Jump to content
Shipfriends

Εγνατία ΙΙ (IMO 7310260)


Recommended Posts

On 5/15/2010 at 10:12 AM, proud_ionian said:
το καλοκαιρι του 1998 εκανε Brindisi ναλυωμενο απο την ΕΛΜΕΣ, ζευγαρωμενο στα δρομολογια απο το Egnatia II.

Το Egnatia II ηταν μια απο τις τελευταιες προσπαθειες της ΕΛΜΕΣ να αποφυγει το μοιραιο (η τελευταια ηταν το Egnatia III).

Mε το original εγνατια παροπλισμενο απο το '95 και εχοντας στο δυναμικο της cruise ferries οπως τα Poseidonia & Panther που βολοδερναν μεταξυ παροπλισμου και ναυλωσεων η εταιρια προσπαθησε το καλοκαιρι του 98 να κανει ενα comeback. Ξαναναυλωσε το egitto (το ειχε φερει και το '97 νομιζω) και εφερε απο την Irish Ferries το Saint Patrick II.

Παρολο που ελεγαν οτι το αγορασαν, νομιζω οτι ηταν bareboat charter για 3-4 χρονια, με option αγορας στο τελος (μοντελο που εχουμε δει και παλιοτερα στο Via Ligure/Ionian Star, αλλα και προσφατα με Aqua Jewel).

Τελη ιουνιου του '98 ξεκινησε πατρα brindisi, με καποια calls στη σαμη (δεν νομιζω οτι επιανε σε αλλα απο τα ιονια). Αν θυμαμαι καλα εφευγε απο πατρα μιση ωρα πριν το κεφαλονια και εφταναν στη σαμη μαζι.

Οπως αναμενοταν το πλοιο σαρωσε :D. Το brindisi ειχε ηδη παρει την κατω βολτα, οταν στην ancona ερχοταν το ενα νεοτευκτο μετα το αλλο και στο bari εβαζε ποδι η attica. Βαλτε και τα πολυεθνικα πληρωματα και το προβληματικο service της ΕΛΜΕΣ τα τελευταια χρονια και εδεσε το γλυκο.

Το 99 δεν πρεπει να ταξιδεψε εδω καθολου (δεν ημουν πατρα τοτε και δεν θυμαμαι καλα). νομιζω ετοιμαστηκε, αλλα τελικα ναυλωθηκε στους γαλλους. Πηρε το ονομα ville de sete και εκανε δρομολογια γαλλια βαλεαριδες.

Αφησε εποχη στη γραμμη λογω της καθαριοτητας του, της τηρησης ολων των κανονισμων safety και τις συχνες καταγγελιες. δυο σαιζον εμεινε και το θυμουνται ακομη.

Το 2001 πηγε ναυλωμενο απο τη SCF swansea cork ως city of cork (στη θεση του superferry/blue aegean που τοτε ειχε ερθει ελλαδα). ειναι αυτονοητο οτι και εκει εγινε της γαλλιας. νομιζω οτι η SCF με την ΕΛΜΕΣ κατεληξαν στα δικαστηρια (ζηταγε αποζημιωσεις η SCF για χαμενα δρομολογια του πλοιου λογω βλαβων και καταγγελιων).

τα χρονια των ναυλωσεων αυτων, τις ακινησιες/παροπλισμους τους εκανε στα μερη μας.

το 2002 η ΕΛΜΕΣ το σουταρε στους καναδους, οι οποιοι εριξαν λεφτα στο πλοιο (νομιζω οτι ηταν απο τη μαμα του ice class) και εκτοτε ταξιδευει στο βορειο καναδα

 

____________________________________________________________________________________

(1973, ex-Aurella, Saint Patrick II, Egnatia II, Ville de Sete, City of Cork)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 9 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

o garry andrews αναφερει οτι ακυρωθηκε η δραστηριοοποιηση του πλοιου το καλοκαιρι του 2022, ενω η εταιρια του εχει επιθεωρησει πλοιο στην Ελλαδα για αντικαταστατη.

στο καναδεζικο μεσο που επικαλειται ο GA, ο εκπροσωπος της εταιρια μιλα για αντικατασταση απο κρουαζιεροπλοιο.

γινεται αναφορα και στα πλεονεκτηματα του πρωην ΕΓΝΑΤΙΑ ΙΙ: Μικρες καμπινες, προβληματικος κλιματισμος κλπ.

ΥΓ: Aqua Something

Link to comment
Share on other sites

Πολύ στιβαρό βαπόρι,καλό μέγεθος,πολύ καμπίνα και σαλόνια ενώ βλέπω πως κάποτε πρέπει να είχε και καλή ταχύτητα.Έχει μηχανές Werkspoor,οι δικοί μας δε βρίσκαν ανταλλακτικά για παρόμοιες μηχανές άλλων βαποριών(βλ Κορνάρο κτλ),εκεί πως και βρίσκουν και κινούν το βαπόρι ακόμα και με 16 κόμβους από ότι βλέπω;

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Δεν παρακολούθησα αν τελικά δούλεψε το καλοκαίρι αλλά όπως και να έχει το πράγμα αυτήν τη στιγμή είναι δεμένο χωρίς να κάνει δρομολόγια στο Georgetown, λιμάνι στο Prince Edward Island. Και αναμένει μουστερή.  

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Δικός μας δεν νομίζω... απέναντι μπορεί... 50 ετών βαπόρι είναι, οπότε πιστεύω είναι και το πιο πιθανό. Πραγμάτικα όμως αν σκέφτεται να το πάρει Έλληνας για να το δουλέψει, θέλω να μάθω τον λόγο...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν λέω, όντως πολύ συμπαθητικό, αλλά όπως και να 'χει είναι 50 ετών και σίγουρα όχι αναβάθμιση για την ελληνική ακτοπλοοία...

Link to comment
Share on other sites

Και με κάποια χρόνια ήδη σε ακινησία...

Κρίνοντας από το παλιό παρελθόν στην Ελλάδα αλλά και τα χαρακτηριστικά του (αρκετές καμπίνες με σχετικά μικρό γκαραζ) μάλλον δείχνει για Αδριατική η επόμενη ενασχόληση του (Ηγουμενίτσα ή Αλβανία με Μπάρι/Πριντεζι).

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έφερε καναδική σημαία. Το πρότυπο της Καναδικής Ακτοφυλακής είναι εξαιρετικά αυστηρό, επομένως είναι πιθανώς ακόμα σε καλή κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Από φωτογραφίες που είχα δει εσωτερικά είναι πολύ καλό.Ο Αρκουμάνης πήρε το Prince δε νομίζω να έδινε και άλλα λεφτα για να αγοράσει ακόμα ένα μεγάλης ηλικίας και ίδιων περίπου χαρακτηριστικων βαπόρι.Τούτο να το πήρε κάνας Μάριος;

Link to comment
Share on other sites

Ειχα ακουσει καπου τον μαρτιο απο ανθρωπο που δουλευε στα πλοια του βεντουρη πως ηταν να αγορασει καποιο πλοιο. Απο την αλλη ειχε ενα παρομοιο πλοιο (rigel i) το οποιο το εστειλε για σκραπ. Θα μαθουμε συντομα οπως και να χει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...