Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση του Βιτσέντζος Κορνάρος στο European Express στο λιμάνι του Πειραιά


Recommended Posts

Μπροστά στο λιοντάρι ήταν δεμένο το europa palace και πίσω του προς τα μέσα, (μετά το σπάσιμο του ντόκου) υπήρχε κρουαζιερόπλοιο.

Ακριβώς, ήταν εκεί δεμένο το Horizon. Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Η φωτογραφία του margaritis δείχνει πολλά, αλλά αν το δείς από κοντά, η αβαρία είναι θορυβωδώς εντυπωσιακή. Η πολύ γερό σκαρί είναι ο Κορνάρος ή πολλή φόρα είχε πάρει (μεσα στο λιμάνι; δύσκολο), η η κατασκευή του European ήταν λίγο b-class.

Link to comment
Share on other sites

Η γωνια που εχει χτυπησει η πλωρη του ΚΟΡΝΑΡΟΥ δειχνει στο περιπου και την γωνια που μπορει να ειχε το πλοιο σε σχεση με το EUROPEAN.Προσπαθησα λιγο με την βοηθεια του δορυφορου να κανω μια 'αναπαρασταση',κατα καποιο τροπο,η οποια μπορει να ειναι και τελειως λανθασμενη καθως ειναι πολυ δυσκολο να πεις/καταλαβεις τι εγινε,χωρις να γνωριζεις απο πρωτο χερι.

ΥΓ.Δεν βγαζω πορισμα,απλα προσπαθω να καταλαβω πως περιπου εγινε η συγκρουση.

crashou.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η φωτογραφία του margaritis δείχνει πολλά, αλλά αν το δείς από κοντά, η αβαρία είναι θορυβωδώς εντυπωσιακή. Η πολύ γερό σκαρί είναι ο Κορνάρος ή πολλή φόρα είχε πάρει (μεσα στο λιμάνι; δύσκολο), η η κατασκευή του European ήταν λίγο b-class.

Εαν πχ όντως το ψάρωσε ο αέρας, ή εαν φοβόντουσαν τις ριπές αέρα στον Πειραιά είναι λογικό ίσως να είχε φόρα ο ποιητής προκειμένου να τιμονεύσει καλά. Πάντως την ημέρα του συμβάντος είχα ρίξει στο ais (με ότι ακρίβεια αυτό συνεπάγεται) μια ματιά στην πορεία του Κορνάρου και ελάχιστα πριν την κουτουλιά :D ο δρόμος του έλεγε γύρω στους 10 κόμβους. Ξαναλέω οτι κρατω κάποια επιφύλαξη μιας και λάθη στο ais γίνοται. Μην ξεχνάμε πάντως ότι το σημείο της πλώρης είναι - αν δεν κάνω λάθος- πολύ ενισχυμένο σε σχέση με το πλάι που την έφαγε το European. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

το ευρωπεαν την εφαγε εκει που τελειωνει το hull και ξεκινα η υπερκατασκευη (που ειναι ελαφρυτερη κατασκευη και απο πιο λεπτες λαμαρινες). στη φωτο φαινεται ξεκαθαρα οτι μεχρι το υψος του γκαραζ εχει μονο γρατσουνιες και μετα μπαινει μεσα σαν αδειο κουτι που εφαγε κλωτσια.

Link to comment
Share on other sites

απο μια πιο κοντινη ματια, φαινεται σαν να σουρθηκε αριστερα ο κορναρος πανω στο ευρωπεαν, μετα την αρχικη κουτουλια.

gallery_1817_435_456201.jpg

αληθεια εκεινες οι διατυπωσεις με p&i επιθεωρητες κλπ τελειωσαν; κοντευουν δυο εβδομαδες.

Link to comment
Share on other sites

Με βαση την ανακοινωση της ΝΕΛ παραπανω,μηπως τελικα εκτος απο την αριστερη πλευρα(που επεσε ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ),εγινε μεγαλη ζημια και απο το δεξια πανω στον ντοκο(με την ωθηση της συγκρουσης)? Αν δειτε,το πλοιο ειναι στην ουσια 'απροστατευτο' σε περιπτωση επαφης(δεν νομιζω τα 10λαστιχα φορτηγων που εχουν για fender,να κανουν και φοβερη δουλεια).

Συμφωνα με το ΕΜΠΡΟΣ το πλοιο εχει φθορες και απο την δεξια πλευρα

Όπως διαπιστώθηκε, έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στα δοκάρια που στηρίζουν τα καταστρώματα του πλοίου, τόσο από την πλευρά του χτυπήματος που προκλήθηκε από το «Βιτσέντζος Κορνάρος», όσο και από την άλλη πλευρά, μια και με το χτύπημα πιέσθηκε πάνω στην προβλήτα όπου ήταν πλαγιοδετημένο.

Τα παραπάνω απαιτούν να ξηλωθούν οι λαμαρίνες του πλοίου, για να ελεγχθούν και να επισκευαστούν οι δοκοί.

Παράλληλα, θα πρέπει να ανοιχτούν οι μηχανές του πλοίου για να διαπιστωθεί αν έχουν υποστεί ζημιές και πόσο σοβαρές είναι αυτές, διότι κατά την πρόσκρουση σταμάτησε να λειτουργεί η μία.

Έτσι, οι αρχικές εκτιμήσεις που ήθελαν οι επισκευαστικές εργασίες να διαρκούν μια εβδομάδα, αναθεωρούνται. Σίγουρα θα απαιτηθεί πολύ περισσότερος χρόνος για την επισκευή του πλοίου κι όλα δείχνουν ότι η αντικατάστασή του από το «Θεόφιλος» θα διαρκέσει μερικούς μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Εάν κατάλαβα καλά με αυτά που λέτε, το πλοίο παίζεται να πάει ακόμα και για σκραπ, που λέει ο λόγος. Και όλα αυτά με μια "κουτουλιά"? Μήπως τα παραλένε για τους δικούς τους λόγους?

Link to comment
Share on other sites

Σαν κίνηση είναι μάλλον αναμενόμενη και μάλλον πολυφορεμένη κατά την άποψή μου, :D το ζήτημα όμως δεν είναι το τι θα ζητήσει όσο το τι θα πάρει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο έχουν ξεκινήσει οι εργασίες αποκατάστασης της ζημιάς. Έχουν ήδη αφαιρεθεί οι εξωτερικές λαμαρίνες στο σημείο της πρόσκρουσης, αλλά και κάτω από αυτό, όλο το κομμάτι ή και περισσότερο ακόμα στο οποίο ανεγράφετο το NEL.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...