Jump to content
Shipfriends

Kούρος (IMO 6825945)


Recommended Posts

στην λίστα των εφοδιαστικών της EKO (παλαιότερα και νεότερα), θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και το Kούρος (IMO 6825945) που τουλάχιστον πριν δυόμισι χρόνια δούλευε για την εταιρεία.

1_Kouros_in_Perama_24-05-09.JPG

Kατασκευασμένο το 1968 στην Dανία (Aarhus Flydedok, Aarhus).

προηγούμενα ονόματα : Teglholmen (1968), Ebba Wonsild (1980), Patsy (1993). Fέρει το σημερινό του όνομα και Eλληνική σημαία από 1/1/2005, και ανήκε έκτοτε μέχρι και πριν λίγο καιρό στην εταιρεία Thalassia Avra Shipping, ενώ πλέον φέρεται να ανήκει στην εταιρεία Kallina NE, αμφότερες με έδρα τον πειραιά.

Tο τελευταίο του στίγμα στο AIS ήταν πριν ένα ολόκληρο χρόνο (15/2/2011), και τουλάχιστον τους τελευταίους μήνες το καραβάκι βρίσκεται δεμένο δίπλα στο μώλο των καυσίμων στο πέραμα, στην περιοχή που δένουν τα εφοδιαστικά της ETEKA και της Agia Zoni SC.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Oμορφο πλοιαράκι και επίσης όμορφη φωτο! Oντως το πλοιο βρίσκεται στο σημείο που ανέφερες, αλλά είναι πολύ δύσκολο να το διακρίνεις (από την πλευρά της Sαλαμίνας τουλάχιστον) μιας και γίνεται ενας σχετικός... χαμός από ανεφοδιαστικά! H κατασκευή που έχει στην κουβέρτα του είναι κάποιος καταπέλτης, όπως στα MAISTROS και JET X?

Link to comment
Share on other sites

Oπως τα λέει ο express skiathos, και επίσης σχετική αναφορά έχει κάνει εδώ ο φίλος kyr1.

Nα προσθέσω βέβαια μιας και το αμέλησα, ότι η πράγματι όμορφη φωτό είναι του Panagia Ekatontapiliani από την gallery του φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

Tακτικος θαμωνας στην Mυτιληνη την τελευταια 5ετια μιας και ερχοταν συνηθως μια με δυο φορες τη βδομαδα.καποιες φορες μαλιστα την εβγαζε στη ραδα εξω απο το λιμανι αφου δεν υπηρχαν ελευθερες θεσεις

το εχουμε και εν πλω ενω στην παρακατω φωτο απο τη ραδα της μυτιληνης φαινεται καθαρα και ο καταπελτης

gallery_1819_22_556202.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Tο τελευταίο του στίγμα στο AIS ήταν πριν ένα ολόκληρο χρόνο (15/2/2011), και τουλάχιστον τους τελευταίους μήνες το καραβάκι βρίσκεται δεμένο δίπλα στο μώλο των καυσίμων στο πέραμα, στην περιοχή που δένουν τα εφοδιαστικά της ETEKA και της Agia Zoni SC.

Ένα + χρόνο μετά τον παροπλισμό στο Πέραμα, το πλοίο φαίνεται να επαναδραστηριοποιείται. Αυτές τις ημέρες είναι τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο Καραγεώργη του Περάματος όπου φρεσκάρεται και ...καλλωπίζεται.

gallery_2102_22_48977.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αμ δε......

Παρ' όλο το βάψιμο, το φρεσκάρισμα και την συντήρηση, το πλοίο επέστρεψε και πάλι στη ντάνα με τα πλοία της ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ, στην ίδια ακριβώς θέση όπου και βρισκόταν παροπλισμένο τον τελευταίο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κάποια στιγμή πριν από 2 χρόνια περίπου γλύτωσε στην κυριολεξία από του Χάρου τα δόντια καθώς βάσιμες πληροφορίες το ήθελαν να πηγαίνει για σκραπ. Τελικά μάλλον τη γλύτωσε. Μέχρι το πέρας της ναύλωσής του βρισκόταν σε ξεκάθαρα (επιεικώς) κακή κατάσταση το accomodation, ενώ τα αμπάρια και οι γραμμές άφηναν βάσιμες υπόνοιες ακόμα και σε άσχετους για την ολόσωστη και απροβλημάτιστη χρήση τους, δεν ξέρω μηχανικά πως έστεκε (αν και φανταζομαι) ειλικρινά πίστευα (και ευχόμουν) ο επόμενός του σταθμός να είναι κάποιο διαλυτήριο. Αμ δε ! :P Γενικά οι παροικούντες και οι πέριξ του πλοίου είχαμε δει πολλά και είχαμε καταλάβει ακόμα περισσότερα. ;) Ήρωας ένας γραμματικός που ειχε περάσει από εκεί (δεν ξέρω αν είναι ακόμα μέσα) σπίρτο, χάρη σε αυτόν, πιστεύω, γινόντουσαν απροβλημάτιστα οι φορτώσεις χωρίς παρατράγουδα. Για να δούμε από δω και μπρος τι ρόλος του επιφυλάσσεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Νομιζω οτι ολοι μας εχουμε την εντυπωση μας οτι το πλοιο πουληθηκε για αυτο αλλαξε ονομα και σημαια. Αλλα εαν ειναι αληθεια αυτα που ακουσα προσφατα το πλοιο ακομα εχει σχεση με την εταιρεια του που ανηκε στην Ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Το πρώην Κούρος, πρώην Africa Power (θράσσος) μετονομάστηκε πλέον σε  Rica με σημαία Togo. Αν όταν στην Ελλάδα ήταν κάπως, τώρα δε θέλω να σκέφτομαι πως είναι.

Link to comment
Share on other sites

Δε φαίνεται να έχει επισήμως αποδημήσει εις Κύριον, αλλά η μετονομασία σε Rica και το γεγονός ότι το AIS είναι κλειστό από το 2013, νομίζω μας κάνει να πιάνουμε το υπονοούμενο, που έλεγε κι ο πρόεδρος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Διάλογος τρελλού-κουφού aka επιθεωρητή- της αφεντιάς μου δηλαδή😊- γραμματικού:

-Καπτα τάδε ( ας τον πουμε Στέλιο, έτσι χαριν γουστου), έχεις σχεδόν πατήσει μπάλα και έχεις ακόμα δυο φορτία με τοσα κυβικά να πάρεις.

-Ε καλά 😋, τράβα πλώρα, μπροστά απο τα κουβούσια εκει;;;

-Ναι;

-Ε εκεί έχει μια βάνα, άνοιξέ την!

-Τι ειναι αυτή η βάνα;;

-Αδειάζει το φορπίκ (όπως το γράφω😊).

-Καλά....Κάπτα Στέλιοοοοοοοοο!

-Έλαααααα!

-Εντάξει την άνοιξα!

-Ε καλά μωρέ! Και τι μου το λες;;; 

-Μα αυτό δεν αδειάζει, κατουράει! 

-Και;;;;

-Τι και μωρέ;; σου λέω πατάς μπάλα!

-Ε και;; μέχρι να φύγουμε για το ταξίδι θα έχω ξεπατήσει!!!

-Μωρέ μεχρι να φύγεις αντε να δεχτώ ότι θα έχεις ξεπατήσει (που αμφιβάλλω) απο το ντόκο πως θα φύγεις μου λες;;;

-Μη σκας!

-Εγώ να σκάσω;; εσείς θα φάτε πρόστιμο!

-Ρε μη σκάς σου λέω!

-Καλά, βάλε αντλία να αδειάζει πιο γρήγορα το φορπικ ρε παιδί μου!

-Τι να βάλω;;

-Αντλία!

-Τι να βαλω;;;;😋

-Άσε κατάλαβα!

Όλα αυτά σε ενα πλοίο που όντας φορτωμένο η θάλασσα έγλυφε την κουβέρτα. Ειδικά δε αν είχε εναν ελαφρύ κυματισμό στο λιμάνι και ήθελες να κινηθείς έπρεπε να δράσεις στρατηγικά για να μην μπανιαριστείς!

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...