Jump to content


Photo
* * * * * 2 votes

Πετρελαιοκηλίδα στη Νέα Ζηλανδία, εξ'αιτίας της προσάραξης του ελληνόκτητου containership Rena.


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,157 posts

Posted 11 October 2011 - 21:20

Tην προηγουμενη τεταρτη το ελληνοκτητο containership Rena, προσαραξε στον υφαλο Astrolabe στα βορεια της Νεας Ζηλανδια, κοντα στο λιμανι Tauranga. Aν καταλαβα καλα, πανω απο 1000 τονοι πετρελαιου εχουν χυθει στη θαλασσα απο διαρροη των δεξαμενων καυσιμων και εχουν ρυπανει παραλιες οπου συγκεντρωνονται πιγκουϊνοι για αναπαραγωγη. ειναι απο τις μεγαλυτερες οικολογικες καταστροφες στη χωρα.

Ενα εφοδιαστικο τανκερ, το Awanuia προσπαθησε να απαντλησει τα καυσιμα, αλλα η προσπαθεια διεκοπη λογω των καιρικων συνθηκων. το Rena εχει ανεβει με την πλωρη πανω στον υφαλο, εχει μια κλιση που εφτασε τις 11 μοιρες (μετα με ξεσαβουρωμα το φεραν στις 5) και με το σουελ και τον αερα κοπαναει πανω στον Αστρολαβο

συμφωνα με τους νεοζηλανδους, ειχε φαει παρατηρησεις απο το port state control στην κινα και εγινε follow up στο freemantle στην αυστραλια.

The Rena is a Liberian flagged, Greek owned Flag of Convenience cargo ship covered by an ITF (International Transport Workers Federation) agreement. The crew are 25 Filipinos.
According to the union’s source, the deficiencies on the Rena noted by Maritime New Zealand included:

  • Fixed fire extinguishing installation
  • Maintenance of the ship and equipment
  • Obstruction/slipping, etc.
  • Propulsion main engine
  • Doors within main vertical zone
  • Covers (hatchway-, portable-, tarpaulins, etc.)
  • Gangway, accommodation ladder
  • Charts
  • Lighting
  • Safe means of access
  • Stowage of lifeboats
  • Emergency Fire Pump
  • Railing, cat walks
  • Other (radio)
  • Lifeboat inventory
  • Fire-dampers


http://www.youtube.com/watch?v=_UrTBYtSS9I&feature=player_detailpage

http://www.youtube.com/watch?v=9OA18Xdm-5k&feature=player_detailpage

Superferry Ithaki. To 2000 στην Κεφαλονια. :cool: 


#2 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,390 posts

Posted 12 October 2011 - 08:35

Να αναφέρω ότι το πλοίο ανήκει στην Costamare

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#3 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,989 posts

Posted 12 October 2011 - 15:55

το Rena εχει ανεβει με την πλωρη πανω στον υφαλο, εχει μια κλιση που εφτασε τις 11 μοιρες (μετα με ξεσαβουρωμα το φεραν στις 5) και με το σουελ και τον αερα κοπαναει πανω στον Αστρολαβο


Και σύντομα θα κοπεί στα δύο, καθώς άρχισαν να εμφανίζονται ρήγματα, όπως φαίνεται και στο βίντεο. Η αγωνία και η αγανάκτηση των κατοίκων είναι τόσο μεγάλη που οι αρχές απαγόρευσαν την δημοσιοποίηση του ονόματος ή της φωτογραφίας του συλληφθέντος πλοιάρχου, φοβούμενοι τυχόν βιαιοπραγίες εναντίον του.

#4 stelios

stelios
  • eMembers
  • 224 posts

Posted 12 October 2011 - 19:18

Απ' ότι διάβασα, είναι και 11 κοντέινερς με "δυνητικά" επικίνδυνα χημικά, πέρα από τα πετρέλαια, λάδια κλπ..

#5 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,157 posts

Posted 12 October 2011 - 22:26

μια ψηφιακη απεικονιση της καταστασης του πλοιου πριν μερα



το πλοιο εχει ηδη μεγαλη κλιση δεξια και πολλα containers εχουν παρει το δρομο για το νησι της ωγυγιας

Posted Image

Edited by proud_ionian, 12 October 2011 - 22:27 .

Superferry Ithaki. To 2000 στην Κεφαλονια. :cool: 


#6 Cruise Europa

Cruise Europa
  • eMembers
  • 1,057 posts

Posted 13 October 2011 - 21:01

Σύμφωνα πλέον με αυτό το άρθρο
http://www.google.gr...bknfc3KvpLg7A9A
το πλοίο πάει για διάλυση, έχοντας πρώτο πλάνο την πρόσκρουση του ΚΟΛΟΣΣΟΥ στην Λευκάδα!! :eek: :eek: Τώρα πως τα συνδέσαν μόνο αυτοί ξέρουν!

#7 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 14 October 2011 - 00:13

O Ελληνας ιδιοκτητης του πλοιου μιλησε για το ατυχημα,τις ευθυνες και τι προσπαθειες που γινονται για να περιοριστει η οικολογικη καταστροφη.

#8 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,157 posts

Posted 14 October 2011 - 00:22

μαλλον μεγαλοστελεχος της εταιρειας ειναι. η costamare ειναι του μακαριστου κωνσταντακοπουλου. αν δεν κανω λαθος ηταν και ιδρυτικο μελος και προεδρος της HELMEPA

Superferry Ithaki. To 2000 στην Κεφαλονια. :cool: 


#9 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 16 October 2011 - 12:35

Καποιες φωτογραφιες απο το πλοιο και την οικολογικη καταστροφη στην περιοχη.

#10 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 17 October 2011 - 16:03

Στα διαφορα ενημερωτικα site λεγεται οτι ο πλοιαρχος διαλεξε μια πιο συντομη ροτα,απο την προβλεπομενη,ωστε να φτασει το πλοιο εγκαιρα στον τελικο του προρισμο,με τα γνωστα αποτελεσματα.Πλοιαρχος και υποπλοιαρχος εχουν συλληφθει και αντιμετωπιζουν κατηγοριες για ποινη φυλακισης 12μηνων και προστιμο 5700ευρω.

#11 mpolo

mpolo
  • eMembers
  • 126 posts

Posted 22 October 2011 - 14:14

Το πλοιο το ξεσκισαν απο μπροστα εως πισω αφου πηγαινανε και με ταχυτητα η μοιρα του λοιπον ειναι προδιαγεγραμενη.Εχει κατσει η πρυμη και η πλωρη πανω σε υφαλο.

#12 TankerShip

TankerShip
  • eMembers
  • 615 posts
  • LocationAthens

Posted 08 January 2012 - 11:55

Aκόμα μια άσχημη εξέλιξη στο ατύχημα του RENA...

Edited by TankerShip, 08 January 2012 - 11:56 .


#13 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,390 posts

Posted 01 March 2012 - 13:26

Την ενοχή τους σε δέκα από τις έντεκα κατηγορίες που τους είχαν απαγγελθεί από τις αρχές της Ν. Ζηλανδίας μετά την έρευνα που διεξήχθη στην περιοχή ASTROLABE REEF OF TARAUNGA σημείο προσάραξης του πλοίου “Rena” στις 5 Οκτωβρίου , ομολόγησαν σήμερα ο πλοίαρχος και υποπλοίαρχος του φορτηγού πλοίου .

Πηγή: THE SEANATION

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#14 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 17,157 posts

Posted 05 April 2012 - 23:33

ραντεβου στα δικαστηρια δινει η κυβερνηση της Νεας Ζηλανδιας με την πλοιοκτητρια εταιρεια.

Συμφωνα με τον ΣΚΑΪ ζητα 600χιλ δολαρια νεας ζηλανδιας προστιμο (καπου 490χιλ USD) και επιπλεον 10χιλ για καθε μερα ρυπανσης (8χιλ USD). το econews λεει οτι πλοιαρχος και ναυτης βαρδιας αποδεχθηκαν την ενοχη τους και δικαζονται το Μαϊο.

Posted Image

Superferry Ithaki. To 2000 στην Κεφαλονια. :cool: 


#15 irraklis

irraklis
  • eMembers
  • 182 posts
  • LocationPlymouth UK

Posted 21 May 2012 - 15:33

Ας δούμε κάποιες πρόσφατες εικόνες του conteinership και όλες τις εργασίες που γίνονται σε αυτό για την αφαίρεση ότι conteiner έχουν μείνει επάνω.

http://www.maritimen...ery-salvage.asp

Edited by irraklis, 21 May 2012 - 15:33 .


#16 polmyt

polmyt

    Polychnitos Square Gardens

  • Supermoderators
  • 5,685 posts

Posted 28 May 2012 - 13:12

Επτα μηνες εφαγαν ο πλοιαρχος και ο δευτερος υποπλοιαρχος του πλοιου που κριθηκαν ενοχοι για την προσαραξη

Σε επτά μήνες κάθειρξη καταδικάστηκαν ο πλοίαρχος και ο δεύτερος υποπλοίαρχος του φορτηγού πλοίου MV Rena, λιβεριανής σημαίας και ελληνικής ιδιοκτησίας, το οποίο προσάραξε ανοικτά των ακτών της Νέας Ζηλανδίας προκαλώντας τη μεγαλύτερη πετρελαιοκηλίδα στην ιστορία της χώρας.
Οι Μάουρο Μπαλομάγκα και Λεονίλ Ρελόν, αμφότεροι από τις Φιλιππίνες, είχαν δηλώσει ένοχοι για εσφαλμένο και επικίνδυνο πλουν και αλλοίωση των επισήμων εγγράφων του πλοίου μετά την πρόσκρουση σε κοραλλιογενή ύφαλο.
Το πλοίο προσέκρουσε σε ύφαλο στα ανοιχτά της Βόρειας Νήσου της Νέας Ζηλανδίας στις 5 Οκτωβρίου 2011, με αποτέλεσμα να διαρρεύσουν εκατοντάδες τόνοι καυσίμου, προκαλώντας εκτεταμένη οικολογική καταστροφή.
Τον Ιανουάριο το πλοίο κόπηκε στα δύο και εκατοντάδες εμπορευματοκιβώτια έπεσαν στην θάλασσα.
Σύμφωνα με την κατηγορούσα αρχή, το πλήρωμα του Rena, που ανήκει στην Daina Shipping, θυγατρική της ελληνικής Costamare, παραβίασε τους βασικούς κανόνες της ναυσιπλοΐας και πραγματοποίησε σημαντική παράκαμψη από την ενδεδειγμένη οδό, καθώς βιαζόταν να προσεγγίσει το λιμάνι Ταουράνγκα.
Ενδιάμεση έκθεση της αρμόδιας αρχής της Νέας Ζηλανδίας επισημαίνει ότι ατύχημα συνέβη επειδή το πλήρωμα ακολούθησε παρακαμπτήρια οδό προκειμένου να τηρήσει την προθεσμία που του είχε δοθεί για να φτάσει στο λιμάνι.
Κατηγορίες έχουν επίσης απαγγελθεί εναντίον της πλοιοκτήτριας εταιρείας για απελευθέρωση βλαβερών ουσιών.
Η κυβέρνηση της Νέας Ζηλανδίας υπολογίζει ότι το κόστος καθαρισμού της πετρελαιοκηλίδας ξεπέρασε τα 100 εκατ. δολάρια.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users