Jump to content
Shipfriends

Ψαρά Γκλόρυ (IMO 7909437)


Recommended Posts

Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Η Δανία, είναι σοβαρή χώρα και οι Δανοί δέν είναι υπήκοοι χώρας της υποσαχάριας Αφρικής. Το καράβι δεν είναι το BS Δήλος, αλλά από πολλά απ' αυτά που κυκλοφορούν εν Ελλάδι θα είναι ασφαλώς καλύτερο. Αφήνω που δεν θα το έχει αγγίξει ο Ρωσσικός Νηογνώμων.

Σοβαρή χώρα μπορεί να είναι η Δανία, αλλά όπως και να το δεις ο σχεδιασμός του παπόρου "στερείται καλλιτεχνικώς" που λέει και το τραγούδι. ;) Είναι σαν να το έφτιαξες με τουβλάκια Lego (μιας και μιλάμε για Δανία) αλλά η γέφυρα και η τσιμινιέρα είναι από playmobil. :D

Παρ' όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι θα το αγαπήσουμε το βαποράκι, καθώς μας αρέσει που είναι κάτι τι το διαφορετικό (και στρουμπουλό :P ) και σίγουρα δεν θα είναι το χειρότερο του Αιγαίου.

ΥΓ Το βαποράκι χωνεύεται, έστω και με μια σόδα. Αυτό το Glory όμως δεν χωνεύεται με τίποτε, B)

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Να υποθεσω η πρωτη του μετασκευη θα ειναι το κλεισιμο του πισω ντεκ που κατεβαινει απο πανω με τη σκαλα και μετατροπη του σε πρυμνιο ρεμετζο με καβους......γιατι απο οτι βλεπω δε μπορει να δεσει με καβους απο πρυμα τωρα........

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχυρίσθηκα ότι είναι ωραίο, ούτε ότι ο νονός του έχει συγγένεια με τον Ελύτη (τον ποιητή, όχι το καράβι της ΝΕΛ :P) ! Το νόημα των γραφομένων μου είναι ότι το καραβάκι και γερά χτισμένο και καλά συντηρημένο και αξιόπλοο θα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Χτες εδωσε το τελευταιο στιγμα στο AIS και βρισκοταν κοντα στο χωριο του Αστεριξ :P οποτε λογικα σημερα πρεπει να περναει το Βισκαϊκο.

Η ταχυτητα του ηταν απο 6-9 κομβοι

Link to comment
Share on other sites

Στις ακτες τις Πορτογαλιας ειναι πλεον το βαπορακι.Αν κρινω απο την πορεια του,χτες πρεπει να πηγε να απαγκιασει οσο γινοταν μεχρι να περασει ο καιρος.Δεν μπορω να εξηγησω διαφορετικα αυτο πανω κατω που εκανε

post-1819-0-16629700-1319704351_thumb.jp

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Πέρασε τα στενά του Γιβραλτάρ χθες το βράδυ και μπήκε στην Μεσόγειο.

Περάστηκε και ο προορισμός του στο σήμα του στο AIS (Πειραιάς) όπου και θα καταπλεύσει σύμφωνα με το ΕΤΑ του την Τετάρτη 2/11ου.

Link to comment
Share on other sites

Τι να γίνεται άραγε το "ζουμπουρλούδικο" :D το βαποράκι ???

Τελευταίο του σήμα στο AIS ήταν χθες (1/11ου) τα ξημερώματα από την νοτιοδυτική Σικελία, και με αναμενόμενη άφιξη στον Πειραιά (ΕΤΑ) σήμερα το μεσημέρι. Έκτοτε, άφαντο.

Να έπιασε στην Σικελία για κανέναν ανεφοδιασμό σε καύσιμα, ή μήπως να έφτασε ήδη ...ιγκόγκνιτο (με κλειστό το AIS) στον Πειραιά ???

Edit : Άκυρος ο συναγερμός !!! Μόλις ενεμφανίσθη στα δυτικά της Ζακύνθου να οδεύει προς το Κορινθιακό κανάλι !!!

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Τα "τρεξίματα" είναι κυρίως αποτέλεσμα της Πορτογαλίας και κυρίως 2 ημερών όπου το πλήρωμα τα είδε όλα αλλά με τη βοήθεια του Αι Νικόλα έφερε το καραβάκι ασφαλώς

Link to comment
Share on other sites

Δε θα εστελνα ουτε καλτσες απο τη Δανια μ αυτο στην Ελλαδα :D

Τα ιδια ζορια ειχαν τραβηξει κι αυτοι που φερανε το Σαμος Σπιριτ στην Ελλαδα κι αυτοι που ανεβασανε το Ανδρεας ΙΙ στη Σουηδια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ο λόγος ήταν επικείμενη πώληση του. Το πιο πιθανό είναι η νομοθεσία στη χώρα που δούλευε πριν, όπου απογορευουν εργασίες καλωπισμου πέρα τη περίοδο της επισκευής του, για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος

Link to comment
Share on other sites

το πλοιο εχει σκαλες για να ανεβεις επανω μονο πλωρα!αρα θα πρεπεις να διασχισεις ολο το γκαραζ για να φτασεις..προεκταση του πισω εξωτερικου ντεκ δεν νομιζω να γινει.κ αυτο που γνωμη μου χρειαζεται ειναι ρεμετζο πρυμνης γιατι οι καβοι βγαινουν απο κατι μικρες τρυπες που δεν νομιζω οτι θα εξυπερετουν στην ελλαδα,το ιδιο ισχυει κ για την πλωρη!

Link to comment
Share on other sites

Να καλωσορίσουμε και "επίσημα" το καραβάκι στην gallery των shipfriends :D , παραθέτοντας μερικές σημερινές του φωτογραφίες από τον μώλο Δραπετσώνας.

Το καραβάκι το βρήκα "αρκετά μικρότερο" (μιά σταλίτσα), αρκετά πιό άσχημο (εντάξει, εντάξει, σύμφωνα με την Μεσογειακή μας ...αισθητική), αλλά και πολύ πιό ενδιαφέρον και αγαπησιάρικο από ότι το περίμενα.

Μοναδικό σκαρί το δίχως άλλο, αξιοθέατο για καραβολάτρες και όχι μόνο, με παράξενες γραμμές, εσοχές, εξοχές, από όποια μεριά και να το κοιτάξεις, κατάπρυμα, κατάπλωρα, ...προφίλ.

Παρ' όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι θα το αγαπήσουμε το βαποράκι, καθώς μας αρέσει που είναι κάτι τι το διαφορετικό (και στρουμπουλό :P ) και σίγουρα δεν θα είναι το χειρότερο του Αιγαίου.

Έτσι είναι, όπως τα λέει ο ΝΗΡΕΑΣ. Και στο κάτω - κάτω, εδώ έχουμε δει να ανθίζουν παράφοροι έρωτες, για άλλα κι άλλα αμφιβόλου αισθητικής παπόρια :P , στο Δανέζικο το παποράκι θα κολλήσουμε ??? :D

gallery_2102_36_90753.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λογικα στην ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΗ.

Το 'κοτερο' ΣΕΙΡΙΕ ειναι κουκλακι,ελπιζω μονο να μην παρει τα χρωματα του ΘΗΡΑ B) οταν δρομολογηθει.Νομιζω οτι ετσι λευκο που ειναι,εχει αλλη χαρη.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

καμαρωτο καμαρωτο, αλλα γεματο τρεξιματα απο τον Bay

Τα "τρεξίματα" είναι κυρίως αποτέλεσμα της Πορτογαλίας και κυρίως 2 ημερών όπου το πλήρωμα τα είδε όλα αλλά με τη βοήθεια του Αι Νικόλα έφερε το καραβάκι ασφαλώς

Χωρίς επ' ουδενί να θέλω να αμφισβητήσω το ότι πράγματι το πλήρωμα του και το καραβάκι πέρασαν ταλαιπωρία και κακοκαιρίες, δεν πιστεύω -επίσης- ότι τα τρεξίματα οφείλονται σε αυτές.

Και αυτό βέβαια αποδεικνύεται καθαρά, από τις φωτό του πλοίου που παρέθεσα σήμερα στο προηγούμενο ποστ μου, και όπου η πλώρη του πλοίου (που σχεδόν πάντα ταλαιπωρείται περισσότερο σε μεγάλα και δύσκολα ταξίδια) είναι σε άψογη κατάσταση σε σχέση πάντα με το υπόλοιπο πλοίο, στην ίδια μάλιστα κατάσταση που το είχαμε δει και σε φωτό από την Δανία πριν ξεκινήσει το ταξίδι του προς την χώρα μας.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κανένα χρονοδιάγραμμα πότε αναμένεται να μπεί σε υπηρεσία το πλοίο; Κάθε μέρα που περνάει είναι χαμένη η επιδότηση μιας και δεν δουλεύει το Θήρα, και απ'ότι βλέπω θα τον φάμε τον Νοέμβρη στο ΝΜΔ. Ειδικά αν στυλώσει πόδια η επιθεώρηση και απαιτείται μετασκευή.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρών η εταιρεία του παίρνει προσφορές για τις εργασίες που πρέπει να κάνει ενώ αναμένει και την επιθεώρηση πλοίων για να τις υποδείξει άλλες πιθανές εργασίες που θα χρειαστούν για να περάσει το πλοίο την επιθεώρηση. Το πλοίο έχει αρκετά καλό εξοπλισμό (στη γέφυρα) για το μέγεθος του πλοίου και γενικά είναι αρκετά περιποιημένο στο εσωτερικό του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...