Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Geia sas filous!

xtes phga Livorno na do enas filos mou pou doulevi ston Mega Express Three pronh Okeanos kai ekana ena volta ston plio. Sas leo oti den einai poli kalo; ston ducktail dexia ekei ena crash pou einai kai poli sovaros, alla den pai dry dock prin apo Oktobrios. Ton oreo garaz poi itane sta Minoan keria deniparkei pia: dto main garaz tora Corsica Ferries ekei vali ta "cardeck hoistable ramps" diladi tora ekoun ligo 4,20 highness space kai parapoli space pou ine 2,20 higness kato kai 1,80 pano apo to "cardeck"; ta trailers pane Livorno - Sardinia me Moby Lines poli, alla kapia fora kai to Okeanos mas perni 200/300 lane metres cargo. Sta kato garaz, to lower car deck einai o idios opos itane Minoan, to deftero car deck tora einai poli mikro giati ekei ekoun valei ta "storages", psigheia kai kati alo. Am anevenoume pano sto "pano garage" poi ikie Camping on Board ta vroume para pola allaxes: to karavi den ekei pia afton garaz kai Corsica Ferries ekei vali pola kabines kai gia epivates kai gia pliroma; epivates ekoun exoterikes kabines kai pliroma esoterikes. Sto palio pano garaz diladi tora ekoume dio katastromata, ston lower ekoume os elega kabines alla den einai orea kai kato ekoun ena moquette pou einai askimh kai ths portes ths kabines den ekoun card gia na anigoun ti porta. To "officer room" einai poli mikri kai ta corridors sto crew zone den ekoun ute moquette kai einai efkolo na vreis ta "margherite" (afto sta italika lei to daisy flower, pou lene tetia pragmata pou valoun ta ropes gia blocking the trailers). Ston stern ekei ena megali seats area. Pano 8a vroume thn palia reception, alles kabines kai, midship, ena kainourio saloni pou einai anoikto ollh thn mera pou ghinei self service ston meshmeri kai ton vradi. Pano apo aftos katastroma ta anevoume sta Minoan area, kai fenete na anevoume s'ena allo karavi, para poli pio luxurious, me xilo kai orea moquette. Thn allaghes ekei einai ena babyland poi itane h palia seats room kai diladi einai megali, ston palio self service tora einai ena bar. ston plevri ekei kabines kai ke afti ekoun ths askimi corsica Ferries moquette. Ta external decks pano einai os itane Minoan, alla pano apo th pisina ekei ena mikro bar pou poulai pagota (poli akriva mou eleghe o filos mou!!!). Telos, to bridge ekei akoma ena ellenikh ikonas apo ena aghios poi den ixera. Diladi, ena oreo karavi pou xaliotike poli sta keria ton Corsica ferries; leo afto giati mou eleghe oi filos mou oti sta kainouria katastromata o karavi ekei para pola vibrations otan oi karavi pai pio siga apo24 kombous.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει κραδασμους παντα ειχε. Κριμα γιατι μ αρεσαν αυτα τα πλοια. Αν βολευει τους τωρινους πλοιοκτητες να εχουν γκαραζ 4,20 εμεις δε μπορουμε να πουμε τιποτα. Αλλωστε τα περισσοτερα ειναι εκει περιπου.. Παντως αν και δυσαναγνωστη η αναφορα σου ηταν πολυ αναλυτικη και περιεκτικη..

Τhanx :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τα τρια αυτα πλοια που μας ηρθαν απο Κορεα ηταν πολυ κομψα,αλλα υστερουσαν σημαντικα σε χωρους επιβατων.Ειχα επιστρεψει απο Κερκυρα το Πασχα του 2003 και το διαπιστωσα.Χωρις να θελω παντως να αντιστρεψω αυτα που ειχε γραψει (ακετα παλαιοτερα) ο mlulurgas,το πλοιο μετα τη μετασκευη του εχει γινει χαρμα οφθαλμων (αναλογικα παντα με το οτι ειναι ενα μεγαλο συγχρονο highspeed).Σε καθε πλοιο τα μεγαλα ανοιγματα του γκαραζ σιγουρα του χαλαν την εικονα,αλλα αν μπειτε στο faktaomfartyg.se (δεν ξερω να βαζω φωτογραφιες) και δειτε πως ηταν ως Οκεανος και πως τωρα θα διαπιστωσετε τη διαφορα.Απ'οτι φαινεται,τουλαχιστον απ'εξω, ο χωρος που ηταν γκαραζ εχει μετατραπει σε χωρους επιβατων αυξανοντας (επιτελους) την χωριτηκοτητα σε 2100 επιβατες,δινοντας μαλιστα μια ακομα πιο καραβισια εικονα στο βαπορι.:DB):eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Η πιο ελκυστική σε γραμμές για μένα σειρά νεότευκτων των τελευταίων 15 ετών. Αξημέρωτα το περίμενα στο Λιβόρνο, γύρω στις 6, και τελικά άξιζε τον κόπο. Όλα βέβαια έφυγαν με πίκρα στα ξένα που λέει κι ο Καζαντζίδης αλλά οι ξένες εταιρείες σε 2 απο τα τρία δεν ασέλγησαν πάνω τους και αυτά διατηρούν τις όμορφες γραμμές τους. Αξιοσημείωτο πως το πλοίο φορτοεκφόρτωσε μέσα σε 90 λεπτά και έφυγε στις 8 το πρωί για το επόμενό του δρομολόγιο, πολύ όμορφο μέσα στον πρωινό ήλιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 months later...

Το πανέμορφο Mega Express Three ξανά στις οθόνες μας,εδώ αναποδίζει πρός τη θέση του στο κεντρικό λιμάνι του Λιβόρνο. Η μετασκευή που έχει υποστεί είναι ιδιαίτερα ευχάριστη στο μάτι και το κίτρινο του πάει πάρα πολύ. Εδώ επίσης μια κατάπλωρη φωτογραφία αλλά και μια κοντινή στην πλωράκλα. Νομίζω αφίκνυται από ημερήσιο δρομολόγιο πρός τη Bastia με βραδυνή αναχώρηση για Golfo Aranci.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι το πιο ομορφο απο τα 3 αδερφα.Η μετασκευη που του εκαναν οι Ιταλοι(χωρις πολυκατοικια πρυμα κ με καμπινες στο ανω γκαραζ)ειναι ακρως πετυχημενη.Εδω δεμενο πια στο Λιβορνο και στο παρακατω βιντεο το αναποδα μεχρι εκει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κινδυνεύω να γίνω κουραστικός με το Mega Express Three νομίζω αλλά θεωρώ πως είναι devastatingly good looking, που λένε και στα Καβάσιλα Ηλείας :P. Κατά την τελευταία επίσκεψή μας στο Λιβόρνο το είδαμε να κάνει κινήσεις για να πρυμνοδετήσει, οι καλύτερες στιγμές μέσα στο album του πλοίου σε 4 φωτογραφίες, μαζί με άλλες δυο από πρύμα και πλάγια όταν πια το πλοίο είχε πρυμνοδετήσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάααααλος. Είπα λοιπόν αφού το φωτογραφίζεις που το φωτογραφίζεις, δεν πας κι ένα ταξίδι? Enter Civitavecchia - Goifo Aranci λοιπόν, πέρυσι το Σεπτέμβριο.

Η αναχώρηση από Civitavecchia με το γνωστό πρωτόκολλο του check in και της συγκροτημένης αναμονής επιβατών και οχημάτων σε περιφραγμένο χώρο. Με αναχώρηση 1430, το πλοίο ενεφανίσθη γύρω στις 1345 και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του πληρώματος η αναχώρηση είχε 15 λεπτά καθυστέρηση απ' όσο θυμάμαι. Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει κάποιον που είναι συνηθισμένος στην ελληνική πραγματικότητα, είναι η φόρτωση ή μαλλον η στίβαση των αυτοκινήτων στο γκαράζ, κοιτάξτε αποστάσεις και βγάλτε συμπεράσματα, τι άλλο να πω εγώ? Το Mega Express Three παρεπιπτόντως είναι αφιερωμένο στη μεταφορά ΙΧ και μικρού όγκου φορτηγών, δεν παίρνει μεγάλα φορτηγά.

Εσωτερικά το πλοίο δεν εντυπωσιάζει σε καμιά περίπτωση, είναι όμως προσεγμένο και πεντακάθαρο παρά το ελάχιστο διάστημα μεταξύ των αναχωρήσεων. Μπορύμε να δούμε ενδεικτικά τα σαλόνια με τις αεροπορικού τύπου θέσεις στην πρύμη σε παστέλ χρώματα αλλά και το self service στο μέσον του πλοίου, να και ο διάδρομος που οδηγεί στο πλωριό σαλόνι. Σύγκριση με τις μέρες των Μινωικών δεν δύναμαι να κάνω για τον απλούστατο λόγο οτι δεν είχα ποτέ ταξιδέψει μαζί του τότε. Δεν ξέρω μήπως ο Μαθουσαλίξ :D Proud Ionian έχει κάνει καμιά εξόρμηση επί ημερών Μινωικών. Όσον αφορά χώρους, δυνατό σημείο του πλοίου κατά τη γνώμη μου είναι τα ανοιχτά καταστρώματα τα οποία η εταιρεία του ευτχώς επέλεξε να μην καταστρέψει όπως στα ομόσταυλά του πλοία. Το ντέκ της πισίνας το βλέπουμε εδώ από ψηλά, ενω σε αυτήν τη φωτογραφία από το ίδιο επίπεδο φαίνεται και το μπάρ της πισίνας, αυτός ήταν και ο πιο ζωντανός και θυρυβώδης χώρος του πλοίου. Ακριβώς επάνω από την πισίνα υπάρχει άλλος ένας χώρος για ακόμα πιο ρηλάξ και παρατήρηση του περιβάλλοντος θαλασσίου τε και λιμενικού χώρου. Μας αρέσει επίσης σφόδρα και το ζήπεδο στην πρύμη απ' όπου μπορει κανείς να παρατηρήσει το μεγαλοπρεπές φουγάρο.

Ο προορισμός του πλοίου είναι το Golfo Aranci που βρίσκεται στα δεξιά της εισόδου του Κολπου της Olbia. Η Corsica Ferries έχει διαλέξει το συγκεκριμένο σημείο για να πιάνουν τα επιβατηγά της πλοία με το πλεονέκτημα να είναι πως γλιτώνει το πλοίο και χρόνο και καύσιμα αφού δεν χρειάζεται να πάει μέχρι την Olbia στο βάθος του Κόλπου, για να φτάσει κανείς στον οποίον παρεμβάλλεται και δίαυλος(τον οποίο και θα δούμε αργότερα). Για τους επιβάτες οι οποίοι στη συγκεκριμένη γραμμή ταξιδεύουν σχεδόν αποκλειστικά με αυτοκίνητο, είναι μια καθόλου άσχημη πρόταση μια και το βόρειο κομμάτι της Σαρδηνίας είναι εύκολα προσβάσιμο ενώ σε κάθε περίπτωση η απόσταση μέχρι την Olbia από το Golfo Aranci είναι μόλις 10-15 λεπτά με το αυτοκίνητο. Η απόσταση είναι 4 ώρες συνολικά και το συγκεκριμένο ταξίδι ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο και ηλιόλουστο, το Mega Express Three είναι μια πολύ καλή πρόταση σε αυτήν τη γραμμή. Molto brava, Corsica Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Απο ταχυτητα τι ελεγε το βαπορι ? Στα πανω Deck δεν δεχτηκε καμια μετασκευη και ειναι οπως ηταν επι Μινωικων.. Πανεμορφο...! Ισως να ειναι το πιο ομορφο απο τα τρια αδερφα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Εντάξει ρε παιδιά, το ξέρω. Είναι αγάπη αλκοολική :D που λέει κι ο Νότης ο πατριώτης, είμαι ερωτευμένος. Guilty as charged. Ξανά-μανά λοιπόν, Mega Express Three. Βραδυνή αναχώρηση(2100) από Livorno για Γκόλφω Aranci κι εγώ για πολλοστή φορά θαυμάζω τη σιλουέτα στο ημίφως, ως συνήθως. Προφανώς το φώς και τα χρώματα δεν είναι ιδανικά, είναι όμως ρεαλιστικά και αποδίδουν την πραγματικότητα των στιγμών σε επίπεδο φωτισμού και ατμόσφαιρας, ελπίζω σε μερικούς να αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

 Δεν ξέρω μήπως ο Μαθουσαλίξ :D Proud Ionian έχει κάνει καμιά εξόρμηση επί ημερών Μινωικών

 

4 χρονια, 3 κυβερνησεις και 2 μνημονια :P  μετα, να απαντησω οτι μονο με το αριαδνη παλας ειχα ταξιδεψει, λιγο πριν παραδοθει.

 

σαν διαμορφωση, αεροπορικες και διαδρομος μοιαζουν, αλλα ειναι προφανες απο τις φωτο, οτι η Corsica αναβαθμισε τους χωρους (ταπετσαριες μοκετες κλπ).

 

τον ωκεανο δεν τον προλαβαμε και πολυ. λιγους μηνες ως ωκεανος στην αδριατικη (μεχρι τις αρχες του 2002), μετα δυτικη μεσογειο ως ariadne palace I και το καλοκαιρι του 2003, ως ariadne palace one και με ιταλικη σημαια στο bari

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το πλοίο δεξαμενίζεται αυτές τις μέρες στα Fincantieri στo Muggiano της La Spezia. Ελπίζω να ξεχειμωνιάσει αυτό φέτος εδώ στον Κόλπο των Ποιητών (Golfo dei Poeti), όπως έκανε πέρυσι το ομόσταυλο (και συνονόματο) Mega Andrea. Έτσι θα έχω και ευκαιρία να το φωτογραφίσω,γιατί μέχρι τα χριστούγεννα με έχει σε αποκλειστικότητα το μεταπτυχιακό :(

Edited by Agrino
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Και κατά τη διάρκεια του δεξαμενισμού του, το πετυχαίνουμε στο ναυπηγείο Ente αγαπητέ Π100. Στο πλοίο γίνονταν εργασίες βαφής των ισάλων αλλά και του γκαράζ, όπως βλέπουμε στην πρυμνιά αυτή όψη. Καλύτερα όμως και πιο εντυπωσιακά μπορούμε να το δούμε από πλώρα εδώ, οι γραμμές αυτού του πλοίου είναι απλά εξαιρετικές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Περίεργο ταξίδι χτές και σήμερα για το πλοίο. Πέρα από το γνωστό δρομολόγιο για την Corsica μεταξύ Toulon και Ajaccio(Κορσική), το πλοίο έκανε και προέκταση μέχρι το Porto Torres(ΒΔ Σαρδηνία),  απ' όπου αναχώρησε πρίν λίγη ώρα. Συνήθως αυτή η προέκταση είναι στο ρεπερτόριο της Corsica Linea, πλήν όμως γίνεται μέσω Propriano και όχι Ajaccio. Σε μια τέτοια προσέγγιση στο Propriano είχαμε δεί κάποτε και το πρώην Scandola, νυν Denia Ciutat Creativa. Είναι μια προσέγγιση που φαίνεται να έχει προστεθεί στο πρόγραμμα της Corsica Ferries για μια φορά την εβδομάδα κατά το μήνα Μάρτιο τουλάχιστον. 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 5 months later...
  • 10 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...