Jump to content
Shipfriends

Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου || Χαρίλαος Τρικούπης


Recommended Posts

H γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, "Χαρίλαος Τρικούπης" (που υπήρξε οραματιστής του έργου), είναι η μεγαλύτερη καλωδιωτή γέφυρα πολλαπλών ανοιγμάτων στον κόσμο, με μήκος 2.252 μέτρα (2.883 μέτρα με την προσθήκη των γεφυρών πρόσβασης), με τρία κεντρικά ανοίγματα των 560 μ. και δύο πλευρικά των 286 μ., καθώς και η μοναδική που εδράζεται σε βάθος ως 65 μ. κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Αυτό το εντυπωσιακό μήκος καταστρώματος είναι μεγαλύτερο ακόμη και από το συνολικό μήκος του καταστρώματος της πασίγνωστης κρεμαστής γέφυρας Golden Gate των ΗΠΑ (1.966 μ.).

Δύο ακόμη ρεκόρ έχουν να κάνουν με το μεγάλο βάθος στο οποίο εδράζονται οι τέσσερις πυλώνες του, αλλά και τη γεωμορφολογική κατάσταση της περιοχής, που είναι υψηλής σεισμικότητας. Επιπλέον, το Ρίο απομακρύνεται από το Αντίρριο οκτώ χιλιοστά κατά μέσον όρο τον χρόνο. Η θεμελίωση της γέφυρας επετεύχθη με θεμέλια διαμέτρου 90 μ., που επικάθηνται στον πυθμένα της θάλασσας, ο οποίος έχει προηγουμένως εξυγιανθεί και κατόπιν ενισχυθεί με έμπηξη μεταλλικών σιδηροσωλήνων διαμέτρου 2 μ., πάχους 2 εκατοστών και μήκους 25-30 μ. Τα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά της περιοχής, όπως είναι το μεγάλο βάθος θεμελίωσης, η υψηλή σεισμικότητα, οι τεκτονικές μετακινήσεις και η μέτρια ποιότητα του υπεδάφους στον πυθμένα της θάλασσας, επέβαλαν ιδιαίτερα εξειδικευμένες μεθόδους κατασκευής, δημιουργώντας μια παγκόσμια πρωτοτυπία. Ο κάθε πυλώνας, ύψους έως και 227 μ., ζυγίζει περίπου 170.000 τόνους. Ωστόσο, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, το καλύτερο ρεκόρ της εντυπωσιακής αυτής Γέφυρας είναι ότι κατασκευάστηκε «χωρίς κανένα σοβαρό ατύχημα, χωρίς να χυθεί ούτε μια σταγόνα αίματος».


Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αποδεικνύουν τη μοναδικότητα του έργου:

  • H γέφυρα έχει τα μεγαλύτερα θεμέλια, τα οποία κατασκευάστηκαν σε μια ασυνήθιστη ξηρά δεξαμενή, επιφανείας 20.000 τ.μ., σε βάθος 12 μ. κάτω από τη θάλασσα.
  • Κάθε πέδιλο που ποντίστηκε στη θάλασσα είναι 6,5 στρεμμάτων με διάμετρο 90 μ., ενώ το βάρος τού κάθε «ποδιού» είναι 80.000 τόνοι.
  • Δύο τεράστιες πλωτές πλατφόρμες-εργοτάξια, η Λίζα και η Σαρ, επιφανείας 2,4 και 2 στρεμμάτων αντιστοίχως, βοήθησαν την κατασκευή.
  • H απόσταση μεταξύ των τεσσάρων πυλώνων που στηρίζουν τη γέφυρα είναι 560 μ. Κάθε πυλώνας έχει βάρος 170.100 τόνους και ύψος 227 μ.
  • Το οδόστρωμα της γέφυρας βρίσκεται 48 μ. επάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
  • Εχει υπολογισθεί εδαφική επιτάχυνση σε περίπτωση σεισμού 48% επί της βαρύτητας. Με βάση τον νόμο των πιθανοτήτων, σεισμός αυτού του μεγέθους εμφανίζεται μία φορά στις 2.000 χρόνια. Επιπλέον υπάρχει σεισμική μόνωση στα θεμέλιά της καθώς και αποσβεστήρες σεισμικής μόνωσης στο κατάστρωμα της γέφυρας.
  • H γέφυρα έχει αντοχή στο ενδεχόμενο σύγκρουσης δεξαμενόπλοιου 180.000 τόνων με ταχύτητα 16 κόμβων.
  • H αντοχή της στους ανέμους και στη θαλασσοταραχή έχει υπολογισθεί για ταχύτητα ως και 265 χλμ. την ώρα, που ισοδυναμεί με τυφώνα.
  • Ο όγκος του μπετόν που χρησιμοποιήθηκε για τη συνολική κατασκευή της γέφυρας είναι 260.000 κ.μ.

Η μόνιμη σύνδεση με τη Γέφυρα εξασφαλίζει:

  • μείωση του χρόνου διέλευσης στα 5 λεπτά (εγώ θα έλεγα 2' :P )
  • διέλευση με άνετες και ασφαλείς συνθήκες υψηλού επιπέδου
  • συνεχή λειτουργία, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.

Γέφυρα έχει τιμηθεί από τη διεθνή επιστημονική κοινότητα με 9 Διεθνή Βραβεία από τα οποία ξεχωρίζουν τα εξής:

  • Βραβείο Εξέχουσας Δομής 2006 της Διεθνούς Ένωσης Γεφυροποιίας & Δομικών Έργων (IABSE)
  • Βραβείο Εξεχόντων Δομικών Έργων 2006 της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σκυροδέματος (fib)
  • Μέγα Βραβείο Εξεχόντων Επιτευγμάτων Έργων Πολιτικού Μηχανικού της Αμερικανικής Εταιρείας Πολιτικών
  • Μηχανικών (ASCE) 2005 [απονέμεται για πρώτη φορά σε έργο εκτός Η.Π.Α.]

Η κατασκευή ξεκίνησε στις 9 Ιουλίου του 1998 και εγκαινιάστηκε στις 12 Αυγούστου το 2004. Στις 25 Μαΐου 2007 σε ειδική τελετή προ του κτιρίου της Διοίκησης της Ζεύξης ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας βάπτισε την γέφυρα σε "Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης ".

Περισσότερα εδώ

post-2195-0-79203500-1318942288_thumb.jp

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
...Γιατί όταν ο επιβάτης υποστεί ...την απαξιωτική και αγενή συμπεριφορά, το περιφρονητικό αγριοκοίταγμα στην περίπτωση που ζητήσει ευγενικά να βγει από το όχημα του,... την επόμενη φορά που θα ξαναβρεθεί στην περιοχή πολύ απλά θα στρίψει για την γέφυρα και όχι για την προβλήτα των φέρις...

Ο υπογράφων βρέθηκε στην ανάγκη, λόγω χρόνου, να στρίψει αριστερά στο τέλος της (δήθεν) Εθνικής οδού Ιτέας-Αντιρίου αντί να πάει ευθεία ώστε να βρεθεί στην αποβάθρα των απολίτιστων ferries. ΟΚ, έτσι είναι η ζωή, ατυχίες συμβαίνουν. Ξαφνικά βρίσκεται σε μία σειρά (από τις δύο) περίπου 50 αυτοκινήτων σε κάθε ένα από τα δύο και μοναδικά boxes διοδίων που λειτουργούσαν. (άπό την e-δίοδο, ψυχή ζώσα δεν πέρασε). Μετά από ένα τετράλεπτο αναμονής και έχοντας καταβάλει διπλάσιο κόστος διελεύσεως έναντι του ferry, στην παρατήρησή του για τον χαμένο χρόνο της αναμονής έλαβε την υπέροχη απάντηση της εισπράκτορος: "Και τι θέλετε να κάνω εγώ; Εγώ φταίω δηλαδή που εσείς περιμένατε;"

Οπότε ναι, συμφωνώ, ο ναύτης της παντόφλας είναι αγενής και άξεστος, όλοι οι άλλοι λουστραρισμένοι και customer oriented.

Link to comment
Share on other sites

@ georgios express

Δεν θα διαφωνήσω, ούτε και κανένας άλλος είμαι βέβαιος, ότι "απολίτιστους" και αγενείς επαγγελματίες μπορεί κανείς να βρει σε κάθε τομέα της καθημερινής ζωής.

Θα μου επιτρέψετε μόνο να παρατηρήσω, από την στιγμή που χρησιμοποιήσατε δικό μου παλαιότερο σχόλιο καταλήγοντας στο "συμφωνώ", ότι ποτέ εγώ δεν χαρακτήρισα τον ναύτη (γενικώς) της παντόφλας (γενικώς) ως αγενή και άξεστο, και -πολύ περισσότερο- όλους τους άλλους σωστούς και επαγγελματίες σε αυτό που κάνουν.

Οπότε ναι, συμφωνώ, ο ναύτης της παντόφλας είναι αγενής και άξεστος, όλοι οι άλλοι λουστραρισμένοι και customer oriented.

Άρα είναι και σαφές, ότι δεν συμφωνώ με αυτή, την δική σας άποψη. Καλό δε θα είναι, να προσέχουμε όταν χρησιμοποιούμε σχόλια άλλων μελών (και μάλιστα επιλεκτικά), και να μην τα διαστρεβλώνουμε, συνειδητά ή ασυνείδητα.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Αν αυτό που καταλάβατε από την απάντηση μου, αδικόντας βέβαια κατάφορα την αποδεδειγμένα υψηλή σας νοημοσύνη, είναι ότι δεν θέλω να ξαναχρησιμοποιήσετε δικό μου σχόλιο, δεν μπορώ δυστυχώς να κάνω κάτι.

Θα στεναχωρηθώ βέβαια, ίσως να πέσω και σε κατάθλιψη, είμαι όμως βέβαιος πως κάποια στιγμή στο μέλλον θα κατορθώσω να το ξεπεράσω..............

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά αξιοπερίεργο που συναντήσατε αυτή την ουρά. Κάνοντας πάρα πολλές διελεύσεις ετησίως εγώ αλλά και η οικογένειά μου και πολλοί φίλοι, μπορώ να επιβεβαιώσω πως σπάνια συναντάς ουρά. Για την ακρίβεια, μόνο στις τρεις μεγάλες επιστροφές των εκδρομέων που είναι ανεκτή και δικαιολογημένη η κατάσταση. Ακόμη και σε επιστροφές Σαββατοκύριακων, είναι ανοιχτά πολλά ταμεία και εξυπηρετείσαι άμεσα (ειδικά από τα ακριανά ταμεία που το "κοπάδι" δεν τα βλέπει!), ενώ καθημερινές τα ταμεία είναι αρκετά ώστε να εξυπηρετηθεί εξίσου αποτελεσματικά το κοινό. Ατυχής σύμπτωση μάλλον.

Μήπως το ύφος σας προς τον υπάλληλο ήταν επηρεασμένο από την τετράλεπτη αναμονή σας και το ότι είστε λίγο αρνητικά προκατηλημένος με τη γέφυρα, οπότε θίχτηκε και απάντησε με τον τρόπο που αναφέρετε; Πράγμα που δεν δικαιολογεί, απλά αιτιολογεί τον τρόπο του. Αναρωτιέμαι πως θα απαντούσε ο υπάλληλος τον πλοίο σε αντίστοιχη περίπτωση.

Αν και στα crossings προτιμώ την "παντόφλα" όταν ταξιδεύω μόνος και δε βιάζομαι, από τα δεκάδες περάσματα με τη γέφυρα μπορώ να πω πως οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι είναι πράγματι "customer oriented" σε σχέση με το προσωπικό στα πλοία, χωρίς να σημαίνει ότι και οι τελευταίοι δεν κάνουν τη δουλειά τους.

Μην "γκρεμίζουμε" τη γέφυρα επειδή κι εκεί ίσχυσε δυστυχώς το παρακάτω:

Δεν θα διαφωνήσω, ούτε και κανένας άλλος είμαι βέβαιος, ότι "απολίτιστους" και αγενείς επαγγελματίες μπορεί κανείς να βρει σε κάθε τομέα της καθημερινής ζωής.
   :) Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Δεμ "γκρεμίζω" αυτό το τεράστο τεχνικό επίτευγμα της Ελλάδας. Είναι ξεχωριστό και επειδή (επαγγελματικώς, όχι για τουρισμό, να συνεννούμεθα) ταξιδεύω συχνά προς Κοπεγχάγη, μ' αρέσει πολύ να κάθομαι στην αριστερή πλευρά και να βλέπω φεύγοντας από εδώ την γέφυρα "Χαρίλαος Τρικούπης" και φθάνοντας εκεί την γέφυρα του Øresund-μοιάζουν έστω κι' αν είναι διαφορετικές. Κατέθεσα λοιπόν την στιγμιαία εμπειρία και την γνώμη μου για την λειτουργία ενός συγκεκριμένου υπαλλήλου της Γέφυρας. Πέραν τούτου, ουδέν.

Link to comment
Share on other sites

Πάγματι, άλλος ταξιδεύει στα πλαίσια τουρισμού, αλλος για δουλειά, άλλος για μεταβεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του (όλοι όσοι κατάγονται από Δυτική Ελλάδα, βόρειο Ιόνιο και Ήπειρο δλδ). Η γέφυρα είναι εκεί για να τους ξυπηρετησει κι αυτή όλους.

Ενδιαφέρον είναι

του National Geographic, αφιερωμένο στη γέφυρα.

Η Øresund πράγματι μοιάζει στο υπέργειο τμήμα της με τη δική μας, αν και ήταν ευκολότερη η κατασκευή του, λόγω των ρηχών νερών. Την πέρασα κι εγώ δυό φορές με τραίνο (σα τουρίστας, να συνεννοούμεθα :) )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

βαλε και τα εξης:

  • τον κεραυνο τον δευτερο μηνα λειτουργιας της, που ελιωσε δυο καλωδια και τους αναγκασε να εγκαταστησουν συστημα απο αλεξικεραυνα και να συσταθει πυροσβεστικος σταθμος στο αντιρριο (ειχε προηγηθει κατα την κατασκευη της, αντιπαραθεση για το αν χρειαζονται).
  • την μεγαλη πτωση του τζιρου τα τελευταια χρονια (τα ΣΚ του καλοκαιριου μετα την κριση ακουγεται οτι ειναι 2/3 κατω απο οτι πριν)
  • την στροφη του κοσμου και των ΙΧ στα ferries τα χρονια της κρισης, κυριως λογω των απλησιαστων διοδιων (τα φορτηγα ποτε δεν τα κερδισε).
  • την συνεχιζομενη απουσια οδικων υποδομων εκατερωθεν της γεφυρας (ολυμπια και ιονια οδος στα χαρτια).
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κυρίως είναι το κόστος των διοδίων που δεν σε κερδίζει με τίποτα. Από την άλλη η επιμονή της εταιρίας να χρησιμοποιεί Ελβετούς αλπινιστές με κόστος χιλιάδων  ευρώ αντί να εκπαιδευτεί ντόπιο προσωπικό να κάνουν αυτή την δουλειά.

Όσον αφορά την Ιόνια Οδό τα έργα προχωράνε γοργά και το 2015 φαίνεται  θα είναι έτοιμη η παράκαμπψη Αμφιλοχίας και ορισμένα άλλα μικρότερα τμήματα

Edited by corfu
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς το κόστος τών διοδίων θα έπρεπε να είναι μικρότερο,άν οι υπεύθυνοι τής λειτουργίας τής γέφυρας θέλουν να κερδίσουν περισσότερη πελατεία-ιδίως τα φορτηγά,που περνούν το "στενό" συχνώτερα και έχουν λόγο να κερδίζουν χρόνο πηγαίνοντας απ'την γέφυρα.Υποτίθεται,άλλωστε,ότι αυτός είναι ο σκοπός γιά τον οποίο φτιάχτηκε η γέφυρα-να κερδίζουν χρόνο οι οδηγοί.

 

Ισχύει βεβαίως και το ρητό ότι γιά κάθε διευκόλυνση πληρώνεις κάτι παραπάνω,αλλά όχι κι'έτσι.....

 

@georgios_express:Βρίσκω ότι ήταν κάπως υπερβολικός ο εκνευρισμός σου γιά αναμονή τεσσάρων λεπτών στην ουρά τού εκδοτηρίου.Ακόμη κι'έτσι,πάλι κέρδισες χρόνο σε σχέση με την αναμονή σου στην ουρά γιά τα ferries και τον εν συνεχεία διάπλου τού στενού (άν δέν απατώμαι,κρατάει κάπου ένα τεταρτάκι αυτή η διαδρομή,απ'όσο θυμάμαι).

Link to comment
Share on other sites

Εάν υποθέσουμε ότι έχεις ένα οικονομικό αυτοκίνητο diesel και πηγαίνεις από Αθήνα πχ στο Μεσολόγγι, τα καύσιμα θα σου κοστίσουν σχεδόν ή και λιγότερο από όσο θα πληρώσεις για τα διόδια στη γέφυρα...εάν δε βάλεις και τα λοιπά διόδια...καταλαβαίνεις το γιατί πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν να πηγαίνουν από τη Λιβαδειά κι από το Χρισσό που σφάζουνε κριάρια :D

 

Εάν τα βάλεις κάτω...σου κοστίζει λιγότερο από τα μισά λεφτά, και για όποιον κάνει τακτικά την διαδρομή είναι υπολογίσμη οικονομία. Άσε που από Παρνασσό ίσως είναι και ανετότερη η διαδρομή....συγκρινόμενη με την ΕΟ Κορίνθου-Πατρών....όπως την έχουν καταντήσει τα τελευταία χρόνια και σε κάθε σημείο καιροφυλακτεί ο γνωστός τύπος με το δρεπάνι B)

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

 

@georgios_express:Βρίσκω ότι ήταν κάπως υπερβολικός ο εκνευρισμός σου γιά αναμονή τεσσάρων λεπτών στην ουρά τού εκδοτηρίου.Ακόμη κι'έτσι,πάλι κέρδισες χρόνο σε σχέση με την αναμονή σου στην ουρά γιά τα ferries και τον εν συνεχεία διάπλου τού στενού (άν δέν απατώμαι,κρατάει κάπου ένα τεταρτάκι αυτή η διαδρομή,απ'όσο θυμάμαι).

 

Μα δεν ήθελα να κερδίσω χρόνο. Με το ferry ήθελα να πάω, αλλά δεν με έπαιρνε η ώρα. Οπότε, όλα μου έφταιγαν....

Link to comment
Share on other sites

Όπως την έχουν καταντήσει τα τελευταία χρόνια και σε κάθε σημείο καιροφυλακτεί ο γνωστός τύπος με το δρεπάνι  B)

 

Νηρέα, ακόμη και με τα διαχωριστικά κολωνάκια, η Πατρών-Αθηνών είναι προτιμότερη από την Ιτέας. Στο μεταξύ, λόγω των διαχωριστικών κολωνακίων, ο Χάρος έκανε λιγότερη δουλειά τα τελευταία χρόνια στην Πατρών-Αθηνών που είχε κολλήσει το έργο απ' ότι παλαιότερα, γιατί αυτά δεν άφηναν περιθώρια για παρακινδυνευμένες προσπεράσεις σε ένα μεγάλο μήκος του δρόμου. Αν επέλεγε κανείς να ταξιδέψει ώρα χωρίς νταλίκες και δε συναντούσε στα τμήματα με κολωνάκια κανένα παππού, έφτανε σχετικά κυριλέ στον προορισμό του (δεδομένης της κατάστασης του δρόμου). Πλέον τα έργα προχωράνε με ικανοποιητικούς ρυθμούς (έχουμε το 55 με 60% αυτή τη στιγμή), με καμιά 20ρια εργοτάξια και 2000 εργαζομένους, με τις "χοντρές" δουλειές να έχουν γίνει και με παραδόσεις τμημάτων. Ακόμη και κάποιος που ταξιδεύει συχνα, μπορεί φορά με τη φορά να αντιληφθεί τη διαφορά. Το Πάσχα πιστεύω ο κόσμος θα ταξιδέψει αισθητά πιο άνετα από περσι.

 

Τα καύσιμα θα σου κοστίσουν σχεδόν ή και λιγότερο από όσο θα πληρώσεις για τα διόδια στη γέφυρα...εάν δε βάλεις και τα λοιπά διόδια...

 

Σχετικά με γέφυρα και τιμές, αν κάποιος ταξιδεύει μόνος (ή μια οικογένεια όπου τα έξοδα είναι από το ίδιο "πουγκί") και υπάρχει άνεση χρόνου, συμφέρει η επιλογή του πλοίου. Δύο και πάνω άτομα που μοιράζονται τα έξοδα (μη καραβόφιλοι, συνεργάτες, παρέες), δεν έχουν πολλούς λόγους να πάρουν την παντόφλα. Αυτή θα μπορούσε να γίνει πιο ανταγωνιστική αν λειτουργούσε το κυλικείο της, αφού θα αποτελούσε ένα καλό διάλειμμα από την οδήγηση. Αντί να σταματήσουν στα ΣΕΑ οι ταξιδιώτες, θα πήγαιναν με πλοίο, θα ξεπιανόντουσαν λίγο, θα αγόραζαν κάτι να φάνε και να πιούν, θα πλήρωναν και μισά απ' ότι στο γιοφύρι. Στο μεταξύ για συχνές διελεύσεις έχει και η γέφυρα τα πακέτα της.

 

Τα διόδια μέχρι Αντίρριο (ή Μεσολόγγι) είναι (ΝΕΟ και Τρικούπης) €20.20 (x2 με επιστροφή). Πόσο καίει ένα οικονομικό diesel ως εκεί άραγε; 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως θα είναι το Πάσχα, αλλά πριν 2 μήνες που πέρασα, στην επιστροφή προτίμησα να πιώ τον καφέ μου στο Γαλαξείδι και να πάρω τον καθαρό αέρα μου στον Παρνασσό, παρά να καρδιοχτυπάω για δεκάδες χιλιόμετρα μη ξεφύγει καμιά νταλίκα από απέναντι...και δεν έχεις ούτε ένα μέτρο περιθώριο να κόψεις δεξιά. Άσε που σε αυτά τα κομμάτια, εάν σου τύχει κάτι...την έβαψες και την έβαψαν κι αυτοί που σε ακολουθούν, σε ορισμένα κομμάτια, ακόμα κι ένα σμαρτ να μείνει δεν έχει χώρο να βγει εκτός δρόμου.

 

ΥΓ. Με 20 ευρώ πετρέλαιο βγάζεις 300-400 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι πήγαινες τη βόλτα σου, κι εγώ για αλλαγή κάποιες φορές κατεβαίνω στην Παλιά ΕΟ Αθηνών Πατρών (διασχίζει εξαιρετικά, παραθαλάσια μέρη). Γιατί οι τακτικοί ταξιδιώτες της Δυτικής Ελλάδας, δεν κάνουν τη διαδρομή της Ιτέας (καλά, για Πάτρα εννοείται κανείς). Φουλ στρoφές, συν 70κμ περισότερα και πιο πολύ κινδυνεύεις εκεί να σου έρθει η νταλίκα για φιλάκι :) Όσοι πάλι πάνε Πύργο αποφεύγουν τη ΝΕΟ Α-Π με Τρίπολης-Μεγαλόπολης.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 11/13/2014 at 1:38 AM, corfu said:

Όσον αφορά την Ιόνια Οδό τα έργα προχωράνε γοργά και το 2015 φαίνεται  θα είναι έτοιμη η παράκαμπψη Αμφιλοχίας και ορισμένα άλλα μικρότερα τμήματα

Aπό τον ερχόμενο Μάιο, Ρίον-Γιάννενα, όχι με δυο παπούτσια πάνινα, αλλά με τουτού σε 1,5 ώρα! Απίστευτο μου φαίνεται πως το έργο ολοκληρώνεται. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

με αφορμη τα της γενοβας, η εταιρια της γεφυρας βομβαρδιζει τα ΜΜΕ της Πατρας με υλικο απο ολους τους ελεγχους και τος συντηρησεις που γινονται.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

 "Θεός σχωρέστον",ένα από τα πιο ταπεινά και ευγενικά άτομα που ηγήθηκαν στην κατασκευή του γεφυριού  !

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • proud_ionian changed the title to Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου || Χαρίλαος Τρικούπης
  • 7 months later...
1 hour ago, Nikos_Chania said:

ΥΓ: πεταξανε ΔΙΣ στην γεφυρα τρικουπη,

 

56 minutes ago, gtogias said:

Η γέφυρα Τρικούπη κόστισε 700 μύρια και τα πλήρωσε η κοινοπραξία που την έφτιαξε και την εκμεταλλεύεται. Και μόνο πεταμένα δεν τα λες.

δεν θυμαμαι ακριβως το χρηματοδοτικο σχημα. εχω την εντυπωση οτι υπηρχε ενα ποσοστο εθνικων και κοινοτικων πορων.

η ουσια ειναι οτι η γεφυρα ειναι απο τα ελαχιστα εργα υποδομης εκεινης της περιοδου το οποιο ηταν απολυτως απαραιτητο, ηταν χρονιο αιτημα ολης της δυτικης ελλαδας και εφερε κοντυτερα στην Αθηνα ολη την Δυτικη Ελλαδα και το Βορειο Ιονιο.

αν εχει κατι αρνητικο, αυτο ειναι η απουσια προβλεψης για σιδηροδρομικη συνδεση.

και το τελευταιο cent που στοιχισε και το τελευταιο cent που πληρωνεις για να την διασχισεις, αξιζει τα λεφτα του,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...