Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αυτή τη στιγμή η γραμμή του Σαρωνικού έχει πολύ μεγάλη πτώση σε κίνηση, για παράδειγμα τέτοια περίοδο παλιότερα Παρασκευή απόγευμα τα πλοία γέμιζαν ενώ τώρα παίρνουν 20 ΙΧ και ευχαριστημένοι είναι.

Όλα τα πλοία είναι προς πώληση, εάν βρεθεί το κατάλληλο τίμημα και από τη στιγμή που βρέθηκε το κατάλληλο τίμημα (μεγαλύτερο από τη τιμή αγοράς), ήταν εύλογο να πουληθεί. Προς το παρόν δεν υπάρχει σκέψη για αμεση αντικατασταση του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως οι δηλώσεις του Λεφάκη δίνουν ξεκάθαρη απάντηση στo ερώτημα του proud:

Nova Ferries αναγκάστηκε να πουλήσει το συγκεκριμένο πλοίο καθώς δεν μπορούσε να αντέξει στη συγκεκριμένη γραμμή. Ήταν πολή δύσκολο εώς και αδύνατο να αποσβεσθεί ένα τέτοιο νεότευκτο πλοίο στη συγκεκριμένη γραμμή. Μέσα σε αυτή την κρίσιμη οικονομική περίοδο, η διατήρηση του πλοίου στη γραμμή έβαζε σε κίνδυνο και το άλλο πλοίο της εταιρίας τον "Φοίβο". Η πώληση του πλοίου ήταν για την εταιρία η καλύτερη επιλογή

Οι καιροί είναι δύσκολοι και όπως έχω γράψει και παλιότερα, η εμπορική επιτυχία ενός πλοίου δεν εγγυάται την οικονομική του βιωσιμότητα.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια κίνηση είχε γίνει και με το Αθηνά παλιότερα το οποίο διήρκεσε ελάχιστα στην πλοιοκτησία της Nova, οπότε είναι μια πρακτική που την έχουμε ξαναδεί. Από αυτήν την άποψη λοιπόν δεν πρόκειται για έκπληξη. Νομίζω μάλιστα πως οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πολύ καλά αντανακλαστικά στον Λεφάκη σε σχέση με την κατάσταση της αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Όταν μια εταιρεία πουλάει ένα πλοίο της και καλύπτει το δάνειο που αγόρασε το πλοίο πριν ένα 1,5 χρόνο, οποίες άλλες οφειλές είχε και τις μένει στο ταμείο ένα καλό κεφάλαιο για την αγορά ενός οικονομικού πλοίου, μάλλον για άριστη κίνηση θα έλεγα. ;) Το μόνο άσχημο είναι ότι θα μείνουν 17 ναυτικοί χωρίς δουλειά. :(

Link to comment
Share on other sites

Ήταν πολλά τα λεφτά Άρη!!!

Με 22εκ ευρώπουλα και την κρίση να μην είχαμε πιστεύω ότι έτσι κι αλλιώς το πλοίο θα μας κούναγε το μαντηλι.

Πόσο μάλλον τώρα που ακόμα και στην Αίγινα η επιβατική κίνηση θυμίζει την αντίστοιχη των "Φώκλαντς" καταχείμωνο.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Όταν μια εταιρεία πουλάει ένα πλοίο της και καλύπτει το δάνειο που αγόρασε το πλοίο πριν ένα 1,5 χρόνο, οποίες άλλες οφειλές είχε και τις μένει στο ταμείο ένα καλό κεφάλαιο για την αγορά ενός οικονομικού πλοίου, μάλλον για άριστη κίνηση θα έλεγα. ;) Το μόνο άσχημο είναι ότι θα μείνουν 17 ναυτικοί χωρίς δουλειά. :(

Δέν αντιλέγω πως είναι άσχημο να μείνουν οι ναυτικοί αυτοί χωρίς δουλειά,όμως πιστεύω ότι σύντομα θα μπορέσουν να απορροφηθούν κάπου αλλού.Φυσικά γιά την εταιρεία ήταν καλή κίνηση και επειδή τής έμειναν και λεφτά στην καβάτζα γιά πιθανή αγορά ενός άλλου,οικονομικώτερου πλοίου,δέν αποκλείω το γεγονός κάποιοι ή και όλοι από το πλήρωμα τού ΦΑΙΔΡΑ να ξαναβρεθούν στην εταιρεία ίσως πιό σύντομα απ'όσο μάς φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια κίνηση είχε γίνει και με το Αθηνά παλιότερα το οποίο διήρκεσε ελάχιστα στην πλοιοκτησία της Nova

το Αθηνα ηταν πλοιοκτησιας Κ Αγαπητου (ειχε και τα αντιστοιχα σινιαλα), αλλα ηταν υπο τη διαχειριση Λεφακη. στοχος τoτε ηταν να χτυπησει αγονη (γι'αυτο και ειχε καμπινες) ή σποραδες. τα υπολοιπα τα ξερουμε.

γενικα παντως για 22 εκατομμυρια για αυτο το πραγμα, δεν το συζηταω

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Από τη Παρασκευή ο Φοίβος ήταν σημαιοστολισμένος. Ένεκα των ευχάριστων γεγονότων της οικογενείας. Το Σάββατο πραγματοποιήθηκε ο γάμος του πρωτότοκου υιού της οικογένειας Λεφάκη στην Αίγινα.

Βίον ανθόσπαρτον στον Ιωσήφ και στη γυναίκα!!

Edited by proud_ionian
dictee
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...

To site της Nova Ferries εχει πλεον και online booking.Πολυ καλη κινηση ωστε να μπορεις να βρεις ευκολοτερα εισιτηριο,ειδικα στις Κυριακατικες επιστροφες απο Αιγινα που γινεται χαμος

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι αυτή η λειτουργία είναι μάλλον γιά όσους παίρνουν και το αυτοκίνητο μαζί.Γιά τους foot passengers δέν νομίζω να έχη καμμιά ωφέλεια,εγώ όσες φορές γύρισα,ακόμα και Κυριακάτικα,ποτέ δέν είχα πρόβλημα ακόμα κι'άν έβγαζα εισιτήριο δυό λεπτά πρίν μπω στο βαπόρι.

Πάντως πιστεύω ότι η NOVA θα μπορούσε να (ξανα)επεκτείνη την γραμμή,έστω και μόνο πρός τον Πόρο,τουλάχιστον γιά τους καλοκαιρινούς μήνες,που υπάρχει αρκετή κίνηση.Ειδικά άν,όπως διαβάζω σε άλλο thread,φύγη και το ΝΕΦΕΛΗ "στα ξένα",έχω την εντύπωση πως θα υπάρξη πρόβλημα,αφού μόνο το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ θα προσεγγίζη στον Πόρο.Οπότε είναι ευκαιρία γιά την NOVA να χτυπήση ξανά αυτό το κομμάτι τής γραμμής τού Αργοσαρωνικού,αφού ο ΦΟΙΒΟΣ υπερτερεί από άποψη "ξενοδοχειακού",ενώ και η ταχύτητά του είναι ικανοποιητική (χωρίς να λογαριάσουμε ότι είναι και λιγώτερο θορυβώδες απ΄τόν Απόλλωνα,που ακούγεται σάν καϊκι :D

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι αυτή η λειτουργία είναι μάλλον γιά όσους παίρνουν και το αυτοκίνητο μαζί.

Ακριβώς.Μεχρι τώρα δεν μπορούσες να κλείσεις επιστροφή του αυτοκινητου απο Πειραιά,παρα μόνο οταν έφτανες στην Αίγινα(ή αν υπήρχε κάποιος αλλος στο νησι να το κανει για σενα) με αποτελεσμα τις δυσκολες μερες να κινδυνευες να αποκλειστεις εκει.Μια χρονια θυμαμαι πριν 5 χρονια επεστρεψα με ενα εκτακτο του ΝΕΦΕΛΗ στις 23.30 απο Αιγινα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...
  • 7 months later...

Κατι ακουστηκε για πωληση σε εφοπλιστη του Αργοσαρωνικου

 

 

Δεν νομίζω ότι μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο που γράφτηκε στο τελευταίο τεύχος του "Ε" (δηλαδή Λεφακη)

 

 

στο top five των φιδιων ;) 

ουτε απ'εξω δεν πρεπει να το εχουν δει.

εδω εκανε κοινοπραξια ο λεφακης με τους ανταγωνιστες του, θα παει να αγορασει το κεφαλονια, για να μεταφερει οτι και ο φοιβος, με διπλα εξοδα

Link to comment
Share on other sites

Έφτιαξαν την κοινοπραξία για να μείνουν υγιείς οι εταιρείες! Μόνο τα πετρέλαια που γλύτωσαν, από τα δρομολόγια που περικοπηκαν οι τρεις εταιρίες φτάνουν για να τους αφήσουν κέρδος στο τέλος της χρονιάς

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο πραγμα λεμε.

απο τη στιγμη που μπαινεις σε μια κοινοπραξια, που ετσι και αλλιως ειναι αμυντικη κινηση, και περικοπτεις δρομολογια κλπ, δεν εχει κανενα νοημα να φερεις ενα αρκετα μεγαλυτερο και πιο δαπανηρο πλοιο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Πρωτοβουλία Γιάννη Λεφάκη για την μεταφορά των απορριμάτων.

Quote

Στο ραδιόφωνο του Aegina Portal μίλησε πριν από λίγο ο κύριος Γιάννης Λεφάκης, ιδιοκτήτης της εταιρείας Νova Ferries, η οποία είναι μέλος της Κοινοπραξίας Πλοίων Σαρωνικού. Ο κύριος Λεφάκης αναπτύσσει τις τελευταίες ώρες μία πρωτοβουλία προκειμένου να γίνει εφικτή η αποκομιδή και η μεταφορά των τόνων σκουπιδιών που έχουν συγκεντρωθεί στην Αίγινα. Πιο συγκεκριμένα και μετά από επικοινωνία που είχε με τον δήμαρχο Αίγινας κύριο Δημήτρη Μούρτζη, έκανε γνωστή την πρόθεση του ιδίου αλλά και της κοινοπραξίας, να διαθέσει δωρεάν ένα οχηματαγωγό πλοίο προκειμένου να μεταφερθούν οι τόνοι των απορριμάτων που έχουν συγκεντρωθεί στην Αίγινα. Επίσης, κάλεσε τους ιδιοκτήτες των Ι.Χ. φορτηγών στην Αίγινα να διαθέσουν τα οχήματά τους για την αποκομιδή, καθώς όπως είπε με τα μέσα που έχει ο δήμος αυτή τη στιγμή είναι αδύνατη, λόγω του όγκου των νέων απορριμάτων που απορρίπτονται καθημερινά. Ο κύριος Λεφάκης είπε τα ακόλουθα:

"Ο όγκος των σκουπιδιών που έχει συσσωρευθεί στην Αίγινα μετά από την απεργία και η αυξημένη κίνηση λόγω θερινής περιόδου, έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο πρόβλημα στο νησί, που πλέον μπορώ να πω ότι είναι απαράδεκτο για την εποχή μας και τις μέρες μας. Θα πρέπει να γίνει πλέον μία προσπάθεια από όλους τους ενδιαφερόμενους και τους ασχολούμενους με τον τουρισμό, για να καθαρίσει το νησί από τα σκουπίδια. Θα πρέπει να μην ασχολούμαστε τώρα με το ποιος φταίει και τι δεν φταίει, για το τι έγινε και τι δεν έγινε για να προβλεφθεί η κατάσταση αυτή, αλλά θα πρέπει να προχωρήσουμε σε μία άμεση λύση.

Για το λόγο αυτό επικοινώνησα σήμερα με τον δήμαρχο τον κύριο Δημήτρη Μούρτζη και του πρότεινα, επειδή με τα υπάρχοντα απορριμματοφόρα το νησί δεν πρόκειται να αδειάσει γιατί κάθε μέρα προστίθενται τόνοι σκουπιδιών, θα πρέπει να γίνει μία οργανωμένη προσπάθεια από φορτηγά αυτοκίνητα και η Κοινοπραξία Πλοίων Σαρωνικού θα του διαθέσει δωρεάν οχηματαγωγό πλοίο, το οποίο θα κάνει δωρεάν κάποια δρομολόγια, χωρίς επιβάτες, αποκλειστικά για την μεταφορά των σκουπιδιών, για να μπορέσουν να μεταφερθούν τα αυτοκίνητα αυτά στον Πειραιά, να ξεφορτώνουν και να ξανάρχονται πίσω. 
Η προσπάθεια αυτή όμως θα πρέπει να γίνει συντονισμένα και από τους ιδιοκτήτες των φορτηγών, οι οποίοι πιστεύω κι εγώ προσωπικά τους καλώ, να διαθέσουν κάποια φορτηγά για να μπορέσει να γίνει αυτή η αποκομιδή. Εάν ένα - δύο φορτηγά μπορέσει και διαθέσει ο καθένας, νομίζω ότι το καθάρισμα του νησιού θα γίνει πολύ σύντομα στις επόμενες μία ή δύο ημέρες.
Αρκεί να δείξουν όλοι την καλή θέληση και την προσπάθειά τους, για να αλλάξουν το νησί μας σε χρόνο μηδέν. Η κοινοπραξία, όπως είπα, θα διαθέσει πλοίο το οποίο θα κάνει τη μεταφορά αποκλειστικά για τα σκουπίδια, χωρίς την μεταφορά επιβατών, που βέβαια αυτό θα ήταν αδύνατον. Ελπίζω να υπάρξει ανταπόκριση από τους ιδιοκτήτες των Ι.Χ. φορτηγών και να μπορέσει να λυθεί το θέμα. 
Βεβαίως, αν καταφέρει ο δήμαρχος και φέρει και φορτηγά αυτοκίνητα από την Αθήνα, αυτό πιθανών να είναι ακόμη καλύτερο. Αλλά επειδή αυτό μπορεί να είναι χρονοβόρο, γιατί μπορεί να θέλει διαγωνισμούς, η άμεση λύση είναι η οικειοθελής προσφορά των ιδιωτών της Αίγινας".

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...