπα να κάνει μόνο τη τράμπα το ένα δρομολόγιο της Κασοκαρπαθιας (μέσω Ηρακλείου) με το εξπρές δρομολόγιο του της Κασοκαρπαθιας του Ιεράπετρα Λ

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη φορά δε μπόρεσε να προσεγγίσει το ΠΡΕΒΕΛΗΣ στο Διαφάνι Καρπάθου

Σήμερα, στις 04:35, η Λιμενική Αρχή Διαφανίου Καρπάθου, ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθ. 06, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Ρόδος Χάλκη Διαφάνι Κάρπαθος Κάσος Ανάφη Θήρα Πειραιάς), ότι η προσέγγιση στο λιμάνι του Διαφανίου ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και θα συνέχιζε για Κάρπαθο.

Στο Διαφάνι ανέμεναν οκτώ (08) επιβάτες, ενώ θα αποβιβάζονταν σαράντα επτά (47) άτομα, που τελικά αποβιβάσθηκαν στο λιμάνι της Καρπάθου.

Πηγή: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Link to comment
Share on other sites

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ-Ο/Γ ¨ΠΡΕΒΕΛΗΣ¨ στη Μήλο

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Τη Μεγάλη Τέταρτη, στις 16:35, η Λιμενική Αρχή Μήλου, ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ- Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθ. 06, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Ηράκλειο – Θήρα – Μήλος – Πειραιάς), ότι η προσέγγιση στο λιμάνι της Μήλου ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και θα συνέχιζε για Πειραιά.

Στην Μήλο, ανέμεναν τριάντα τρεις (33) επιβάτες, οι οποίοι εξυπηρετήθηκαν από άλλο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο της γραμμής, που αναχώρησε στις 17:30, ενώ σαράντα έξι (46) επιβάτες, με προορισμό τη Μήλο, αναμένεται να προωθηθούν με το δρομολόγιο του ίδιου πλοίου από Πειραιά, στις 23:59.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάτι πουλάκια από τα νησιά που εξυπηρετεί το Πρεβελης μου ανάφεραν ότι το πλοίο ότι θα δέσει για λίγες ήμερες στο τέλος Απρίλιου, ο λόγος μάλλον είναι ότι θα πάει για δεξαμενισμό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω ποτε εγινε αλλα στο τελευταιο deck του βαποριου εχουν τοποθετησει φωτα σε μπλε χρωμα τα οποια το κανουν να ξεχωριζει οταν το βλεπεις το βραδυ.

Δυστυχως δεν εχω φωτογραφια για να το δειτε αλλα εμενα μου αρεσε αρκετα το αισθητικο αποτελεσμα

Link to comment
Share on other sites

Ταλαιπωρία για 112 επιβάτες του «Πρέβελης», το οποίο απέπλευσε με καθυστέρηση μίας περίπου ώρας για την Σητεία, μετά την πρόσκρουση στον προβλήτα του λιμανιού της Κάσου, κατά τη διάρκεια του κατάπλου.

Το περιστατικό συνέβη στις 2:50, την ώρα που μέσα στο «Πρέβελης» υπήρχαν 99 επιβάτες, κανείς από τους οποίους δεν τραυματίστηκε. Από την πρόσκρουση προκλήθηκε απόξεση του εξωτερικού χρωματισμού του ζωναριού του πλοίου, περίπου 1,5 μέτρο πάνω από την ίσαλο γραμμή.

Μετά τη σχετική έγκριση, 112 άτομα επιβιβάστηκαν στο πλοίο, το οποίο αναχώρησε στις 4:10 για Σητεία, Ηράκλειο, Θήρα, Μήλο και Πειραιά.

πηγη:http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=126520&cid=4

Link to comment
Share on other sites

Και στο λιμάνι του Αθηνίου, στην Σαντορίνη προσέκρουσε σήμερα το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Πρέβελης». Το πλοίο προσέκρουσε ελαφρά στο λιμάνι με τη δεξιά πλευρά και σε ύψος 1,70μ. από την ίσαλο γραμμή στις 16:10 το απόγευμα.

Το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος - Σητεία - Ηράκλειο - Θήρα - Μήλος - Πειραιάς, με 138 επιβάτες, οι οποίοι είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Στις 17:50 και κατόπιν σχετικής έγκρισης, το πλοίο απέπλευσε για τη συνέχιση του ταξιδιού του, με 12 επιβάτες για Μήλο και 171 επιβάτες για Πειραιά.

zougla.gr

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα να δυσφημείται έτσι το καράβι αυτό. Είναι παντελώς ακατάλληλο για τα λιμάνια που προσεγγίζει και του ΄βγαίνει το όνομα΄ΑΔΙΚΑ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...