Jump to content
Shipfriends

Ψαρά Γκλόρυ (IMO 7909437)


Recommended Posts

Απο τα νεα του vesseltracker

Quote
The small ferry ANE LAESO,that operates between Frederikshavn e Vesterø,has been renamed in PSARA GLORY at 12/10/2011.

Μηπως προκειται για το νεο πλοιο που θα φερουν στην θεση του ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ?

On 9/29/2011 at 9:55 AM, enas chiotis said:

Στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας πολίτης υπάρχει σήμερα η ακόλουθη είδηση:

Quote
Κουνάει μαντήλι το «Νήσος Θήρα». Νέο πλοίο δρομολογεί η εταιρία.

Σε άμεση αντικατάσταση θα προβεί η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «Νήσος Θήρα», σύμφωνα με τα όσα δήλωσε χθες σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον «π» ο δήμαρχος Ψαρών Κ. Βρατσάνος «Τα χαρακτηριστικά του είναι περίπου ίδια με το «Νήσος Θήρα», ωστόσο θα είναι γρηγορότερο και μεγαλύτερο σε πλάτος. Αυτό για εμάς έχει μεγάλη σημασία δεδομένου ότι θα υπάρχει μεγαλύτερη δυναμικότητα σε μεταφορά οχημάτων και φορτίων».

Εχει ελληνικη σημαια και ειναι και μεγαλυτερο και ταχυτερο απο το ΘΗΡΑ.Το ονομα του παντως φερνει περισσοτερο σε τανκερ παρα σε ferry :D

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς έχετε γράψει λάθος το όνομα του πλοίου στον τίτλο (εκτός κι αν ταξιδεύει στα Ψαρά με ξένη σημαία). ΨΑΡΑ ΓΚΛΟΡΥ θα είναι το όνομα του, αν βέβαια είναι επιβεβαιωμένο.

Κατά τα άλλα .....συμπαθητικό παπόρι :wacko: και έρχεται την καταλληλότερη εποχή ώστε να αντικαταστήσει επάξια την ομορφάδα του ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ στις Ελληνικές θάλασσες.

Link to comment
Share on other sites

Ψαξανε πολυ για να το βρουνε???προκειται για εκτρωμα της ναυπηγικης! Α!ειναι μολις 31 ετων!!! Μεγαλη και σημαντικη αναβαθμιση για τα Ψαρα......

Link to comment
Share on other sites

Καλότυχο να είναι και καλώς να ορίσει. Κατά τα άλλα απλά δεν μπορεί να είναι χειρότερο από το Θήρα, οπότε πρόκειται για βήμα βελτίωσης. Ίσως η πλώρη θα ήταν καλό να σφραγιστεί για ψυχολογικούς λόγους. Από ταχύτητα τα site γράφουν 12, ο νηογνώμονας του 13,5, οπότε αν καταφέρει να σταθεροποιήσει τις 3,5 ώρες για τα Ψαρά θα είμαστε ευχαριστημένοι.

Για την επιλογή του ονόματος επιεικώς απαράδεκτο. Ποια σχέση υπάρχει μεταξύ του glory και της Δόξας των Ψαρών. Όνομα με όρχεις θα ήταν το Κ. Κανάρης, αλλά για να μην πληρώνουμε πνευματικά δικαιώματα στους απογόνους, δεν.

Υγ. Προφανώς το πλοίο είναι μεταβατικό στη γραμμή, μέχρι να έρθει το 12ετίας που προβλέπει η σύμβαση, έτσι; :wub:

Link to comment
Share on other sites

Οντως,από αισθητικής πλευράς,δέν είναι και αριστούργημα-όσο γιά την ηλικία του,άν είναι καλά συντηρημένο δέν θα έχη πρόβλημα.

Το όνομα όντως είναι αίσχος,άς το ονόμαζαν ΔΟΞΑ ΨΑΡΩΝ άν ήθελαν να παραπέμψουν στο ποίημα τού Σολωμού.Η και σκέτο ΨΑΡΑ.Οσο γιά το Κ.ΚΑΝΑΡΗΣ,δέν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα πνευματικών δικαιωμάτων,άλλωστε υπήρξε και παλιότερα πλοίο με το όνομα αυτό και δέν έχω ακούσει να πληρώνονταν πνευματικά δικαιώματα στους απογόνους τού αγωνιστή τού 21.

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώντας τις φωτό του πλοίου στο ais, βλέπω πως έχει περίεργη διάταξη στα βίντσια. Είναι μέσα!!! στο γκαράζ και ο κάβος βγαίνει από ένα φινιστρίνι (0:36 στο βίντεο του Νήσος). Τα όκια του είναι ψηλά που σημαίνει ότι θα έχουμε θεαματικά φουνταρίσματα.

Link to comment
Share on other sites

Στο facebook της πρωην εταιριας του,πολλοι ειναι αυτοι που το αποχαιρετανε και του ευχονται καλα ταξιδια στην Ελλαδα.Η ιδια η εταιρια δημοσιευσε την αλλαγη σημαιας του πλοιου αλλα και τις info για το νεο ονομα του(και το νεο του δρομολογιο προφανως).Ειναι απο το αυτοματο μεταφραστηρι του google οποτε υπαρχουν καποια λαθακια αλλα βγαινει νοημα.

Ane Læsø που πωλούνται στην Ελλάδα, και την ιστιοπλοΐα το τελευταίο ταξίδι του με την ηπειρωτική χώρα, τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου. Η μεταφορά πραγματοποιείται την Τρίτη 11 Οκτωβρίου στο Frederikshavn, η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία.

Στη συνέχεια, ήρθε η ελληνική σημαία πάνω στην πρώην. Ane Læsø. Νέα επωνυμία του είναι τα Ψαρά Δόξα. Τα Ψαρά είναι το νησί όπου θα πλεύσει στην Δόξα και αναφέρεται σε ένα διάσημο ιστορικό επεισόδιο των Ψαρών κατά τη διάρκεια του πολέμου κατά τον τελευταίο αιώνα μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων στο νησί. Η εξαγορά πήγαν καλά και σύμφωνα με το σχέδιο. Είναι ακόμη αβέβαιο, όταν πλέουν από Frederikshavn σε ένα ταξίδι 12 ημερών από τη διέλευση του Βισκαϊκού Κόλπου και του Γιβραλτάρ, κλπ.

post-2049-0-93925500-1318799128_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Ομορφο δεν το λες(αυτο που με χαλαει αισθητικα ειναι κυριως η τσιμινιερα),ουτε καλοταξιδο φαινεται να ειναι, αλλα οπως ειπε και ο φιλος Χιωτης χειροτερο απο το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ αποκλειεται να ειναι.

Καλα ταξιδια λοιπον και καλο κουραγιο σε αυτους που θα το φερουν στην Ελλαδα γιατι θα περασει απο δυσκολες θαλασσες χειμωνιατικα

Link to comment
Share on other sites

Εγω οσο το κοιταζω στις διαφορες φωτο,τοσο μου αρεσει κ πιο πολυ :P Εχει ενα δικο του στυλακι,κουκλιστικο :D Εσωτερικα πιστευω θα ειναι πολυ καλυτερο του ΘΗΡΑ,αν δεν κανω λαθος,το 97 εχει υποστει ανακαινιση/μετασκευη.

Το φοβερο παντως με αυτο το καραβακι ειναι το visor του,αν το κρατησουν ανοιχτο και χρησιμοποιειται στην φορτοεκφορτωση,θα ειναι μοναδικο θεαμα για τα ελληνικα δεδομενα :)

Link to comment
Share on other sites

για μενα πρεπει να σφραγισθει το visor, για να εχουν ολοι το κεφαλι τους ησυχο. δε νομιζω οτι στη χιο θα εχει την πολυτελεια να δενει παντα στη γωνια. οπως φαινεται στο marinetraffic, εκει στα ξενα ειχε link span, με προσκρουστηρες εκατερωθεν οπου σχηματιζαν Π στο οποιο εμπαινε η πλωρη.

κατω απο τα οκια εχει δυο μικρα ζωναρια/μαγουλα πανω στα οποια ακουμπαγαν οι προσκρουστηρες. πιστευω οτι αυτα πρεπει να κοπουν, γιατι εδω με τα συχνα φουνταρισματα θα βρισκει συνεχεια η αγκυρα εκει.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως το βαποράκι μου αρέσει.Κι ας μην βιαζόμαστε να το κρίνουμε ότι δεν θα πηγαίνει καλά στον καιρό.Δανέζικο σκαρί είναι στο κάτω κάτω ,μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο να είναι τραμπάλα στον καιρό. Κι όταν λέμε καλοτάξιδο σε συνάρτηση πάντα με το μήκος του, γιατί και το δανέζικο ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ είναι καλοτάξιδο (πολύ βαριά κατασκευή σε όλα του) αλλά αν κανείς το συγκρίνει με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ φυσικά το αποτέλεσμα θα είναι τραγικό.

Τα ζωνάρια/μάγουλα λογικά θα είναι αποτέλεσμα της τετραγωνοποίησης του γκαράζ για μεγαλύτερη χωρητικότητα οπότε αποκλείεται να κοπούν. Όσο το για να μην μπλέκεται η άγκυρα, μα γι αυτό ακριβώς τον λόγο στο σημείο κάτω από τα όκια έχουν βάλει λαμαρίνες οι οποίες εκμηδενίζουν το σκαλοπάτι που θα υπήρχε και θα έμπλεκαν οι άγκυρες.

Αν έπιανε και 15-16 μιλάκια θα ήταν ταμάμ. Όπως και να έχει όμως σίγουρα είναι αναβάθμιση για τα Ψαρρά σε σχέση με το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

τα σιδερα αυτα κατω απο τα οκια, εχουν μπει για τους προσκρουστηρες και οχι για τις αγκυρες. φαινεται εδω και εδω. αυτα ακριβως τα "ζωναρια" για τους προσκρουστηρες εννοω οτι πρεπει να κοπουν.

κρινοντας απο τις φωτο, που σε ολες τα οκια δεν εχουν τρεξιματα απο καδενες αμφιβαλω αν φουνταρει κιολας εκει πανω.

Link to comment
Share on other sites

Το όνομα όντως είναι αίσχος,άς το ονόμαζαν ΔΟΞΑ ΨΑΡΩΝ άν ήθελαν να παραπέμψουν στο ποίημα τού Σολωμού. Η και σκέτο ΨΑΡΑ.

Σκέτο ΨΑΡΑ και εμένα θα μου άρεσε περισσότερο, αλλά δεν ημπορούσαν να το ονομάσουν έτσι φίλτατε Hastaroth. Kαι ίσως αυτός να είναι ο λόγος που κολλήσανε κι αυτό το "γκλόρυ" δίπλα του.

Βλέπεις υπάρχει ήδη παπόρι με το όνομα ΨΑΡΑ. Και επιβατηγό, και ...οχηματαγωγό και με Ελληνική σημαία. Κι όσο κι αν βρίσκεται εδώ και χρόνια σε αχρηστία, υφίσταται ούτως ή άλλως με αυτό το όνομα. Στις διάφορες βάσεις δεδομένων πλοίων μάλιστα, το έχουν ακόμα "In service", ούτε καν "Laid up".

Link to comment
Share on other sites

Φίλτατε Σείριε,φαντάζομαι έχεις δεί πόσα καίκια "Αγιοι Νεκτάριοι" υπάρχουν στην Αίγινα-εγώ μιά φορά είδα τρία δεμένα το ένα δίπλα στο άλλο (και τα φωτογράφισα κιόλας).Επίσης ώς γνωστόν υπάρχουν και δύο ΙΟΝΙΣ,το Αρκουμάνειον και το Τυρογάλειον.Γιατί λοιπόν να μήν υπάρχουν και δύο ΨΑΡΑ;

Link to comment
Share on other sites

απο οτι ξερω, πλοιο ιδιας σημαιας και ιδιας κατηγοριας δεν μπορει να εχει το ιδιο ονομα. τα ιονις εχουν αλλη σημαια. το original ελληνικη και το αλλο Saint Vincent and the Grenadines. (τα βαρκακια ετσι και αλλιως διεπονται απο αλλο ευαγγελιο)

νομιζω παντως οτι η ολη ιστορια ειναι μια κακη αποδοση στα αγγλικα της "Δοξας των Ψαρων". εν πασει περιπτωσει το ονομα δεν εχει και τοση σημασια. ας ερθει εδω, να δουμε τι ψαρια πιανει γενικως και τα αλλα επονται

Link to comment
Share on other sites

Όπως το βλέπω πάντως σε αυτή την φωτό, φαίνεται σαν να το έχει "ζωγραφίσει" κάποιος μαθητής του δημοτικού, και όχι να έχει σχεδιαστεί από ναυπηγικό χέρι.

Κοντόχοντρο, ασύμμετρο, με μεγάλα παράθυρα και τεράστιο (όπως το απεικονίζουν πάντα τα μικρά παιδιά) φουγάρο :P .

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει Σείριε, και το επόμενο πλοίο της εταιρείας (MARGRETE LAESO) είναι ακόμα πιο κοντόχοντρο. Ίσως έχουν άλλη αίσθηση της τέχνης εκεί πάνω. Απο τις φωτογραφίες του fb της εταιρείας μπορείτε να δείτε ότι για την διαδρομή των 15 μιλίων, εκτός από linkspan εκεί πάνω, έχει και ξεχωριστές σκάλες στο ντόκο για να ανεβαίνει ο κόσμος κατευθείαν στα σαλόνια. Για το δε ομόσταυλο έχουν κατι που μοιάζει με φυσούνα.

ΥΓ. το παποράκι είναι και ice class (III).

Link to comment
Share on other sites

Που να μπλέκει τώρα με στενά και ιστορίες. Από πάνω πάει. Ανοιχτή θάλασσα να αναδείξει το σκαρί τις αρετές του.

3316 μίλια η διαδρομή χωρίς στάσεις (και γραμμή το Μπέη), οπότε υπολογίστε πάνω κάτω πότε θα το δούμε στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Η Δανία, είναι σοβαρή χώρα και οι Δανοί δέν είναι υπήκοοι χώρας της υποσαχάριας Αφρικής. Το καράβι δεν είναι το BS Δήλος, αλλά από πολλά απ' αυτά που κυκλοφορούν εν Ελλάδι θα είναι ασφαλώς καλύτερο. Αφήνω που δεν θα το έχει αγγίξει ο Ρωσσικός Νηογνώμων.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει Σείριε, και το επόμενο πλοίο της εταιρείας (MARGRETE LAESO) είναι ακόμα πιο κοντόχοντρο. Ίσως έχουν άλλη αίσθηση της τέχνης εκεί πάνω.

Συγγνώμη τώρα, αλλά αν ως κριτήριο για να χαρακτηρίσουμε οτίδήποτε άσχημο ή όμορφο είναι το αν υπάρχει κάτι ακόμα πιό άσχημο, ε νομίζω ότι δεν στέκει και πολύ... (διά να το εκφράσω ευγενικά). Ούτε βέβαια βρίσκω απαραίτητο η αισθητική μου να συμβαδίζει με οποιαδήποτε άλλη αισθητική.

Όσο για το ότι οι Δανοί φτιάχνουν καταπληκτικά πλοία, μη έχοντα ουδεμία σχέση με την Σαχάρα, καμμία αντίρρηση. Έτερον εκάτερον. Εγώ απλά εξέφρασα την γνώμη μου για την εξωτερική και μόνο εικόνα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...