Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Να προσθέσω στο παραπάνω και την δική μου απορία, τέτοια περίοδο δεν θα έβγαζε περισσότερο νόημα να εκτελεί το δρομολόγιο κάποιο Runner λόγω οικονομίας? Έτσι κι αλλίως οι πληρότητες δεν δείχνουν να ειναι αναγκαίο το Champion.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ακούγεται έντονα μια μορφή συνεργασίας με «μοίρασμα» νησιών και ημερών μένει να το δούμε εάν υλοποιηθεί που σίγουρα θα είναι υπέρ των νησιωτών προς την εξυπηρέτηση τους και υπέρ των εταιριών νομίζω .  Αλλά να επισημάνω ένα στοιχείο και αυτό είναι η ταχύτητα, που ο Σολωμος έδειξε ότι  την ανέβασε και θα πρέπει να ακολουθήσει και ο Άνεμος με μια αξιοπρεπείς ταχύτητα 18+ που θα μπορέσει να «προκαλέσει» κόσμο. 

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά με την είσοδο της μινοαν και την επικείμενη είσοδο της Seajets (απευθείας για Μήλο)θα πρέπει να επικεντρωθουν στο island hopping. Πέρυσι η seajets έκανε χρυσές δουλειές στο Μηλος-Σαντορινη κ απ'οτι είχα διαβάσει και ο Άνεμος καλά είχε πάει σε αυτό το κομμάτι. Οι συνδέσεις Φολεγάνδρου-Σαντορίνης και Μήλου-Σαντορίνης με τη Seajets είναι πανάκριβες. Εκει μπορούν να χτυπήσουν με πολύ πιο φθηνό εισιτήριο. 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, αλλά όταν έχει 93,70€ το Μήλος-Σαντορίνη, 69,70€ το Φολέγανδρος Σαντορίνη και ο Άνεμος/Σολωμός το χουν στα μισά χρήματα, σίγουρα θα το προτιμήσει ο κόσμος και ας φτάνουν πιο μετά. Από το να δουλεύουν μόνο στο Σεριφος-Σιφνος και στη Μηλο να κουβαλανε μύγες, αφου υπαρχει πλεον πληθώρα επιλογων, μπορούν να εστιάσουν εκεί που οι τιμές είναι πραγματικά εξωφρενικές. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, George...f said:

Πάντως μ’ αυτά και μ’ εκείνα το πλοίο ξεχειμωνιάσε αφήνοντας κάποιο κέρδος στην εταιρία του, από το να ήταν δεμενο στο λιμάνι του Πειραιά. Γνώμη μου πάντως ότι για να κερδίσει τους ντόπιους στις Δυτικές Κυκλαδες πρέπει να έχει παρουσία όλο το χρόνο, έστω και σε μορφή συνεργασίας με τον Σολωμο για να είναι βιώσιμο.

Το προβλημα με τον Ανεμο ειναι οτι καιει υπερβολικα σε ταχυτητες ανω των 17....

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, togias_k said:

Συμφωνώ, αλλά όταν έχει 93,70€ το Μήλος-Σαντορίνη, 69,70€ το Φολέγανδρος Σαντορίνη και ο Άνεμος/Σολωμός το χουν στα μισά χρήματα, 

Ποια μισά;;; Πολύ λιγότερα! 
το Μήλος - Σαντορίνη είναι στα 16,00€ και το Φολέγανδρος - Σαντορίνη στα 7,00€. 

 

Link to comment
Share on other sites

@speedrunnerφαντάζομαι οι τιμές είναι της Ζάντε και ειναι στα πλαισια της επιδοτουμενης που απο Μηλο για Σαντορινη περνάει από Κίμωλο Φολέγανδρο Σίκινο Ίο Σαντορίνη οποτε δεν έχει κανένα νόημα. Εγώ μίλησα στα πλαίσια ελεύθερης δρομολόγησης και όσο το δυνατόν ανταγωνιστικα ωράρια, εξου και η μισή τιμή. 

Link to comment
Share on other sites

Αναρτήθηκαν τα δρομολόγια των συμβατικών της γραμμής όπου βλέπουμε με "συννενόηση" στης ημέρες, ώρες & νησιά όπου αυτό είναι το ζητούμενο προς την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

 

 https://aegean-sealines.gr/dromologia/

 

https://zanteferries.gr/dromologia-peiraias-pros-dytikes-kyklades/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...